Na 2 maanden is het dus ook al te laat wat dat betreft... En mijn bedoelingen laten zien kan ik ook niet. Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoeld hoor; precies de reden dat ik het vaak voor mijn ogen zie gebeuren en denk van... jaa, zo moet het! Het zelf doen is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:07 schreef firefly3 het volgende:
Het is zeer belangrijk om snel fysiek contact te hebben met een vrouw. Het staat heel raar als je pas bijvoorbeeld na 20 min ineens haar gaat aanraken. Dat schrikt haar af.
We zullen het merken...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Die klik krijg je alleen maar dmv regelmatige omgang.
Herkenbaar, ik was vroeger ook lang verliefd op iemand op de middelbare school. Door het wachten had ik het verpest. Het is een kwestie van jezelf voor de leeuwen gooien totdat je er gewent aan bent geraakt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Na 2 maanden is het dus ook al te laat wat dat betreft... En mijn bedoelingen laten zien kan ik ook niet. Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoeld hoor; precies de reden dat ik het vaak voor mijn ogen zie gebeuren en denk van... jaa, zo moet het! Het zelf doen is een ander verhaal.
Een klik kan je maken na 3 seconde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Die klik krijg je alleen maar dmv regelmatige omgang. Bovendien, als je in een groep net wat harder om haar grapjes lacht dan om die van de rest is ook weer zoiets
Ik ken het; dat wil ik ook niet meer. Ik ben niet verliefd; ik vind haar gewoon een leuke meid waar ik graag eens mee zou willen daten. We werken samen, maar er werken 50 mensen bij ons en heb nog maar weinig met haar samen gewerkt. Het heeft niets met niet durven te maken; ik durf gewoon op haar af te stappen en te vragen om te daten; ik heb er alleen geen enkel vertrouwen in dat ze ja zal zeggen op dit moment (wss mede omdat dit in het verleden alleen maar fout is gegaan; meer dan 5 keer iig). Ben wat zoekende naar een betere aanpak.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik was vroeger ook lang verliefd op iemand op de middelbare school. Door het wachten had ik het verpest. Het is een kwestie van jezelf voor de leeuwen gooien totdat je er gewent aan bent geraakt.
Dat is dus niet waar; in een gesprek of in bepaalde situaties zit ik helemaal niets te overdenken. Ik merk alleen dat dat voor geen meter opschiet en ik snap niet waar het aan ligt; vandaar deze vraag hier.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja maar niet met deze users, waarvan handelingen 10x overdacht moet worden voor ze uitgevoerd worden
Elke gast is een pimp van binnen op de één of ander manier. Ik geloof erin dat ze met genoeg wilskracht wonderen kunnen verrichten, door actie te ondernemen. Je hebt wel gelijk dat als er gedacht wordt over een handeling, dat het getwijfel al opvalt waardoor het mis gaat. Laat het maar eerst 50x misgaan, daarna gaat het alsmaar beterquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja maar niet met deze users, waarvan handelingen 10x overdacht moet worden voor ze uitgevoerd worden
Zo werkt het bij het uitgaan idd; maar niet in het dagelijks leven... op je werk, op school, bij verenigingen (waar de raadgevers in dit topic heel erg fan van zijn om een relatie op te doen!). In die situaties zijn er geen 50 kansen; daar kun je blij zijn wanneer er een enkele keer wat leuks langs komt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Elke gast is een pimp van binnen op de één of ander manier. Ik geloof erin dat ze met genoeg wilskracht wonderen kunnen verrichten, door actie te ondernemen. Je hebt wel gelijk dat als er gedacht wordt over een handeling, dat het getwijfel al opvalt waardoor het mis gaat. Laat het maar eerst 50x misgaan, daarna gaat het alsmaar beter
Noem het nooit een date, dan schep je dat je verwachtingen hebt en dingen nodig hebt. Een sms zoals "Donderdag afspreken? x" of zeggen na werktijd "Kom! We gaan even wat drinken!" is veel beter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ken het; dat wil ik ook niet meer. Ik ben niet verliefd; ik vind haar gewoon een leuke meid waar ik graag eens mee zou willen daten. We werken samen, maar er werken 50 mensen bij ons en heb nog maar weinig met haar samen gewerkt. Het heeft niets met niet durven te maken; ik durf gewoon op haar af te stappen en te vragen om te daten; ik heb er alleen geen enkel vertrouwen in dat ze ja zal zeggen op dit moment (wss mede omdat dit in het verleden alleen maar fout is gegaan; meer dan 5 keer iig). Ben wat zoekende naar een betere aanpak.
Ok excuses dan. Maar het blijft sowieso afvragen waar iets aan schort. Soms kom ik onzekere mannen tegen die gewoon ontzettend leuk zijn (in mijn ogen) maar vertel ze dat maar..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar; in een gesprek of in bepaalde situaties zit ik helemaal niets te overdenken. Ik merk alleen dat dat voor geen meter opschiet en ik snap niet waar het aan ligt; vandaar deze vraag hier.
Dat klopt, maar de ervaring die je hebt opgedaan bij het uitgaan kan je in het dagelijks leven ook toepassen. Het enige verschil is dat je minder "energie" gebruikt dan tijdens het uitgaan. Uitgaan kan je dus puur gebruiken voor het ontmoeten van veel vrouwen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zo werkt het bij het uitgaan idd; maar niet in het dagelijks leven... op je werk, op school, bij verenigingen (waar de raadgevers in dit topic heel erg fan van zijn om een relatie op te doen!). In die situaties zijn er geen 50 kansen; daar kun je blij zijn wanneer er een enkele keer wat leuks langs komt.
Niet veel in fysieke zin. Het enige wat gebeurt is dat je zelfvertrouwen OP DIT GEBIED wederom een deuk oploopt. Het roddelcircuit wordt in gang gezet waardoor binnen 2 dagen iedereen waar je mee samenwerkt weet wat er gebeurt is (meestal de opgeklopte versie) en er opmerkingen over maakt. Verder natuurlijk het gezichtsverlies bij de overige collega's waardoor die ook een no-go worden om eventueel in de toekomst mee te daten... mocht er nog iets potentieels tussen zitten. Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat gebeurd er als je wordt afgewezen? Het is niet te hopen maar niet t einde van de wereld
Klopt ook; alleen doe ik dat ook niet vaak, waardoor dit ook al eens fout uitgepakt heeft. Wellicht had je dat al eens gelezen dat ik een keer een meid mee heb gevraagd om iets leuks te doen... het eerste wat ze zei toen ik haar op kwam halen... "waar is de rest?"quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Noem het nooit een date, dan schep je dat je verwachtingen hebt en dingen nodig hebt. Een sms zoals "Donderdag afspreken? x" of zeggen na werktijd "Kom! We gaan even wat drinken!" is veel beter.
Terug naar de basis:quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Niet veel in fysieke zin. Het enige wat gebeurt is dat je zelfvertrouwen OP DIT GEBIED wederom een deuk oploopt. Het roddelcircuit wordt in gang gezet waardoor binnen 2 dagen iedereen waar je mee samenwerkt weet wat er gebeurt is (meestal de opgeklopte versie) en er opmerkingen over maakt. Verder natuurlijk het gezichtsverlies bij de overige collega's waardoor die ook een no-go worden om eventueel in de toekomst mee te daten... mocht er nog iets potentieels tussen zitten. Dat soort dingen.
Dat is ook zo. Op nagenoeg ieder vlak in mijn leven heb ik schijt aan alles; en functioneer ik helemaal prima. Komt het aan op dit soort dingen dan maak ik me druk om die onzin.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Terug naar de basis:
"Het maakt mij niet uit wat de wereld van me denkt"
Gewoon denken "Fuck it", het maakt geen bal uit. Je had haar alsnog mee kunnen nemenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:30 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt ook; alleen doe ik dat ook niet vaak, waardoor dit ook al eens fout uitgepakt heeft. Wellicht had je dat al eens gelezen dat ik een keer een meid mee heb gevraagd om iets leuks te doen... het eerste wat ze zei toen ik haar op kwam halen... "waar is de rest?"
Heb een prima avond gehad verder; ik had geen andere keuze dan te denken "fuck it"... we waren tot elkaar veroordeelt; maar er is verder niets gebeurt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gewoon denken "Fuck it", het maakt geen bal uit. Je had haar alsnog mee kunnen nemen
Goed dat je het zegt, het is overigens biologisch/neurologisch vastgesteld. Het is een soort van zelfbescherming van vroeger. Een angst dat je niet zomaar elke vrouw mag veroveren omdat je anders als leider moet functioneren en waarbij je een steen op je hoofd kan krijgen door een andere holbewoner. Je merkt ook dat als je bijvoorbeeld in een werksfeer een vrouw gaat "versieren", dat je nu de rol van leider op je neemt en dat je denkt dat iedereen om je heen erop kan/gaat reageren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:33 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Op nagenoeg ieder vlak in mijn leven heb ik schijt aan alles; en functioneer ik helemaal prima. Komt het aan op dit soort dingen dan maak ik me druk om die onzin.
Goed dat je rustig bent geblevenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heb een prima avond gehad verder; ik had geen andere keuze dan te denken "fuck it"... we waren tot elkaar veroordeelt; maar er is verder niets gebeurt.
je bedoeld goed uitziende mannen die er ook zelfverzekerd uit zien maar als je er mee gaat praten dat ze dan dichtklappen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ok excuses dan. Maar het blijft sowieso afvragen waar iets aan schort. Soms kom ik onzekere mannen tegen die gewoon ontzettend leuk zijn (in mijn ogen) maar vertel ze dat maar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |