De trainer is nu wel goed bezig.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik nam Ronald Koeman als trainer al langer niet serieus
Wel als ze verliefd is op diegene. Hoe beter je bent, hoe makkelijker alles gaat, hoe meer vrouwen je zien als "de ware".quote:Op woensdag 14 september 2011 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De meeste vrouwen met enig zelfrespect zullen een vreemde man als opening niet toestaan aan hun borsten te zitten. Dan maakt het niet uit hoeveel zelfvertrouwen de man in kwestie heeft, in de borsten knijpen van iemand die je net ontmoet is gewoon onbeschoft en respectloos.
Tipje, probeer het op een andere manier. Want op deze manier gaat het niet lukken. Mag aan nemen dat je dat zelf ook in ziet.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Alleen om te laten zien dat je daadwerkelijk beter kunt worden. Ik ben mezelf dankbaar dat ik telkens nieuw gebied verken. Meer ervaring is beter. Mensen die hier net beginnen, kunnen het beste dit weekend minstens 10 benaderen.
Ja maar je kan niet verliefd zijn als je elkaar niet kent, slimbo. Het was dus gewoon 'n tokkie die geen zelfrespect heeft of je bent aan het lullen. Nog seks gehad met haar? Moet wel toch, na die geweldige opening.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wel als ze verliefd is op diegene. Hoe beter je bent, hoe makkelijker alles gaat, hoe meer vrouwen je zien als "de ware".
Ja hallo als je in een relatie zit kan je dat maken ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wel als ze verliefd is op diegene. Hoe beter je bent, hoe makkelijker alles gaat, hoe meer vrouwen je zien als "de ware".
dan nogquote:Op woensdag 14 september 2011 17:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, ze hoorde me denk ik praten etc etc met die andere meid.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:35 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja maar je kan niet verliefd zijn als je elkaar niet kent, slimbo. Het was dus gewoon 'n tokkie die geen zelfrespect heeft of je bent aan het lullen. Nog seks gehad met haar? Moet wel toch, na die geweldige opening.
Ja tuurlijk joh.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, ze hoorde me denk ik praten etc etc met die andere meid.
Verliefdheid kan sneller komen dan je denkt.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hallo als je in een relatie zit kan je dat maken ja.
Maar niemand wordt binnen een seconde verliefd.
Blijft 'n tokkie, anders laat je dat niet toe.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, ze hoorde me denk ik praten etc etc met die andere meid.
Nu weet ik zeker dat je aan het ouwehoeren bent.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Verliefdheid kan sneller komen dan je denkt.
Geloof ik niks van.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik wil echt meeten met vuurvlieg om te zien hoe het in de praktijk gaatquote:Op woensdag 14 september 2011 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja tuurlijk joh.
Als het voor jou werkt he.
Je hebt nooit van je ouders geleerd dat je moet nadenken voordat je wat stoms doet?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Door niet na te denken. Als ik na zou denken op dat moment zou ik 1000 excuses hebben verzonnen om het niet te doen of getwijfeld tijdens de handeling, wat een automatisch verdedigings mechanisme is.
Dat wil ik meemaken.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil echt meeten met vuurvlieg om te zien hoe het in de praktijk gaat
Doe het dan alleen met debeterebob.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:38 schreef firefly3 het volgende:
Ik laat het wel een keer in de praktijk zien, maar niet meteen met 999 fokkers tegelijk.
Ik vind je naar mijn idee onterechte zelf verzekerheid geweldig.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat maak toch ook niet uit? Want firefly leert je hoe je iedere vrouw daar moeten versieren.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er dan geen vrouwen meer naar de meet komenStrawberry zekers niet
Je bent toch zelf nog maagd? Ik denk dat jij je schild te hoog hebt staan omdat je onzeker bent over jezelf. Slechts een constatering.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt nooit van je ouders geleerd dat je moet nadenken voordat je wat stoms doet?
Als je altijd alles maar zonder nadenken doet, ben je misschien wel lekker gek en impulsief, maar ook onberekenbaar en onbeschoft (denk aan drinken uit het glas van een vreemde zonder te vragen, borstenknijpen, heel snel erg handtastelijk worden etc). Dat onbeschofte komt bij jou erg vaak naar boven. Je doet waar je zin in hebt, houdt er geen rekening mee hoe anderen zich daar mogelijk bij voelen. Zo lang jij maar 'helemaal jezelf bent' en 'niet nadenk maar doet'.
Tuurlijk, sommige mensen zouden dingen wat minder moeten overanalyseren. Maar er is een grote grijze ruimte tussen overanalyzeren/piekeren en schijt hebben aan andere mensen/doen waar je zin in hebt.
Film het en zet het op Youtube, ik zorg er wel voor dat je veel views krijgtquote:Op woensdag 14 september 2011 17:38 schreef firefly3 het volgende:
Ik laat het wel een keer in de praktijk zien, maar niet meteen met 999 fokkers tegelijk.
Zie hem bashen in plaats van inhoudelijk te reageren.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent toch zelf nog maagd? Ik denk dat jij je schild te hoog hebt staan omdat je onzeker bent over jezelf. Slechts een constatering.
De grens tussen verliefdheid en hevig aangetrokken is vrij klein. Het kan snel gebeuren, een paar seconden is wel snel uiteraard.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind je naar mijn idee onterechte zelf verzekerheid geweldig.
Maar je slaat volledig door. Geen 1 vrouw is in een paar seconde verliefd. Echt niet, hoe graag je het wilt geloven.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie hem bashen in plaats van inhoudelijk te reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |