Wil de SP ook heeeeeel graag 30 miljard bezuinigen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:09 schreef Hexagon het volgende:
Als het zo door gaat als nu zijn ze straks wellicht tot elkaar veroordeeld. Dus ik denk dat die provinciale proeven er ook niet voor niets zijn.
Daarnaast wil de SP heeeel graag in de regering dus ik vermoed dat ze er wel uitkomen.
In ruil voor?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:27 schreef Hexagon het volgende:
Zolang die nog niet doorgevoerd zijn houden ze denk ik even pas op de plaats maar als dat rond is dan denk ik dat ze wel meedoen.
Ik denk voor nog een paar jaar extra stilstand en wat strooigoed voor de buhne.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In ruil voor?
Villasubsidie? Een extra belastingschijf? Bonusbelasting?
Zo graag wil de VVD dat ook niet. Ze kiezen niet voor niets ook voor samenwerking met de PVV.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wil de SP ook heeeeeel graag 30 miljard bezuinigen?
Dat is nieuw voor me.
Ze delen nogal een babyboomaanhang, daar komen ze dus wel uit. Een of ander mooi monsterverbond om de rekening door te schuiven naar de volgende generaties.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In ruil voor?
Villasubsidie? Een extra belastingschijf? Bonusbelasting?
"frog eats frog world".quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze delen nogal een babyboomaanhang, daar komen ze dus wel uit. Een of ander mooi monsterverbond om de rekening door te schuiven naar de volgende generaties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |