Johan zegt nu wel wat over Barca. Je moet een speler verkopen en dan hoop je er weer 2 terug voor het viervoudige. Dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:13 schreef Againzender het volgende:
Die NOS verslaggever zit daar ook met de opdracht om naar Barca te kijken. Waarom hoor ik nooit iets over die schuldenlast van Barca?!?
Is verdomme gewoon vals spelen, Feyenoord mag hier niet kopen omdat ze geloof ik 25 miljoen schuld hebben, maar het heilige Barca kan met 400 miljoen schuld nog top aankopen doen
Ik hoop gewoon dat een Duitse club de CL wint, daar zijn de financieen beter geregeld. En in Nederland is het ook redelijk goed geregeld, maar daar gaan we als klein land weinig aan heben.
Madrid wordt in stand gehouden door de koningquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef Againzender het volgende:
Ik kan gewoon niet tegen die Barca verheerlijking in de Nederlandse pers, allemaal geleend geld, krijg lekker de kolere met je 'top' club. In Nederland was zo'n club allang failliet geweest.
En in Spanje gaat dat ook gebeuren.
lekker bedrijfsplanquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Johan zegt nu wel wat over Barca. Je moet een speler verkopen en dan hoop je er weer 2 terug voor het viervoudige. Dat slaat nergens op.
Johan is al 14 maanden niet bij Barca geweestquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
lekker bedrijfsplangebakken lucht allemaal.
dat is die andere corrupte club.De 'Koninklijke'. God, wat een van overheidssubsidie aan elkaar hangend clubje is datquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Madrid wordt in stand gehouden door de koning
In Nederland zijn we redelijk netjesquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:26 schreef Againzender het volgende:
Ik bedoel: een hoop mensen loopt zich hier druk te maken over staatsteun voor clubs in Nederland, maar het zijn slechts pinda's vergeleken met andere landen.
Grrrrr..... HUP AJAX!!!
Hulk van Portoquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:30 schreef Againzender het volgende:
Schot van de Hulk, zo te zien hoorde ik dat goed
ja,maar dan is het toch goal Hulk, niet De Hulk, zo triest om die grap te makenquote:
valt best mee, maar ik word gek van die hik!!!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |