Jij zei als opening. Vrouwen zijn dan nog niet verliefd op je (nee, echt niet).quote:Op woensdag 14 september 2011 17:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wel als ze verliefd is op diegene. Hoe beter je bent, hoe makkelijker alles gaat, hoe meer vrouwen je zien als "de ware".
Ga anders eens in op de inhoud, vriendquote:Op woensdag 14 september 2011 17:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent toch zelf nog maagd? Ik denk dat jij je schild te hoog hebt staan omdat je onzeker bent over jezelf. Slechts een constatering.
Ik ga wel mee. Gaan we naar een plaats waar we niemand kennen. En ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:38 schreef firefly3 het volgende:
Ik laat het wel een keer in de praktijk zien, maar niet meteen met 999 fokkers tegelijk.
Inhoudelijker dan dit wordt het niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent toch zelf nog maagd? Ik denk dat jij je schild te hoog hebt staan omdat je onzeker bent over jezelf. Slechts een constatering.
En waarom zou straw hierom maagd zijn ?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Denk je dat ik hem serieus neem?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
Mensen die niet doorhebben dat hij trollt.
De mening van iemand die zelf nog nooit een seksuele interactie is aangegaan vind ik minder zwaar wegen met dit onderwerp. Die persoon kan zelf niet echt een seksueel persoon zijn namelijk en mensen onnodig van haar afduwen vanwege onzekerheid.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie hem bashen in plaats van inhoudelijk te reageren.
Geen idee, menig mens hier welquote:Op woensdag 14 september 2011 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk je dat ik hem serieus neem?![]()
hihi ik word visueel hihiquote:Op woensdag 14 september 2011 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk je dat ik hem serieus neem?![]()
Dat zei ze een keer, en iets over haar gewicht en huid maar ik weet niet of dit waar is. En iets over scheel kijken soms, maar dat was denk ik een grapje?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:42 schreef kedge het volgende:
[..]
En waarom zou straw hierom maagd zijn ?
Ze zag me al praten. (Wat ik al 5x gezegt heb inmiddels).quote:Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij zei als opening. Vrouwen zijn dan nog niet verliefd op je (nee, echt niet).
Ze heeft in ieder geval een betere persoonlijkheidquote:Op woensdag 14 september 2011 17:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zei ze een keer, en iets over haar gewicht en huid maar ik weet niet of dit waar is. En iets over scheel kijken soms, maar dat was denk ik een grapje?
Lust en verliefdheid zijn heel wat anders. Als dat niet zo was zouden seksrelaties nauwelijks kunnen.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De grens tussen verliefdheid en hevig aangetrokken is vrij klein. Het kan snel gebeuren, een paar seconden is wel snel uiteraard.
Ah, ja. En doordat ze je zag praten, is ze meteen verliefd op je geworden. Natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze zag me al praten. (Wat ik al 5x gezegt heb inmiddels).
Ik heb het over verliefdheid, niet lust.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lust en verliefdheid zijn heel wat anders. Als dat niet zo was zouden seksrelaties nauwelijks kunnen.
Ken je haar goed in het echt?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval een betere persoonlijkheid
Wat een reactie, gentleman.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval een betere persoonlijkheid
Als jij zegt hevig aangetrokken voelen tot (bij eerste contact) dan zie ik dat niet anders dan lust.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het over verliefdheid, niet lust.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:47 schreef debeterebob het volgende:
Gelukkig draait de wereld om mij. En iedereen die me ziet is gelijk verliefd. Want ik ben zo'n ontzettend lekkere jongen.
gr gr vuurvlieg
Dat was ik lieverd.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En iets over scheel kijken soms, maar dat was denk ik een grapje?
Luister ik heb je foto gezien, jij trek geen volle zalen. Je bent niet het type dlwaar alle vrouwen van nat worden. Je bent een simpel zeer door snee ventje die als je ergens staat en niks doet niet zal opvallen of bij blijven. Dit heb je zelf ook aan gegeven.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De grens tussen verliefdheid en hevig aangetrokken is vrij klein. Het kan snel gebeuren, een paar seconden is wel snel uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |