Jaquote:
Ik kan niks met kampers heurquote:
Ja hij had het nog nooit zo gezien, ik hoop maar dat hij z'n bril wel goed had staan vandaagquote:Op woensdag 14 september 2011 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Eindelijk shine.Nou ja, beroepsernst zullen we maar zeggen.
whehehe, wie weet, heb deze dingetjes aangeschaft als een goedkope manier om even te proberen. Heb als keuzevak sounddesign, leren we een beetje werken met profi software.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Word je nu eindelijk es een echte rockster Zwab?
Nee tijdens de afterpartyquote:Op woensdag 14 september 2011 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan staan ze in het voorprogramma van Zwab.
Even loeren of er iets leuks in staat en uiteraard voor de heb, voor de categorie voetbalboeken op de plankquote:Op woensdag 14 september 2011 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Wil je je voetbalkennis bijspijkeren Pisc?
Valderama.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even loeren of er iets leuks in staat en uiteraard voor de heb, voor de categorie voetbalboeken op de plank![]()
Ik zag ook nog een ander pareltje met die blonde Gullit op de kaft, maar dat vond ik geen euro waard. Zijn allemaal dunnetjes voor een euri!
Ja! En met een tenue op de kaft herkenbaar uit m'n Panini album uit 1990.quote:
Het was een beetje lege bak, ik geloof dat ze net weer "nieuwe" boeken bij moeten vullen, dus dan kan ik weer snuiterenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:28 schreef Lutte het volgende:
En leuk Pisc! Lag er nog iets anders leuks tussen?
Neequote:Op woensdag 14 september 2011 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hoef je nu gym niet in te halen Lut?
[..]
Het was een beetje lege bak, ik geloof dat ze net weer "nieuwe" boeken bij moeten vullen, dus dan kan ik weer snuiteren
Yeah!!!quote:
Lol, Bosquote:Op woensdag 14 september 2011 19:41 schreef Bos81 het volgende:
Sjefke is gemeen.
Zit allemaal te springen enzo. Zeg ik kom maar op schoot. Hij springt bij me op schoot. een minuut later, ik wat ik ruik nu zeg. Bah. Heeft dat beest zitten ruften..
Handig sjiek!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, als alles goed gaat kan ik over een aantal weken op kamers bij een klasgenoot in huis, aan de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam![]()
15 minuten lopen van de pont af
Lekker Zwabs, ook lekker plekkie om te zitten als student!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, als alles goed gaat kan ik over een aantal weken op kamers bij een klasgenoot in huis, aan de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam![]()
15 minuten lopen van de pont af
quote:
uhuh, ben er ook blij mee als het doorgaat, maar volgens mij komt het wel goed, er wordt eerst nog verbouwd, en na de verbouwing kan ik er inquote:Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker Zwabs, ook lekker plekkie om te zitten als student!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Bij mij stond die er ook op, net als De Renner, maar niet gelezen.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Het Gouden Ei. Die had ik nog op mijn boekenlijst van de middelbare.
Wat leuk dat je dat doet.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:56 schreef oh-oh het volgende:
5 euro, das mooi![]()
Leuk he, die kringlopen!
Ik ben meubeltjes bij elkaar aan het schrapen voor die mevrouw die 's morgens met ons in de bus zit met die leuke jochies, ze gaat vandaag bij een woning kijken, ze heeft helemaal niks, ze zit hier via nood opvang, en ik wil haar zo graag helpen...
Heb je al een topic geopend in FOkker helpen FOkkers?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja, wegens geweld gevlucht vanuit de Randstad hier geplaatst via een opvang.
Maar zo een onwijze bikkel!
Ik kwam haar net toevallig tegen, ze gaat over een half uur kijken bij de woning, en dan moet ze morgen zeggen of ze hem neemt, en dan moet ze binnen twee weken verhuizen, en ze heeft dus echt letterlijk niks...
Ja amai das geen Fokker hèquote:Op donderdag 15 september 2011 13:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je al een topic geopend in FOkker helpen FOkkers?
Ja weet ik, maar Oh-Oh vraagt hulp. En dat is wel een Fokker.quote:
Ja, Fokkers helpen oh-oh niet, maar die andere die geen fokker isquote:Op donderdag 15 september 2011 13:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar Oh-Oh vraagt hulp. En dat is wel een Fokker.
Als ik hulp nodig heb voor bijvoorbeeld mijn vader (wat niet aan de orde is), kan ik daar toch ook een topic openen?
Hoe oud zijn die 2 leuke jongetjes oh-oh?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Gedoe, mij slaat de stress al om het hart van de hele situatie, ik ben blij dat ik niet in haar schoenen sta en ik wil haar echt heel graag helpen.
Wat leukquote:Op donderdag 15 september 2011 16:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga een feestje roggelen voor de oudste
Ah kak, wat jammer.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Nee, en daar moet de oudste nu al elke avond heel erg om huilen
Oh zo, ik dacht dat ze al een eeuwigheid in de opvang zat.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Nou eerst een poosje in de opvang, en nu precies een jaar in dit huis, dat is een huis van de opvang, waar ze dus wel gewoon alleen woont,tot ze een woning toegewezen krijgt.
Have fun Bos!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:19 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om naar het station en stadion te gaan
Heb tattoostickers gekregen ipv de schoolplaatjes, maar al erg leuk dat ze terug schrijvenquote:Op donderdag 15 september 2011 17:38 schreef pgrferrari het volgende:
Oh
Nu heb je ze opgestuurd gekregen.
Wat leuk
Geniaaaaalquote:Op donderdag 15 september 2011 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb tattoostickers gekregen ipv de schoolplaatjes, maar al erg leuk dat ze terug schrijven
Samson is ene tofke![]()
Oh ja, die heb ik ook, en de zoontjesfabriek, bikkel he, die Ayaanquote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
In één nacht Mijn vrijheid van Ayaan Hirsi Ali gelezen, wat een boek, wat een vrouw!
Ben benieuwd, ff onthouden!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
In één nacht Mijn vrijheid van Ayaan Hirsi Ali gelezen, wat een boek, wat een vrouw!
Ja hè? En ook nog een hele A4 vol met uitleg over de machines en hoe er dan wel eens iets mis gaat. Ik hou er vanquote:
Ja ik weet niet hoe ze zoiets in Nederland doen, maar ik vind het haast weer Belgisch, gewoon wat inhoudelijker, meer serieusquote:Op donderdag 15 september 2011 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat van die uitleg is helemaal tof!
Hahahaquote:Op donderdag 15 september 2011 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Ja ja, ik ben als een gek door de Jumbo gerend, want er was iemand boodschappen aan het doen waar ik geen zin in had
Baas ben je.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb op haar gestemd, waaaaaaay back
En toen ik nog een kind wilde wilde ik een dochter, en die ging Ava Ayaan heten
Schoteltjequote:
Soms denken mensen domme dingen.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga morgen na school weer in de trein naar friesland, misschien moet ik daar op kamers gaan of zo
?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Soms denken mensen domme dingen.
O, je moet al niet denken over verhuizen naar Friesland. Ook al gebeurt het nooit.quote:
moeilijke keuzequote:Op donderdag 15 september 2011 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Whehe, lekker werelds in de stad met alles in de buurt of in Fryslan, neh Zwabs
das waarquote:Op donderdag 15 september 2011 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, je moet al niet denken over verhuizen naar Friesland. Ook al gebeurt het nooit.
Het was het weer waard hè.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:50 schreef omearos het volgende:
goedenavond
net op tijd bijgelezen voor ik mijn bed in ga![]()
Ja, maar dat ze dan fysio pas vergoeden vanaf de 20ste behandeling, eigen risico met 50 euro duurder maken, toeslag omlaag flikkeren en de basis weer flink gaan inkorten is dan weer te debiel voor woordenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Stoppen met roken, uit het basispakket, zo ze denken ook eindelijk eens na
Ja het rokenvoorbeeld was ook het enige positievequote:Op donderdag 15 september 2011 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat ze dan fysio pas vergoeden vanaf de 20ste behandeling, eigen risico met 50 euro duurder maken, toeslag omlaag flikkeren en de basis weer flink gaan inkorten is dan weer te debiel voor woorden
Trusten nagellut!quote:
Ik schrok er echt vanquote:Op donderdag 15 september 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het rokenvoorbeeld was ook het enige positieve
Ik krijg het nu al benauwd, ik wil er nog niet aan denkenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik schrok er echt vanIk kots erop
Ik wil wedden dat de permie MINIMAAL 15 euro hoger per maand gaat worden.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik krijg het nu al benauwd, ik wil er nog niet aan denkenDie premie
Nee, niet hier.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Kennen jullie het fenomeen dat je een vleesschaal (schaal met allerlei soorten vlees erop) cadeau geeft aan iemand?
Nee, alleen als je vertrekt richting een BBQ/gourmet en zo wat meebrengt?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Kennen jullie het fenomeen dat je een vleesschaal (schaal met allerlei soorten vlees erop) cadeau geeft aan iemand?
Ja, ben benieuwd. Ik ontdek pas vanavond dat het allesbehalve standaard is!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Henk de keurslager zegt wel dat het een ideaal cadeau is, zo'n vleesschschaal!
Ik ga eens rondvragen, ik ben benieuwd nu
Okeetjes!quote:
Ik wil ook die bollenquote:Op donderdag 15 september 2011 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
En eckte Bossche Bollen, ja, volgende keer neem ik een pakket mee met het volgende:
Bossche Bollen
Worstenbroodjes
Brabantsch bier
Ik weet het, ik wilde al iets roepen over de Cherry poppin' bollen...quote:Op donderdag 15 september 2011 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik doel op dat lijstje he, ik componeer er een droom omheen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wist trouwens niet eens wat de betekenis van cherry poppin' was
Dat meen je niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wist trouwens niet eens wat de betekenis van cherry poppin' was
Ik zat wel in die hoek, maar toch niet helemaal precies op het goeie plekje kennelijk!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat meen je niet.Ik dacht dat je het daarom juist zei.
Als het een succes wordt verwacht ik een schaaltje!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet het, ik wilde al iets roepen over de Cherry poppin' bollen...![]()
Ik ga mijn vader, zakenman, eens tippen over zo'n schoal, trend zetten
Mijn vader rijdt 100 km om voor het goeie stukje visquote:Op donderdag 15 september 2011 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als het een succes wordt verwacht ik een schaaltje!
Zulke mensen.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn vader rijdt 100 km om voor het goeie stukje vis, met vleesch zal het niet anders zijn. Dat wordt genieten!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:04 schreef Bos81 het volgende:
Djiezus, een postcrossing kaart naar China sturen, wat een adres,gewoon 7 regels met rotwoorden.
Nee, gelukkig niet zeg. Maar allemaal MingDzengXiaongSung enzo..quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ben blij dat t niet in chinese tekens hoeft!
Voor de vrijdagmiddaglach:
[ afbeelding ]
Dus geen vrijmibo maar vrijmivequote:Op vrijdag 16 september 2011 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, ik ben creatief ook weer dood voor vandaag. Stomme vergadering op de vrijdagmiddag.
quote:
Jodeleyhiehoe!quote:
Lekker man, middagtukquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:59 schreef Qwea het volgende:
ja ik ooklag er om 16:30 al ff weer in
Ja, moet je wel fatsoenlijk kunnen slapenquote:
Wie was de schuldige?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, moet je wel fatsoenlijk kunnen slapenik heb 1,5u lopen dommelen
Gewoon zelf. Mike lag wel naast me maar die was helemaal in comaquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie was de schuldige?Of zelf gewoon slecht geslapen?
En dan wat van mijn tukkie zeggen na een week hard werken, kutjequote:Op vrijdag 16 september 2011 19:59 schreef Qwea het volgende:
ja ik ooklag er om 16:30 al ff weer in
Doe rustig aan Bos!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Bos81 het volgende:
Ik kom thuis in Eindhoven en word gelijk een stuk somberder
Glas lemon lime (7-up dus), maar ik denk dat ik even gewoon de boel hier ga proberen op te ruimen, hopelijk scheelt dat ook wat rust.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe rustig aan Bos!Misschien een lekker kop thee zetten of biertje nemen? Of heb je al wat te drinken?
Opruimen maakt (bijna) altijd rustig ja, succesquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Glas lemon lime (7-up dus), maar ik denk dat ik even gewoon de boel hier ga proberen op te ruimen, hopelijk scheelt dat ook wat rust.
Ja, dat is écht zo hoerigquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik tik bijna elk uur in de nacht aan, slecht slapen is zo kut
Ja, ik ben echt jaloers op de mensen die als een blok nonstop 8 uur slaap pakken, heerlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat is écht zo hoerigDan ben je overdag ook helemaal naar de klote
Meestal pak ik die ook met gemak hoor. Uurtje of 10 is het beste voor me. Maar door mijn crohn ben ik sowieso overdag vaak moe... maar ik heb ook echt soms weken ertussen dat ik gewoon KUT slaap. Met name uurtje slapen, wakker, uurtje slapen, wakker, uurtje slapen, wakkerquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt jaloers op de mensen die als een blok nonstop 8 uur slaap pakken, heerlijk
Ja dan ben je helemaal gaar van brakheid. Ik slaap ook liever 6 uur in 1 stuk dan in 10 uur elk uur wakker worden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meestal pak ik die ook met gemak hoor. Uurtje of 10 is het beste voor me. Maar door mijn crohn ben ik sowieso overdag vaak moe... maar ik heb ook echt soms weken ertussen dat ik gewoon KUT slaap. Met name uurtje slapen, wakker, uurtje slapen, wakker, uurtje slapen, wakker
Dan is je ritme helemaal foetsie, gelukkig heb je het nu weer goed op de rit Bos!quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:41 schreef Bos81 het volgende:
BIj mij is het echt zo erg geweest, dat ik overdag door mijn depressie niets anders kon dan op bed liggen, op een gegeven moment val je dan wel in slaap. Was toendertijd ook snachts erg vaak wakker en soms zelfs meer dan 20 uur aan een stuk zonder slaap
Ja, gelukkig dat wel ja. Ik moet er niet aan denken om weer in die situatie terecht te komenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is je ritme helemaal foetsie, gelukkig heb je het nu weer goed op de rit Bos!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:03 schreef Qwea het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/4601/-p/favoritelistid/1
Mini?
Echt?quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:57 schreef pgrferrari het volgende:
Eerste keer voor mij dat ik daarheen ga
Wtf.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:57 schreef pgrferrari het volgende:
Vandaag een dagje Amsterdam.
Eerste keer voor mij dat ik daarheen ga
Ik was nog later dan PGRquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehe Lutte, eg nie??
En Pgr, eerste keer Amsterdam, das wel laat zeg, enjoy!
En voor je grote verhuizing, was je er toen al wel geweest?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:01 schreef Qwea het volgende:
Amsterdam, ik ben er deze week pas 2x geweest en a.s Dinsdag nog een x
Wat leukquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Om 16.00 komen de buskindjes en hun mama, we gaan een wandelingetje doen als het droog is , en frietjes eten
Oh godquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
Mannen op Uggs, ik had het alweer verdrongen
Welke leeftijd Zwabs?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ze hangen nu letterlijk in de bagagerekken en springen op de stoelen
Dat bepaalde schapen het willen dragen, maar mannen? Whut?quote:
Jaar of 10, 11quote:
Ik zou gewoon vriendelijk vragen of het iets zachter kanquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:43 schreef DeZwabber het volgende:
Ik erger me er echt aan, prima dat je daar gaat zitten als er ruimte is, zal me een worst wezen zolang ik er geen last van hebMaar ik weet het niet hoor, ik denk dat als ik als kind ging lopen apekooien in de trein dat ik op m'n lazer zou krijgen.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
Wat ben ik eigenlijk een zure elitaire ouwe lul, en dat al op m'n 22e
Dus je moest nog maar zo kortquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, volgende station moet ik overstappen
Ah, zwaaien naar de taxi!quote:
Ik zou ze wel eens willen proberen en dan voor een dagje reacties vangen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
Mannen op Uggs, ik had het alweer verdrongen
Volgens mij reageert er niemand opquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou ze wel eens willen proberen en dan voor een dagje reacties vangen.
Jij niet danquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij nachtbraker
Is het mooi ja oh-oh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |