"[Singles] plegen massaal Seppuku" wordt de volgende TTquote:
Jij hebt ook tetten, kunnen het over die van jou hebben?quote:
Ja CL, bring out those titties!quote:Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt ook tetten, kunnen het over die van jou hebben?
Die zijn mooier dan de boobsquote:Op woensdag 14 september 2011 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Zullen we het anders over de erm.... ogen van missb gaan hebben ?
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja CL, bring out those titties!
CherryTitties.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja CL, bring out those titties!
Sorry, ik ben niet van de herenliefde.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
Niemand neemt mij ook ooit serieus...
Ga bij je wijf klagenquote:Op woensdag 14 september 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik ken ze bijna alleen maar met extra veel zwart.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die zijn mooier dan de boobs
vreemd, niet opgevallenquote:Op woensdag 14 september 2011 15:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
doen watte?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"[Singles] plegen massaal Seppuku" wordt de volgende TT
Ze zijn vast niet zo mooi als die van MissB.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt ook tetten, kunnen het over die van jou hebben?
Nonsens!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn vast niet zo mooi als die van MissB.
Geen idee, maar wel groterquote:Op woensdag 14 september 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die van jou zijn nog een mysteriequote:Op woensdag 14 september 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
je kunt notabene aan haar tetters zitten frunikken als je wilt.quote:
quote:
quote:Seppuku (切腹?, "stomach-cutting") is a form of Japanese ritual suicide by disembowelment. Seppuku was originally reserved only for samurai. Part of the samurai bushido honor code, seppuku was either used voluntarily by samurai to die with honor rather than fall into the hands of their enemies (and likely suffer torture), or as a form of capital punishment for samurai who had committed serious offenses, or performed for other reasons that had brought shame to them. The ceremonial disembowelment, which is usually part of a more elaborate ritual and performed in front of spectators, consists of plunging a short blade, traditionally a tantō, into the abdomen and moving the blade from left to right in a slicing motion.
Ruimte voor een nog vreselijker collega!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:17 schreef vencodark het volgende:
Mijn vreselijke collega wordt mogelijk overgeplaatst!
Heb je wat hints?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Potverdorie, nu heb ik laatst ergens (waar? geen idee) een trailer gezien voor een horrorfilm en die leek me wel geinig.
Nu kan ik me dus totaal niet meer herinneren welke film het was.
Nee, want ze hebben al een idee wie er terugkomt. Erger dan mijn huidige collega kan bijna niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ruimte voor een nog vreselijker collega!
In dat geval:quote:Op woensdag 14 september 2011 15:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want ze hebben al een idee wie er terugkomt. Erger dan mijn huidige collega kan bijna niet.(althans, niet in dit geval).
Ik weet nog dat het ergens spookte en als je er 's avonds naartoe ging, dan hoorde je de echo's van de moorden die er waren gepleegd.quote:
en nog een voordeel, dan komt ie hier niet zo wanhopig over.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
je kunt notabene aan haar tetters zitten frunikken als je wilt.
Het is natuurlijk nog niet rond maar ik vond het toch leuk om te horen dat de leidinggevende helemaal niet tevreden met haar is. Dit is een collega met nogal een grote mond dat ze het oooooh zo goed doet.quote:
Hmm, doesn't ring a bell...quote:Op woensdag 14 september 2011 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het ergens spookte en als je er 's avonds naartoe ging, dan hoorde je de echo's van de moorden die er waren gepleegd.
Ik dacht dat het Sams Lake was, maar die trailer zegt me niks.
Oh dat zijn de ergsten ja.. Fijn dus dat die oprotquote:Op woensdag 14 september 2011 15:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nog niet rond maar ik vond het toch leuk om te horen dat de leidinggevende helemaal niet tevreden met haar is. Dit is een collega met nogal een grote mond dat ze het oooooh zo goed doet.
Ghosthunters International, internationaal faalteam.quote:
Ik heb geen Syfy meerquote:Op woensdag 14 september 2011 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ghosthunters International, internationaal faalteam.
Vond m best tegenvallen juist na alle lovende recensies.quote:
Mogelijk oprotquote:Op woensdag 14 september 2011 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat zijn de ergsten ja.. Fijn dus dat die oprot
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vond m best tegenvallen juist na alle lovende recensies.
Dat zoontje was wel echt een creep he.
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Heb je die aflevering van South Park gezien?
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mogelijk oprot. Ja, ik zal haar geen seconde missen. Zeurkous tegenover al haar collega's en ze heeft met haar vakantiedagen gesmokkeld en brood 'meegesmokkeld' (ik werk in de catering).
En wat minder zuur als we het over MissB´s tetters hebben.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
en nog een voordeel, dan komt ie hier niet zo wanhopig over.
zegt me niks, recente film of al ouder dan een jaar?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het ergens spookte en als je er 's avonds naartoe ging, dan hoorde je de echo's van de moorden die er waren gepleegd.
Ik dacht dat het Sams Lake was, maar die trailer zegt me niks.
Dat laatste is dan ook wel über-epische triestheidquote:Op woensdag 14 september 2011 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mogelijk oprot. Ja, ik zal haar geen seconde missen. Zeurkous tegenover al haar collega's en ze heeft met haar vakantiedagen gesmokkeld en brood 'meegesmokkeld' (ik werk in de catering).
Zoiets ja. Brood was toevallig over was, zorgde ze altijd dat het voor haar apart werd gehouden zodat ze het mee naar huis kon nemen. Toen er steeds over was, werd er voortaan een zak minder besteld. Daar was ze het natuurlijk niet mee eens en later bleek dat zij zelf geen wit brood lust maar het voor haar man is.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Brood meegesmokkeld? Als in gejat voor mee naar huis?
jij betaald om daar naar te kijken. zij verdienen geld met mensen die er naar kijken.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ghosthunters International, internationaal faalteam.
Ik vind vakantiedagen smokkelen (en daarbij je collega's benadelen), eigenlijk erger. Brood is nogal suf maar daar heeft een ander op zich geen last van.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook wel über-epische triestheid
Ze klinkt nogal sneuquote:Op woensdag 14 september 2011 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoiets ja. Brood was toevallig over was, zorgde ze altijd dat het voor haar apart werd gehouden zodat ze het mee naar huis kon nemen. Toen er steeds over was, werd er voortaan een zak minder besteld. Daar was ze het natuurlijk niet mee eens en later bleek dat zij zelf geen wit brood lust maar het voor haar man is.![]()
Nah ja, je had erbij moeten zijn.
Ach het is leuk vermaak hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
jij betaald om daar naar te kijken. zij verdienen geld met mensen die er naar kijken.
wie faalt er nou?
die hebben liever vlees dan broodquote:
Ze heeft al genoeg vlees. Ze weegt zeker 120 kilo.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die hebben liever vlees dan brood
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze: http://www.southpark.nl/episodes/1308/
Na vijf minuten
en een kort pittig kapsel zeker?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft al genoeg vlees. Ze weegt zeker 120 kilo.
Nee, nog erger. Tokkie-volk. Kampers enzo. Blonde krullen, blauwe mascara, gouden sieraden, piercing in haar neus en rond de 40.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en een kort pittig kapsel zeker?
ja, die zijn het ergste.
Watch out for karma!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:17 schreef vencodark het volgende:
Mijn vreselijke collega wordt mogelijk overgeplaatst!
Klinkt als de droomvrouw voor iedere manquote:Op woensdag 14 september 2011 15:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, nog erger. Tokkie-volk. Kampers enzo. Blonde krullen, blauwe mascara, gouden sieraden, piercing in haar neus en rond de 40.(ja echt!).
en ze neemt brood voor je meequote:Op woensdag 14 september 2011 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt als de droomvrouw voor iedere man
Iig. voor haar man.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt als de droomvrouw voor iedere man
Ik pak elke lunch extra salade oid voor thuisquote:Op woensdag 14 september 2011 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoiets ja. Brood was toevallig over was, zorgde ze altijd dat het voor haar apart werd gehouden zodat ze het mee naar huis kon nemen. Toen er steeds over was, werd er voortaan een zak minder besteld. Daar was ze het natuurlijk niet mee eens en later bleek dat zij zelf geen wit brood lust maar het voor haar man is.![]()
Nah ja, je had erbij moeten zijn.
Daarom zeg ik: je had erbij moeten zijn om de context te begrijpen.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik pak elke lunch extra salade oid voor thuis![]()
Maar goed, hier mag dat ook. Hebben ze zelfs speciale bakjes voor staan
Liefde gaat door de maag toch?quote:
Ik snap het wel, het hoort gewoon niet. Als ze arm is oid misschien, maar dan had ze het waarschijnlijk ook overlegd en als er dan minder wordt besteld, jammer voor haar.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: je had erbij moeten zijn om de context te begrijpen.
weet je wat er zou gebeuren als "jullie" daar niet naar zouden kijken? dan ging het van de buis en kregen we misschien iets echt leuks te zienquote:Op woensdag 14 september 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach het is leuk vermaak hoor.
hier maken ze een meeneempakketje voor je klaar als je daar om vraagtquote:Op woensdag 14 september 2011 15:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik pak elke lunch extra salade oid voor thuis![]()
Maar goed, hier mag dat ook. Hebben ze zelfs speciale bakjes voor staan
jawel, fatsoenlijk brood, met smaakquote:Op woensdag 14 september 2011 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
witbrood zelfs, meer kan je je toch niet wensen
oh jij eet zeker van dat brood met "dingetjes"quote:Op woensdag 14 september 2011 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jawel, fatsoenlijk brood, met smaak
Dingetjes.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
oh jij eet zeker van dat brood met "dingetjes"
Ik kom wanhopig over???quote:Op woensdag 14 september 2011 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
en nog een voordeel, dan komt ie hier niet zo wanhopig over.
Soms vind ik een wit kadetje wel lekkerder dan een bruin kadetje. Het ligt er ook wel aan wat ik er voor beleg op doe. Wit brood met vruchtenhagel is toch lekkerder dan bruin.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:46 schreef ArTiC het volgende:
witte mik is idd erg smakeloos, gewoon lekker bruin brood of volkoren
en zuur! kommop, wel opletten Babs!quote:
Je bent met mijquote:Op woensdag 14 september 2011 15:46 schreef Cue_ het volgende:
rival ik ben met jou!
al vind ik bruin brood ook niet meer zo heel erg, maar ZONDER dingetjes!
Ze kiest mijquote:Op woensdag 14 september 2011 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al was ik eig van plan: rival ik kies jou!!! (ala pokemon) te doen
Waldkornquote:Op woensdag 14 september 2011 15:48 schreef vencodark het volgende:
Hoe meer dingetjes, hoe beter. Lekker volkorenbrood.Behalve dus kadetjes. Hoewel...als je van die lekkere dikke kadetten hebt...hoe heten ze nou...waldkornkadetten!
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:49 schreef Godtje het volgende:
Wit brood alleen bij een broodje kroket
Voor de rest bruin, bruin en bruin. En zoetigheid op brood eet ik niet
The proof is in the pudding.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kreeg juist vorige week te horen dat ik volkoren brood moet mijdenquote:Op woensdag 14 september 2011 15:52 schreef vencodark het volgende:
Vroeger at ik ook alleen maar wit totdat ik gezonder moest leren eten en zelfs bij een diėtiste langs moest.
Wat moest jij daar dan? at je zo ongezond dan? en hoe hebben ze dat ontdekt en alles?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:52 schreef vencodark het volgende:
Vroeger at ik ook alleen maar wit totdat ik gezonder moest leren eten en zelfs bij een diėtiste langs moest.
Oeh, ik heb nog Bastognes!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen snaai ik wel zoetigheid.
Ik zuur, de tettenpraters wanhopig.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
en zuur! kommop, wel opletten Babs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |