Koude polyester zweetjurkjesquote:Op donderdag 22 september 2011 19:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Feestkleding? Waar?
Ik heb nog een goedkope rag smoking nodig.
Ik zag meteen alweer een tikfout staan, bij t voorwoord..quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:55 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag wel weer leuke dingen in het najaarsboekje. Ff in de winkel checken binnenkort.
Dat zou niet moeten, dus je kunt ze een berichtje sturen.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:04 schreef Deliah het volgende:
Hm, ik ontdekte net dat als je iets bij een bestaande nalevering stopt er voor de hele verzending opeens verzendkosten gelden. Is dat al langer zo?
ja klopt echt belachelijk en irritant is dat.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:04 schreef Deliah het volgende:
Hm, ik ontdekte net dat als je iets bij een bestaande nalevering stopt er voor de hele verzending opeens verzendkosten gelden. Is dat al langer zo?
Potdorie! Ik heb zojuist de voorwaarden doorgelezen en dat hebben ze dus veranderd. Ik weet zeker dat daar eerder een andere tekst stond.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:22 schreef alors het volgende:
ja klopt echt belachelijk en irritant is dat.
Even mailen, dan passen ze het aanquote:Op maandag 26 september 2011 12:05 schreef cafpow het volgende:
hoi, ik zit met een vraag.
Ik heb 2 hoodies besteld, zelfde maat alleen verschillende kleur. Ze zijn beiden zelfde prijs, en heb een kortingscode gebruikt. Alleen de korting is van de beige gehaald, en die is dus nu 26 euro. Maar ik ga waarschijnlijk de grijze houden, moet ik dan voor de grijze de totale prijs betalen of kan ik gewoon de korting die van de beige is gehaald op de grijze toepassen?
Nou bij mij de vorige keer niet, maar dat was over de telefoonquote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Even mailen, dan passen ze het aan
Ik heb gemaild en de korting werd keurig op het juiste artikel toegepastquote:Op maandag 26 september 2011 12:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nou bij mij de vorige keer niet, maar dat was over de telefoon
En opgelost! Was dus wel mis gegaan blijkbaar, maar na een mailtje hebben ze het aangepast. En retourzenden was alleen voor hun rekening als je ook echt alleen het verkeerd geleverde artikel terug stuurt. Achja, maakt verder ook niet uit, als ik maar geen 40 euro hoef te betalen voor teruggestuurde spullenquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:55 schreef VixenFromHell het volgende:
Dat was wel mijn eerste gedachte ja, dat ze misschien nog niet klaar waren.. misschien ben ik wel ongeduldighet staat er sinds gisteren, weet niet vanaf hoe laat. Misschien duurt het wel gewoon echt zo lang, ze zijn altijd traag
OK, bedankt. Ik wacht alleen nog even af tot het binnen isquote:Op maandag 26 september 2011 12:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Even mailen, dan passen ze het aan
Leuk zegquote:Op maandag 26 september 2011 20:06 schreef saaw het volgende:
Heb deze deurmat besteld
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2010/A26%2080315%20D1228%2041%206092%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hoe vallen H&M broeken in vergelijking met bijv. Zara?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:40 schreef Enfermera het volgende:
My oh myik zocht nog naar een witte broek, zie dat er een witte slim fit voor 10 euro in de sale te halen is!
Morgen even kijken of ik mijn maat te pakken kan krijgen
Aanvullen nog steeds rond 5 uur, half 6?
Ik vind ze ruimer uitvallen, bij H&M zit een 38 perfect terwijl ik bij Zara al vaak genoeg heb moeten proppen om in een 40 te komenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Hoe vallen H&M broeken in vergelijking met bijv. Zara?
Heb ik ook besteld.quote:Op maandag 26 september 2011 20:06 schreef saaw het volgende:
Heb deze deurmat besteld
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2010/A26%2080315%20D1228%2041%206092%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
die van mij ook al sinds de 23e...quote:Op donderdag 29 september 2011 10:29 schreef NBT het volgende:
29.09.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar![]()
![]()
![]()
oohwwquote:Op donderdag 29 september 2011 10:44 schreef alors het volgende:
[..]
die van mij ook al sinds de 23e...
hier hetzelfdequote:Op donderdag 29 september 2011 10:44 schreef alors het volgende:
[..]
die van mij ook al sinds de 23e...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |