Jaquote:
Ik kan niks met kampers heurquote:
Ja hij had het nog nooit zo gezien, ik hoop maar dat hij z'n bril wel goed had staan vandaagquote:Op woensdag 14 september 2011 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Eindelijk shine.Nou ja, beroepsernst zullen we maar zeggen.
whehehe, wie weet, heb deze dingetjes aangeschaft als een goedkope manier om even te proberen. Heb als keuzevak sounddesign, leren we een beetje werken met profi software.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Word je nu eindelijk es een echte rockster Zwab?
Nee tijdens de afterpartyquote:Op woensdag 14 september 2011 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan staan ze in het voorprogramma van Zwab.
Even loeren of er iets leuks in staat en uiteraard voor de heb, voor de categorie voetbalboeken op de plankquote:Op woensdag 14 september 2011 19:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Wil je je voetbalkennis bijspijkeren Pisc?
Valderama.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even loeren of er iets leuks in staat en uiteraard voor de heb, voor de categorie voetbalboeken op de plank![]()
Ik zag ook nog een ander pareltje met die blonde Gullit op de kaft, maar dat vond ik geen euro waard. Zijn allemaal dunnetjes voor een euri!
Ja! En met een tenue op de kaft herkenbaar uit m'n Panini album uit 1990.quote:
Het was een beetje lege bak, ik geloof dat ze net weer "nieuwe" boeken bij moeten vullen, dus dan kan ik weer snuiterenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:28 schreef Lutte het volgende:
En leuk Pisc! Lag er nog iets anders leuks tussen?
Neequote:Op woensdag 14 september 2011 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Hoef je nu gym niet in te halen Lut?
[..]
Het was een beetje lege bak, ik geloof dat ze net weer "nieuwe" boeken bij moeten vullen, dus dan kan ik weer snuiteren
Yeah!!!quote:
Lol, Bosquote:Op woensdag 14 september 2011 19:41 schreef Bos81 het volgende:
Sjefke is gemeen.
Zit allemaal te springen enzo. Zeg ik kom maar op schoot. Hij springt bij me op schoot. een minuut later, ik wat ik ruik nu zeg. Bah. Heeft dat beest zitten ruften..
Handig sjiek!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, als alles goed gaat kan ik over een aantal weken op kamers bij een klasgenoot in huis, aan de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam![]()
15 minuten lopen van de pont af
Lekker Zwabs, ook lekker plekkie om te zitten als student!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
oeh, als alles goed gaat kan ik over een aantal weken op kamers bij een klasgenoot in huis, aan de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam![]()
15 minuten lopen van de pont af
quote:
uhuh, ben er ook blij mee als het doorgaat, maar volgens mij komt het wel goed, er wordt eerst nog verbouwd, en na de verbouwing kan ik er inquote:Op woensdag 14 september 2011 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker Zwabs, ook lekker plekkie om te zitten als student!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |