"[Singles] plegen massaal Seppuku" wordt de volgende TTquote:
Jij hebt ook tetten, kunnen het over die van jou hebben?quote:
Ja CL, bring out those titties!quote:Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt ook tetten, kunnen het over die van jou hebben?
Die zijn mooier dan de boobsquote:Op woensdag 14 september 2011 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Zullen we het anders over de erm.... ogen van missb gaan hebben ?
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja CL, bring out those titties!
CherryTitties.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja CL, bring out those titties!
Sorry, ik ben niet van de herenliefde.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
Niemand neemt mij ook ooit serieus...
Ga bij je wijf klagenquote:Op woensdag 14 september 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
Ik ken ze bijna alleen maar met extra veel zwart.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die zijn mooier dan de boobs
vreemd, niet opgevallenquote:Op woensdag 14 september 2011 15:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die zijn mooier dan de boobs
doen watte?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"[Singles] plegen massaal Seppuku" wordt de volgende TT
Ze zijn vast niet zo mooi als die van MissB.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt ook tetten, kunnen het over die van jou hebben?
Nonsens!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn vast niet zo mooi als die van MissB.
Geen idee, maar wel groterquote:Op woensdag 14 september 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
die van jou zijn nog een mysteriequote:Op woensdag 14 september 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:07 schreef stbabylon het volgende:
je kunt notabene aan haar tetters zitten frunikken als je wilt.quote:
quote:
quote:Seppuku (切腹?, "stomach-cutting") is a form of Japanese ritual suicide by disembowelment. Seppuku was originally reserved only for samurai. Part of the samurai bushido honor code, seppuku was either used voluntarily by samurai to die with honor rather than fall into the hands of their enemies (and likely suffer torture), or as a form of capital punishment for samurai who had committed serious offenses, or performed for other reasons that had brought shame to them. The ceremonial disembowelment, which is usually part of a more elaborate ritual and performed in front of spectators, consists of plunging a short blade, traditionally a tantō, into the abdomen and moving the blade from left to right in a slicing motion.
Ruimte voor een nog vreselijker collega!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:17 schreef vencodark het volgende:
Mijn vreselijke collega wordt mogelijk overgeplaatst!
Heb je wat hints?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:19 schreef CherryLips het volgende:
Potverdorie, nu heb ik laatst ergens (waar? geen idee) een trailer gezien voor een horrorfilm en die leek me wel geinig.
Nu kan ik me dus totaal niet meer herinneren welke film het was.
Nee, want ze hebben al een idee wie er terugkomt. Erger dan mijn huidige collega kan bijna niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ruimte voor een nog vreselijker collega!
In dat geval:quote:Op woensdag 14 september 2011 15:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want ze hebben al een idee wie er terugkomt. Erger dan mijn huidige collega kan bijna niet.(althans, niet in dit geval).
Ik weet nog dat het ergens spookte en als je er 's avonds naartoe ging, dan hoorde je de echo's van de moorden die er waren gepleegd.quote:
en nog een voordeel, dan komt ie hier niet zo wanhopig over.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
je kunt notabene aan haar tetters zitten frunikken als je wilt.
Het is natuurlijk nog niet rond maar ik vond het toch leuk om te horen dat de leidinggevende helemaal niet tevreden met haar is. Dit is een collega met nogal een grote mond dat ze het oooooh zo goed doet.quote:
Hmm, doesn't ring a bell...quote:Op woensdag 14 september 2011 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het ergens spookte en als je er 's avonds naartoe ging, dan hoorde je de echo's van de moorden die er waren gepleegd.
Ik dacht dat het Sams Lake was, maar die trailer zegt me niks.
Oh dat zijn de ergsten ja.. Fijn dus dat die oprotquote:Op woensdag 14 september 2011 15:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nog niet rond maar ik vond het toch leuk om te horen dat de leidinggevende helemaal niet tevreden met haar is. Dit is een collega met nogal een grote mond dat ze het oooooh zo goed doet.
Ghosthunters International, internationaal faalteam.quote:
Ik heb geen Syfy meerquote:Op woensdag 14 september 2011 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ghosthunters International, internationaal faalteam.
Vond m best tegenvallen juist na alle lovende recensies.quote:
Mogelijk oprotquote:Op woensdag 14 september 2011 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat zijn de ergsten ja.. Fijn dus dat die oprot
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vond m best tegenvallen juist na alle lovende recensies.
Dat zoontje was wel echt een creep he.
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:25 schreef CherryLips het volgende:
Heb je die aflevering van South Park gezien?
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mogelijk oprot. Ja, ik zal haar geen seconde missen. Zeurkous tegenover al haar collega's en ze heeft met haar vakantiedagen gesmokkeld en brood 'meegesmokkeld' (ik werk in de catering).
En wat minder zuur als we het over MissB´s tetters hebben.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
en nog een voordeel, dan komt ie hier niet zo wanhopig over.
zegt me niks, recente film of al ouder dan een jaar?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het ergens spookte en als je er 's avonds naartoe ging, dan hoorde je de echo's van de moorden die er waren gepleegd.
Ik dacht dat het Sams Lake was, maar die trailer zegt me niks.
Dat laatste is dan ook wel über-epische triestheidquote:Op woensdag 14 september 2011 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mogelijk oprot. Ja, ik zal haar geen seconde missen. Zeurkous tegenover al haar collega's en ze heeft met haar vakantiedagen gesmokkeld en brood 'meegesmokkeld' (ik werk in de catering).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |