quote:Op maandag 12 september 2011 20:50 schreef JustinK het volgende:
Gewoon zeggen: "ik wilde iets zeggen, maar weet niet meer wat. Het ligt op het puntje van m'n tong. Wil jij het er anders even aflikken?"
quote:Op maandag 12 september 2011 20:56 schreef starla het volgende:
Die stap 'maak' je niet, die stap overkomt je. Wat iedereen hier ook zegt is per definitie fout. Als jullie beide willen zoenen dan gebeurt dat spontaan. Als je gaat nadenken wat je moet zeggen, dan wordt het geforceerd.
Slotje.
nee, want misschien durft zij ook niks te doen, of ze vindt dat de jongen die eerste stap moet zettenquote:Op maandag 12 september 2011 20:56 schreef starla het volgende:
Die stap 'maak' je niet, die stap overkomt je. Wat iedereen hier ook zegt is per definitie fout. Als jullie beide willen zoenen dan gebeurt dat spontaan. Als je gaat nadenken wat je moet zeggen, dan wordt het geforceerd.
Slotje.
idd.quote:Op maandag 12 september 2011 20:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nee, want misschien durft zij ook niks te doen, of ze vindt dat de jongen die eerste stap moet zetten
Precies, want dingen in het leven gaan gewoon vanzelf!quote:Op maandag 12 september 2011 20:56 schreef starla het volgende:
Slotje.
Preciesquote:Op maandag 12 september 2011 21:02 schreef Ph.D.PowerPauper het volgende:
[..]
Precies, want dingen in het leven gaan gewoon vanzelf!
Misschien durft TS dat ook niet te doen?quote:Op maandag 12 september 2011 21:03 schreef kingtoppie het volgende:
Geef haar een kusje in haar nek, werkt ook wel denk.
Dan maar ff moed indrinkenquote:Op maandag 12 september 2011 21:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien durft TS dat ook niet te doen?
Er zijn 2 opties, of ze zoent terug, of niet :pquote:Op maandag 12 september 2011 21:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien durft TS dat ook niet te doen?
TS is onzeker&heeft geen ballenquote:Op maandag 12 september 2011 21:06 schreef PapierNietHier het volgende:
Just Do itop dat punt faal ik altijd, mis de ballen voor een risico met vrouwen. Die van die ''driehoek'' vind ik ook wel goed. En verder: het ''overkomt'' je.. Tja zij neemt het initiatief niet iig, en ik denk niet dat ik de lelijkste ben.
Nou TS, je hoort het van kingtoppiequote:Op maandag 12 september 2011 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er zijn 2 opties, of ze zoent terug, of niet :p
Wat misschien eng is, is die plotselinge ''switch'' in wat er gebeurt ofzo, nouja spreek de woorden uit dat je haar wilt zoenen...
Kijk haar diep in haar ogen en flits met je ogen naar haar mond en zet een glimlach op... als ze terug glimlacht zit je goed
Alleen lelijke mensen zeggen zoiets, net als: schoonheid zit van binnen lol...quote:Op maandag 12 september 2011 21:06 schreef PapierNietHier het volgende:
Ik denk niet dat ik de lelijkste ben.
Zegt eigenlijk weinigquote:Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou TS, je hoort het van kingtoppie
Ja idd, thanks. Ik ga er wat mee doen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou TS, je hoort het van kingtoppie
Ik zal dat dan ook nooit zeggenquote:Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef starla het volgende:
[..]
Alleen lelijke mensen zeggen zoiets, net als: schoonheid zit van binnen lol...
Ik denk dat ik die hint ook wel zou begrijpen ja;)quote:Op maandag 12 september 2011 21:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zegt eigenlijk weinig
Toen mijn eerste meisje mij in mijn nek begon te zoenen vond ik dat trouwens wel reden genoeg om te beginnen met zoenen trouwens
yeah right, zeggen wel meer mensenquote:Op maandag 12 september 2011 21:10 schreef PapierNietHier het volgende:
[..]
Ja idd, thanks. Ik ga er wat mee doen.
En angel-joy, niet te denigrerend aubIk faal slechts op dit punt.
Maar ja, als zij al de moeite neemt om met je te praten, als ze je niet leuk vind probeert ze je toch af te wimpelen en loopt ze weg.quote:Op maandag 12 september 2011 21:06 schreef PapierNietHier het volgende:
Just Do itop dat punt faal ik altijd, mis de ballen voor een risico met vrouwen. Die van die ''driehoek'' vind ik ook wel goed. En verder: het ''overkomt'' je.. Tja zij neemt het initiatief niet iig, en ik denk niet dat ik de lelijkste ben.
Je vergeet wel dat je eerst op je knietjes moet gaan zitten.quote:Op maandag 12 september 2011 21:11 schreef Boudibou het volgende:
Kijk haar aan, glimlach en je voelt iets overspringen. Althans, zo gebeurt het bij mij.
Dat moment voel je op een gegeven moment gewoon...er valt niets te leren. Je kan het ook vragen: "Mag ik je alstuuuublieft zoenen...alstublieeeft? Aaaah toeee nouu...! "
Jij zegt dit? Aangezien je een groot deel van je tijd op Fok slijtquote:Op maandag 12 september 2011 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
yeah right, zeggen wel meer mensen
alleen in de avond aangezien er niks op tv isquote:Op maandag 12 september 2011 21:13 schreef PapierNietHier het volgende:
[..]
Jij zegt dit? Aangezien je een groot deel van je tijd op Fok slijt
Hoe oud ben je eigenlijk maat?quote:Op maandag 12 september 2011 21:13 schreef PapierNietHier het volgende:
[..]
Jij zegt dit? Aangezien je een groot deel van je tijd op Fok slijt
Dat is het dus zeker niet, maar ik word meestal ongeduldig en ga dan zelf weg omdat ik actie wil. En die komt er niet omdat ik niks onderneem.quote:Op maandag 12 september 2011 21:11 schreef Vaseline__ het volgende:
[..]
Maar ja, als zij al de moeite neemt om met je te praten, als ze je niet leuk vind probeert ze je toch af te wimpelen en loopt ze weg.
17quote:Op maandag 12 september 2011 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk maat?
Ah...dan ben je al verloren. Gauw maar eens een afkickkliniek zoeken.quote:Op maandag 12 september 2011 21:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
alleen in de avond aangezien er niks op tv isen ik zit maar pas 2 maanden op FOK!
quote:Op maandag 12 september 2011 21:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ah...dan ben je al verloren. Gauw maar eens een afkickkliniek zoeken.
Dan ligt het aan je gesprekken. Op een gegeven moment nemen die een bepaalde wending waardoor zoenen juist dichterbij komt in plaats van een "de ballen".quote:Op maandag 12 september 2011 21:15 schreef PapierNietHier het volgende:
[..]
Dat is het dus zeker niet, maar ik word meestal ongeduldig en ga dan zelf weg omdat ik actie wil. En die komt er niet omdat ik niks onderneem.
Ja precies, maar het gesprek blijft meestal gezellig maar wel oppervlakkig. Niet echt spannend oidquote:Op maandag 12 september 2011 21:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan ligt het aan je gesprekken. Op een gegeven moment nemen die een bepaalde wending waardoor zoenen juist dichterbij komt in plaats van een "de ballen".
quote:Op maandag 12 september 2011 21:19 schreef PapierNietHier het volgende:
[..]
Ja precies, maar het gesprek blijft meestal gezellig maar wel oppervlakkig. Niet echt spannend oid
Kijk, jij begrijpt het, die ''wending'' zoek ik, hoe ik die erin breng.quote:Op maandag 12 september 2011 21:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan ligt het aan je gesprekken. Op een gegeven moment nemen die een bepaalde wending waardoor zoenen juist dichterbij komt in plaats van een "de ballen".
Versier je verbaal?quote:Op maandag 12 september 2011 21:19 schreef PapierNietHier het volgende:
[..]
Ja precies, maar het gesprek blijft meestal gezellig maar wel oppervlakkig. Niet echt spannend oid
Hoeft ook niet zo diepzinnig te zijn. Als ze tenminste reageert op wat je zegt en vice versa. En op een gegeven moment wat dichterbij leunen, "verliefd" uit je doppen kijken en hinten dat je haar wilt zoenen. Dan moet het wel goedkomen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:19 schreef PapierNietHier het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |