abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101947412
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je onzekere zelf is niet jezelf.
Nogmaals, wie dan? Hij speelt geen rol. Hij ís onzeker.

quote:
Want als je zenuwachtig bent doe je de meest rare handelingen die je eigenlijk niet wilt doen. Als iemand op zijn benen zit te trillen, dan zeg je toch ook niet tegen diegene, zo is hij? Want dat is hij niet, zijn lichaam reageert op een ongemakkelijke situatie.
Als hij altijd zo doet, zullen mensen dat wel zeggen. Als hij dat haast nooit doet, zal men zeggen 'normaal is hij niet zo hoor'. Maar hij is wel altijd zichtzelf. Hij reageert alleen niet op elke situatie hetzelfde (vandaar de zenuwen). Leert hij zich op z'n gemak voelen in zo'n situatie, waardoor hij niet meer zal trillen en dergelijke, dan doet dat niets af aan het feit dat hij nogsteeds zichzelf was.

Emoties maken ons geen ander persoon. Emoties horen bij je als persoon. Als je die emoties niet volgt, terwijl je ze wel hebt, ben je nog eerder niet jezelf dan wanneer je je wel gedraagt naar hoe je je voelt.
pi_101947580
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Als hij altijd zo doet, zullen mensen dat wel zeggen. Als hij dat haast nooit doet, zal men zeggen 'normaal is hij niet zo hoor'. Maar hij is wel altijd zichtzelf. Hij reageert alleen niet op elke situatie hetzelfde (vandaar de zenuwen). Leert hij zich op z'n gemak voelen in zo'n situatie, waardoor hij niet meer zal trillen en dergelijke, dan doet dat niets af aan het feit dat hij nogsteeds zichzelf was.

Emoties maken ons geen ander persoon. Emoties horen bij je als persoon. Als je die emoties niet volgt, terwijl je ze wel hebt, ben je nog eerder niet jezelf dan wanneer je je wel gedraagt naar hoe je je voelt.
Maar als je onzeker bent, ben je niet jezelf. Een voorbeeld: ik zag laatst een meisje die was vroeger heel stil/verlegen en nu echt zo'n meisje is geworden die heel erg van uitgaan houdt, op de voorgrond wilt en heel aanwezig is. Ik zat laatst bij haar in de auto en was wel benieuwd of ze vroeger toen ze nog zo onzeker was, ook de drang had om op de voorgrond te komen enzovoort. Lekker diepzinnige gesprekken trouwens, maar vind ik interessant. :P Maar goed, haar antwoord was dus dat ze dat altijd wel had gewild maar nooit durfde vanwege onzekerheid. Dan ben je dus niet jezelf :)
pi_101947744
quote:
3s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:03 schreef Mpj het volgende:
Ik ben in iedere situatie weer anders. Op m'n werk krijg ik te horen hoe spontaan/enthousiast/actief en leuk ik wel niet ben terwijl ik soms ook te horen krijg dat ik terughoudend ben (bijv. van mijn coach op school).
Zodra je persoonlijkheid in verschillende situaties zoveel mogelijk overeen komt als 1 identiteit, schiet je de lucht in met succes.

Dit is het moment waarbij je overal in het leven op je gemak voelt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_101947801
Misschien tolereren die vrouwen firefly's actie wel zoals een baasje zijn schouders ophaalt als zijn mongoloide puppy weer eens op het tapijt zit te sassen. Want ach, het arme ding weet toch niet beter.

Niet dat firefly ook met zekerheid mongoloide is hoor.
pi_101947865
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Het klopt inderdaad dat emoties horen als persoon en dat je ze moet volgen. Maar: zodra je begrijpt dat je zenuwachtig bent en weet dat je niet zenuwachtig hoeft te zijn, worden deze emoties weer minder, en worden die vervangen door bijvoorbeeld emoties van plezier en geluk.

Zenuwachtig zijn is een zelfverdedigingsmechanisme waarbij je jezelf niet aan hoeft te identificeren. Zodra je vaker vrouwen ontmoet, wordt deze emotie steeds minder. Je hoeft het niet meer te negeren of om te buigen, deze emotie is dan (bijna) niet meer aanwezig.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 14 september 2011 @ 19:18:22 #156
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101947893
quote:
3s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:10 schreef Mpj het volgende:

[..]

Maar als je onzeker bent, ben je niet jezelf. Een voorbeeld: ik zag laatst een meisje die was vroeger heel stil/verlegen en nu echt zo'n meisje is geworden die heel erg van uitgaan houdt, op de voorgrond wilt en heel aanwezig is. Ik zat laatst bij haar in de auto en was wel benieuwd of ze vroeger toen ze nog zo onzeker was, ook de drang had om op de voorgrond te komen enzovoort. Lekker diepzinnige gesprekken trouwens, maar vind ik interessant. :P Maar goed, haar antwoord was dus dat ze dat altijd wel had gewild maar nooit durfde vanwege onzekerheid. Dan ben je dus niet jezelf :)
Herken ik me wel enigszins in ja. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_101947910
quote:

[..]

Klinkt als een leuke meid! Ik hou er wel van als meiden zichzelf ontdekken.
  woensdag 14 september 2011 @ 19:22:54 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101948099
Maar wacht als ik dit even op mezelf betrek ben ik niet nu niet mijn zelf.
Dat is ook wel weer een uiterste.
C'est la vie
pi_101948492
quote:

[..]

Onzekerheid is een gevoel. Zekerheid ook. Waarom zou het ene gevoel wel betekenen dat je jezelf bent en het andere gevoel niet? IMHO ben je in beide gevallen jezelf.
pi_101948650
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Onzekerheid is een gevoel. Zekerheid ook. Waarom zou het ene gevoel wel betekenen dat je jezelf bent en het andere gevoel niet? IMHO ben je in beide gevallen jezelf.
Omdat in dat geval dat meisje iets wel wilde (dus op de voorgrond) maar het niet durfde door haar onzekerheid en daarom maar een stil meisje bleef. Gelukkig was ze toen niet, nu wel. Dan ben je jezelf toch niet geweest, in mijn ogen.
pi_101948660
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je bent in beide gevallen jezelf, maar in het ene geval laat je je persoonlijkheid niet aan de buitenwereld zien en in het andere geval wel. Dat probeert firefly3 denk ik te zeggen met jezelf zijn; je persoonlijkheid laten zien aan de buitenwereld.
pi_101948694
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:35 schreef TheGame het volgende:

[..]

Je bent in beide gevallen jezelf, maar in het ene geval laat je je persoonlijkheid niet aan de buitenwereld zien en in het andere geval wel. Dat probeert firefly3 denk ik te zeggen met jezelf zijn; je persoonlijkheid laten zien aan de buitenwereld.
Inderdaad :)
pi_101948786
Verder worden de negatieve emoties van faalangst en begrenzingen steeds minder naarmate je meer vrouwen ontmoet en dingen doet met haar. Dus in principe is het vooral op het begin aantallen maken met vrouwen die je leuk vind totdat je hersenen begrijpen dat het niet erg is om met haar te spreken, haar hand vast te pakken, haar te strelen... etc etc.
  woensdag 14 september 2011 @ 19:50:56 #164
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101949272
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:38 schreef firefly3 het volgende:
Dus in principe is het vooral op het begin aantallen maken met vrouwen die je leuk vind totdat je hersenen begrijpen dat het niet erg is om met haar te spreken, haar hand vast te pakken, haar te strelen... etc etc.
Maar dat is dus het punt. Er zijn genoeg zo niet heel veel vrouwen die dat juist wel erg vinden tijdens versieren. Dat iemand aan haar zit, ze streeld en knuffelt.

Genoeg vrouwen hier geven dat aan, ik ken genoeg vrouwen die dat aan geven.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 14 september 2011 @ 19:51:56 #165
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101949323
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar dat is dus het punt. Er zijn genoeg zo niet heel veel vrouwen die dat juist wel erg vinden tijdens versieren. Dat iemand aan haar zit, ze streeld en knuffelt.

Dan komen we dus bij het punt aan "de situatie inschatten".
C'est la vie
  woensdag 14 september 2011 @ 19:52:23 #166
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101949351
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Dan komen we dus bij het punt aan "de situatie inschatten".
Precies!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_101949358
Afgelopen week op MSN met iemand zitten. En nu ze niet online is mis ik haar en begint de twijfel toe te slaan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 14 september 2011 @ 19:52:56 #168
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101949372
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Precies!
Ik snap het allemaal, maar doe het niet. _O-
C'est la vie
  woensdag 14 september 2011 @ 19:53:37 #169
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101949414
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik snap het allemaal, maar doe het niet. _O-
Dat is een ander verhaal, je moet het gewoon in de praktijk bregen. En joh je gaat 20x op je bek maar dat maakt niks uit.
  woensdag 14 september 2011 @ 19:53:50 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101949428
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Afgelopen week op MSN met iemand zitten. En nu ze niet online is mis ik haar en begint de twijfel toe te slaan.
Want iemand moet elke avond op MSN zijn?
C'est la vie
pi_101949498
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Want iemand moet elke avond op MSN zijn?
Nee natuurlijk niet. :) Er zijn meer dingen waarom ik twijfel. Tsja ik weet het niet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_101949585
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Elke vrouw zou dat zo'n beetje zeggen en vertellen. Als je het toe geeft ben je volgens de maatschappij een "slet", en dat wordt nogal veel genoemd hierzo.

Zo'n beetje elke vrouw wilt aangeraakt worden door een aantrekkelijke man.
  woensdag 14 september 2011 @ 20:00:05 #173
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101949720
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Elke vrouw zou dat zo'n beetje zeggen en vertellen. Als je het toe geeft ben je volgens de maatschappij een "slet", en dat wordt nogal veel genoemd hierzo.

Zo'n beetje elke vrouw wilt aangeraakt worden door een aantrekkelijke man.
Ik vind je excuus om gelijk te krijgen mooi gevonden, maar het is helaas niet de waarheid. Ik heb vaak genoeg zien dat vrouwen de hand weg duwen. En al helemaal niet aangeraakt willen worden tijdens de eerste versier poging.

Zelfde als dat vrouwen gek worden van 3x zoenen als ze iemand tegen komen. 80% van de vrouwen zit daar helemaal niet op te wachten. Zelfde verhaal over dat aanraken.
pi_101949787
De afkeurende mentaliteit van "laat ze dat toe? dan is het een slet", is een verkapte visie op de wereld. Sterker nog, als dat zou zijn, dan zou meer dan de helft van de vrouwen volgens jullie uit sletten bestaan.

Onzin. Vrouwen die bepaalde dingen toelaten, hoeven niet persé met iedereen het bed in te duiken. Vrouwen die niets toe laten kunnen aan de andere kant misschien zelfs de vrouwen zijn die vreemdgaan.
  woensdag 14 september 2011 @ 20:02:32 #175
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101949830
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. :) Er zijn meer dingen waarom ik twijfel. Tsja ik weet het niet
Zeg eens waar twijfel je aan?
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')