SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierA vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
Met andere woorden, zorg dat je lekker in je vel zit.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:29 schreef kedge het volgende:
[..]
Pua Eigenschappen:
Je bent trots op wie je bent
Je bent niet bang actie te ondernemen
Je verzorgt jezelf
Je bent zeker van jezelf
Jij weet hoe je een dame een fijne tijd bezorgt
Je bent doelgericht
Het is een eer om door jou versierd te worden
Het mooie is natuurlijk dat je je eigen wereld creert. Dus op het moment dat jij gelooft dat die onzinverhalen en technieken echt werken, dan gaat dat ook echt voor je werken. Je ziet opeens overal dat het werkt, omdat je focus er op ligt. Als je net een blauwe auto hebt gekocht, zie je ook overal blauwe auto's. Waarom werkt het dan echt? Omdat je het uit een volle overtuiging doet. De mensen met het grootste bord voor hun kop hebben altijd succes.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:34 schreef kedge het volgende:
Weer zonder tt; zoals het hoort.
Ik snap dat pua niet. Dat is toch gewoon jezelf motiveren ? Omdat er in een boekje staat, dat je beter kan sporten en er zelfverzekerd bij moet lopen, heb je ineens geen barrières meer ?
Voor mensen zoals MLIG zou dit wel kunnen werken als een stimulans voor zichzelf. Het psychologische gedeelte van het geloven dat zoiets echt werkt en daardoor steviger in je schoenen staan.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het mooie is natuurlijk dat je je eigen wereld creert. Dus op het moment dat jij gelooft dat die onzinverhalen en technieken echt werken, dan gaat dat ook echt voor je werken. Je ziet opeens overal dat het werkt, omdat je focus er op ligt. Als je net een blauwe auto hebt gekocht, zie je ook overal blauwe auto's. Waarom werkt het dan echt? Omdat je het uit een volle overtuiging doet. De mensen met het grootste bord voor hun kop hebben altijd succes.
hebben we gelijk mijn succes bij vrouwen verklaard
Ik zou graag een wat commerciëlere instelling willen hebben, dan was ik nu rijk geworden.quote:
Het zijn ook gewoon logische dingen die je als het goed is meestal zelf kan verzinnen.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:50 schreef kedge het volgende:
[..]
Voor mensen zoals MLIG zou dit wel kunnen werken als een stimulans voor zichzelf. Het psychologische gedeelte van het geloven dat zoiets echt werkt en daardoor steviger in je schoenen staan.
Je bent trots op wie je bent ( zou je al moeten zijn )
Je bent niet bang actie te ondernemen ( Dit groeit met ervaring )
Je verzorgt jezelf ( zou je al moeten doen )
Je bent zeker van jezelf ( zou je al moeten zijn )
Jij weet hoe je een dame een fijne tijd bezorgt ( Dit groeit met ervaring )
Je bent doelgericht ( zou je al moeten zijn )
Het is een eer om door jou versierd te worden ( dat gevoel moet je altijd hebben, en dat is vrij standaard )
Geldklopperij
Er staat in die boeken eignelijk niks anders dan "spreek gewoon veel vrouwen aan, dat is goed voor je zelfvertrouwen". Alleen wordt het in een sausje gegoten van bepaalde regeltjes, en dat werkt niet. Sociale interactie is geen kwestie van regeltjes maar van aanvoelen. En als je niet aanvoelt wanneer je een meid aan kan raken gaat een boek je dat niet leren. Dat leer je alleen door gewoon ervaring op te doen, en daarbij ga je geheid vaak op je plaat. En dat is eng voor veel mensen.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het mooie is natuurlijk dat je je eigen wereld creert. Dus op het moment dat jij gelooft dat die onzinverhalen en technieken echt werken, dan gaat dat ook echt voor je werken. Je ziet opeens overal dat het werkt, omdat je focus er op ligt. Als je net een blauwe auto hebt gekocht, zie je ook overal blauwe auto's. Waarom werkt het dan echt? Omdat je het uit een volle overtuiging doet. De mensen met het grootste bord voor hun kop hebben altijd succes.
Het is wel de bedoeling dat je verder groeit en niet aan het boek vastklampt. De mensen die dit boek nodig hebben, kunnen idd dat probleem krijgen.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:10 schreef ook_gek het volgende:
Het zorgt er voor dat je niet meer je zelf bent en niet spontaan bent.
Binnen de kortste keren loop je dan vast omdat je geen idee hebt hoe verder te moeten gaan
Mensen die zo boek nodig hebben kunnen er niet meer zonder, dat is het hele probleem.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:12 schreef kedge het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat je verder groeit en niet aan het boek vastklampt. De mensen die dit boek nodig hebben, kunnen idd dat probleem krijgen.
Dit dus! Zo blijf je Gewoon je zelf en merk je van zelf wel wat wel en niet werkt.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:18 schreef debeterebob het volgende:
Mijn filosofie is kloot maar wat aan en je wordt vanzelf meer ervaren en je voelt je er beter bij.
Maar ik ben eigenlijk niet zo bezig met versieren, maar met het hele sociale dingquote:Op woensdag 14 september 2011 10:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit dus! Zo blijf je Gewoon je zelf en merk je van zelf wel wat wel en niet werkt.
Ik ook niet, ik lul gewoon tegen alles wat tieten heeftquote:Op woensdag 14 september 2011 10:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar ik ben eigenlijk niet zo bezig met versieren, maar met het hele sociale ding
eerst drinken, dan lullenquote:Op woensdag 14 september 2011 10:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik lul gewoon tegen alles wat tieten heeft
haha+ alles wat geen tieten heeftquote:Op woensdag 14 september 2011 10:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik lul gewoon tegen alles wat tieten heeft
Heb er geen drank voor nodigquote:
Ik heb eigelijk meer dat mensen, vrouw of man van zelf tegen me aan lullen. Dus gaat mij makkelijk af.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
haha+ alles wat geen tieten heeft
Probeer je eens in te leven, mensen die blind gaan op een pua boek. En ja die zijn er doen precies wat er in staat.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:23 schreef Flepke het volgende:
Wees verdomme eens wat meer open-mided mensen.
Omdat je 1 of 2 keer een kut boek hebt gelezen betekent niet dat iedere "pua" uit zijn nek lult & dat je er niet tenminste 1 klein ding van kunt leren.
Kijk eens in de spiegel, daar zit de fout & het probleem, niet bij een of andere "pua", niet bij de rest van de wereld, niet bij mij, niet bij de vrouw die benaderd maar bij jezelf.
De meeste hier geven toch ook aan dat ze het wel eens zijn met dat je zelfverzekerd moet zijn/dingen gewoon moet doen, dus dat ene kleine ding zit wel goed. Alhoewel veel dat ook al best wisten.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:23 schreef Flepke het volgende:
Wees verdomme eens wat meer open-mided mensen.
Omdat je 1 of 2 keer een kut boek hebt gelezen betekent niet dat iedere "pua" uit zijn nek lult & dat je er niet tenminste 1 klein ding van kunt leren.
Kijk eens in de spiegel, daar zit de fout & het probleem, niet bij een of andere "pua", niet bij de rest van de wereld, niet bij mij, niet bij de vrouw die benaderd maar bij jezelf.
Vanzelf, Really?quote:Op woensdag 14 september 2011 09:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Met andere woorden, zorg dat je lekker in je vel zit.
dan gaat de rest vanzelf
Aw koetsie koetsie, meneer is een keer in zijn gezicht geslagen en keurt alles en iedereen wat wel succes heeft af.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:35 schreef ook_gek het volgende:
Pffff vermoeiend ook om te lezen dat pua gelul
Kunnen we er niet over ophouden?
Ik zou zeggen schrijf eens een boek, als je toch niet in dit soort topics komt om te leren kan je net zo goed je kennis delen.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon logische dingen die je als het goed is meestal zelf kan verzinnen.
Snap je nou niet dat:quote:Op woensdag 14 september 2011 10:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er staat in die boeken eignelijk niks anders dan "spreek gewoon veel vrouwen aan, dat is goed voor je zelfvertrouwen". Alleen wordt het in een sausje gegoten van bepaalde regeltjes, en dat werkt niet. Sociale interactie is geen kwestie van regeltjes maar van aanvoelen. En als je niet aanvoelt wanneer je een meid aan kan raken gaat een boek je dat niet leren. Dat leer je alleen door gewoon ervaring op te doen, en daarbij ga je geheid vaak op je plaat. En dat is eng voor veel mensen.
Kom je in iedergeval verder mee dan thuis op de bank zitten.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Probeer je eens in te leven, mensen die blind gaan op een pua boek. En ja die zijn er doen precies wat er in staat.
Prima, als je echt intresse in die shit hebt dan lees je niet 1 boekje.quote:Moet je voor stellen, je bent onzeker en je hebt dat boek gelezen.
Oefen het 10 keer, wellicht dat het 1x lukt.quote:Je stapt op een vrouw af en dan gaat het volgende al door zo persoon zijn hoofd.
Ik ben geweldig, ik kan elke vrouw krijgen hoppa daar gaan we . Zo meisje ik ga je versieren. Op het moment dat hij een meisje aan raakt denkt hij al van. Shit wat stond er nou in dat boek? Oh ja dit en dat. Shit shit moet haar aanraken shit waar dan? Oh ja dir dat ook nog.
Weet je waar pua voor staat? Weet je hoe groot die community is?quote:Dat hele pua geluk gaat de mensen in dit topic niet helpen.
Until proven otherwise, why not.quote:Tevens worden pua regels direct hier als feit bestempelt, ook zo lekker fout.
Als jij denkt dat dat de essentie is van het versieren van een meisje zou ik maar snel in de boeken duiken.quote:Tuurlijk staan er dingen in die kloppen. Zelf verzekerd zijn, gewoon proberen zijn daar voor beelden van.
Aantrekkingskracht komt niet alleen voort uit uiterlijk.quote:Maar een man met een "lelijk" uiterlijk gaat echt niet daar door vrouwen versieren. Je zit namelijk met een stukje aantrekkings kracht die er moet zijn.
Wat houd jou tegen om zelf zo'n uitzondering te zijn op de regel en/of andere te inspireren om dat te worden?quote:En voor dat firefly weer me z'n dwerg en mooie vrouw verhaal komt. Er zijn altijd uitzonderingen opnde regel.
Als jos verstappen een boek gaat schrijven "formule 1 rijden voor dummies", het lezen en vervolgens er alleen van hebben opgestoken dat je er brandstof in moet gooien is best wel, eh, triest?quote:Op woensdag 14 september 2011 11:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De meeste hier geven toch ook aan dat ze het wel eens zijn met dat je zelfverzekerd moet zijn/dingen gewoon moet doen, dus dat ene kleine ding zit wel goed. Alhoewel veel dat ook al best wisten.
Als ik beter wil worden in voetballen dan zou ik naar een topvoetballer kijken voor inspiratie.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:39 schreef ook_gek het volgende:
Maar dan ben je toch met me eens dat die pua niets is voor het gros van de users hier?
Die hangen nu in de kroeg om het uit te proberen.quote:Terwijl wederom sinds firefly3 terug is weer direct hele pua post geplaats worden hier met als gevolg dat nieuwe users niet durven te posten hier?
Waar over moet je dan spreken als het gaat over versieren?quote:Het is geen toeval te noemen dat sinds er niet over pua gesproken word er veel nieuwe users bij gekomen zijn.
Je bent de eerste.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Flepke. Ik vind je eng. Maar ik denk dat je dat vaker hoort.:')
Aw koetsie koetsie, meneer is een keer in zijn gezicht geslagen en keurt alles en iedereen wat wel succes heeftquote:
En waarom is dat triest? Zonder brandstof zal die auto niet rijden, dus het is nog een redelijk belangrijke basic. En aangezien het merendeel hier niet perse de Jos Verstappen onder de versierders hoeft te worden is het ook helemaal niet nodig dat ze alles opsteken van zo'n boekje.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:40 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als jos verstappen een boek gaat schrijven "formule 1 rijden voor dummies", het lezen en vervolgens er alleen van hebben opgestoken dat je er brandstof in moet gooien is best wel, eh, triest?
Het is de optimaalste methode, period. Natuurlijk zijn er tienduizend andere manieren om snel van A naar B te komen, niks is sneller dan een F1 wagen.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:45 schreef ook_gek het volgende:
Ik keur niks af, maar pua als harde feiten bestempelen dat het zo is en niet anders gaat inderdaad erg ver naar mijn mening.
Dat is een van de eerste dingen die je moet fixen, neemt niet weg dat pua je "skills" continue kan verbeteren.quote:En het helpt het grote gedeelte vannde users in dit topic niet wegens bv een laag zelfbeeld.
Prima inderdaad.quote:Tevens heb ik zo vaak blauwtjes gelopen. Is alleen maar leuk, het boeit ke niet. Ik heb ook vele successen gehad. Prima toch.
Kan dat niet meer dan in deze wereld, andere mensen proberen te helpen zonder eigen belang?quote:Op woensdag 14 september 2011 11:46 schreef kedge het volgende:
Je verdedigt PUA en je hebt er verder niks mee ?
Waarom bestaat dit topic dan?quote:De vaardigheden die je van PUA leert, zoals hun het zelf omschrijven kun je wat posts hierboven terug vinden. Dat kunnen de meesten ook gewoon zelf en hebben hier geen community voor nodig.
Nee een schop onder de kont geef je aan mensen die totaal geen vaardigheden, inzichten, kennis etc hebben, aardig ben jij.quote:Het enigste wat de meesten hiervoor nodig hebben is een schop onder de kont en geen boek.
Alleen de basics halen uit een boek en vervolgens het boek afkraken omdat het volgens jouw alleen de basics behandeld. Hoe moet ik dat anders bestempelen dan triest.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En waarom is dat triest? Zonder brandstof zal die auto niet rijden, dus het is nog een redelijk belangrijke basic. En aangezien het merendeel hier niet perse de Jos Verstappen onder de versierders hoeft te worden is het ook helemaal niet nodig dat ze alles opsteken van zo'n boekje.
Als zij de voor hun bruikbare elementen eruit willen halen, prima, zo niet, waarom daar moeilijk over doen? Het is niet alleen hun keuze, ze zullen er ook echt zelf wat mee moeten doen. Dus als ze jouw verhaaltjes niet willen gebruiken maar liever hun eigen methode samenstellen is dat ook aan hen. Als ze wel willen leren versieren op jouw manier dan merk je dat vanzelf omdat ze interesse tonen. Doen ze dat niet tsja, boeiend? Apart om dat meteen triest te vinden.
Oh?quote:Op woensdag 14 september 2011 11:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
Omdat je heel fel zit te reageren
Ah weer een excuus gevonden om niet naar me te luisteren.quote:(als een newborn sekteleider)
Wait whut.quote:tegen mensen hier die precies hetzelfde zeggen als wat jij zegt.
F16?quote:Op woensdag 14 september 2011 11:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Het is de optimaalste methode, period. Natuurlijk zijn er tienduizend andere manieren om snel van A naar B te komen, niks is sneller dan een F1 wagen.
Waarom moet je het als iets bestempelen?quote:[..]
Alleen de basics halen uit een boek en vervolgens het boek afkraken omdat het volgens jouw alleen de basics behandeld. Hoe moet ik dat anders bestempelen dan triest.
Ha. Ha.quote:
De hersenen zijn heel goed in redenen verzinnen (net voordat je op haar afstapt) om dit niet te doen.quote:[..]
Waarom moet je het als iets bestempelen?
Van wat ze ervan gezien hebben is PUA niet hun ding, dan kan jij of voorbeelden geven die ze misschien wel aanspreken of ze dat lekker laten denken. Waarom zou je het forceren? Dat wordt hem toch niet.
Angsten moeten ze zelf overwinnen, dus het forceren werkt als ze het zelf doen. Als een ander dat voor hun doet kan het zelfs zijn dat je de angsten erger maakt.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ha. Ha.
[..]
De hersenen zijn heel goed in redenen verzinnen (net voordat je op haar afstapt) om dit niet te doen.
Hersenen zijn vervolgens ook nog eens briljant in om mocht je toch op haar afstappen dit op een zo veilig mogelijke manier te doen. (door saai begin van gesprek)
PUA's doorbreken beide grenzen.
Er is geen reden om niet te benaderen & riskant = veilig.
Daarom kan je wel zeggen dat het forceren niet werkt maar dat is juist de enigste manier om je angsten te overwinnen.
Als je niet eens het lef hebt om een sjikkie te regelen met een van de vele beproefde methoden, hoe kan je er dan op hopen dat iemand uit zichzelf wel goed genoeg / beter is?
Iemand die nooit succes heeft doet iets verkeerd, kan je wel lekker zeggen dat dit alleen komt door gebrek aan zelfvertrouwen en uitstraling maar dat is simpel weg bullshit.
Dan kan dit topic dus dicht.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Angsten moeten ze zelf overwinnen, dus het forceren werkt als ze het zelf doen.
Onzin, hoogstens een schuldgevoel dat niet "ik" het was maar die coole pickup dude.quote:Als een ander dat voor hun doet kan het zelfs zijn dat je de angsten erger maakt.
Waar heb ik (direct, uit mijzelf) aangeven dat ik dat kan?quote:Het is ook nergens voor nodig te doen alsof jij als enige hier weet hoe je een chick kan regelen en de rest een beetje belachelijk proberen te maken.
Als je een keer een coldpickup succesvol hebt afgerond zit je barstens vol zelfvertrouwen, maakt geen donder uit ofdat je dat regeltje zelf hebt verzonnen en/of je die signalen nou al herkende voordat je dat boek las.quote:Sommige die hier zitten hebben een gebrek aan zelfvertrouwen wat best wel eens opgelost zou mogen worden, ik beweer niet dat dit het enige is maar het zou wel een belangrijke stap in de goede richting zijn voor hen.
Ik heb het over de snelste wagen, vervolgens kom jij met een vliegtuig aanzetten, maarja je bent een vrouw, het is je vergeven.quote:Oh en waarom mag jij wel vergelijken met een F1 maar is een F16 dan weer belachelijk? Flauw weer.
Dit is dus PRECIES mijn punt over hoe het menselijk brein werkt.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:13 schreef ook_gek het volgende:
Over snelheid gesproken. Het verhaal over de haas en het schildpad.
De langzame won aan het eind wel. Dus dan is zo een F1 wagen helemaal niet boeiend
Waarom moet het topic dicht? Omdat als men niet naar jou luistert er geen enkele andere mogelijkheid is om iemand te regelen? Onzin.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan kan dit topic dus dicht.
[..]
Onzin, hoogstens een schuldgevoel dat niet "ik" het was maar die coole pickup dude.
Later doe je het nog eens met wat meer zinnen van jezelf, etc.
[..]
Waar heb ik (direct, uit mijzelf) aangeven dat ik dat kan?
Ik probeer mensen te helpen, krijg ik als reacties terug dat ik mijn e-penis loop te vergroten.
Als ik eigenbelang bij een reactie zou hebben dan zou het een reactie zijn naar boekje X of bootcamp Y in ruil voor een deel van de opbrengst. Aangezien ik dit niet doe heb ik dus geen eigenbelang bij mijn reacties behalve het goede gevoel als iemand dankzij mij vooruitgang boekt.
[..]
Als je een keer een coldpickup succesvol hebt afgerond zit je barstens vol zelfvertrouwen, maakt geen donder uit ofdat je dat regeltje zelf hebt verzonnen en/of je die signalen nou al herkende voordat je dat boek las.
[..]
Ik heb het over de snelste wagen, vervolgens kom jij met een vliegtuig aanzetten, maarja je bent een vrouw, het is je vergeven.
Je zegt eerst dat dit topic alleen is om mensen een schop onder de kont te geven, daarna zeg je dat forceren niet werkt.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom moet het topic dicht? Omdat als men niet naar jou luistert er geen enkele andere mogelijkheid is om iemand te regelen? Onzin.
Dit topic gaat om versieren, en de angst daarvoor.quote:Forceren werkt niet standaard bij angsten, mensen moeten het zelf doen/willen. Dit gaat dus even over angsten in het algemeen omdat jij daar de vergelijking ook mee begon, waarom denk jij dat af te kunnen doen als onzin?
Het gaat helemaal niet om "mijn regels".quote:Het maakt ook niet uit nee, maar als zij jouw regels niet willen volgen is dat aan hen. Nergens voor nodig om dan maar kinderachtig tegen ze te gaan doen.
Ik ben vergeten wanneer ik voor het laatst mijn bed heb gezien, maar ligt het nou aan mij of slaat dit stuk totaal nergens op.quote:Jij had het trouwens over van A naar B komen, dat kan prima met een vliegtuig maar het is wel heeeel erg makkelijk met 'ja maar jij bent een vrouw' boehoe, jij rijdt misschien die F1 maar ik sta bij de pittstop om te kijken of het er überhaupt mee door kan en of je verder mag rijden.
Sowieso is een motor veel toffer dan zo'n autootje, maar dat terzijde.
Mensen die op dezelfde manier denken en handelen en ook die indruk wekken dat ze succesvol (zijn geweest) , whoa dat moeten wel kloons zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:22 schreef ook_gek het volgende:
Ben ik de enige of is het nou net als of flepke een kloon lijkt van firefly3
Doel meer op de zelfde manier van aanvallen, praten en zijn mening als waarheid door iemand zijn strot te duwen en geen ruimte laat voor iemand anders zijn of haar mening.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:29 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mensen die op dezelfde manier denken en handelen en ook die indruk wekken dat ze succesvol (zijn geweest) , whoa dat moeten wel kloons zijn.
Maar ook om van de juiste kennis te voorzien neem ik aan?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:28 schreef kedge het volgende:
Dit topic is er deels ook om mensen te steunen.
Uiteraard, echter zijn er niet veel mensen die op opbouwende antwoorden zitten te wachten zodra ze confronterend worden.quote:Iedereen kan hier tips vragen en krijgt opbouwende antwoorden terug. Hierdoor is dit topic ook een community apart in R&P geworden, net zoals singles en de slowchat dat is.
Kijk, mooi! Goed bezig fokkers.quote:Er zijn ook daadwerkelijk mensen die hier vooruitgang hebben geboekt en sommige blijven haken door hun situatie.
Uiteraard heb ik niks tegen dit topic, meer tegen de totaal tegenstrijdige reacties & meningen waarom dit topic open zou moeten blijven.quote:Er zijn vele manieren om mensen te helpen en niemand kan zomaar even alles weerleggen en beweren dat dit topic dicht kan.
Waar zeg ik dat eerste?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:28 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je zegt eerst dat dit topic alleen is om mensen een schop onder de kont te geven, daarna zeg je dat forceren niet werkt.
Onder andere ja.quote:[..]
Dit topic gaat om versieren, en de angst daarvoor.
Wow vet cool dat jij honderden vrouwen geneukt hebt, alleen is dat niet echt het doel van iedereen hier dusja dat maakt nog steeds niet dat ze naar jou moeten luisteren.quote:[..]
Het gaat helemaal niet om "mijn regels".
Ik heb verdomme geen eens regels.
Het gaat mij om de ignorance hier jegens de mensen die seks hebben gehad met honderden vrouwen en vervolgens worden weg gezet als mensen die je zogenaamd alleen vertellen dat je aan je zelf vertrouwen moet werken.
Het ligt aan jou.quote:[..]
Ik ben vergeten wanneer ik voor het laatst mijn bed heb gezien, maar ligt het nou aan mij of slaat dit stuk totaal nergens op.
Welke andere mening? op welk specifiek punt ben je het met mij oneens?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doel meer op de zelfde manier van aanvallen, praten en zijn mening als waarheid door iemand zijn strot te duwen en geen ruimte laat voor iemand anders zijn of haar mening.
Kan ook ook_gek zijn geweest, ik space te hard om het terug te lezen, sorry.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat eerste?
Waarom vat je dit op alsof ik het vanuit mijzelf typ? / op mijzelf doel?quote:Wow vet cool dat jij honderden vrouwen geneukt hebt, alleen is dat niet echt het doel van iedereen hier dusja dat maakt nog steeds niet dat ze naar jou moeten luisteren.
Weet je dat zeker?quote:[..]
Het ligt aan jou.
Maakt het uit of het over jou gaat? Je laat het wel heel toevallig zo overkomen, als iemand iets anders kan interpreteren dan dat jij voor ogen had ligt het niet meteen compleet aan die ander, het kan ook een communicatie fout van jezelf zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Kan ook ook_gek zijn geweest, ik space te hard om het terug te lezen, sorry.
[..]
Waarom vat je dit op alsof ik het vanuit mijzelf typ? / op mijzelf doel?
Mis communicatie allom hier.
[..]
Weet je dat zeker?
Dat is toch 1 van de leuke dingen in dit topic? Verschillende meningen.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:32 schreef Flepke het volgende:
Uiteraard heb ik niks tegen dit topic, meer tegen de totaal tegenstrijdige reacties & meningen waarom dit topic open zou moeten blijven.
Ja.Ik =/= (m)PUA.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maakt het uit of het over jou gaat? Je laat het wel heel toevallig zo overkomen, als iemand iets anders kan interpreteren dan dat jij voor ogen had ligt het niet meteen compleet aan die ander, het kan ook een communicatie fout van jezelf zijn.
Interpretatie foutje van mijn kant, ik dacht dat ik duidelijkheid gemaakt dat ik over de grond bedoelde en ging er vanuit dat je met de F16 een betere versie van de F1 auto bedoelde.quote:Ja dat weet ik zeker, want het sloeg wel ergens op. Dat jij het niet begrijpt is een ander verhaal, je zou ook kunnen vragen wat ik met bepaalde dingen bedoel. Maar een suggestie hoor.
Ook dat was ik niet, het enige wat ik daarover zei is dat anderen het mogelijk zo zien of alleen het zelfvertrouwen gedeelte eruit halen als bruikbaar.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja.Ik =/= (m)PUA.
Eerder had je al aangeven dat je dacht dat pua alleen om zelfvertrouwen etc ging.
Foutje jouw kant
Goedzo jochie, nu weer ontopic.quote:[..]
Interpretatie foutje van mijn kant, ik dacht dat ik duidelijkheid gemaakt dat ik over de grond bedoelde en ging er vanuit dat je met de F16 een betere versie van de F1 auto bedoelde.
Mijn schuld, mijn welgemeende excuses.![]()
Nu staan we weer gelijk
Uiteraard, maar een verschillende mening over wat de optimaalste methode is om iemand te helpen lijkt me niet in het belang van iemand die voor het eerst in zo'n topic komt.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is toch 1 van de leuke dingen in dit topic? Verschillende meningen.
Ik zie op het moment helemaal niks meer, kan je na gaan.quote:Ik zie daar niks ergs in. Ik zie ook niks ergs in raad van jou, want dat is jou mening en die telt even goed mee.
Het gaat mij erom dat er van de optimaalste methode word afgeweken, zogenaamd door "normen, waarde, nee dat werkt niet bij mij" terwijl het in 99.99999999% om angst zal gaan.quote:Maar bestempel niet je mening als feit, en de rest belachelijk maken. En teven je eigen mening tot vervelends toe door iemand zinn strot te schoppen
Je omschrijft het PUA gebeuren als een klein ding wat de meeste al wisten.?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ook dat was ik niet, het enige wat ik daarover zei is dat anderen het mogelijk zo zien of alleen het zelfvertrouwen gedeelte eruit halen als bruikbaar.
Hoe de fuck kan je er dan wel zo hard tegen in gaan.quote:Foutje van jouw kant dus.
Ikzelf lees nooit PUA boeken en heb er ook amper een beeld van.
Waarom doe je continue zo denigrerend door verklein woordjes etc?quote:[..]
Goedzo jochie, nu weer ontopic.
Eh nee, ik omschreef het zelfverzekerd zijn/dingen gewoon doen als een klein ding wat de meeste eigenlijk al wisten. Of bedoel je dat dit alles is wat PUA inhoudt?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je omschrijft het PUA gebeuren als een klein ding wat de meeste al wisten.?
Ik ga niet tegen PUA in, ik ging tegen jou in.quote:[..]
Hoe de fuck kan je er dan wel zo hard tegen in gaan.
Closed minded zoals ik al zei.
Waarom doe jij denigrerend met oneliners, plaatjes en krachttermen?quote:[..]
Waarom doe je continue zo denigrerend door verklein woordjes etc?
Zelfs over land is het onzin dat een F1 de snelste manier is om van A naar B te komen.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:46 schreef Flepke het volgende:
Interpretatie foutje van mijn kant, ik dacht dat ik duidelijkheid gemaakt dat ik over de grond bedoelde en ging er vanuit dat je met de F16 een betere versie van de F1 auto bedoelde.
Mijn schuld, mijn welgemeende excuses.![]()
Ik heb wel pua verhalen door gebladerd en in grote lijnen gelezen. Wil toch wel weten waar ik een mening over heb.quote:[b]Op woensdag 14 september 2011 12:49 schreef Flepke het volgende:[
Het gaat mij erom dat er van de optimaalste methode word afgeweken, zogenaamd door "normen, waarde, nee dat werkt niet bij mij" terwijl het in 99.99999999% om angst zal gaan.
Wij gaan het nooit eens worden, jij wint.quote:
Hoe de fuck moet ik anders mensen wakker schudden?quote:Waarom doe jij denigrerend met oneliners, plaatjes en krachttermen?
Mijn eerste reactie:quote:Op maandag 12 september 2011 20:47 schreef PapierNietHier het volgende:
Ola, misschien kunnen jullie me helpen met dit probleempje:
Meestal lukt het me in de kroeg of discofeest wel een meisje te benaderen, en kan ik prima met diegene praten, lachen etc... Alleen hoe ga ik nou tot zoenen over, als ik bijvoorbeeld met haar aan het praten ben, dan komt het zoenen maar niet omdat ik niks onderneem. Er is niet echt een goed moment om te beginnen. En ja, ik heb haar arm al aangeraakt en leg bijvoorbeeld mn hand op haar schouder en het gaat allemaal prima, maar ik weet dan niet hoe ik verder moet. Iemand een idee hoe ik die ''stap'' maak? Of anders: een gesprekonderwerp waarmee je makkelijk tot zoenen overgaat?
Thanks
Mijn tweede reactie:quote:Op maandag 12 september 2011 22:09 schreef Flepke het volgende:
Vragen ofdat ze een vriend heeft? WTF dude.
Vrouwen kunnen prima aangeven als je te ver gaat.
Pussy method:
Zou je me zoenen?
Alpha method:
Tot 3 tellen en er bovenop duiken:
• She reinitiates conversations when you stop talking
• She giggles
• She touches you
• She tries to get rapport and build comfort with you
• She looks back and glances at you repeatedly ever minute or so
• She tosses her hair (to see if you will look)
• If eye contact happens from a distance, she holds it for a second
• She smiles at you
• She stands nearby (proximity)
• She interrupts your conversation from nearby or laughs at something you said
• While walking by, she turns her body toward you or brushes against you
• She says something to her friend and they both giggle
• She asks you for a light or the time or in any way initiates a conversation
• While you're talking to her group, she is particularly talkative (to get your attention)
• She asks you for your name
• She asks you your age (make her guess)
• She compliments you
• She is playful and tries to challenge you
• She's disagreeing but laughing
• She's punching your arm but laughing
• She uses nicknames for you
• She plays with her hair while talking to you
• When she is sitting next to you her leg touches yours
• She repeatedly touches you in any way
• She asks if you have a girlfriend
• She mentions your girlfriend without knowing if you actually have one
• When she has to go to the bathroom, she comes back
• She holds eye contact for longer periods of time when she speaks with you
• She avoids mentioning her boyfriend
• If it comes up that you like somthing, she mentions that she likes it, too, or needs someone to show her how to do it
• When she says or does something, she looks at you to see your reaction
• She looks at you from the side, to hide the fact that she's looking
• She introduces you to friends
• She buys you a drink
• She calls you a player or a heartbreaker
• On her way out, she reapproaches you to tell you that she is leaving (Get her #)
• On your way out, she asks you where you are going (Invite her)
• She returns your calls
• She invents reasons to be near you, intereact with you, or have isolation with you
Passive IOIs
• Her friends go (to the bathroom or bar or dancing) but she stays
• She moves to see you and hangs with you for extended periods
• If you move, she follows you or waits for you
• She doesn't flinch or pull back if you happen to get too close
• She doesn't resist when you escalate physically (or she gives token resistence to avoid feeling like a slut)
The most important IOIs to look for are:
• She reinitiates conversation when you stop talking
• She giggles
• She touches you
• She tries to get rapport and build comfort with you
De eerste reactie terug van TSquote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Prima, goed bezig.
[..]
Zie hierboven, als je 3 signalen telt dan haar (proberen) te zoenen.
[..]
Er zal nooit een goed moment komen, echter zijn er 24/7 iedere seconde bijna-goede momenten.
[..]
Gewoon stilte laten vallen nadat je haar hebt aangeraakt + haar signalen hebt waargenomen.
Dan na 5-10 seconde beginnen met naar haar lippen te bewegen
En TS zijn dank betuiging na zijn eerste poging.quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef PapierNietHier het volgende:
[..]
Jij. Bent. Een Koning! Zieke manual, bedankt man.
Zo kan het dus ook mensen, actie actie actie.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:53 schreef PapierNietHier het volgende:
Geniaal dit allemaal, bedankt!. Wat HenkXL zei: ik ben op aanraden van een vriend ook begonnen in ''de Game'' van Neil Strauss.
Dat van die vele feestjes is gewoon door begin vd studie en vereniging enz...![]()
Gister 2 nummertjes gescoord, geen zoenen nog:P Kijken wat vandaag brengt, hoewel ik redelijk brak ben.
Dat was makkelijk. Volgende keer lezen wie wat zegt, scheelt weer een paar posts.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:05 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wij gaan het nooit eens worden, jij wint.
Je moet the fuck niet perse iets. Als mensen wel willen doen wat jij zegt, en daarmee succes hebben, nou mooi toch. Tof voor ze.quote:[..]
Hoe de fuck moet ik anders mensen wakker schudden?
Sommige fokkers luisteren & proberen wat ik zeg uit, zonder er eerst pagina lange discussies te houden over diverse onderwerpen.
Voorbeeld: Overgaan tot zoenen
(even crossposten mischien dat iemand er iets van opsteekt)
Allereerst de OP.
[..]
Mijn eerste reactie:
[..]
Mijn tweede reactie:
[..]
De eerste reactie terug van TS
[..]
En TS zijn dank betuiging na zijn eerste poging.
[..]
Zo kan het dus ook mensen, actie actie actie.
Over welke specifieke pua?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb wel pua verhalen door gebladerd en in grote lijnen gelezen. Wil toch wel weten waar ik een mening over heb.
Juist, jij gebruikt het om jezelf te verbeteren, echter zie ik dat iemand die nog nooit binnen een straal van 1m van een vrouw is geweest niet doen.quote:Er staan dingen in waar ik het geheel mee eens ben, soms deels mee eens. Maar ook dingen waar ik het zeer zeker niet mee eens ben.
Dat beordeel ik met m'n eigen mening, ervaringen en deels van hoe vrouwen over belaade dingen denken. Ik heb veel vrouwen om me heen en gebruik die ook als bron.
Bv het stukje aanraken. Dat ben ik het deels mee eens. Ik weet van vrouwen dat ze het prettig vindn, maar ook veel zo niet meer vrouwen die het geheel niet op prijs stellen. Het is dus niet altijd zo wat er in het boek staat geschreven.
En zo heb ik meer dingen gelezen die sterk afwijken van de waarheid.
Het is dus in mijn ogen niet 99% optimaal verre van dat.
Je moet en kan er niet van uit gaan dat het zo is wat er beschreven staat. In je achterhoofd kan je het altijd houden en er mee spelen tijdens versieren.
Ik kwam er bv tijdens het pua verhaal te lezen ook achter dat ik een aantal dingen doe zonder er bij na te denken.
Met die mentaliteit kom je er wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat was makkelijk. Volgende keer lezen wie wat zegt, scheelt weer een paar posts.
Het gaat erom dat mensen dingen niet uit proberen.quote:[..]
Je moet the fuck niet perse iets. Als mensen wel willen doen wat jij zegt, en daarmee succes hebben, nou mooi toch. Tof voor ze.
Willen ze dat niet, tsja jammer dan. Dan mag je beledigingen ofzo ook best voor je houden.
ik heb van alles gelezen, verschillende pua beschrijvingen. Wel in grotenlijnen trouwens.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
Over welke specifieke pua?
Ik ga toch ook niet zeggen "het nederlands elftal is bagger omdat X er geen kut van kan"
maar de reacties van jou zullen die users ook niet de stap laten doen.quote:Juist, jij gebruikt het om jezelf te verbeteren, echter zie ik dat iemand die nog nooit binnen een straal van 1m van een vrouw is geweest niet doen.
Dat komt omdat vrouwen gevoeliger zijn bij de clitoris, weet je vast welquote:Op woensdag 14 september 2011 07:20 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Aangezien het bewezen is dat de meeste vrouwen moeilijk - tot helemaal niet - klaarkomen tijdens penetratie, of bedoel je gewoon omdat je tijdens de seks bezig bent met elkaar en vrouwen daarvan genieten? Of als ze alleen zijn?
[..]
Nogmaals, zo makkelijk gaat dat niet. Het is een meisje met gevoelens, niet één of ander dier (belonen![]()
). Bedoel je met ''in overvloed leven'', rondneuken en zorgen dat ze alsnog bij me blijft? Ik zou 't best met haar willen proberen, maar zij toont (zonder twijfel) altijd weer jaloers en onzeker gedrag naar mij toe.
Stel ik heb een relatie met haar terwijl ik die meiden ga trainen, dan kan ik ervan op aan dat ze mij constant gaat wantrouwen; zo maakt ze zichzelf helemaal gek, maar mij ook. Dat kan geen goede relatie worden aangezien het vertrouwen mist. Plus dat ik haar niet kan garanderen dat ik niet vreemdga, moet ik heel eerlijk zijn. Ik ga dit weekend naar Londen en ik weet nu al van mezelf dat daar dingen gaan gebeuren (want scharrel daar) en eigenlijk heb ik geen zin om dat op te geven voor iemand die mij sowieso al niet in vertrouwen wil nemen.
[..]
Niet waar. Ik heb geen ervaring qua versieren (ik doe dat niet omdat ik niet afgewezen wil worden dus feitelijk ''durf'' ik het niet) en toch krijg ik vaak aandacht van vrouwen. En dan heb ik het niet over lelijke of domme vrouwen, heb ik het ook niet meteen over seks maar meer over gesprekken aanknopen/blikken e.d. Niet om mezelf op te hemelen of om te zeggen dat ik super ben of wat dan ook, maar 't zijn wel feiten. Je bent simpelweg aantrekkelijk voor een vrouw als ze jou aantrekkelijk vindt qua uiterlijk, daarna bepaalt ze wel of ze jou voor de rest (innerlijk) ook aantrekkelijk vindt.
Misschien is een basiscursus communicatieve vaardigheden iets voor je? Op een agressieve / irritante manier iemand benaderen heeft alleen maar als resultaat dat ze je onaardig vinden. En van iemand die je onaardig vindt neem je per definitie niks aan.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:05 schreef Flepke het volgende:
Hoe de fuck moet ik anders mensen wakker schudden?
Waar moet ik komen dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Met die mentaliteit kom je er wel.
[..]
Het gaat erom dat mensen dingen niet uit proberen.
Als ik iemand help met een computer probleem probeert hij 100% zeker mijn suggestie uit.
Als ik iemand help op dit gebied is de kans dat hij het uit probeert met figuren als jou in de buurt 0%
Waar heb ik iemand beledigd?
Iedere gast heeft zijn eigen mening, theorien , grappen en ervaringen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb van alles gelezen, verschillende pua beschrijvingen. Wel in grotenlijnen trouwens.
Zoals ik hierboven ook al liet zien, zolang er geen "3th party" betweters bij komen die de vragensteller in verwarring brengen dan hoef ik niemand te overtuigen van mijn gelijk.quote:[..]
maar de reacties van jou zullen die users ook niet de stap laten doen.
Is het niet beter om dit topic op te splitsen in 2 soorten topics:quote:Die discussie heb ik hier al eerder gehad. Ik denk dat voor zo een user het beter is eerst iets meer vertrouwd te laten worden tussen vreemde mensen waar onder vrouwen om vervolgens de stap naar een vrouw toe te laten nemen.
Ik weet niet ofdat ik moet lachen of moet huilen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Misschien is een basiscursus communicatieve vaardigheden iets voor je? Op een agressieve / irritante manier iemand benaderen heeft alleen maar als resultaat dat ze je onaardig vinden. En van iemand die je onaardig vindt neem je per definitie niks aan.
Sowieso, de PUA "gemeenschap"quote:Op woensdag 14 september 2011 13:22 schreef Flepke het volgende:
Iedere gast heeft zijn eigen mening, theorien , grappen en ervaringen.
Meningen over de pua gemeenschap in het algemeen zouden verboden moeten worden.
Dit doe je dus telkens. Nietszeggende oneliners op zaken waar je kennelijk geen argumenten tegenin te brengen hebt. Gewoon irritant puberaal gedrag. Maakt je geloofwaardigheid niet sterker.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:23 schreef Flepke het volgende:
Ik weet niet ofdat ik moet lachen of moet huilen.
Als je goed wilt zijn met die "ene vrouw", dan moet je goed zijn met alle vrouwen. Zoals sommigen hier al eerder gemeld hebben, zullen ze verliefd worden op iemand en dan diegene niet kunnen krijgen omdat ze nog niet goed genoeg zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:33 schreef moneyfornothing het volgende:
Wow vet cool dat jij honderden vrouwen geneukt hebt, alleen is dat niet echt het doel van iedereen hier dusja dat maakt nog steeds niet dat ze naar jou moeten luisteren.
Heb je er een beter woord voor soms, ik space te hard om cummuuminimutiy te typenquote:
Bewijs, of is dat het stemmetje in je hoofd die je dat verteld?quote:Die fora zijn ook ZO enorm triest. De helft van de verhalen is daar gewoon verzonnen.
Ik wil geen kerel die goed is met alle vrouwen, ik wil er eentje die goed is met (en voor) mij.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je goed wilt zijn met die "ene vrouw", dan moet je goed zijn met alle vrouwen. Zoals sommigen hier al eerder gemeld hebben, zullen ze verliefd worden op iemand en dan diegene niet kunnen krijgen omdat ze nog niet goed genoeg zijn.
WTF is "ik space te hard"?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:24 schreef Flepke het volgende:
Heb je er een beter woord voor soms, ik space te hard om cummuuminimutiy te typen
In veel gevallen is het overduidelijk, net zoals zoveel verhalen die je op dit forum leest en overduidelijk verzonnen zijn. Ik weet gewoon uit ervaring hoe vrouwen op bepaalde zaken reageren en als er dan verhalen staan die daar lijnrecht tegenin gaan (net zoals jouw verhaal eerder dat alle vrouwen an sich wel te verleiden zijn voor een ONS, wat je later afgezwakt hebt) geloof ik ze gewoon niet.quote:Bewijs, of is dat het stemmetje in je hoofd die je dat verteld?
Begin maar eens met het schrijven van je handleiding, ik heb nog wel een pallet papier die je mag hebben.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wil geen kerel die goed is met alle vrouwen, ik wil er eentje die goed is met en voor mij.
Goh, dat wist ik niet! Tuurlijk wel. Ik doelde niet op de clitoris enzovoorts, maar okay.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen gevoeliger zijn bij de clitoris, weet je vast wel. Als vrouwen klaarkomen voelen ze meer en een vrouwelijk orgasme duurt langer.
Als je geen relatie hebt, moet je doen wat je wilt. Het is niet zo dat je het hoeft te melden wat je allemaal doet. Het is allemaal voor jezelf en daar heeft ze niets mee te maken.
Aantrekkelijkheid schep je niet door je uiterlijk. Je kunt als een james bond bij een een bar gaan staan in een club, maar deze james bond krijgt geen vrouwen in het echt. Het is diegene die actief is die wat te bieden heeft, niet de lamzak. Ze gaat je juist niet wantrouwen als je eerlijk bent wat je leuk vind en wat niet. Ze wilt jouw vertrouwen niet verliezen en je beeld voor haar niet kapot maken.
Een kerel die aantrekkelijk is, is meestal ook aantrekkelijk voor andere vrouwen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wil geen kerel die goed is met alle vrouwen, ik wil er eentje die goed is met en voor mij.
Waarvoor is die handleiding nodig?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Begin maar eens met het schrijven van je handleiding, ik heb nog wel een pallet papier die je mag hebben.
Daar gaat het mij niet om. Leuk voor hem als hij dat is, maar daar ben ik niet naar op zoek.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een kerel die aantrekkelijk is, is meestal ook aantrekkelijk voor andere vrouwen.
Altijd zoveel mogelijk de situatie simplificeren en terug gaan naar de basis. Hoe ingewikkeld de situatie ook.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:30 schreef Mpj het volgende:
[..]
Goh, dat wist ik niet! Tuurlijk wel. Ik doelde niet op de clitoris enzovoorts, maar okay.
Je begrijpt de hele situatie volgens mij niet helemaal maar dat maakt ook niet uit. Laat maar zitten, één ding is duidelijk: jij zou het heel anders aanpakken.
Dat mag, maar het is geen vereiste.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ben leuk voor alle vrouwen. Sorry moneyfomothing.
Haha, en elke keer is het weer een leeg fobo.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:34 schreef Catbert het volgende:
Jezus Flepke. Hoevaak ga je nog op moneyfornothing d'r fobo kijken? Obsessed much?
Je wilt toch iemand met aantrekkingskracht? Dezelfde aantrekkingskracht zullen sommige andere vrouwen ook leuk vinden. Snap je het?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Leuk voor hem als hij dat is, maar daar ben ik niet naar op zoek.
Ik snap niet zo goed dat mensen "Mij maakt het niet uit of andere vrouwen hem leuk vinden" kunnen lezen als "Ik wil een kerel die niet goed is met andere vrouwen".quote:Op woensdag 14 september 2011 13:34 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat mag, maar het is geen vereiste.
Zie boven. Jij snapt gewoon niet wat ze bedoelt. Dat was echt overduidelijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:35 schreef firefly3 het volgende:
Je wilt toch iemand met aantrekkingskracht? Dezelfde aantrekkingskracht zullen sommige andere vrouwen ook leuk vinden. Snap je het?
Ik wil iemand die ik leuk vind, en daarvoor is het niet perse nodig dat hij goed is met alle vrouwen maar het is vooral belangrijk dat hij goed is met mij. Hij mag dus best aantrekkelijk zijn voor veel vrouwen, maar het is niet perse nodig. Snap je het?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je wilt toch iemand met aantrekkingskracht? Dezelfde aantrekkingskracht zullen sommige andere vrouwen ook leuk vinden. Snap je het?
Nee godverdomme zeg, iemand die van onaardige mensen geen advies aan neemt maar mij aanraad om een cursus communicatieve vaardigheden te nemen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:23 schreef Catbert het volgende:
Dit doe je dus telkens. Nietszeggende oneliners op zaken waar je kennelijk geen argumenten tegenin te brengen hebt. Gewoon irritant puberaal gedrag. Maakt je geloofwaardigheid niet sterker.
Het komt misschien over op jou of ik zo doe, dat betekent nergens dat ik dat zeg.quote:Dit geldt ook voor je nieuwe gejank over dat mensen PUA over een kam scheren. Zal best, maar je komt zelf ook niet met voorbeelden van wat volgens jou goed en wat slecht werkt, en voor welke personen. Jij doet alsof jij een methode hebt die voor iedereen werkt en dat is gewoon onzin.
Ik weet niet wanneer ik voor het laatst een kussen heb gezien, slaap dronken.quote:
Waar heb ik dat beweerd?quote:[..]
In veel gevallen is het overduidelijk, net zoals zoveel verhalen die je op dit forum leest en overduidelijk verzonnen zijn. Ik weet gewoon uit ervaring hoe vrouwen op bepaalde zaken reageren en als er dan verhalen staan die daar lijnrecht tegenin gaan (net zoals jouw verhaal eerder dat alle vrouwen an sich wel te verleiden zijn voor een ONS, wat je later afgezwakt hebt) geloof ik ze gewoon niet.
Ik weet niet, ik lees alleen wat "bekende leden" van dat soort communitys doen, hoofdzakelijk ter vermaak, soms pik ik er iets bruikbaars van op.quote:PUA communities worden voor een groot deel bevolkt door rukkertjes die hun ego willen strelen door op te scheppen over hun laatste veroveringen. En als ze een keer geen goed verhaal hebben verzinnen ze er wel een. Gewoon normale kerels die geen issues hebben met het krijgen van vrouwen zie je daar ook niet posten.
Dat lees ik ook niet, maar haar opmerking slaat anders nergens op dat ze daar niet naar op zoek naar is. Waarom zou je zoiets posten?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat mensen "Mij maakt het niet uit of andere vrouwen hem leuk vinden" kunnen lezen als "Ik wil een kerel die niet goed is met andere vrouwen".
[..]
Zie boven. Jij snapt gewoon niet wat ze bedoelt. Dat was echt overduidelijk.
Genoeg vrouwen met rare voorkeuren. Ken ook wel een paar meiden die perse een neger willen (iets voor jou misschien) of iedere keer op getrouwde kerels vallen. Raar volk.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:36 schreef heloef het volgende:
Ik ben zeker niet leuk voor alle vrouwen.
Je moet wel een enorm bord voor je kop hebben als je denkt dat ooit te kunnen bereiken.
Zou toch wel ideaal zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:36 schreef heloef het volgende:
Ik ben zeker niet leuk voor alle vrouwen.
Je moet wel een enorm bord voor je kop hebben als je denkt dat ooit te kunnen bereiken.
Jij snapt me tenminste ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed dat mensen "Mij maakt het niet uit of andere vrouwen hem leuk vinden" kunnen lezen als "Ik wil een kerel die niet goed is met andere vrouwen".
[..]
Daarom je kan voor veel vrouwen aantrekkelijk zijn maar zeker niet voor iedereen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen met rare voorkeuren. Ken ook wel een paar meiden die perse een neger willen (iets voor jou misschien) of iedere keer op getrouwde kerels vallen. Raar volk.
Nee joh zoveel aandacht is alleen maar vervelend.quote:
Moet je eens na gaan hoe een doorsnee aantrekkelijke vrouw zich voelt.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh zoveel aandacht is alleen maar vervelend.
Het slaat wel degelijk ergens op, maar jij snapt het alleen niet. Dat kan gebeuren, maakt ook niet uit en ik wil het best verduidelijken als je daar om zou vragen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat lees ik ook niet, maar haar opmerking slaat anders nergens op dat ze daar niet naar op zoek naar is. Waarom zou je zoiets posten?
Een logisch gevolg is dat als iemand aantrekkelijk is, ook aantrekkelijk zal zijn voor andere vrouwen. Dat is toch niet moeilijk te begrijpen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wil iemand die ik leuk vind, en daarvoor is het niet perse nodig dat hij goed is met alle vrouwen maar het is vooral belangrijk dat hij goed is met mij. Hij mag dus best aantrekkelijk zijn voor veel vrouwen, maar het is niet perse nodig. Snap je het?
Vooral dat laatste. Een vriendin van mij geilt op mannen die bezet zijn/'n serieuze relatie hebben, heel raar. Negers kan ik nog wel enigszins begrijpen als dat is wat jou aantrekt.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen met rare voorkeuren. Ken ook wel een paar meiden die perse een neger willen (iets voor jou misschien) of iedere keer op getrouwde kerels vallen. Raar volk.
Een van de redenen dat ik blij ben om een man te zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:39 schreef Flepke het volgende:
[..]
Moet je eens na gaan hoe een doorsnee aantrekkelijke vrouw zich voelt.
Jij snapt het gewoon niet, het gaat er niet om of hij aantrekkelijk is voor anderen hoe logisch die ook mag zijn allemaal. Dus je kan je riedeltje wel blijven herhalen, maar daar ging het me helemaal niet om dus je hoeft me er ook niet van te overtuigen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een logisch gevolg is dat als iemand aantrekkelijk is, ook aantrekkelijk zal zijn voor andere vrouwen. Dat is toch niet moeilijk te begrijpen.
Helemaal niet raar, doorsnee vrouw.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Een vriendin van mij geilt op mannen die bezet zijn en 'n serieuze relatie hebben, heel raar. Negers kan ik nog wel enigszins begrijpen als dat is wat jou aantrekt.
Ik snap heel goed wat ze zegt, beetje vergelijkbaar met "een appel is een appel". Maar de les is:quote:Op woensdag 14 september 2011 13:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Je moet dus aantrekkelijk zijn, dan zijn veel andere vrouwen ook gek op je, voordat je diegene waar je verliefd op bent zomaar meeneemt.quote:Als je goed wilt zijn met die "ene vrouw", dan moet je goed zijn met alle vrouwen. Zoals sommigen hier al eerder gemeld hebben, zullen ze verliefd worden op iemand en dan diegene niet kunnen krijgen omdat ze nog niet goed genoeg zijn.
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij snapt het gewoon niet, het gaat er niet om of hij aantrekkelijk is voor anderen hoe logisch die ook mag zijn allemaal. Dus je kan je riedeltje wel blijven herhalen, maar daar ging het me helemaal niet om dus je hoeft me er ook niet van te overtuigen.
Dat heb ik zelf ook; ik wil graag wat ik niet kan krijgen en zodra ik haar heb, hoef ik haar niet meer (soort spel) maar dat is nou niet iets wat ik specifiek bij getrouwde/bezette vrouwen heb, dat vind ik gewoon raar en respectloos.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
Helemaal niet raar, doorsnee vrouw.
Ze wilt wat ze niet kan krijgen.
Heeft ze dat dan raakt ze ongeïnteresseerd & wilt ze iets anders wat ze niet kan krijgen.
Je benaderd ze door haar vriendengroep meer aandacht te geven dan haar, en dan af en toe haar buiten sluiten, wegduwen etc.
Ik weet niet of je dom bent of doet alsof, maar dat is gewoon menselijke natuur. Kennelijk weet jij dat niet, vandaar dat ik vind dat je dan maar een cursus moet doen om die vaardigheden op te poetsen. Zal mij verder een worst wezen, ik probeer jou niet te helpen. Maar als jij claimt mensen te willen helpen werk je jezelf gewoon tegen door ze te irriteren.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:37 schreef Flepke het volgende:
Nee godverdomme zeg, iemand die van onaardige mensen geen advies aan neemt maar mij aanraad om een cursus communicatieve vaardigheden te nemen.
Jij wil dat mensen PUA truukjes gaan doen, dan mag jij bewijzen welke dingen ze zouden kunnen helpen. Je kunt niet bewijzen dat iets niet werkt namelijk.quote:Het komt misschien over op jou of ik zo doe, dat betekent nergens dat ik dat zeg.
Misschien als je mensen een een vraag stelt dat ze bereid zijn om je meer over een onderwerp te vertellen.
Ga dan slapen in plaats van te gaan zitten etteren. Kennelijk heb je naast al je andere gebreken ook nog eens je prioriteiten niet op orde.quote:Ik weet niet wanneer ik voor het laatst een kussen heb gezien, slaap dronken.
Ik heb het specifiek over verhalen op fora, niet over filmpjes van PUA types die laten zien wat ze kunnen. Verhalen die ongeloofwaardig zijn, geloof ik inderdaad niet. Filmpjes ben ik ook ronduit sceptisch over omdat deze in elkaar gezet zijn zodat ze werken. De faalacties zie je ongetwijfeld niet. Het is gewoon marketing.quote:Waar heb ik dat beweerd?
En is het nooit in je opgekomen dat het niet gaat om wat je zegt maar de manier waarop & wanner?(aanraking, historie, houding, etcetcetcetc.)
Hoe kan je iets beoordelen als leugen als je er niet bij was?
Dingen die op film staat geloof je ook niet?
Als je mensen hier zo graag wil helpen had je ze wel specifieke voorbeelden gegeven. Het enige wat je doet is de bekende lijstjes dumpen en zeg je "zoek het maar uit". Alsof ze daar iets aan hebben, die lijstjes zijn hier al tig keer eerder langsgekomen.quote:Ik weet niet, ik lees alleen wat "bekende leden" van dat soort communitys doen, hoofdzakelijk ter vermaak, soms pik ik er iets bruikbaars van op.
Er is niks doorsnee aan een vrouw die ALLEEN MAAR gaat scharrelen met getrouwde mannen. Dat je interessanter bent als je een relatie hebt is een gegeven, maar compleet wat anders. Genoeg vrouwen met princiepes die nooit iets met je gaan doen als ze weten dat jij een relatie hebt.quote:
Het ligt niet aan jou. Ik snap ook niet wat daar moeilijk aan te begrijpen is. Maargoed, veel mensen op Fok zijn bizar slecht in het tussen de regels lezen. Als je het niet letterlijk voorkauwt voor ze snappen ze het niet en gaan ze er maar een eigen draai aan geven.quote:
Nog zo iets: "elke reactie op mijn reactie is een argument tegen mijn reactie". Ze zegt alleen dat het haar niet interesseert of hij goed is met andere vrouwen, niks meer, niks minder. Iedereen snap dat als een meid een kerel aantrekkelijk vindt er waarschijnlijk echt wel een heel stel meer zijn die dat vinden.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:48 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het zonde dat mensen als moneyfornothing het (expres?) verkeerd interpreteren om het te debunken.
Je interpreteert het zelf verkeerd en begrijpt het punt niet. Maar alleen kan ik het niet echt zonde vinden want ik ben niet anders van je gewend.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:48 schreef firefly3 het volgende:
Ik vind het zonde dat mensen als moneyfornothing het (expres?) verkeerd interpreteren om het te debunken.
Je moet dus over het algemeen ook andere vrouwen kunnen krijgen voordat je die ene kunt hebben. Dit is omdat deze aantrekkelijkheid door meer vrouwen gezien wordt. Als de meid van je leven je eerste benadering is, verpest je het waarschijnlijk.
Voor die vrouw boeit het uiteraard niet wat andere vrouwen vinden, als zij jou maar leuk vind maar het is overbodig om dit in de discussie te brengen. Het gaat erom dat je aantrekkelijk bent, en dus als logisch gevolg ook andere vrouwen kunt hebben.
Mja iets extreme vorm misschien maar ik zag gisteren? vandaag? precies zon zelfde topic voorbij komen. Niet heel zeldzaam.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:44 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf ook; ik wil graag wat ik niet kan krijgen en zodra ik haar heb, hoef ik haar niet meer (soort spel) maar dat is nou niet iets wat ik specifiek bij getrouwde/bezette vrouwen heb, dat vind ik gewoon raar en respectloos.
Hint: mensen die je confronterend advies geven zal je waarschijnlijk niet aardig vinden.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dom bent of doet alsof, maar dat is gewoon menselijke natuur. Kennelijk weet jij dat niet, vandaar dat ik vind dat je dan maar een cursus moet doen om die vaardigheden op te poetsen. Zal mij verder een worst wezen, ik probeer jou niet te helpen. Maar als jij claimt mensen te willen helpen werk je jezelf gewoon tegen door ze te irriteren.
Door het uit te proberen en te vertellen wat je hebt gedaan wat niet tot resultaat heeft geleid.quote:[..]
Jij wil dat mensen PUA truukjes gaan doen, dan mag jij bewijzen welke dingen ze zouden kunnen helpen. Je kunt niet bewijzen dat iets niet werkt namelijk.
Waarom denk jij maar ook ene fuck over mijn leven te weten?quote:[..]
Ga dan slapen in plaats van te gaan zitten etteren. Kennelijk heb je naast al je andere gebreken ook nog eens je prioriteiten niet op orde.
Ik denk dat we zijn uitgepraat.quote:[..]
Ik heb het specifiek over verhalen op fora, niet over filmpjes van PUA types die laten zien wat ze kunnen. Verhalen die ongeloofwaardig zijn, geloof ik inderdaad niet. Filmpjes ben ik ook ronduit sceptisch over omdat deze in elkaar gezet zijn zodat ze werken. De faalacties zie je ongetwijfeld niet. Het is gewoon marketing.
Onee want iemand die verstand heeft van lichaamstaal NLP weet hoe hij rapport & comfort moet builden zal geen voordeel hebben op een random cafe bezoeker?quote:Een tijdje terug was er een stuk op NL 3 ofzo over PUA en dat was wel interessant om te zien. Daar werden mensen dus gecoacht door PUA's; en dat werkt wel. Maar dat ligt niet aan het PUA gebeuren (dat is voor een groot deel common sense) maar gewoon aan dat die mensen gecoacht worden.
KOM DAN VERDOMME MET SPECIFIEKE SITUATIES WAAR HET NIET IS GELUKTquote:[..]
Als je mensen hier zo graag wil helpen had je ze wel specifieke voorbeelden gegeven. Het enige wat je doet is de bekende lijstjes dumpen en zeg je "zoek het maar uit". Alsof ze daar iets aan hebben, die lijstjes zijn hier al tig keer eerder langsgekomen.
Je snapt dat je jezelf tegen praat?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou. Ik snap ook niet wat daar moeilijk aan te begrijpen is. Maargoed, veel mensen op Fok zijn bizar slecht in het tussen de regels lezen. Als je het niet letterlijk voorkauwt voor ze snappen ze het niet en gaan ze er maar een eigen draai aan geven.
het enige jammere hier is dat er geen ruimte gelaten word om iemand anders zijn of haar mening te respecterenquote:Op woensdag 14 september 2011 13:48 schreef firefly3 het volgende:
wat maakt het uit als je 100 vrouwen plus je droomvrouw kan krijgen.quote:Je moet dus over het algemeen ook andere vrouwen kunnen krijgen voordat je die ene kunt hebben. Dit is omdat deze aantrekkelijkheid door meer vrouwen gezien wordt. Als de meid van je leven je eerste benadering is, verpest je het waarschijnlijk.
Precies!quote:Op woensdag 14 september 2011 13:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou. Ik snap ook niet wat daar moeilijk aan te begrijpen is. Maargoed, veel mensen op Fok zijn bizar slecht in het tussen de regels lezen. Als je het niet letterlijk voorkauwt voor ze snappen ze het niet en gaan ze er maar een eigen draai aan geven.
[..]
Nog zo iets: "elke reactie op mijn reactie is een argument tegen mijn reactie". Ze zegt alleen dat het haar niet interesseert of hij goed is met andere vrouwen, niks meer, niks minder. Iedereen snap dat als een meid een kerel aantrekkelijk vindt er waarschijnlijk echt wel een heel stel meer zijn die dat vinden.
Het zal ook wel een deel van pua zijnquote:Op woensdag 14 september 2011 12:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doel meer op de zelfde manier van aanvallen, praten en zijn mening als waarheid door iemand zijn strot te duwen en geen ruimte laat voor iemand anders zijn of haar mening.
Geen een man zal op geen 1 tijdstip 100% van jouw zijn, sorry om je bubbel te barsten.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En het is inderdaad waarschijnlijk dat ik dan niet de enige ben, wat wel belangrijk is dat ik op dat moment de enige voor hem ben.
Hahaha inderdaad. Ben bezig met school en ondertussen lees ik mee.quote:
Wat ze zegt is logisch en hoeft niet eens vermeld te worden. Het leidt alleen maar af van de tip.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:48 schreef Catbert het volgende:
Nog zo iets: "elke reactie op mijn reactie is een argument tegen mijn reactie". Ze zegt alleen dat het haar niet interesseert of hij goed is met andere vrouwen, niks meer, niks minder. Iedereen snap dat als een meid een kerel aantrekkelijk vindt er waarschijnlijk echt wel een heel stel meer zijn die dat vinden.
Het gaat er mij om dat mijn vriend niet vreemd gaat en mij oprecht leuk vindt, niet dat hij mijn volledige eigendom is. Geen bubbels gebarsten so far.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
Geen een man zal op geen 1 tijdstip 100% van jouw zijn, sorry om je bubbel te barsten.
Onzin. Ook dat leer je in een dergelijke cursus. Mensen kunnen best tegen kritiek op wat ze doen als je het objectief en niet onvriendelijk brengt. Een van de oudste truukjes is om eerst een compliment te geven, en daarna de kritiek. Ik moet de dames die ik train constant corrigeren op dingen die ze (soms echt compleet) verkeerd doen. Met jouw instelling was er niemand meer op de trainingen op komen dagen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:52 schreef Flepke het volgende:
Hint: mensen die je confronterend advies geven zal je waarschijnlijk niet aardig vinden.
Kom dan met voorbeelden? Jij komt alleen maar met "hoe raak ik iemand aan' lijstjes. denk je nu echt dat deze niet eerder voorbij zijn gekomen?quote:Door het uit te proberen en te vertellen wat je hebt gedaan wat niet tot resultaat heeft geleid.
Aan "succes stories" hebben we niks.
Ik baseer me op hoe jij je hier presenteert in vergelijking met ervaring met andere mensen. Types die zo hoog van de toren blazen zijn over het algemeen niet zo veel waard IRL. Puur compensatiegedrag. Maargoed, misschien zit ik er wel compleet naastquote:Waarom denk jij maar ook ene fuck over mijn leven te weten?
Dat zei je eerder ook alquote:Ik denk dat we zijn uitgepraat.
Aggus, het bekende "iedere keer als je iets positiefs zegt haar aanraken" geneuzel. En hoe denk je dat iemand die compleet onervaren is met meiden dat gaat doen?quote:Onee want iemand die verstand heeft van lichaamstaal NLP weet hoe hij rapport & comfort moet builden zal geen voordeel hebben op een random cafe bezoeker?
Mensen die hier hulp nodig hebben komen met genoeg voorbeelden van zaken die mis gaan. Als je wil helpen spring je in op dergelijke situaties. Ik post hier niet omdat ik hulp nodig heb maar omdat ik mensen (af en toe) probeer te helpen. Ik reageer op jou omdat wat jij doet averechts werkt, en je daarnaast overkomt als een enorme kneus en ik 't leuk vind je te plagenquote:KOM DAN VERDOMME MET SPECIFIEKE SITUATIES WAAR HET NIET IS GELUKT
Ik ook.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:57 schreef Mpj het volgende:
Nou ja, eens worden jullie het toch niet. Heeft iemand het afgelopen weekend nog versierpogingen ondernomen of wat dan ook?Succesverhalen wil ik horen...
[..]
Hahaha inderdaad. Ben bezig met school en ondertussen lees ik mee.
Onzin, dat jij nou niet met die opmerking om kan gaan wil nog niet zeggen dat hij iedereen afleid en niet vermeld mag worden.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:57 schreef firefly3 het volgende:
Waarom zou je melden
[..]
Wat ze zegt is logisch en hoeft niet eens vermeld te worden. Het leidt alleen maar af van de tip.
Jij ziet het zelf nu ook als een mening. Ik zeg ook dat die mening klopt, in haar oogpunt maakt het geen bal uit wat andere vrouwen over haar vriend/man denken. Maar het draait weg van de inhoud.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het enige jammere hier is dat er geen ruimte gelaten word om iemand anders zijn of haar mening te respecteren
[..]
wat maakt het uit als je 100 vrouwen plus je droomvrouw kan krijgen.
Of alleen je droomvrouw?
Ik vind 't ook enorm grappig idd. Kostelijk duo die F&Fquote:
Je zal ook eens toegeven dat je gewoon iets verkeerd geinterpreteerd hebt hequote:Op woensdag 14 september 2011 13:57 schreef firefly3 het volgende:
Wat ze zegt is logisch en hoeft niet eens vermeld te worden. Het leidt alleen maar af van de tip.
Ik heb een ding aangenomen van Flepke en dat is ook meteen het laatste: minder denken meer doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind 't ook enorm grappig idd. Kostelijk duo die F&F
[..]
Je zal ook eens toegeven dat je gewoon iets verkeerd geinterpreteerd hebt he
Een onervaren man zal automatisch minder aantrekkelijk zijn over het algemeen en minder kans maken bij je. Iemand die onervaren is zal je op een creepy manier benaderen omdat hij niet zichzelf durft te zijn met vrouwen en gewend is om een vrouw te benaderen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Precies!
En het is inderdaad waarschijnlijk dat ik dan niet de enige ben, wat wel belangrijk is dat ik op dat moment de enige voor hem ben. En mocht later blijken dat ik ook nog eens de eerste voor hem ben die hij echt leuk vindt, dan is dat geen afknapper. Meestal vinden vrouwen het juist minder leuk als ze al nummertje zoveel zijn dan als ze een van de weinige zijn.
Dat een man aantrekkelijk is voor velen is prima, het is alleen geen eis van mij want ik vind het vooral belangrijk dat hij mij oprecht leuk vind als ik hem leuk vind, niet hoeveel vrouwen hij wel niet zou kunnen regelen.
En ook als een man 'alle' vrouwen zou kunnen regelen hoeft hij dit niet perse te doen, hij mag best kieskeuriger zijn dan dat.
Er is een verschil tussen slecht zijn met alle vrouwen, goed moeten zijn met alle vrouwen en met gewoon aantrekkelijk kunnen zijn maar dit niet op iedereen toepassen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij ziet het zelf nu ook als een mening. Ik zeg ook dat die mening klopt, in haar oogpunt maakt het geen bal uit wat andere vrouwen over haar vriend/man denken. Maar het draait weg van de inhoud.
Je kunt je droomvrouw niet altijd krijgen als je slecht bent met vrouwen over het algemeen. Hoe meer consistenter je resultaten krijgt, hoe vaker als je verliefd bent ook die droomvrouw daadwerkelijk kunt hebben.
En dat had je eigenlijk wel moeten weten.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een ding aangenomen van Flepke en dat is ook meteen het laatste: minder denken meer doen.
Oh, niet alles wat 'ie zegt is verkeerd hoor, zeker niet. Het is voor een groot deel alleen oude wijn in nieuwe zakken, en in erg lelijke schreeuwerige zakken bovendien.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:02 schreef heloef het volgende:
Ik heb een ding aangenomen van Flepke en dat is ook meteen het laatste: minder denken meer doen.
Dat is nu net het punt met die PUA technieken. Op het moment dat je onervaren bent en niet goed de nonverbale signalen van een vrouw oppikt, dan zijn die dingetjes zoals het aanraken die voor iemand anders doodnormaal zijn opeens heel erg creepy.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:02 schreef firefly3 het volgende:
Een onervaren man zal automatisch minder aantrekkelijk zijn over het algemeen en minder kans maken bij je. Iemand die onervaren is zal je op een creepy manier benaderen omdat hij niet zichzelf durft te zijn met vrouwen en gewend is om een vrouw te benaderen.
Mijn eigen ervaring leert dat je hierin ongelijk hebt. Iemand die onervaren is is niet perse creepy, iemand die ervaren is is niet perse aantrekkelijk voor mij.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een onervaren man zal automatisch minder aantrekkelijk zijn over het algemeen en minder kans maken bij je. Iemand die onervaren is zal je op een creepy manier benaderen omdat hij niet zichzelf durft te zijn met vrouwen en gewend is om een vrouw te benaderen.
Niet per definitie denk ik. Genoeg mannen die simpelweg uit zichzelf leuk met vrouwen om kunnen gaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel maar het is een leuke one-liner.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:03 schreef Mpj het volgende:
[..]
En dat had je eigenlijk wel moeten weten.
Precies, jij bent hier het levende bewijs van.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:04 schreef Mpj het volgende:
[..]
Niet per definitie denk ik. Genoeg mannen die simpelweg uit zichzelf leuk met vrouwen om kunnen gaan.
Er is zoiets als zelfverrijking. Alles kan, maar het liefst wil je dat je op je gemak bent met de dingen die je doet. Hoe beter je bent, hoe meer keuze je hebt. Veel mensen nemen genoegen met een relatie met een mindere meid of uit een positie van wanhoop/schaarste.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen slecht zijn met alle vrouwen, goed moeten zijn met alle vrouwen en met gewoon aantrekkelijk kunnen zijn maar dit niet op iedereen toepassen.
Oftewel, je hoeft niet enkel en alleen goed te zijn met alle vrouwen voordat je een relatie kan krijgen met een echt leuke meid, en dat betekent ook niet meteen dat je dan wel slecht moet zijn met vrouwen.
Maar het moet niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is zoiets als zelfverrijking. Alles kan, maar het liefst wil je dat je op je gemak bent met de dingen die je doet. Hoe beter je bent, hoe meer keuze je hebt. Veel mensen nemen genoegen met een relatie met een mindere meid of uit een positie van wanhoop/schaarste.
nou ipv de mening respecteren gaan jullie er hart op in en bestempelen jullie je eigwn mening als een feit en die van haar als onzin.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij ziet het zelf nu ook als een mening. Ik zeg ook dat die mening klopt, in haar oogpunt maakt het geen bal uit wat andere vrouwen over haar vriend/man denken. Maar het draait weg van de inhoud.
maar dan zeg je het denk ik verkeerd.quote:Je kunt je droomvrouw niet altijd krijgen als je slecht bent met vrouwen over het algemeen. Hoe meer consistenter je resultaten krijgt, hoe vaker als je verliefd bent ook die droomvrouw daadwerkelijk kunt hebben.
Nu ben jij volgens mij ook meer tegen hem in aan het gaan omdat je hem irritant vindt dan omdat je het met hem oneens bent volgens mijquote:
Ik ben het eigenlijk wel met ze eens. Je zal toch niet snel op iemand vallen waarvan je de enige bent die vindt dat hij aantrekkelijk is?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij snapt het gewoon niet, het gaat er niet om of hij aantrekkelijk is voor anderen hoe logisch die ook mag zijn allemaal. Dus je kan je riedeltje wel blijven herhalen, maar daar ging het me helemaal niet om dus je hoeft me er ook niet van te overtuigen.
Iemand die onervaren is over het algemeen wel meer creepy.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn eigen ervaring leert dat je hierin ongelijk hebt. Iemand die onervaren is is niet perse creepy, iemand die ervaren is is niet perse aantrekkelijk voor mij.
Er leiden meer wegen naar Rome.
Je zet mensen op een troon waarna je ze de poten keihard afzaagt, klinkt niet aardig.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Onzin. Ook dat leer je in een dergelijke cursus. Mensen kunnen best tegen kritiek op wat ze doen als je het objectief en niet onvriendelijk brengt. Een van de oudste truukjes is om eerst een compliment te geven, en daarna de kritiek. Ik moet de dames die ik train constant corrigeren op dingen die ze (soms echt compleet) verkeerd doen. Met jouw instelling was er niemand meer op de trainingen op komen dagen.
Waarom zou ik met voorbeelden moeten komen waar het mis gaat, ik kom hier voor de goede discussies en om mijn advies te geven.quote:[..]
Kom dan met voorbeelden? Jij komt alleen maar met "hoe raak ik iemand aan' lijstjes. denk je nu echt dat deze niet eerder voorbij zijn gekomen?
Net zo als je bullshit detector bij forum posts zeker? En geknipte filmpjes.quote:[..]
Ik baseer me op hoe jij je hier presenteert in vergelijking met ervaring met andere mensen. Types die zo hoog van de toren blazen zijn over het algemeen niet zo veel waard IRL. Puur compensatiegedrag. Maargoed, misschien zit ik er wel compleet naast
Je trekt me aan op de een of andere manier.quote:[..]
Dat zei je eerder ook al
Heb je ook maar enig idee van wat ik daarboven schreef? if yes graag uitgebreide uitleg van iedere term.quote:[..]
Aggus, het bekende "iedere keer als je iets positiefs zegt haar aanraken" geneuzel. En hoe denk je dat iemand die compleet onervaren is met meiden dat gaat doen?
The same.quote:[..]
Mensen die hier hulp nodig hebben komen met genoeg voorbeelden van zaken die mis gaan. Als je wil helpen spring je in op dergelijke situaties. Ik post hier niet omdat ik hulp nodig heb maar omdat ik mensen (af en toe) probeer te helpen. Ik reageer op jou omdat wat jij doet averechts werkt, en je daarnaast overkomt als een enorme kneus en ik 't leuk vind je te plagen
Oh daar gaat mijn hoop.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel met ze eens. Je zal toch niet snel op iemand vallen waarvan je de enige bent die vindt dat hij aantrekkelijk is?
Zo ongeveer, ik spiegel hem hoe hij steeds in herhaling valt als reactie.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nu ben jij volgens mij ook meer tegen hem in aan het gaan omdat je hem irritant vindt dan omdat je het met hem oneens bent volgens mij
Er zijn er heel weinig. Vergeet niet dat er ook genoeg zijn die als vrienden niet verder komen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:04 schreef Mpj het volgende:
[..]
Niet per definitie denk ik. Genoeg mannen die simpelweg uit zichzelf leuk met vrouwen om kunnen gaan.
Dat was mijn punt dan ook niet. Ik zeg ook niet dat ik snel op iemand zal vallen die voor de rest van de wereld onaantrekkelijk is. Ik weerlegde ook niet dat iemand die ik leuk vind waarschijnlijk aantrekkelijk is voor meerdere mensen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel met ze eens. Je zal toch niet snel op iemand vallen waarvan je de enige bent die vindt dat hij aantrekkelijk is?
Nee joh.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:11 schreef minibeer het volgende:
[..]Ik was al lang verloren, heloef
Dus jij bedoelt dat jij op vrouwen valt die andere mensen ook aantrekkelijk vinden? Omdat die vrouwen simpelweg aantrekkelijk zijn of omdat andere mensen dat vinden? Die eerste toch?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mannen die zo zijn moeten oefenen met mensen aanspreken ja, ik zeg toch ook niet dat ze dat niet hoeven te doen? Maar het is niet altijd zo dat mannen in het begin altijd falen qua versieren, of alleen maar creepy zijn in het begin. Als je wel zo overkomt weet je waar je aan met werken, als je niet zo overkomt maar je kan alsnog geen relatie krijgen ligt het ergens anders aan en werkt het 'je moet goed zijn met alle vrouwen' niet perse voor die persoon.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iemand die onervaren is over het algemeen wel meer creepy.
Ze kijken een vrouw niet aan, en kijken naar hun schoenen en daarna ineens aan en ineens weer weg. Ze zijn hunzelf niet, als ze je een schouder klopje geven komt het in slow motion naar je toe en haperend waardoor je waarschijnlijk weg duikt. In plaats van gewoon relaxt, zijn die mensen hunzelf niet. Je weet niet wat ze willen van je, en dat maakt het vooral eng voor vrouwen.
Rome is niet in 1 dag gebouwd overigens.
Die tweede is een logisch gevolg van het eerste. Hierbij heb ik het over het karakter en niet over constante factors.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:13 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dus jij bedoelt dat jij op vrouwen valt die andere mensen ook aantrekkelijk vinden? Omdat die vrouwen simpelweg aantrekkelijk zijn of omdat andere mensen dat vinden? Die eerste toch?
Kritiek is niet "keihard afzagen". Dat maak jij er nu van omdat je dat in de discussie beter uitkomt. Mensen kunnen over het algemeen prima tegen kritiek als ze ergens komen om zichzelf te verbeteren. Of dat nu een training is of dit topic maakt niet uit. Maar je moet niet gaan lopen schreeuwen, want het is volkomen onzin dat mensen lompe opmerkingen zondermeer accepteren. Ze zijn alleen te sociaal om jou kritiek daarop te geven, waarschijnlijk omdat jij er zelf niet zo goed tegen kan (wat ook verklaart waarom jij kritiek als iets negatiefs bestempelt).quote:Op woensdag 14 september 2011 14:10 schreef Flepke het volgende:
Je zet mensen op een troon waarna je ze de poten keihard afzaagt, klinkt niet aardig.
Advies geven heeft weinig zin als mensen je advies niet aan gaan nemen. Dus kom je hier om te helpen of om te spuien?quote:Waarom zou ik met voorbeelden moeten komen waar het mis gaat, ik kom hier voor de goede discussies en om mijn advies te geven.
Waarom zou ik me willen bewijzen aan jou? Jij bent hier sowieso de 'expert' wat betreft PUA technieken zoals NLP dus jij kunt dan toch beter mij vertellen hoe ik fout zit? Er is hoe dan ook geen bewijs dat NLP op zo'n korte termijn werkt, en bovendien is het ronduit creepy als een onzeker type je steeds aan zit te raken als je als meid niet zelf signalen gegeven hebt dat je er op zit te wachten.quote:Heb je ook maar enig idee van wat ik daarboven schreef? if yes graag uitgebreide uitleg van iedere term.
Euhhh, ik had het eigenlijk meer over moneyfornothing dan over mezelf, maar als je het zo formuleert, het eerste jaquote:Op woensdag 14 september 2011 14:13 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dus jij bedoelt dat jij op vrouwen valt die andere mensen ook aantrekkelijk vinden? Omdat die vrouwen simpelweg aantrekkelijk zijn of omdat andere mensen dat vinden? Die eerste toch?
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat mannen die "in het begin" niet faalde maar succes hadden last hadden van beginners geluk.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mannen die zo zijn moeten oefenen met mensen aanspreken ja, ik zeg toch ook niet dat ze dat niet hoeven te doen? Maar het is niet altijd zo dat mannen in het begin altijd falen qua versieren, of alleen maar creepy zijn in het begin. Als je wel zo overkomt weet je waar je aan met werken, als je niet zo overkomt maar je kan alsnog geen relatie krijgen ligt het ergens anders aan en werkt het 'je moet goed zijn met alle vrouwen' niet perse voor die persoon.
Maakt het uit dat Rome niet in 1 dag gebouwd is dan voor de hoeveelheid wegen die ernaar leiden? Het geeft eerder aan dat mensen tijd nodig hebben om het versieren te leren en het niet zomaar lukt omdat ze jouw tip lezen.
Mijn tip is doen, en wees aantrekkelijk voor zoveel mogelijk vrouwen door jezelf te zijn op een goede manier. Hoe meer ervaring, hoe beter.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mannen die zo zijn moeten oefenen met mensen aanspreken ja, ik zeg toch ook niet dat ze dat niet hoeven te doen? Maar het is niet altijd zo dat mannen in het begin altijd falen qua versieren, of alleen maar creepy zijn in het begin. Als je wel zo overkomt weet je waar je aan met werken, als je niet zo overkomt maar je kan alsnog geen relatie krijgen ligt het ergens anders aan en werkt het 'je moet goed zijn met alle vrouwen' niet perse voor die persoon.
Maakt het uit dat Rome niet in 1 dag gebouwd is dan voor de hoeveelheid wegen die ernaar leiden? Het geeft eerder aan dat mensen tijd nodig hebben om het versieren te leren en het niet zomaar lukt omdat ze jouw tip lezen.
Niks mis met beginners geluk.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat mannen die "in het begin" niet faalde maar succes hadden last hadden van beginners geluk.
Vertel eens wat over die ervaringen? Maar niet te snel, we schrijven mee!quote:Op woensdag 14 september 2011 14:17 schreef Flepke het volgende:
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat mannen die "in het begin" niet faalde maar succes hadden last hadden van beginners geluk.
Ja, maar het advies om meer buiten te komen is ook niks nieuws hier natuurlijk, da's nogal een open deur. Ik vind dat PUA gedoe gewoon onzin omdat het gewoon doodsimpel is; get off the fucking couch, schrijf je in voor een teamsport, zorg voor een brede sociale cirkel, en de rest volgt vanzelf. Meiden aanspreken op een feestje van een teamgenoot bijvoorbeeld is enorm veel makkelijker dan in het wild in de kroeg. En wat die mensen nodig hebben is positive reinforcement, niet afgeblaft worden in een kroeg omdat ze aan een meid zitten te frunniken die daar niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:18 schreef firefly3 het volgende:
Natuurlijk mogen mensen gewoon op de bank blijven zitten en niets doen, maar de kans dat diegene een meid die hij leuk vind gelijk kan hebben is een stuk kleiner.
Catbert verwoorde het al eerder, misschien dat je dat begrijpt?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
Euhhh, ik had het eigenlijk meer over moneyfornothing dan over mezelf, maar als je het zo formuleert, het eerste ja. Maar ik merk vaak ook wel dat de mening van anderen mijn mening toch wel beïnvloedt, of ik het nou wil of niet. Als vrienden iemand leuk/mooi/aardig vinden, vindt ik dat ook sneller.
Maar, moneyfornothing, wat is je punt dan? Volgens mij is het nou eenmaal zo dat mannen die voor één vrouw aantrekkelijk zijn, dat altijd voor een groot deel van de vrouwen zijn, en vice versa idem dito (O wat gebruik ik weer mooie woorden)
Het aparte is, dat beginnersgeluk niet altijd ware liefdes zijn, maar gewoon uit angst om nooit een ander tegen te kunnen komen. (een wanhoops relatie). Ze hebben dan nog nooit liefde meegemaakt, en vinden het meteen geweldig en zijn daardoor snel tevreden.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niks mis met beginners geluk.
Sommige kunnen daar dan wel heel erg lang op teren trouwens.
Er zijn nog meer opties voor hen dan jouw tip volgen, veel zullen toch zelf moeten uitzoeken wat het beste voor ze werkt. Ervaring opdoen is altijd goed, maar dat wordt hier al vanaf post 1 geroepen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn tip is doen, en wees aantrekkelijk voor zoveel mogelijk vrouwen door jezelf te zijn op een goede manier. Hoe meer ervaring, hoe beter.
Natuurlijk mogen mensen gewoon op de bank blijven zitten en niets doen, maar de kans dat diegene een meid die hij leuk vind gelijk kan hebben is een stuk kleiner.
Dat is absoluut niet zo bij de jongen waar ik aan denk, hij is meer een natuurtalent denk ik. Of het zit gewoon in zijn bloed.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het aparte is, dat beginnersgeluk niet altijd ware liefdes zijn, maar gewoon uit angst om nooit een ander tegen te kunnen komen. (een wanhoops relatie). Ze hebben dan nog nooit liefde meegemaakt, en vinden het meteen geweldig en zijn daardoor snel tevreden.
Nee eerst positieve emoties triggeren en daarna de schommel de andere kant op laten gaan het negatieve in, kan niet gezond zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kritiek is niet "keihard afzagen". Dat maak jij er nu van omdat je dat in de discussie beter uitkomt. Mensen kunnen over het algemeen prima tegen kritiek als ze ergens komen om zichzelf te verbeteren. Of dat nu een training is of dit topic maakt niet uit. Maar je moet niet gaan lopen schreeuwen, want het is volkomen onzin dat mensen lompe opmerkingen zondermeer accepteren. Ze zijn alleen te sociaal om jou kritiek daarop te geven, waarschijnlijk omdat jij er zelf niet zo goed tegen kan (wat ook verklaart waarom jij kritiek als iets negatiefs bestempelt).
Te makkelijk, try again.quote:[..]
Advies geven heeft weinig zin als mensen je advies niet aan gaan nemen. Dus kom je hier om te helpen of om te spuien?
Weet je dan serieus echt niet wat NLP is en waar het voor gebruikt word terwijl je er wel een mening over hebt?quote:[..]
Waarom zou ik me willen bewijzen aan jou? Jij bent hier sowieso de 'expert' wat betreft PUA technieken zoals NLP dus jij kunt dan toch beter mij vertellen hoe ik fout zit? Er is hoe dan ook geen bewijs dat NLP op zo'n korte termijn werkt, en bovendien is het ronduit creepy als een onzeker type je steeds aan zit te raken als je als meid niet zelf signalen gegeven hebt dat je er op zit te wachten.
Geen ervaring op doen is niet de manier om goed te worden met vrouwen. Er is geen andere optie dan vrouwen te ontmoeten. Je kunt 999 boekjes gelezen hebben, dan nog ben je niet goed met vrouwen. En zijn sommigen wel redelijk momenteel, kunnen ze succes met vrouwen vertienvoudigen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn nog meer opties voor hen dan jouw tip volgen, veel zullen toch zelf moeten uitzoeken wat het beste voor ze werkt. Ervaring opdoen is altijd goed, maar dat wordt hier al vanaf post 1 geroepen.
Je bedoelde dacht ik dat aantrekkelijk zijn voor veel vrouwen geen voorwaarde is voor jou om iemand leuk te vinden. Maar onbewust misschien welquote:Op woensdag 14 september 2011 14:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Catbert verwoorde het al eerder, misschien dat je dat begrijpt?
Ik ontken toch ook niet dat mannen vaak voor meerdere vrouwen aantrekkelijk zijn als ik ze leuk vind?
Die heb je, maar de mensen in dit forum niet denk ik en moeten ervaring op doen .quote:Op woensdag 14 september 2011 14:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet zo bij de jongen waar ik aan denk, hij is meer een natuurtalent denk ik. Of het zit gewoon in zijn bloed.
Er zijn wel meerdere manieren om ervaring op te doen, je hoeft niet perse alle vrouwen te kunnen regelen, je kan ook alleen goed worden in het regelen van vrouwen die jij echt leuk vind. Dat is trouwens nog lastiger dan gewoon random vrouwen aanspreken, best vaak staan dingen als verliefdheid iemand in de weg hierin.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geen ervaring op doen is niet de manier om goed te worden met vrouwen. Er is geen andere optie dan vrouwen te ontmoeten. Je kunt 999 boekjes gelezen hebben, dan nog ben je niet goed met vrouwen. En zijn sommigen wel redelijk momenteel, kunnen ze succes met vrouwen vertienvoudigen.
Nee, ik bedoelde dat het voor mij niet belangrijk is hoeveel vrouwen op mijn vent geilen, als hij mij maar ziet zitten en goed met mij is. Dat het bijna altijd zo is dat iemand die ik aantrekkelijk vind door meerdere aantrekkelijk gevonden worden staat daar los van. Het gaat me niet om die andere vrouwen, het gaat dan om ons twee.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je bedoelde dacht ik dat aantrekkelijk zijn voor veel vrouwen geen voorwaarde is voor jou om iemand leuk te vinden. Maar onbewust misschien wel.
Hó Hó Hó, op je 13/14de denk je wel dat je "verliefd bent" op het lekkerste meisje van je school.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het aparte is, dat beginnersgeluk niet altijd ware liefdes zijn, maar gewoon uit angst om nooit een ander tegen te kunnen komen. (een wanhoops relatie). Ze hebben dan nog nooit liefde meegemaakt, en vinden het meteen geweldig en zijn daardoor snel tevreden.
Ik ben ook een voorstander van ervaring op doen met vrouwen die je leuk vind!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 14:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere manieren om ervaring op te doen, je hoeft niet perse alle vrouwen te kunnen regelen, je kan ook alleen goed worden in het regelen van vrouwen die jij echt leuk vind. Dat is trouwens nog lastiger dan gewoon random vrouwen aanspreken, best vaak staan dingen als verliefdheid iemand in de weg hierin.
Als zij dat waren zaten ze niet hier nee, behalve als tipgever. Het is enkel een nuance om aan te geven dat jij niet alles weet hierover en niet als enige de goede tips hebt en dat de rest onzin uitkraamt als ze niet exact jou na papegaaien.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die heb je, maar de mensen in dit forum niet denk ik en moeten ervaring op doen .
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hó Hó Hó, op je 13/14de denk je wel dat je "verliefd bent" op het lekkerste meisje van je school.
Als ze dan ook nog eens na een wat ik nu zou noemen "cheesy routine" je nummer vraagt voel je je baas. Gewoon door random te praten en handelen, puur beginners geluk.
Je was het toch met me eens dat je over het algemeen aantrekkelijk moet zijn voordat je in 1x die ene speciale meid eruit vist? Wees aub meer inhoudelijkquote:Op woensdag 14 september 2011 14:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als zij dat waren zaten ze niet hier nee, behalve als tipgever. Het is enkel een nuance om aan te geven dat jij niet alles weet hierover en niet als enige de goede tips hebt en dat de rest onzin uitkraamt als ze niet exact jou na papegaaien.
Okquote:Op woensdag 14 september 2011 14:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat het voor mij niet belangrijk is hoeveel vrouwen op mijn vent geilen, als hij mij maar ziet zitten en goed met mij is. Dat het bijna altijd zo is dat iemand die ik aantrekkelijk vind door meerdere aantrekkelijk gevonden worden staat daar los van. Het gaat me niet om die andere vrouwen, het gaat dan om ons twee.
Nou dan, dat is toch al heel wat anders dan goed moeten zijn met alle vrouwen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben ook een voorstander van ervaring op doen met vrouwen die je leuk vind!!!Maar er lopen genoeg leuke vrouwen rond, meestal wel 1 of meer in een café. En dan is het goed om met alle leuke vrouwen ervaring op te doen.
Waarom komt het dan in ongeveer elke management of communicatiecursus naar voren? Dus iedereen behalve jij doet het verkeerd?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:22 schreef Flepke het volgende:
Nee eerst positieve emoties triggeren en daarna de schommel de andere kant op laten gaan het negatieve in, kan niet gezond zijn.
Ik snap best wat je met afzagen bedoelt. Het slaat alleen nergens op. Mensen kunnen prima tegen kritiek, helemaal van mensen die ze op voorhand al sympathiek vinden.quote:Met afzagen bedoel ik de stoel poten, dat snap jij ook mag ik hopen.
Wat is dat voor'n onzin? Ik stel je gewoon een vraag?quote:Te makkelijk, try again.
Ja hoor. Neuro-Linquistic Programming is een techniek verzonnen in de 70er jaren met het idee om bijvoorbeeld fobieen te fixen, en dat dan in een paar uur in plaats van wat normaal weken kost. Dit werd geclaimt tenminste. Onderzoeken wezen uit dat het eigenlijk gewoon niet werkt en het wordt binnen de psychologie als een psuedowetenschap beschouwd.quote:Weet je dan serieus echt niet wat NLP is en waar het voor gebruikt word terwijl je er wel een mening over hebt?
Begin zelf maar eens met inhoudelijk reageren, tot nu toe herhaalde je enkel je opmerking en doe je alsof ik een sufferd bent die er helemaal niks van snapt terwijl het oh zo duidelijk is allemaal volgens jou.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je was het toch met me eens dat je over het algemeen aantrekkelijk moet zijn voordat je in 1x die ene speciale meid eruit vist? Wees aub meer inhoudelijk
Als je goed bent met de vrouwen die je leuk vind, ben je vast zelfs nog beter met de vrouwen die je niet leuk vind. Dus over het algemeen moet je wel goed zijn met alle vrouwen. Het is een vereiste als je echt succes wilt hebben, en zelfs over de lange termijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou dan, dat is toch al heel wat anders dan goed moeten zijn met alle vrouwen.
Ook hoeft het niet perse met alle leuke vrouwen, soms leer je al heel veel van een paar vrouwen en hoef je niet de rest van de kroeg meer af te gaan. Als je dat wel kan en wil, prima. Maar het moet niet.
Ja, maar dat maakt dus niet uit als ik hem leuk vind en hij mij, dan zijn al die anderen onbelangrijk en heb ik graag dat ze ook niet meer belangrijk zijn voor hem.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
OkJa je kan het ook andersom uitleggen: als hij 'goed is' met jou, zal hij ook wel 'goed zijn' met anderen.
Ja, maar niet in de kroeg, maar gewoon op feestjes e.d. En daar wordt je niet uitgenodigd als je geen vrienden hebt.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:24 schreef firefly3 het volgende:
Die heb je, maar de mensen in dit forum niet denk ik en moeten ervaring op doen .
Ik antwoord niet meer jouw posts, behalve als het een direct voor of tegen argument is. Het eromheen gepraat vervuild alleen het topic helaas.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Begin zelf maar eens met inhoudelijk reageren, tot nu toe herhaalde je enkel je opmerking en doe je alsof ik een sufferd bent die er helemaal niks van snapt terwijl het oh zo duidelijk is allemaal volgens jou.
Nee, ben ik het niet mee eens. Ik ken een jongen, mijn vroegere buurjongen, (beetje 'n nerd type) die ook nooit een meisje had en er geen één kon krijgen. Heel erg onzeker type, dikkig, bril, puisten. Kortom niet echt een mooie jongen. Op een gegeven moment was er een meisje (ook een nerd type) en ze vonden elkaar en ze zijn nu al vijf jaar bij elkaar. Eerste beste meid, hij heeft haar zelf versierd. Ze passen goed bij elkaar en voor hem is zij die speciale meid. Ze wonen nu samen en volgend jaar gaan ze trouwen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je was het toch met me eens dat je over het algemeen aantrekkelijk moet zijn voordat je in 1x die ene speciale meid eruit vist? Wees aub meer inhoudelijk
Je praat er zelf net zo hard omheen door steeds alles te herhalen. En als je een beetje zou lezen wat ik zeg, en daar eventueel vragen over te stellen, zou het misschien nog nuttig kunnen zijn ook in plaats van 'vervuiling'.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik antwoord niet meer jouw posts, behalve als het een direct voor of tegen argument is. Het eromheen gepraat vervuild alleen het topic helaas.
Dat is een voorbeeld van wanhoop. Die nerd buurjongen fantaseert waarschijnlijk ook over knappe mooie vrouwen en geen nerd meiden.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:33 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee, ben ik het niet mee eens. Ik ken een jongen, mijn vroegere buurjongen, (beetje 'n nerd type) die ook nooit een meisje had en er geen één kon krijgen. Heel erg onzeker type, dikkig, bril, puisten. Kortom niet echt een mooie jongen. Op een gegeven moment was er een meisje (ook een nerd type) en ze vonden elkaar en ze zijn nu al vijf jaar bij elkaar. Eerste beste meid, hij heeft haar zelf versierd. Ze passen goed bij elkaar en voor hem is zij die speciale meid. Ze wonen nu samen en volgend jaar gaan ze trouwen.
Praktijkvoorbeelden en ervaringen van mensen hier, of mensen die ze kennen, ontkrachten dat je perse ervaring moet hebben met alle vrouwen/goed moet zijn met alle vrouwen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je goed bent met de vrouwen die je leuk vind, ben je vast zelfs nog beter met de vrouwen die je niet leuk vind. Dus over het algemeen moet je wel goed zijn met alle vrouwen. Het is een vereiste als je echt succes wilt hebben, en zelfs over de lange termijn.
Er zijn altijd mooiere vrouwen te vinden. Dan blijf je bezig.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:35 schreef firefly3 het volgende:
Dat is een voorbeeld van wanhoop. Die nerd buurjongen fantaseert waarschijnlijk ook over knappe mooie vrouwen en geen nerd meiden.
Niet gek, maar er is op dit moment weinig vraag naar hulp en veel geblaat over PUA, dus dan krijg je dat een beetje.quote:
Want? Misschien is hij gewoon gelukkig met haar, kan maar zo hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is een voorbeeld van wanhoop. Die nerd buurjongen fantaseert waarschijnlijk ook over knappe mooie vrouwen en geen nerd meiden.
Hahahahaha, dus alle lelijke nerd mensen die een relatie met elkaar hebben zijn per definitie wanhopig?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zo zo jij durft, mensen die jij niet personelijk kent bestempelen van een wanhoopsdaad.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar elkaar 'kapot maken tot op het bot' is wel leuker om naar te kijkenquote:Op woensdag 14 september 2011 14:36 schreef ook_gek het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er na dit half vol getypte topic nuttig is voor beginnende of users met versier problemen?
Firefly3 is terug en het is een wellus nietus topic geworden flepke doet er ook nog aan mee en het feest is compleet.
Tot 2 dagen geleden was er nog helemaal niks aan de hand. Firefly3 is terug en er is weer gezeik.
Kan niet iedereen kappen met zijn of haar mening als feit te bestempelen en gewoon elkaars mening te respecteren.
Ipv elkaar kapot te maken tot op het bot?
Of zeg ik nu iets heel geks?
Hoe meer ervaring, hoe beter, eens/oneens? En als je totaal geen ervaring hebt, heb je bizar weinig vrouwelijk keus.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Praktijkvoorbeelden en ervaringen van mensen hier, of mensen die ze kennen, ontkrachten dat je perse ervaring moet hebben met alle vrouwen/goed moet zijn met alle vrouwen.
Het laat ook geen ruimte of is geen uitnodiging voor nieuwe users denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:37 schreef Catbert het volgende:
Niet gek, maar er is op dit moment weinig vraag naar hulp en veel geblaat over PUA, dus dan krijg je dat een beetje.
Nee, maar het percentage is vrij hoog. Mannen vallen over het algemeen op aantrekkelijke vrouwen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:37 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hahahahaha, dus alle lelijke nerd mensen die een relatie met elkaar hebben zijn per definitie wanhopig?
Ervaring is goed, maar iemand hoeft niet perse enorm veel ervaring te hebben. En dat is heel wat anders dan totaal geen ervaring, maar men moet ergens beginnen hè.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer ervaring, hoe beter, eens/oneens? En als je totaal geen ervaring hebt, heb je bizar weinig vrouwelijk keus.
Eerste mee eens, maar "bizar weinig" is wel wat kort door de bocht. Het is ook nogal relatief, weinig ervaring is nogal wat anders op je 17e dan op je 37e.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:39 schreef firefly3 het volgende:
Hoe meer ervaring, hoe beter, eens/oneens? En als je totaal geen ervaring hebt, heb je bizar weinig vrouwelijk keus.
Ik zie genoeg vrouwen die aantrekkelijker zijn dan m'n vriendin (die ik al erg aantrekkelijk vind), maar dat maakt me niet minder gelukkig in m'n relatie.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:41 schreef firefly3 het volgende:
Nee, maar het percentage is vrij hoog. Mannen vallen over het algemeen op aantrekkelijke vrouwen.
Sommige mannen moeten het nou eenmaal met minder doen. Overigens denk ik wel dat hij dat meisje aantrekkelijk vindt.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, maar het percentage is vrij hoog. Mannen vallen over het algemeen op aantrekkelijke vrouwen.
eens! Ik vergelijk het even met autorijden. Hoe vaker je rijd hoe beter je zult gaan rijden over het algemeenquote:Op woensdag 14 september 2011 14:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer ervaring, hoe beter, eens/oneens?
oneens, ken genoeg mensen met weinig ervaring die met de mooiste vrouwen weg lopen. Is een samenloop van factoren.quote:En als je totaal geen ervaring hebt, heb je bizar weinig vrouwelijk keus.
Ik geloof je. Alleen denk ik dat hij wel veel meer keuze had kunnen maken.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:43 schreef Mpj het volgende:
[..]
Sommige mannen moeten het nou eenmaal met minder doen. Overigens denk ik wel dat hij dat meisje aantrekkelijk vindt.
Blijkbaar heb ik dat trucje nooit nodig gehad om niet als een lul over te komen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom komt het dan in ongeveer elke management of communicatiecursus naar voren? Dus iedereen behalve jij doet het verkeerd?
Daar zit het hem denk ik in, je slikt eerder kritiek van iemand die je "respect heeft" charismatisch is / "populair is" / een autoriteit is of op een of andere maatstaaf boven je uit torent.quote:[..]
Ik snap best wat je met afzagen bedoelt. Het slaat alleen nergens op. Mensen kunnen prima tegen kritiek, helemaal van mensen die ze op voorhand al sympathiek vinden.
Klap klap.quote:[..]
Ja hoor. Neuro-Linquistic Programming is een techniek verzonnen in de 70er jaren met het idee om bijvoorbeeld fobieen te fixen, en dat dan in een paar uur in plaats van wat normaal weken kost.
Volgens mij is de definitie van linguïstiek bij je niet helemaal helder.quote:PUA types zijn ermee aan de haal gegaan omdat het claimt hele snelle resultaten te boeken. In PUA boekjes komt het ongeveer neer op positieve gevoelens van iemand (bevoorbeeld als je het over een vakantie hebt) aan jou te koppelen. Als je iedere keer dat zij een positief gevoel heeft, haar arm aanraakt bijvoorbeeld, zal ze daarna iedere keer als jij haar aanraakt op die plek een positief krijgen, en dat gevoel dus met jou associeren.
Google eens op de October man sequence zou ik zeggen.quote:Maargoed, dat is dus puur theorie. Het werkt gewoon niet, er is in de 80er jaren uitvoerig onderzoek naar gedaan.
Zoals ik al zei, ik zou eens in het woordenboek bij "linguïstiek" gaan kijken.quote:Waarom zou ik me willen bewijzen aan jou? Jij bent hier sowieso de 'expert' wat betreft PUA technieken zoals NLP dus jij kunt dan toch beter mij vertellen hoe ik fout zit? Er is hoe dan ook geen bewijs dat NLP op zo'n korte termijn werkt, en bovendien is het ronduit creepy als een onzeker type je steeds aan zit te raken als je als meid niet zelf signalen gegeven hebt dat je er op zit te wachten.Aggus, het bekende "iedere keer als je iets positiefs zegt haar aanraken" geneuzel. En hoe denk je dat iemand die compleet onervaren is met meiden dat gaat doen?
Tja maar wat ik aantrekkelijk vind, dat kan jij walgelijk vinden.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:41 schreef firefly3 het volgende:
Mannen vallen over het algemeen op aantrekkelijke vrouwen.
Die mensen kunnen alsnog 10x beter worden als ze willen als ze actief er mee bezig zijn, maar dat zijn ze al waarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
eens! Ik vergelijk het even met autorijden. Hoe vaker je rijd hoe beter je zult gaan rijden over het algemeen
[..]
oneens, ken genoeg mensen met weinig ervaring die met de mooiste vrouwen weg lopen. Is een samenloop van factoren.
Goed gekleed, spontaan, open, goed kunnen praten, aanvoelen wat een vrouw wel en niet fijn vind. Om maar wat voorbeelden te noemen.
Niet alles is zo zwart wit
Niet iedereen wil 10x beter worden, al helemaal niet als ze al tevreden zijn met wat ze hebben.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die mensen kunnen alsnog 10x beter worden als ze willen als ze actief er mee bezig zijn, maar dat zijn ze al waarschijnlijk.
Het klopt, maar er zijn bepaalde dingen waar vrouwen over het algemeen op vallen. Je succes ratio kan hierdoor flink omhoog gaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja maar wat ik aantrekkelijk vind, dat kan jij walgelijk vinden.
Is dus moeilijk te bepalen hoeveel kans een man maakt bij mooie vrouwen.
Dat hoop je omdat jij er heilig van overtuigt bent dat jij gelijk hebt.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik geloof je. Alleen denk ik dat hij wel veel meer keuze had kunnen maken.
Noem eens voorbeelden, misschien hebben de hulpbehoevende er dan ook nog wat aan.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het klopt, maar er zijn bepaalde dingen waar vrouwen over het algemeen op vallen. Je succes ratio kan hierdoor flink omhoog gaan.
Het doel moet wel degelijk bijgesteld worden naar alle vrouwen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet iedereen wil 10x beter worden, al helemaal niet als ze al tevreden zijn met wat ze hebben.
En veel van de mensen in dit topic moeten ergens beginnen, en 10x niks is nog steeds niks. Dus laat ze eerst maar eens de eerste stappen zetten voordat je ze ervan wil overtuigen dat ze hun doel moeten bijstellen naar alle vrouwen.
Geld, juiste vrienden kring, "alpha male behaviour", etc etcquote:Op woensdag 14 september 2011 14:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden, misschien hebben de hulpbehoevende er dan ook nog wat aan.
Geld niet, behalve de klein percentage gold diggers.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Geld, juiste vrienden kring, "alpha male behaviour", etc etc
Maar waarom die drang om 10x beter te worden als je zo ook je droomvrouw kan bereiken.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die mensen kunnen alsnog 10x beter worden als ze willen als ze actief er mee bezig zijn, maar dat zijn ze al waarschijnlijk.
Mja door "alpha male behaviour" + rotkop denken vrouwen meestal; die moet wel geld hebben.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geld niet, behalve de klein percentage gold diggers.
Nee dat moet niet, dat mag als ze dat willen of als ze niet meer tevreden zijn met hun huidige keuze/succes. En de personen die nu niks ondernemen moeten al helemaal niet beginnen met een doel als 'alle vrouwen', veel van hen kunnen beter wat kleiner beginnen en later opwerken zodra ze successen boeken en meer willen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het doel moet wel degelijk bijgesteld worden naar alle vrouwen.
Want nu zit men maar te "vissen naar de ware", en zullen dan waarschijnlijk falen bij de benadering door de zenuwen. Voorbeeldje (tja Heloef, moet je ff als voorbeeld gebruiken, Bij appelpop, 0 leuke vrouwen ontmoet???
Iemand die zelfvertrouwen heeft en gelukkig is bijvoorbeeld. Zelfvertrouwen met vrouwen krijg je als je vrouwen ontmoet en merkt dat je jezelf kunt zijn met vrouwen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden, misschien hebben de hulpbehoevende er dan ook nog wat aan.
Dat klopt wel, maar als diegene zijn geld kwijt is heeft diegene niets om op te bouwen. Geluk komt uit jezelf, iets dat wel voor veel mensen moeilijk is uiteraard.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:52 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mja door "alpha male behaviour" + rotkop denken vrouwen meestal; die moet wel geld hebben.
Dus direct niet nee, indirect denk ik wel.
Mooi van binnen en buiten.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar waarom die drang om 10x beter te worden als je zo ook je droomvrouw kan bereiken.
En mooie vrouw heb je het elke keer over. Maar mooi hangt af van heel veel factoren en niet alleen om uiterlijk.
Als je praat over mooi als uiterlijk ben je naar mijn mening heel oppervlakkig en houd een relatie niet lang stand.
Door dat soort dingen vind ik pua onzin. Er zijn duizenden van het soort sites die je vindt als daarop googelt: allemaal beloven ze iets geheims wat alle experts weten, en wat je skills met versieren/drummen/programmeren in één keer zou vertienvoudigen. Het enige wat je moet is je ergens inschrijven en betalen. Je snapt toch zelf ook wel dat de meeste mensen dat niet serieus nemen?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:45 schreef Flepke het volgende:
Google eens op de October man sequence zou ik zeggen.
True story.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar als diegene zijn geld kwijt is heeft diegene niets om op te bouwen. Geluk komt uit jezelf, iets dat wel voor veel mensen moeilijk is uiteraard.
Als ze telkens maar voor 1 gaan, dan passen ze zich aan aan de behoeftes voor die specifieke vrouw. Ze moeten begrijpen dat zij de constante factor zijn, en dat bereik je door meer ervaring op te doen. Hoe meer hoe beter. Verder is het goed om een paar keer flink op je bek te gaan, er wat van te leren, en niet emotioneel te worden en weer verder te gaan. Een leerproces van 5 jaar kan ingekort worden tot een maand.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee dat moet niet, dat mag als ze dat willen of als ze niet meer tevreden zijn met hun huidige keuze/succes. En de personen die nu niks ondernemen moeten al helemaal niet beginnen met een doel als 'alle vrouwen', veel van hen kunnen beter wat kleiner beginnen en later opwerken zodra ze successen boeken en meer willen.
Zorg eerst maar eens dat ze 1 succes boeken voordat je ze verteld dat ze succes moeten boeken met alle vrouwen.
En die heloef die jij nu aanhaalt ontmoet bijvoorbeeld weer wel leuke vrouwen in de bus, dus doe niet net alsof hij helemaal nooit iets leuks ziet lopen omdat dit toevallig zo was op appelpop.
Natuurlijk duikt de "zakelijke kant" van de pua community op dat soort dingen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:57 schreef minibeer het volgende:
[..]
Door dat soort dingen vind ik pua onzin. Er zijn duizenden van het soort sites die je vindt als daarop googelt: allemaal beloven ze iets geheims wat alle experts weten, en wat je skills met versieren/drummen/programmeren in één keer zou vertienvoudigen. Het enige wat je moet is je ergens inschrijven en betalen. Je snapt toch zelf ook wel dat de meeste mensen dat niet serieus nemen?
Ja, Tyler inderdaad haha! Hij maakt grapjes over zijn eigen uiterlijk terwijl hij meer vrouwen heeft gehad dan denk ik iedereen op dit forum bij elkaar.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:57 schreef Flepke het volgende:
[..]
True story.
Maar ik geloof dat een van die gasten van RSD daar ooit mee kwam, hij vroeg zich af waarom vrouwen vaak vroegen ofdat hij rijk was. Best pijnlijk.
Wat is er raar aan relaties die niet werken? Dit blijf je houden, hoe goed je ook bent in versieren omdat het gewoon een heel anders iets is. Sowieso moet je niet eens willen dat je in een relatie blijft hangen die niet werkt.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mooi van binnen en buiten.
Je zei toch zelf dat je een paar keer verliefd bent geweest maar dat het daarbij niet werkte een paar keer? Daarom moet je die drang maken om beter te worden, dan was het goed gekomen.
Er was dan niks goed gekomen. Ik was er klaar mee. Kon niet me zelf zijn bv. Moest dingen laten wegens omstandigheden. Dat ging voor mij niet werken.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mooi van binnen en buiten.
Je zei toch zelf dat je een paar keer verliefd bent geweest maar dat het daarbij niet werkte een paar keer? Daarom moet je die drang maken om beter te worden, dan was het goed gekomen.
Ik zeg toch ook gewoon dat ze ervaring op moeten gaan doen, ik zeg er alleen bij dat ze ergens moeten beginnen. Iemand die nooit wat onderneemt zal echt niet opeens 8 scharrels tegelijk gaan onderhouden, die zal normaal gesproken wat kleiner moeten beginnen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als ze telkens maar voor 1 gaan, dan passen ze zich aan aan de behoeftes voor die specifieke vrouw. Ze moeten begrijpen dat zij de constante factor zijn, en dat bereik je door meer ervaring op te doen. Hoe meer hoe beter. Verder is het goed om een paar keer flink op je bek te gaan, er wat van te leren, en niet emotioneel te worden en weer verder te gaan. Een leerproces van 5 jaar kan ingekort worden tot een maand.
Wel goed dat Heloef vrouwen ontmoet in de bus
Ja, maar ik heb even rondgekeken op dat soort sites en het komt allemaal zo nep en falend over,,,quote:Op woensdag 14 september 2011 14:58 schreef Flepke het volgende:
[..]
Natuurlijk duikt de "zakelijke kant" van de pua community op dat soort dingen.
Neemt niet weg dat het meerdere keren op video is vast gelegd.
Het is hetzelfde, versieren en relaties. Je moet de leuke relaxte gozer zijn vanuit de kern. Vrouwen benader ik als mezelf, en hoe ik ook zou zijn in een relatie. De relaxte gozer moet je in heel de relatie blijven.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is er raar aan relaties die niet werken? Dit blijf je houden, hoe goed je ook bent in versieren omdat het gewoon een heel anders iets is. Sowieso moet je niet eens willen dat je in een relatie blijft hangen die niet werkt.
Eh nee, iemand versieren is heel wat anders dan een relatie onderhouden.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is hetzelfde, versieren en relaties. Je moet de leuke relaxte gozer zijn vanuit de kern. Vrouwen benader ik als mezelf, en hoe ik ook zou zijn in een relatie. De relaxte gozer moet je in heel de relatie blijven.
Hoe zwaar het leven ook is op dat moment, toch nog normaal kunnen functioneren. Het is zonde om de liefde van je leven te laten gaan door omstandigheden.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er was dan niks goed gekomen. Ik was er klaar mee. Kon niet me zelf zijn bv. Moest dingen laten wegens omstandigheden. Dat ging voor mij niet werken.
Ben benieuwd hoe jij denkt te verbeteren om het wel te laten werken?
Jezelf zijn is het grootste onderdeel van versieren en relaties. Dat is immers waar ze van houdt. Veel mannen worden onderdaniger en passiever aan het einde van hun relatie, waardoor ze hunzelf niet meer zijn en de relatie uit gaat.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Eh nee, iemand versieren is heel wat anders dan een relatie onderhouden.
Dat jij in beide gevallen jezelf bent is maar een klein onderdeel ervan.
Waarom zijn ze hunzelf dan niet meer? Mensen veranderen nou eenmaal, en dit komt zeker voor in de loop van een lange relatie. Er is ook niet maar een manier waarop je jezelf bent, en in een relatie komen er vaak meerdere kanten van iemand voorbij. Zo simpel is het niet dat je een relatie kan laten werken door enkel jezelf te zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jezelf zijn is het grootste onderdeel van versieren en relaties. Dat is immers waar ze van houdt. Veel mannen worden onderdaniger en passiever aan het einde van hun relatie, waardoor ze hunzelf niet meer zijn en de relatie uit gaat.
Jezelf zijn en blijven is het belangrijkste wat er is in het leven. Jezelf accepteren, maar ook je mindere dingen accepteren en eraan werken, terwijl je tevreden bent.
Deze week had ik hele erge ruzie met m'n scharrel/vriendin, liep erg uit de hand en ze gooide een mobiele telefoon naar mijn hoofd en duwde mij vervolgens. Ik duwde haar (lichtjes) terug. Wat zou jij doen in zo'n situatie? Of staat dat niet in de PUA beschreven.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jezelf zijn is het grootste onderdeel van versieren en relaties. Dat is immers waar ze van houdt. Veel mannen worden onderdaniger en passiever aan het einde van hun relatie, waardoor ze hunzelf niet meer zijn en de relatie uit gaat.
Jezelf zijn en blijven is het belangrijkste wat er is in het leven. Jezelf accepteren, maar ook je mindere dingen accepteren en eraan werken, terwijl je tevreden bent.
Nou het had ook met bepaalde opvattingen te maken van uit haar kant waar ik het niet mee eens kon zijn, en dat gaat dan niet verranderenquote:Op woensdag 14 september 2011 15:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe zwaar het leven ook is op dat moment, toch nog normaal kunnen functioneren. Het is zonde om de liefde van je leven te laten gaan door omstandigheden.
Hoe erger het is, hoe onaantrekkelijker hij is voor haar. Mensen die goed in hun vel zitten hebben een sterke kern van principes die ze naleven en geen tweede karakter opzetten in bepaalde situaties.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom zijn ze hunzelf dan niet meer? Mensen veranderen nou eenmaal, en dit komt zeker voor in de loop van een lange relatie. Er is ook niet maar een manier waarop je jezelf bent, en in een relatie komen er vaak meerdere kanten van iemand voorbij. Zo simpel is het niet dat je een relatie kan laten werken door enkel jezelf te zijn.
Sowieso is een relatie normaal gesproken ook veel intensiever dan enkel iemand versieren.
Ik heb het niet over een tweede karakter, ik bedoel dat iemands persoonlijkheid vaak niet zo simpel is dat je iemand meteen compleet doorhebt en kent. Dus in een relatie zie je andere kanten van iemand, of je ziet meer onderdelen van diens persoonlijkheid net hoe je het wilt noemen. Tijdens het versieren is het dan allemaal nog leuk en aardig, maar dan zie je ook nog niet alles van iemand. Je lijkt wel erg simpel te denken over relaties, heb je er zelf nu een?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe erger het is, hoe onaantrekkelijker hij is voor haar. Mensen die goed in hun vel zitten hebben een sterke kern van principes die ze naleven en geen tweede karakter opzetten in bepaalde situaties.
Naar mijn mening groei je in een relatie, en is het geen aan/uit knopje. Dus ik zie het meer in kleur.
PUA is oud, de nieuwe manier is juist de weg naar jezelf toe. Dan heb je al die regeltjes niet meer nodig en doe je het vanzelf. Ik ben een voorstander van een mindset, en geen regeltjes.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Deze week had ik hele erge ruzie met m'n scharrel/vriendin, liep erg uit de hand en ze gooide een mobiele telefoon naar mijn hoofd en duwde mij vervolgens. Ik duwde haar (lichtjes) terug. Wat zou jij doen in zo'n situatie? Of staat dat niet in de PUA beschreven.
Ik ben al helemaal niet van de regeltjes, ik dacht juist dat jij dat wel was met je PUA adviezen altijd?!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
PUA is oud, de nieuwe manier is juist de weg naar jezelf toe. Dan heb je al die regeltjes niet meer nodig en doe je het vanzelf. Ik ben een voorstander van een mindset, en geen regeltjes.
Wat ik zou doen is haar gedrag afwijzen, maar wel relaxt blijven. Laat je niet uit je pad drijven, dat is immers wat ze probeert. Zodra je gewoon rustig blijft zal ze zich extra tot je aangetrokken voelen.
Daarom is het van belang om je persoonlijkheid zo snel mogelijk te laten zien. Rare verassingen zijn zeer onaantrekkelijk. Hoe eerder een meid ziet hoe je bent (je beste zelf), hoe eerder ze je wilt. Zonder indruk proberen te maken op haar, maar doordat je gewoon doet hoe je echt bent. Ik heb pas een paar weken geleden iemand gedumpt, why?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een tweede karakter, ik bedoel dat iemands persoonlijkheid vaak niet zo simpel is dat je iemand meteen compleet doorhebt en kent. Dus in een relatie zie je andere kanten van iemand, of je ziet meer onderdelen van diens persoonlijkheid net hoe je het wilt noemen. Tijdens het versieren is het dan allemaal nog leuk en aardig, maar dan zie je ook nog niet alles van iemand. Je lijkt wel erg simpel te denken over relaties, heb je er zelf nu een?
Groeien is ook veranderen. Geen idee wat je met het aan/uit knopje bedoelt hier.
Niet iedereen hoeft mijn persoonlijkheid compleet te zien, dus die krijgen ze ook niet te zien. In een relatie zie je veel meer van elkaar, maar het gaat niet bewust.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarom is het van belang om je persoonlijkheid zo snel mogelijk te laten zien. Rare verassingen zijn zeer onaantrekkelijk. Hoe eerder een meid ziet hoe je bent (je beste zelf), hoe eerder ze je wilt. Zonder indruk proberen te maken op haar, maar doordat je gewoon doet hoe je echt bent. Ik heb pas een paar weken geleden iemand gedumpt, why?
Mensen plakten daar de PUA label op, terwijl het eigenlijk meer over zelfverrijking ging en zelfs toe te passen is op je werk en hobbys.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:28 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ben al helemaal niet van de regeltjes, ik dacht juist dat jij dat wel was met je PUA adviezen altijd?!
Bij zo'n heftige ruzie is het erg moeilijk om rustig te blijven, maar dat moet je ervaren denk ik.Ooit een relatie gehad?
Ik heb het over mannen naar vrouwen toe. Vrouwen surfen juist meer door het emotioneel spectrum vanwege de hormonen en mogen ze ook doen, en gedragen zich meer aan de hand van de emoties op dat moment.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft mijn persoonlijkheid compleet te zien, dus die krijgen ze ook niet te zien. In een relatie zie je veel meer van elkaar, maar het gaat niet bewust.
Ik vroeg het me af omdat je er zo simpel over lijkt te denken, maar waarom kon je het niet laten werken tussen jullie dan? Daar ben je toch juist zo goed in.
Okay, maar wat ik net zei is geld andersom ook. Als ik een man net ken zie ik niet meteen zijn hele persoonlijkheid, ik leer hem later pas beter kennen en in een relatie al helemaal.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het over mannen naar vrouwen toe. Vrouwen surfen juist meer door het emotioneel spectrum vanwege de hormonen en mogen ze ook doen, en gedragen zich meer aan de hand van de emoties op dat moment.
Omdat ik haar niet leuk genoeg vond.
Hoe eerder je je persoonlijkheid als mans zijnde naar voren laat gaan en laat zien, hoe eerder een vrouw verliefd op je kunt worden.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Okay, maar wat ik net zei is geld andersom ook. Als ik een man net ken zie ik niet meteen zijn hele persoonlijkheid, ik leer hem later pas beter kennen en in een relatie al helemaal.
Waarom vind je dan dat ook_gek zijn relatie had moet laten werken, en is het voor jou okay om iemand niet leuk genoeg te vinden en dan maar op te geven? Het lijkt me juist niet meer dan logisch dat relaties soms nou eenmaal niet werken, hoe goed je ook met vrouwen bent. Dit kan dus zijn omdat je ze toch niet zo leuk vind dan je dacht (of zij jou niet zo leuk vinden) maar ook omdat andere dingen botsen of het simpelweg niet gaat werken omdat je zelf teveel moet opofferen.
Misschien, maar ik ken mijn vriend nu heel veel beter dan toen we nog niks hadden, maar ben toen toch gewoon verliefd op hem geworden.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe eerder je je persoonlijkheid als mans zijnde naar voren laat gaan en laat zien, hoe eerder een vrouw verliefd op je kunt worden.
Als je iemand leuk vind, moet je ervoor gaan. Als je er geen aandacht meer aan wilt besteden, moet je er geen aandacht meer aan besteden. (als mans zijnde).
Dan was je verliefd geworden op een deel van zijn persoonlijkheid die je al wel zag, en dat kan. Misschien dat als hij alles liet zien, dat je nog meer verliefd op hem was of nog sneller.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien, maar ik ken mijn vriend nu heel veel beter dan toen we nog niks hadden, maar ben toen toch gewoon verliefd op hem geworden.
Maar waarom had ik er aan moeten werken dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:44 schreef firefly3 het volgende:
Als je iemand leuk vind, moet je ervoor gaan. Als je er geen aandacht meer aan wilt besteden, moet je er geen aandacht meer aan besteden. (als mans zijnde).
Ja duh dat is het hem nou juist, ik had niet zijn hele persoonlijkheid nodig maar werd wel gewoon verliefd. Het is niet te zeggen of ik meer of sneller verliefd zou zijn geworden, maar ik denk het niet. Afgezien van dat het haast niet te doen is om meteen al je hele ziel bloot te geven.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan was je verliefd geworden op een deel van zijn persoonlijkheid die je al wel zag, en dat kan. Misschien dat als hij alles liet zien, dat je nog meer verliefd op hem was of nog sneller.
Ik ook.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar waarom had ik er aan moeten werken dan?
En jij niet?
En waarom zijn we nu beiden vrijgezel danquote:
Je zult het vast nooit begrijpen, alleen aanvoelen wanneer iemand geheel natuurlijk is. Ik laat het niet bewust zien, door uitstraling gebeurd het al onbewust.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja duh dat is het hem nou juist, ik had niet zijn hele persoonlijkheid nodig maar werd wel gewoon verliefd. Het is niet te zeggen of ik meer of sneller verliefd zou zijn geworden, maar ik denk het niet. Afgezien van dat het haast niet te doen is om meteen al je hele ziel bloot te geven.
Ik weet ook niet hoe jij die bewust al snel compleet aan iemand laat zien? Je persoonlijkheid dus.
Op dat moment vond je haar toch leuk? Op dat moment is het geen goed besluit om haar dan niet te hebben.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En waarom zijn we nu beiden vrijgezel dan
Je zegt net dat ik er aan had moeten werken en had ik nog een relatie gehad. Je deed het overkomen dat het geen goed besluit was.
Mijn vriend is altijd geheel natuurlijk geweest, alleen ken ik hem nou eenmaal niet volledig in het begin.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zult het vast nooit begrijpen, alleen aanvoelen wanneer iemand geheel natuurlijk is. Ik laat het niet bewust zien, door uitstraling gebeurd het al onbewust.
Alleen iemand leuk vinden vind ik niet genoeg om er dan maar alles voor over te hebben een relatie te laten werken, je moet ook een beetje om jezelf blijven denken en of het het wel waard is.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op dat moment vond je haar toch leuk? Op dat moment is het geen goed besluit om haar dan niet te hebben.
Hoe sneller je iemand leert kennen hoe beter. I rest my case.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn vriend is altijd geheel natuurlijk geweest, alleen ken ik hem nou eenmaal niet volledig in het begin.
Als het onbewust gaat laat je vast ook niet alles zien, tenzij je een hele simplistische persoonlijkheid hebt. Elkaar leren kennen heeft normaal gesproken wat tijd nodig, dat zie en 'voel' je niet meteen bij de eerste kennismaking al volledig.
Hij was er echt verliefd op.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alleen iemand leuk vinden vind ik niet genoeg om er dan maar alles voor over te hebben een relatie te laten werken, je moet ook een beetje om jezelf blijven denken en of het het wel waard is.
Ik zeg ook niet dat je er per definitie lichtjaren over moet doen, maar het is nou eenmaal niet zo simpel dat je de ander binnen een paar dagen compleet door hebt. En ik geloof er ook helemaal niks van dat jij je volledige persoonlijkheid in no time kan overbrengen via je uitstraling, dat denk je waarschijnlijk alleen maar maar je kan nooit zeker weten hoe je op een ander overkomt.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe sneller je iemand leert kennen hoe beter. I rest my case.
Nou en? Hij geeft zelf ook aan nooit spijt te hebben gehad van de breuk, dus wat is het probleem dat hij haar liet gaan?quote:
Het is vrij simpel, hoe sneller hoe beter.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je er per definitie lichtjaren over moet doen, maar het is nou eenmaal niet zo simpel dat je de ander binnen een paar dagen compleet door hebt. En ik geloof er ook helemaal niks van dat jij je volledige persoonlijkheid in no time kan overbrengen via je uitstraling, dat denk je waarschijnlijk alleen maar maar je kan nooit zeker weten hoe je op een ander overkomt.
Nou het was wel een goed besluit omdat ik wist waar het ging eindigen. En dat was niet iets wat ik wilde.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op dat moment vond je haar toch leuk? Op dat moment is het geen goed besluit om haar dan niet te hebben.
Beetje vaag allemaal maar ok. Genoeg over jouw situatiequote:Op woensdag 14 september 2011 16:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou het was wel een goed besluit omdat ik wist waar het ging eindigen. En dat was niet iets wat ik wilde.
Dus prima moment om te stoppen.
Ja dat zei je al, maar het is vrij ongeloofwaardig dat jij je complete persoonlijkheid over kan brengen enkel en alleen door je uitstraling, en dat je het ook nog bijna meteen kan is nog ongeloofwaardiger. En je kan niet eens vertellen hoe je het doet.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is vrij simpel, hoe sneller hoe beter.
Nou vaag valt meequote:Op woensdag 14 september 2011 16:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Beetje vaag allemaal maar ok. Genoeg over jouw situatie
Niet alleen uitstraling maar ook mijn acties. "kiss-close" , zoenen dus, doe ik meestal binnen 180 seconden. Een band kan je heel snel scheppen.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja dat zei je al, maar het is vrij ongeloofwaardig dat jij je complete persoonlijkheid over kan brengen enkel en alleen door je uitstraling, en dat je het ook nog bijna meteen kan is nog ongeloofwaardiger. En je kan niet eens vertellen hoe je het doet.
Elkaar echt goed leren kennen heeft nou eenmaal tijd nodig, tuurlijk is het prettig elkaar eerder dan later goed te kennen, maar alsnog heeft het tijd nodig.
Oh wacht. In plaats van dat het niet klopt wat ik zeg, doe je het opeens onbewust. Riiiight.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:45 schreef Flepke het volgende:
Blijkbaar heb ik dat trucje nooit nodig gehad om niet als een lul over te komen.
Misschien moet jij even opzoeken waar NLP vandaan komt en dat het in princiepe weinig met linguistiek zelf te maken heeft. NLP is gewoon een term die verzonnen is, de achtergrond is niet taal, de achtergrond is patronen. Die kunnen ook nonverbaal zijn.quote:Volgens mij is de definitie van linguïstiek bij je niet helemaal helder.
Je weet hopelijk dat The Game pure fictie is? Dat boek is net zo min autobiografisch als dat " Terug naar Oegstgeest" dat is.quote:Google eens op de October man sequence zou ik zeggen.
Lekker makkelijk en veilig he, zelf nergens op in gaan maar een beetje gaan roepen "ja ga maar googlen". Tot nu toe ben jij diegene die niks inhoudelijks meldt maar alleen maar probeert je d'r gemakkelijk vanaf te maken. Bang dat je als je wel op de inhoud ingaat door de mand valt? Kneusquote:Zoals ik al zei, ik zou eens in het woordenboek bij "linguïstiek" gaan kijken.
Leuk dat dit bij een paar vrouwen werkt, maar compleet ongeloofwaardig dat ze je daarbij al volledig leren kennen. Een band is trouwens heel wat anders dan iemands complete persoonlijkheid doorzien.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet alleen uitstraling maar ook mijn acties. "kiss-close" , zoenen dus, doe ik meestal binnen 180 seconden. Een band kan je heel snel scheppen.
Daar heb je gelijk in en het is allemaal duidelijkquote:Op woensdag 14 september 2011 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou vaag valt mee
Ik ben van mening dat veel mensen in een relate zitten en keer op keer proberen en zich niet 100% gelukkig voelen. Maar wel door gaan.
Ik was zeker verliefd maar niet 100% gelukkig. Dan houd het voor mij op
Je hebt trouwens gelijk dat je gewoon je zelf moet zijn tijdens versieren, dan weet ze in een relatie hoe je bent.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in en het is allemaal duidelijk
De één straalt meer persoonlijkheid dan de ander. Dit werkt niet bij "een paar vrouwen", maar steeds meer en meer naarmate je beter wordt. Totdat je een belachelijk hoge ratio hebt. Er zullen altijd vrouwen zijn die je niet leuk vinden, maar het aantal wordt alsmaar kleiner en kleiner.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Leuk dat dit bij een paar vrouwen werkt, maar compleet ongeloofwaardig dat ze je daarbij al volledig leren kennen. Een band is trouwens heel wat anders dan iemands complete persoonlijkheid doorzien.
Ja inderdaad. Maar het is iniedergeval beter dat ze het al weet dan dat het ineens een verassing is.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt trouwens gelijk dat je gewoon je zelf moet zijn tijdens versieren, dan weet ze in een relatie hoe je bent.
Maar in de loop van de relatie kan iets aan je dagelijks gedrag haar gaan vervelen of erger. Dus al gooi jij je hele karakter direct open, kan dat later als nog een probleem gaan geven.
Beantwoordquote:
Het maakt mij niet uit of je er een paar vrouwen mee regelt of een miljard, ik geloof gewoon niet dat die vrouwen je op dat moment al compleet kennen. Je kan het ook nergens onderbouwen of bewijzen dat het wel zo is of wel zo werkt.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De één straalt meer persoonlijkheid dan de ander. Dit werkt niet bij "een paar vrouwen", maar steeds meer en meer naarmate je beter wordt. Totdat je een belachelijk hoge ratio hebt. Er zullen altijd vrouwen zijn die je niet leuk vinden, maar het aantal wordt alsmaar kleiner en kleiner.
Klopt, maar zo voelen ze zich wel iniedergeval. Ze zien al zoveel dat ze het niet kunnen verwerken en meteen al het gevoel hebben alsof ik al in heel haar leven een rol speelde.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit of je er een paar vrouwen mee regelt of een miljard, ik geloof gewoon niet dat die vrouwen je op dat moment al compleet kennen. Je kan het ook nergens onderbouwen of bewijzen dat het wel zo is of wel zo werkt.
Ook zoiets, ik vind het al vrij ongeloofwaardig klinken dat hem zoiets keer op keer lukt (of hij moet een apart soort vrouwen hiervoor benaderen die nou eenmaal zo makkelijk zijn) maar hij doet ook nog eens alsof hij dit bij bijna alle vrouwen kan maken. Lijkt me ook erg sterk, maarja hij zou niet de eerste zijn die in een fantasiewereld leeft.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:15 schreef Catbert het volgende:
Je beweert serieus dat je bij veel vrouwen binnen 3 minuten kan zoenen?
Hahahaa, ja tuurlijk. Sorry maar ik geloof niet zoveel van enkel wat praatjes.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Klopt, maar zo voelen ze zich wel iniedergeval. Ze zien al zoveel dat ze het niet kunnen verwerken en meteen al het gevoel hebben alsof ik al in heel haar leven een rol speelde.
Ja, en het kan in principe veel sneller.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:15 schreef Catbert het volgende:
Je beweert serieus dat je bij veel vrouwen binnen 3 minuten kan zoenen?
Dus wij gaan een kroeg in, ik wijs een vrouw aan (willekeurig), en dan heb jij zegmaar een 90% kans dat je binnen 3 minuten met die vrouw gaat zoenen?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:18 schreef firefly3 het volgende:
Ja, en het kan in principe veel sneller.
Ik geloofde ook niet dat het kon. Sterker nog, je moet het zo vaak gedaan hebben totdat het in je eigen realiteit komt. Dan pas heb je het volledige zelfvertrouwen en is het net als een boterham smeren.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hahahaa, ja tuurlijk. Sorry maar ik geloof niet zoveel van enkel wat praatjes.
Het moet wel een lekkere meid zijn. Ik denk 70% ofzo eerder.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dus wij gaan een kroeg in, ik wijs een vrouw aan (willekeurig), en dan heb jij zegmaar een 90% kans dat je binnen 3 minuten met die vrouw gaat zoenen?
Ja, een dombo zeker.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het moet wel een lekkere meid zijn. Ik denk 70% ofzo eerder.
Iemand die je niet zelf uitgekozen hebt? Over anderhalve week is d'r een hockeyfeest op Kampong. Kom je kunsten dan maar laten zien. Dan geloof ik je.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:21 schreef firefly3 het volgende:
Het moet wel een lekkere meid zijn. Ik denk 70% ofzo eerder.
Hehe, nee verschillende types. En domme types val ik niet op.quote:
Het probleem is, dat als ik het doe om mezelf te bewijzen (wat niet hoeft), ga ik mezelf misschien onbewust anders gedragen dan als ik haar echt wil.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iemand die je niet zelf uitgekozen hebt? Over anderhalve week is d'r een hockeyfeest op Kampong. Kom je kunsten dan maar laten zien. Dan geloof ik je.
Ah, we krabbelen al terug. Iemand die je echt leuk vindt is inderdaad makkelijker dan iemand bij wie het je niet zo veel kan schelenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:28 schreef firefly3 het volgende:
Het probleem is, dat als ik het doe om mezelf te bewijzen (wat niet hoeft), ga ik mezelf misschien onbewust anders gedragen dan als ik haar echt wil.
We kunnen heus wel een keer ergens los gaan, dan zie je het vanzelf wel gebeuren. Maar niet zo geforceerd.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ah, we krabbelen al terug. Iemand die je echt leuk vindt is inderdaad makkelijker dan iemand bij wie het je niet zo veel kan schelen
Lijkt me alleen dat dat bij van die breezertypes zo is, binnen drie minuten. Ik heb dat nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hehe, nee verschillende types. En domme types val ik niet op.
Nah, bij breezertypes zou het misschien wel binnen 30 sec kunnen.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:31 schreef Mpj het volgende:
[..]
Lijkt me alleen dat dat bij van die breezertypes zo is, binnen drie minuten. Ik heb dat nog nooit meegemaakt.
Verbeteren bedoel je, want overdag op straat ben ik nog niet zo goed.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:35 schreef Mpj het volgende:
Nu heb je de hele middag op je luie reet gezeten en hier allerlei discussies aangegaan, wordt het niet tijd om iets te gaan ondernemen voordat je je skills verliest qua versieren? Ik vind je wel leuk hoor.![]()
"Ergens", maar niet op een hockeyfeest dus?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:30 schreef firefly3 het volgende:
We kunnen heus wel een keer ergens los gaan, dan zie je het vanzelf wel gebeuren. Maar niet zo geforceerd.
Werk, school?!quote:Op woensdag 14 september 2011 16:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Verbeteren bedoel je, want overdag op straat ben ik nog niet zo goed.
Een hockeyfeest is nieuw terrein voor mij, dus het zal vast wel iets moeilijker zijn dan normaal. Ik heb ook niets met hockey.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
"Ergens", maar niet op een hockeyfeest dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |