abonnement Unibet Coolblue
pi_102097335
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef alors het volgende:

[..]

H&M geeft gewoon een code door, maar TNT heeft dan nog niets gescand, kunnen ze niet eerder doen dan dat hij daar is, en dan ie hij dus ook gesorteerd.
Maar
"
16.09.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar"
dit houdt toch in dat hij bij TNT bekend is? PostNL whatever.
De datum die erop staat klopt overigens niet, donderdag stond dit er ook al.
pi_102097394
Dat betekent dat postNL weet dat ze in de toekomst jouw pakketje gaan krijgen van H&M maar dat ze het nu nog niet hebben, en dus ook niet kunnen sorteren of bezorgen. Het heeft een nummer gekregen, that's it.
pi_102097797
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:54 schreef Dipkip het volgende:
Dat betekent dat postNL weet dat ze in de toekomst jouw pakketje gaan krijgen van H&M maar dat ze het nu nog niet hebben, en dus ook niet kunnen sorteren of bezorgen. Het heeft een nummer gekregen, that's it.
Het had al 2 dagen een T&T voor het gemeld was, daarom ben ik zo in de war :')

Ach, het zal wel, ik zie het wel komen nu.
pi_102098430
Ik denk dat het zoiets is als: H&M mag zelf een nummer verzinnen voor hun pakketten, net zoals de codes van bol.com pakketten altijd met dezelfde code starten. Dus zij geven een nummer aan je pakket. Dan gaan ze koffie drinken. Daarna geven ze dat nummer door aan de post, dan weten die naar welk adres dat nummer moet, als ze het bijbehorende pakket krijgen. Vervolgens gaan ze weer koffie drinken, met een koekje er bij. Dan uiteindelijk geven ze het pakket aan de post, die sorteren het en bezorgen het.
pi_102098917
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 15:20 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat het zoiets is als: H&M mag zelf een nummer verzinnen voor hun pakketten, net zoals de codes van bol.com pakketten altijd met dezelfde code starten. Dus zij geven een nummer aan je pakket. Dan gaan ze koffie drinken. Daarna geven ze dat nummer door aan de post, dan weten die naar welk adres dat nummer moet, als ze het bijbehorende pakket krijgen. Vervolgens gaan ze weer koffie drinken, met een koekje er bij. Dan uiteindelijk geven ze het pakket aan de post, die sorteren het en bezorgen het.
_O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_102136972
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 15:20 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat het zoiets is als: H&M mag zelf een nummer verzinnen voor hun pakketten, net zoals de codes van bol.com pakketten altijd met dezelfde code starten. Dus zij geven een nummer aan je pakket. Dan gaan ze koffie drinken. Daarna geven ze dat nummer door aan de post, dan weten die naar welk adres dat nummer moet, als ze het bijbehorende pakket krijgen. Vervolgens gaan ze weer koffie drinken, met een koekje er bij. Dan uiteindelijk geven ze het pakket aan de post, die sorteren het en bezorgen het.
:D
Ze beginnen de dag maar weer met een koffie.
pi_102139945
4 koppen koffie jwt
pi_102141174
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:38 schreef Deliah het volgende:
Wow, hebben, die jurkjes hebben normaal geen mouwen en daar houd ik eigenlijk niet zo van.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C90_0726_278R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.4]&set=key[width],value[2705]&set=key[height],value[3163]&set=key[x],value[1383]&set=key[y],value[568]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die vond ik in het echt best tegenvallen. De hals is heel vreemd wijd, mijn bh bandjes waren ruim in zicht en de mouwen zijn vreemd gestikt waardoor mn bovenarmen ingedeukt werden als ik ze omhoog deed. Beetje jammer. Maar misschien heb ik een raar bovenlijf.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_102180570
Hoe zit dat eigenlijk met een bestelling waarbij de prijzen ná het plaatsen van je bestelling zijn veranderd? Een paar artikelen zijn namelijk de volgende dag goedkoper geworden (nadat ik de bestelling had afgerond), maar het pakketje moet ik nog ontvangen. Kun je het verschil terugkrijgen/hoef je het niet te betalen?
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:17:12 #85
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_102181052
Ik zou even bellen met de klantenservice. Heb goede ervaring met de service maar of dat ook voor dit kan weet ik niet...
pi_102185670
De koffie was op, er zit beweging in!
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:24:51 #87
327255 Kreupel
Sorry alle hamburgers!
pi_102186173
_O-
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:58:23 #88
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_102189854
Ik zie weer veel leuke dingen in het nieuwe boek............... :'( :'( :'(

Must. Resist. :X
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_102189889
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:03 schreef 3Dino het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met een bestelling waarbij de prijzen ná het plaatsen van je bestelling zijn veranderd? Een paar artikelen zijn namelijk de volgende dag goedkoper geworden (nadat ik de bestelling had afgerond), maar het pakketje moet ik nog ontvangen. Kun je het verschil terugkrijgen/hoef je het niet te betalen?
Ik heb dat verschil ooit terug gehad na een mailtje :).
pi_102191501
nou mijn megabestelling is binnen, en misschien raden jullie het al.. NIKS zit goed!
shorts die ik besteld heb in maat 36 en 38 zijn of te groot (maat 34 nodig), of zitten voor geen meter. Tshirts zitten ook voor geen meter (ook voor geen centimeter trouwens).
er zijn uiteindelijk 2 shorts die er wel mee door kunnen en voor de prijs van 2,50 zal ik die wel houden, haha.
had ook die laarzen besteld die ik laatst liet zien, maar ook daarbij twijfel ik. ik vind ze wel leuk, maar ze zijn wel indiaantje, weenie of ik dat wel aan d urf. en maat 39 is eigenlijk net te klein en 40 veel te groot. en ze zijn sowieso veeeeel te wijd bij mijn kuiten. zelfs met een niet al te strakke broek erin. hmz.
pi_102195384
Terugsturen. Als schoenen niet goed zitten doe je ze niet aan. Hoe leuk of hoe duur ze ook zijn.
Heb schoenen van 200 euro. Doe ik niet aan omdat ze niet lekker zitten.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_102197376
ja, dat is wel zo!
zie natuurlijk nu in de catalogus een super leuke winterjas! heb er al 2 in huis liggen van de v&d waar ik nog over twijfelde, staat er een leuke in de H&M gids, maar levertijd is pas eind oktober.. misschien morgen maar even in de winkel kijken of ze hem hebben hangen voor ik hem ga bestellen, want dan moet ik sowieso die andere 2 jassen terugbrengen (heb niet 3 jassen nodig :P )
pi_102258328
Serieus h&m? Alweer feestkleding... :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 22 september 2011 @ 13:51:36 #94
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_102258994
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 00:54 schreef Nora.. het volgende:
Als de bestelling zover opgeschoven wordt is de kans ook groot dat hij ineens weer teruggeschoven wordt, heb ik al meerdere malen meegemaakt!
Nou inderdaad, hij is gister in behandeling gegaan! vaag hoor...
pi_102259554
quote:
11s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:29 schreef Tamashii het volgende:
Serieus h&m? Alweer feestkleding... :')
Is jusit de beste collectie! Lekker extravagant! :)
Death solves all problems: no man, no problem.
  donderdag 22 september 2011 @ 14:27:57 #96
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_102260159
h&m valt mij vies tegen de laatste tijd. Veel van hetzelfde... ik heb het idee dat ze al 3-4 jaar dezelfde kleding maken alleen dan in andere kleuren/patronen/stoffen. Zo trendy als ze altijd beweren te zijn vind ik ze helemaal niet. Ik vind ze slecht in het vertalen naar catwalk trends naar kleding die te dragen is voor de gewone vrouw/man.
En wat mij erg stoort is de lengte van jurkjes en rokjes... wrm toch altijd zo kort? Ik snap dat het stof bespaart en het daardoor mss wel goedkoper kan, maar ik betaal liever 5 euro meer voor een fatsoenlijke lengte!
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_102261110
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
h&m valt mij vies tegen de laatste tijd. Veel van hetzelfde... ik heb het idee dat ze al 3-4 jaar dezelfde kleding maken alleen dan in andere kleuren/patronen/stoffen. Zo trendy als ze altijd beweren te zijn vind ik ze helemaal niet. Ik vind ze slecht in het vertalen naar catwalk trends naar kleding die te dragen is voor de gewone vrouw/man.
En wat mij erg stoort is de lengte van jurkjes en rokjes... wrm toch altijd zo kort? Ik snap dat het stof bespaart en het daardoor mss wel goedkoper kan, maar ik betaal liever 5 euro meer voor een fatsoenlijke lengte!
Mij stoort vooral de werkelijkheid van kledingstukken. Een simpel basic singletje die bij een model net rond de taille valt, ziet er bij mij als een jurk uit. En ik ben niet de kortste noch de langste. Verder kloppen de maten ook niet altijd; zo heb ik jurken van een maat 34, terwijl ik een ander keer een maat 38 moet hebben.
  donderdag 22 september 2011 @ 18:40:26 #98
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_102268206
My oh my :o ik zocht nog naar een witte broek, zie dat er een witte slim fit voor 10 euro in de sale te halen is! :o Morgen even kijken of ik mijn maat te pakken kan krijgen :9 Aanvullen nog steeds rond 5 uur, half 6?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_102268688
quote:
11s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:29 schreef Tamashii het volgende:
Serieus h&m? Alweer feestkleding... :')
Ja volgens mij doen ze dat nu zowat elke maand :') de één na laatste staat nog steeds in de sale en raakt maar niet uitverkocht...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_102270574
Feestkleding? Waar?

Ik heb nog een goedkope rag smoking nodig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')