abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101944873
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat zei ze een keer, en iets over haar gewicht en huid maar ik weet niet of dit waar is. En iets over scheel kijken soms, maar dat was denk ik een grapje?
Ik heb volgens mij nooit iets gezegd over mijn gewicht? Voor de grap eens een plaatje gepost van een hele dikke vrouw, als je dat al serieus neemt. Huid klopt. Scheel kijken was vroeger, nu loens ik alleen als ik erg moe ben heb ik me laten vertellen door mijn moeder. Niemand anders is het nog opgevallen.
  woensdag 14 september 2011 @ 17:50:06 #102
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101944878
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:49 schreef kedge het volgende:

[..]

Scheel is een rotwoord, laten we het loens noemen.
Lui oog noem ik het,
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_101944880
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als jij zegt hevig aangetrokken voelen tot (bij eerste contact) dan zie ik dat niet anders dan lust.
Jammer dat je niet iemand snel echt leuk kunt vinden behalve lust.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 14 september 2011 @ 17:50:44 #104
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101944892
quote:
17s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:47 schreef debeterebob het volgende:
Gelukkig draait de wereld om mij. En iedereen die me ziet is gelijk verliefd. Want ik ben zo'n ontzettend lekkere jongen.

gr gr vuurvlieg
Wat je hem wel moet nageven daar is hij in gaan geloven ook.
Dat is knap hoor.
C'est la vie
  woensdag 14 september 2011 @ 17:51:21 #105
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101944917
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Leuk is weer wat anders dan verliefd he. :')
C'est la vie
pi_101944921
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De mening van iemand die zelf nog nooit een seksuele interactie is aangegaan vind ik minder zwaar wegen met dit onderwerp. Die persoon kan zelf niet echt een seksueel persoon zijn namelijk en mensen onnodig van haar afduwen vanwege onzekerheid.
Dat is als zeggen dat je geen mening kan hebben over iemands zangkunsten omdat je zelf niet goed kan zingen.

En die post ging niet over seksuele interactie, dus dat is sowieso een redenatie van niks.
  woensdag 14 september 2011 @ 17:51:32 #107
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101944922
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat je hem wel moet nageven daar is hij in gaan geloven ook.
Dat is knap hoor.
Zelf indoctrinatie
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_101944936
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Luister ik heb je foto gezien, jij trek geen volle zalen. Je bent niet het type dlwaar alle vrouwen van nat worden. Je bent een simpel zeer door snee ventje die als je ergens staat en niks doet niet zal opvallen of bij blijven. Dit heb je zelf ook aan gegeven.

Dus no way dat een vrouw binnen een paar seconde tot jou aangetrokken is zonder dat je wat gezegt hebt. En dat zweverige gebeuren over mindset en vibe hier vibe daar. Sorry maar dat werkt ook niet.
Als je ergens staat en doet niets, gebeurd er ook vrij weinig. Dat is bij iedereen zo die alleen aan de bar hangt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 14 september 2011 @ 17:52:35 #109
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101944951
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:51 schreef kedge het volgende:

[..]

Zelf indoctrinatie
Hulde aan hem, ik zou het niet kunnen.
C'est la vie
pi_101944963
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:50 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jawel hoor, maar niet als je iemand net ontmoet. Dan heb je vrij weinig om op af te gaan behalve uiterlijk en lichaamstaal. Ik geloof niet zo in liefde op het eerste gezicht.
pi_101945000
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:51 schreef kedge het volgende:

[..]

Zelf indoctrinatie
Valt mee. Als ik een vrouw zie dan denk ik meestal "ze zal me vast wel leuk vinden" . Niet meer dan dat. Het boeit me opzich niet, en daarom gaat het juist goed. Als je er waarde aan gaat hechten, gaat het fout en ben je jezelf niet meer.
pi_101945016
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Valt mee. Als ik een vrouw zie dan denk ik meestal "ze zal me vast wel leuk vinden" . Niet meer dan dat. Het boeit me opzich niet, en daarom gaat het juist goed. Als je er waarde aan gaat hechten, gaat het fout en ben je jezelf niet meer.
Goede instelling, vind ik echt. :) Dit is wel 'n goede tip.
pi_101945019
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Leuk is weer wat anders dan verliefd he. :')
Zo leuk dat ze vlindertjes gaat krijgen. Dat er een vlammetje overspringt. Zal ik het zo zeggen.
pi_101945026
quote:
3s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:54 schreef Mpj het volgende:

[..]

Thx!
  woensdag 14 september 2011 @ 17:56:07 #115
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101945053
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je ergens staat en doet niets, gebeurd er ook vrij weinig. Dat is bij iedereen zo die alleen aan de bar hangt.
Dat is dus niet waar. Ik heb verschillende collega's gehad die ergens gingen zitten en vrouwen als vliegen op strond aan trokken. En geloof me de 1 nog leuker dan de ander.

Als die ergens een avond zullen staan en helemaal niks doen. En je vraagt alle vrouwen of ze hem gezien hebben zal meer dan de helft ja zeggen.

Zet mij of jou op de zelfde plek neer en ik doe ook niks zal minder dan de helft mij kunnen herrinneren.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 14 september 2011 @ 17:56:21 #116
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101945061
quote:
3s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:54 schreef Mpj het volgende:

[..]

Verrek hij zegt wat van toegevoegde waarde, amen!
C'est la vie
pi_101945089
quote:

[..]

Zo leuk dat ze vlindertjes gaat krijgen. Dat er een vlammetje overspringt. Zal ik het zo zeggen.
Dat is nog steeds alleen maar dat ze zich sterk aangetrokken voelt. Verliefdheid komt pas een heel stuk later.
pi_101945094
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:17 schreef heloef het volgende:
Een berg onzin en een zak chip mijn middag begint goed.
Goed dat je de chips ter sprake brengt, ik ga hem nu pakken :).
Finally, someone let me out of my cage
pi_101945106
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is dus niet waar. Ik heb verschillende collega's gehad die ergens gingen zitten en vrouwen als vliegen op strond aan trokken. En geloof me de 1 nog leuker dan de ander.

Als die ergens een avond zullen staan en helemaal niks doen. En je vraagt alle vrouwen of ze hem gezien hebben zal meer dan de helft ja zeggen.

Zet mij of jou op de zelfde plek neer en ik doe ook niks zal minder dan de helft mij kunnen herrinneren.
Totdat ze hem beter leren kennen ;)
Als hij actief is, heeft hij veel meer dan als hij passief is. En ik wordt wel degelijk overigens aangesproken als ik niets doe, en zelfs aangeraakt. Maar de sleutel is om zelf wat te gaan doen.
pi_101945147
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:57 schreef TheGame het volgende:

[..]

Dat is nog steeds alleen maar dat ze zich sterk aangetrokken voelt. Verliefdheid komt pas een heel stuk later.
Leuk vinden dan, buiten het lust gedeelte om. Er is geen grens van verliefd/niet verliefd. Het loopt geleidelijk door.
  woensdag 14 september 2011 @ 18:00:44 #121
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101945180
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben eenmaal die aantrekkingskracht en anderen moeten er wat meer moeite voor doen. Het eindresultaat blijft hetzelfde.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  woensdag 14 september 2011 @ 18:01:05 #122
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_101945188
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Totdat ze hem beter leren kennen ;)
Als hij actief is, heeft hij veel meer dan als hij passief is. En ik wordt wel degelijk overigens aangesproken als ik niets doet, en zelfs aangeraakt. Maar de sleutel is om zelf wat te gaan doen.
Heej dat is gek, want net was het nog dat wanneer je niks doet aan de bar niemand iets bereikt.

We hebben het niet over praten of leren kennen. Ik moet het ook van me babbel hebben, geef ik je eerlijk toe.

Maar jij zegt dat niemand aanspraak krijgt als die niks doet. Dat ben ik niet met je eens en jij ook niet en spreekt je zelf dus tegen ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_101945190
quote:

[..]

Was jij dat nou ook die geen waarde hechtte aan wat vrienden en zo vinden van wat je doet/hoe je bent? Nooit waarde hechten aan wat anderen van je vinden vinid ik geen goede instelling. Dan laat je juist geen mensen binnen. Inderdaad ook een manier om nooit gekwetst te worden. Maar als jij een meisje echt leuk vindt, dan hecht je er normalitair waarde aan wat zij over jou denkt. Daar is niets mis mee. Doe je dat niet en denk je, voor haar weer tientallen anderen, dan ben je bezig met het benaderen van een ding ipv een persoon. Daar zal het versieren in jouw geval dan wel op neer komen?
pi_101945215
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heej dat is gek, want net was het nog dat wanneer je niks doet aan de bar niemand iets bereikt.

We hebben het niet over praten of leren kennen. Ik moet het ook van me babbel hebben, geef ik je eerlijk toe.

Maar jij zegt dat niemand aanspraak krijgt als die niks doet. Dat ben ik niet met je eens en jij ook niet en spreekt je zelf dus tegen ;)
Aan de bar zitten doet nog steeds niets. Aanspraak doet ook niets. Het is aanspraak, niets meer dan dat. Ze kan je net zo goed als vriend zien.
pi_101945218
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Volgens mij hebben de meesten hier het beeld van een stiekeme knijper in hun hoofd :') of een dronkenlap. We hebben het hier over iemand met enorm veel zelfvertrouwen, energie en seksuele lading die niet van z'n stuk af te brengen is. Dan is de kans op succes gewoon groot, helemaal als ze geen sociale contacten om zich heen heeft waarvoor ze haar reputatie moet beschermen.
Misschien dat jij het zou kunnen maken, Ronald, maar niet iedereen hier komt op tv :')
Finally, someone let me out of my cage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')