SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierA vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
Met andere woorden, zorg dat je lekker in je vel zit.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:29 schreef kedge het volgende:
[..]
Pua Eigenschappen:
Je bent trots op wie je bent
Je bent niet bang actie te ondernemen
Je verzorgt jezelf
Je bent zeker van jezelf
Jij weet hoe je een dame een fijne tijd bezorgt
Je bent doelgericht
Het is een eer om door jou versierd te worden
Het mooie is natuurlijk dat je je eigen wereld creert. Dus op het moment dat jij gelooft dat die onzinverhalen en technieken echt werken, dan gaat dat ook echt voor je werken. Je ziet opeens overal dat het werkt, omdat je focus er op ligt. Als je net een blauwe auto hebt gekocht, zie je ook overal blauwe auto's. Waarom werkt het dan echt? Omdat je het uit een volle overtuiging doet. De mensen met het grootste bord voor hun kop hebben altijd succes.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:34 schreef kedge het volgende:
Weer zonder tt; zoals het hoort.
Ik snap dat pua niet. Dat is toch gewoon jezelf motiveren ? Omdat er in een boekje staat, dat je beter kan sporten en er zelfverzekerd bij moet lopen, heb je ineens geen barrières meer ?
Voor mensen zoals MLIG zou dit wel kunnen werken als een stimulans voor zichzelf. Het psychologische gedeelte van het geloven dat zoiets echt werkt en daardoor steviger in je schoenen staan.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het mooie is natuurlijk dat je je eigen wereld creert. Dus op het moment dat jij gelooft dat die onzinverhalen en technieken echt werken, dan gaat dat ook echt voor je werken. Je ziet opeens overal dat het werkt, omdat je focus er op ligt. Als je net een blauwe auto hebt gekocht, zie je ook overal blauwe auto's. Waarom werkt het dan echt? Omdat je het uit een volle overtuiging doet. De mensen met het grootste bord voor hun kop hebben altijd succes.
hebben we gelijk mijn succes bij vrouwen verklaard
Ik zou graag een wat commerciëlere instelling willen hebben, dan was ik nu rijk geworden.quote:
Het zijn ook gewoon logische dingen die je als het goed is meestal zelf kan verzinnen.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:50 schreef kedge het volgende:
[..]
Voor mensen zoals MLIG zou dit wel kunnen werken als een stimulans voor zichzelf. Het psychologische gedeelte van het geloven dat zoiets echt werkt en daardoor steviger in je schoenen staan.
Je bent trots op wie je bent ( zou je al moeten zijn )
Je bent niet bang actie te ondernemen ( Dit groeit met ervaring )
Je verzorgt jezelf ( zou je al moeten doen )
Je bent zeker van jezelf ( zou je al moeten zijn )
Jij weet hoe je een dame een fijne tijd bezorgt ( Dit groeit met ervaring )
Je bent doelgericht ( zou je al moeten zijn )
Het is een eer om door jou versierd te worden ( dat gevoel moet je altijd hebben, en dat is vrij standaard )
Geldklopperij
Er staat in die boeken eignelijk niks anders dan "spreek gewoon veel vrouwen aan, dat is goed voor je zelfvertrouwen". Alleen wordt het in een sausje gegoten van bepaalde regeltjes, en dat werkt niet. Sociale interactie is geen kwestie van regeltjes maar van aanvoelen. En als je niet aanvoelt wanneer je een meid aan kan raken gaat een boek je dat niet leren. Dat leer je alleen door gewoon ervaring op te doen, en daarbij ga je geheid vaak op je plaat. En dat is eng voor veel mensen.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het mooie is natuurlijk dat je je eigen wereld creert. Dus op het moment dat jij gelooft dat die onzinverhalen en technieken echt werken, dan gaat dat ook echt voor je werken. Je ziet opeens overal dat het werkt, omdat je focus er op ligt. Als je net een blauwe auto hebt gekocht, zie je ook overal blauwe auto's. Waarom werkt het dan echt? Omdat je het uit een volle overtuiging doet. De mensen met het grootste bord voor hun kop hebben altijd succes.
Het is wel de bedoeling dat je verder groeit en niet aan het boek vastklampt. De mensen die dit boek nodig hebben, kunnen idd dat probleem krijgen.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:10 schreef ook_gek het volgende:
Het zorgt er voor dat je niet meer je zelf bent en niet spontaan bent.
Binnen de kortste keren loop je dan vast omdat je geen idee hebt hoe verder te moeten gaan
Mensen die zo boek nodig hebben kunnen er niet meer zonder, dat is het hele probleem.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:12 schreef kedge het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat je verder groeit en niet aan het boek vastklampt. De mensen die dit boek nodig hebben, kunnen idd dat probleem krijgen.
Dit dus! Zo blijf je Gewoon je zelf en merk je van zelf wel wat wel en niet werkt.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:18 schreef debeterebob het volgende:
Mijn filosofie is kloot maar wat aan en je wordt vanzelf meer ervaren en je voelt je er beter bij.
Maar ik ben eigenlijk niet zo bezig met versieren, maar met het hele sociale dingquote:Op woensdag 14 september 2011 10:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit dus! Zo blijf je Gewoon je zelf en merk je van zelf wel wat wel en niet werkt.
Ik ook niet, ik lul gewoon tegen alles wat tieten heeftquote:Op woensdag 14 september 2011 10:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar ik ben eigenlijk niet zo bezig met versieren, maar met het hele sociale ding
eerst drinken, dan lullenquote:Op woensdag 14 september 2011 10:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik lul gewoon tegen alles wat tieten heeft
haha+ alles wat geen tieten heeftquote:Op woensdag 14 september 2011 10:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik lul gewoon tegen alles wat tieten heeft
Heb er geen drank voor nodigquote:
Ik heb eigelijk meer dat mensen, vrouw of man van zelf tegen me aan lullen. Dus gaat mij makkelijk af.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
haha+ alles wat geen tieten heeft
Probeer je eens in te leven, mensen die blind gaan op een pua boek. En ja die zijn er doen precies wat er in staat.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:23 schreef Flepke het volgende:
Wees verdomme eens wat meer open-mided mensen.
Omdat je 1 of 2 keer een kut boek hebt gelezen betekent niet dat iedere "pua" uit zijn nek lult & dat je er niet tenminste 1 klein ding van kunt leren.
Kijk eens in de spiegel, daar zit de fout & het probleem, niet bij een of andere "pua", niet bij de rest van de wereld, niet bij mij, niet bij de vrouw die benaderd maar bij jezelf.
De meeste hier geven toch ook aan dat ze het wel eens zijn met dat je zelfverzekerd moet zijn/dingen gewoon moet doen, dus dat ene kleine ding zit wel goed. Alhoewel veel dat ook al best wisten.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:23 schreef Flepke het volgende:
Wees verdomme eens wat meer open-mided mensen.
Omdat je 1 of 2 keer een kut boek hebt gelezen betekent niet dat iedere "pua" uit zijn nek lult & dat je er niet tenminste 1 klein ding van kunt leren.
Kijk eens in de spiegel, daar zit de fout & het probleem, niet bij een of andere "pua", niet bij de rest van de wereld, niet bij mij, niet bij de vrouw die benaderd maar bij jezelf.
Vanzelf, Really?quote:Op woensdag 14 september 2011 09:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Met andere woorden, zorg dat je lekker in je vel zit.
dan gaat de rest vanzelf
Aw koetsie koetsie, meneer is een keer in zijn gezicht geslagen en keurt alles en iedereen wat wel succes heeft af.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:35 schreef ook_gek het volgende:
Pffff vermoeiend ook om te lezen dat pua gelul
Kunnen we er niet over ophouden?
Ik zou zeggen schrijf eens een boek, als je toch niet in dit soort topics komt om te leren kan je net zo goed je kennis delen.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon logische dingen die je als het goed is meestal zelf kan verzinnen.
Snap je nou niet dat:quote:Op woensdag 14 september 2011 10:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er staat in die boeken eignelijk niks anders dan "spreek gewoon veel vrouwen aan, dat is goed voor je zelfvertrouwen". Alleen wordt het in een sausje gegoten van bepaalde regeltjes, en dat werkt niet. Sociale interactie is geen kwestie van regeltjes maar van aanvoelen. En als je niet aanvoelt wanneer je een meid aan kan raken gaat een boek je dat niet leren. Dat leer je alleen door gewoon ervaring op te doen, en daarbij ga je geheid vaak op je plaat. En dat is eng voor veel mensen.
Kom je in iedergeval verder mee dan thuis op de bank zitten.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Probeer je eens in te leven, mensen die blind gaan op een pua boek. En ja die zijn er doen precies wat er in staat.
Prima, als je echt intresse in die shit hebt dan lees je niet 1 boekje.quote:Moet je voor stellen, je bent onzeker en je hebt dat boek gelezen.
Oefen het 10 keer, wellicht dat het 1x lukt.quote:Je stapt op een vrouw af en dan gaat het volgende al door zo persoon zijn hoofd.
Ik ben geweldig, ik kan elke vrouw krijgen hoppa daar gaan we . Zo meisje ik ga je versieren. Op het moment dat hij een meisje aan raakt denkt hij al van. Shit wat stond er nou in dat boek? Oh ja dit en dat. Shit shit moet haar aanraken shit waar dan? Oh ja dir dat ook nog.
Weet je waar pua voor staat? Weet je hoe groot die community is?quote:Dat hele pua geluk gaat de mensen in dit topic niet helpen.
Until proven otherwise, why not.quote:Tevens worden pua regels direct hier als feit bestempelt, ook zo lekker fout.
Als jij denkt dat dat de essentie is van het versieren van een meisje zou ik maar snel in de boeken duiken.quote:Tuurlijk staan er dingen in die kloppen. Zelf verzekerd zijn, gewoon proberen zijn daar voor beelden van.
Aantrekkingskracht komt niet alleen voort uit uiterlijk.quote:Maar een man met een "lelijk" uiterlijk gaat echt niet daar door vrouwen versieren. Je zit namelijk met een stukje aantrekkings kracht die er moet zijn.
Wat houd jou tegen om zelf zo'n uitzondering te zijn op de regel en/of andere te inspireren om dat te worden?quote:En voor dat firefly weer me z'n dwerg en mooie vrouw verhaal komt. Er zijn altijd uitzonderingen opnde regel.
Als jos verstappen een boek gaat schrijven "formule 1 rijden voor dummies", het lezen en vervolgens er alleen van hebben opgestoken dat je er brandstof in moet gooien is best wel, eh, triest?quote:Op woensdag 14 september 2011 11:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De meeste hier geven toch ook aan dat ze het wel eens zijn met dat je zelfverzekerd moet zijn/dingen gewoon moet doen, dus dat ene kleine ding zit wel goed. Alhoewel veel dat ook al best wisten.
Als ik beter wil worden in voetballen dan zou ik naar een topvoetballer kijken voor inspiratie.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:39 schreef ook_gek het volgende:
Maar dan ben je toch met me eens dat die pua niets is voor het gros van de users hier?
Die hangen nu in de kroeg om het uit te proberen.quote:Terwijl wederom sinds firefly3 terug is weer direct hele pua post geplaats worden hier met als gevolg dat nieuwe users niet durven te posten hier?
Waar over moet je dan spreken als het gaat over versieren?quote:Het is geen toeval te noemen dat sinds er niet over pua gesproken word er veel nieuwe users bij gekomen zijn.
Je bent de eerste.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Flepke. Ik vind je eng. Maar ik denk dat je dat vaker hoort.:')
Aw koetsie koetsie, meneer is een keer in zijn gezicht geslagen en keurt alles en iedereen wat wel succes heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |