Dan ben je nog niet zo goed. Mijn hand wordt nu maar 1 op de 50 keer weggeduwd ofzo, terwijl het vroeger misschien 1 op de 5 keer was. Ondertussen doe ik veel meer met mijn handen dan vroeger hehe.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind je excuus om gelijk te krijgen mooi gevonden, maar het is helaas niet de waarheid. Ik heb vaak genoeg zien dat vrouwen de hand weg duwen. En al helemaal niet aangeraakt willen worden tijdens de eerste versier poging.
Zelfde als dat vrouwen gek worden van 3x zoenen als ze iemand tegen komen. 80% van de vrouwen zit daar helemaal niet op te wachten. Zelfde verhaal over dat aanraken.
Dingen die ze zegt of juist niet.quote:
Als ze je ziet zitten laat ze dat wel toe, maar je moet zelf inschatten wanneer de goede momenten zijn om het te doen. Blindelings je "aanraak-trucjes" uitvoeren werkt natuurlijk niet, het moet met beleid en op gevoel. Sommige vrouwen vinden het vanaf de eerste seconde al niet erg om aangeraakt te worden, anderen hebben daar langer voor nodig.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind je excuus om gelijk te krijgen mooi gevonden, maar het is helaas niet de waarheid. Ik heb vaak genoeg zien dat vrouwen de hand weg duwen. En al helemaal niet aangeraakt willen worden tijdens de eerste versier poging.
Zelfde als dat vrouwen gek worden van 3x zoenen als ze iemand tegen komen. 80% van de vrouwen zit daar helemaal niet op te wachten. Zelfde verhaal over dat aanraken.
Angst om haar te verliezen eigenlijk. Je hersenen maken meestal het meest negatieve beeld, terwijl ze misschien momenteel gewoon aan het eten is met haar ouders bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dingen die ze zegt of juist niet.
Met beleid en gevoel ben ik met je eens, maar ik wacht niet op signalen. Vrouwen geven ook valse signalen af.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef TheGame het volgende:
[..]
Als ze je ziet zitten laat ze dat wel toe, maar je moet zelf inschatten wanneer de goede momenten zijn om het te doen. Blindelings je "aanraak-trucjes" uitvoeren werkt natuurlijk niet, het moet met beleid en op gevoel.
Uiteraard, maar daar gaat het niet alleen om. De twijfel is ook over dingen die ze zegt.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Angst om haar te verliezen eigenlijk. Je hersenen maken meestal het meest negatieve beeld, terwijl ze misschien momenteel gewoon aan het eten is met haar ouders bijvoorbeeld.
Ik ben zelf beter, ik denk er niet eens over na. Nooit gedaan. Toen ik dat pua boek in grote lijnen gelezen had ben ik er eens op gaan letten. En toen merkte ik dat ik onder andere aanraak zonder het door te hebben.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan ben je nog niet zo goed. Mijn hand wordt nu maar 1 op de 50 keer weggeduwd ofzo, terwijl het vroeger misschien 1 op de 5 keer was. Ondertussen doe ik veel meer met mijn handen dan vroeger hehe.
en hier staat of valt alles mee, je moet timen en de situatie laten bepalen wat je doet.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef TheGame het volgende:
[..]
Als ze je ziet zitten laat ze dat wel toe, maar je moet zelf inschatten wanneer de goede momenten zijn om het te doen. Blindelings je "aanraak-trucjes" uitvoeren werkt natuurlijk niet, het moet met beleid en op gevoel. Sommige vrouwen vinden het vanaf de eerste seconde al niet erg om aangeraakt te worden, anderen hebben daar langer voor nodig.
Vrouwen testen je soms als ze je leuk vinden en verwarren je daardoor ookquote:Op woensdag 14 september 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daar gaat het niet alleen om. De twijfel is ook over dingen die ze zegt.
Ik zeg helemaal niet dat je binnen 3 minuten iets moet doen, ik zeg alleen dat het gebeurd. Dus je raakt toch vrouwen aanquote:Op woensdag 14 september 2011 20:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben zelf beter, ik denk er niet eens over na. Nooit gedaan. Toen ik dat pua boek in grote lijnen gelezen had ben ik er eens op gaan letten. En toen merkte ik dat ik onder andere aanraak zonder het door te hebben.
Ander voorbeeld wat ik ook doet kennelijk onbewust is in haar oor praten terwijl ik haar of bij haar schouder of bij haar middel vast houd.
[..]
en hier staat of valt alles mee, je moet timen en de situatie laten bepalen wat je doet.
Zoals firefly3 het zegt klopt het niet.
Je moet binnen zoveel min haar aanraken, je moet binnen 3 min dit, je moet binnen bepaalde tijd dat doen enz enz enz.
Maar zo werkt het gewoon niet.
Ik vind vrouwen sowieso al verwarrend zonder al die fratsen die ze nodig denken te hebben om te checken of ze iemand leuk vinden. Wees verdomme eens duidelijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen testen je soms als ze je leuk vinden en verwarren je daardoor ook
dat heb je altijd wel lopen te verkondigen. Je moet binnen 3min haar aangeraakt hebben. Dat zijn je eigen worden.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat je binnen 3 minuten iets moet doen, ik zeg alleen dat het gebeurd. Dus je raakt toch vrouwen aan
Zie je haar weleens in het echt? Het enige wat je hoeft af te vragen is wil je haar of wil je haar niet. Verder geen zorgen maken om raar gedrag, het is haar probleem.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen sowieso al verwarrend zonder al die fratsen die ze nodig denken te hebben om te checken of ze iemand leuk vinden. Wees verdomme eens duidelijk.
Geen idee of zij spelletjes met mij speelt. Ik denk dat ze bang is om haar zelf open te stellen en daardoor terughoudend is
Binnen 3 minuten? Euhm apart. Wat ik wel zeg is dat hoe langer je haar niet aanraakt, hoe groter de kans dat je in de friendzone terecht komt. Dus dat ze je als alleen vrienden gaat zien inplaats van relatie materiaal.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat heb je altijd wel lopen te verkondigen. Je moet binnen 3min haar aangeraakt hebben. Dat zijn je eigen worden.
Ja ik raak ook vrouwen aan geheel onbewust, Maar vaak ook niet. Je merkt van zelf wanneer een vrouwe het wilt.
Jij zegt dat je het MOET doen maar dat is dus echt niet zo. Want ik heb genoeg vrouwen versiert zonder enig lichamelijk contact gehad te hebben.
En je zegt net dat vrouwen dat niet willen toegeven dat ze aangeraakt willen worden omdat ze niet als slet willen worden bestempelt. Maar dat slaat natuurlijk nergens op. Want sinds wanneer is aanraken op de schouder of hand gelijk aan een slet zijn?
Nee en tot nu toe ook nog niks concreets kunnen afspreken. Zij mag ook wel eens wat initiatief tonen. Dat moet nu alleen van mij uit komen. Voorstellen om af te spreken wordt niet echt op in gegaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zie je haar weleens in het echt? Het enige wat je hoeft af te vragen is wil je haar of wil je haar niet. Verder geen zorgen maken om raar gedrag, het is haar probleem.
Het is goed dat je niet vraagt "wat vind je van me?", want dat is een teken van onzekerheid. Probeer deze onzekerheid eerst zo snel mogelijk weg te halen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee en tot nu toe ook nog niks concreets kunnen afspreken. Zij mag ook wel eens wat initiatief tonen. Dat moet nu alleen van mij uit komen. Voorstellen om af te spreken wordt niet echt op in gegaan.
En echt duidelijk wat ze van mij vindt of wil is ze ook niet. En dat durf ik ook niet echt te vragen.
Dat ze problemen heeft dat vind ik niet erg dat heb ik zelf ook.
nou zie hier onderquote:Op woensdag 14 september 2011 20:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Binnen 3 minuten? Euhm apart. Wat ik wel zeg is dat hoe langer je haar niet aanraakt, hoe groter de kans dat je in de friendzone terecht komt. Dus dat ze je als alleen vrienden gaat zien inplaats van relatie materiaal.
enquote:[quote]Op zaterdag 6 augustus 2011 14:07 schreef firefly3 het volgende:
Het is zeer belangrijk om snel fysiek contact te hebben met een vrouw. Het staat heel raar als je pas bijvoorbeeld na 20 min ineens haar gaat aanraken.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef firefly3 het volgende:
Wat een hoop mensen niet weten is dat je fysiek moet zijn vanaf het begin.
Hoe langer je wacht, hoe vreemder het is. Probeer maar een gesprek aan te gaan met een vrouw, en na 5 minuten ineens aan te raken. Ze zal hierdoor schrikken, want ineens ben je een wolf in schapen kleding.
Vanaf het begin moet het voor haar duidelijk zijn dat je haar wilt, zonder wanhopig te zijn. Meestal ga ik automatisch richting strelen zodra de interactie vordert. Meestal binnen 3 minuten. Vrouwen vinden het geweldig als je haar in je wereld mee neemt, en voelen hierdoor meteen een klik.
nou niet daar wees maar niet bang. Dus dat excuus die je gebruikt slaat nergens op.quote:Het woordje slet komt hier op het topic vaak vrij voor, dus geen idee waar de grens hier ligt volgens sommige users.
Dat is best lastig. Het blijft moeilijk om te chatten voor mij.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is goed dat je niet vraagt "wat vind je van me?", want dat is een teken van onzekerheid. Probeer deze onzekerheid eerst zo snel mogelijk weg te halen.
Relaxt blijven, ondertussen je aandacht op andere meiden richten en ondertussen komt zij terug.
Hoe langer je wacht, hoe vreemder het is en enger het is voor haar. Want dat betekend dat je niet op één lijn was met je persoonlijkheid vanaf het begin. Niets hoeft uiteraard, maar dit is wel een belangrijk feit.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou zie hier onder
[..]
en
[..]
[..]
nou niet daar wees maar niet bang. Dus dat excuus die je gebruikt slaat nergens op.
Hoe meer vrouwen hoe makkelijker. Je bent op het juiste padquote:Op woensdag 14 september 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is best lastig. Het blijft moeilijk om te chatten voor mij.
Dat klopt naar mate ik het meer doe gaat het ook makkelijker. Dus gewoon door gaan en op naar de volgende als het niet klikt of nergens naartoe gaatquote:Op woensdag 14 september 2011 20:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer vrouwen hoe makkelijker. Je bent op het juiste pad
Precies!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt naar mate ik het meer doe gaat het ook makkelijker. Dus gewoon door gaan en op naar de volgende als het niet klikt of nergens naartoe gaat
Dat afstandelijke moet je denk ik veranderen, geeft hem compliment, raak hem aan dat soort werk.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:56 schreef Edarrawen het volgende:
Hallo, ik heb me net geregistreerd en stel me hier ook maar eens voor... Ik ben achttien jaar en heb nog nooit een relatie gehad. Op zich heb ik er geen problemen mee om jongens aan te spreken, helemaal niet zelfs, er komt alleen verder nooit iets van! Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik een jongen moet laten merken dat ik hem leuk vind, ben ook een beetje een afstandelijk persoon, niet zo aanrakerig enzo... Hebben jullie misschien tips om hiermee om te gaan?
Jij bent een meisje? Halloquote:Op woensdag 14 september 2011 21:56 schreef Edarrawen het volgende:
Hallo, ik heb me net geregistreerd en stel me hier ook maar eens voor... Ik ben achttien jaar en heb nog nooit een relatie gehad. Op zich heb ik er geen problemen mee om jongens aan te spreken, helemaal niet zelfs, er komt alleen verder nooit iets van! Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik een jongen moet laten merken dat ik hem leuk vind, ben ook een beetje een afstandelijk persoon, niet zo aanrakerig enzo... Hebben jullie misschien tips om hiermee om te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |