Kandidaten week 1:quote:Het programma waar de computer de perfecte love-matches voorspelt.
Uit honderden inschrijvingen worden per aflevering 4 meiden en 4 jongens uitgekozen om er achter te komen of de matches kloppen. Om de deelnemers in de stemming te krijgen, vliegen we hen naar Spanje waar ze in een luxe villa verblijven.
Match
Om niets te missen hebben we overal camera's opgehangen. De kandidaten weten dat ze gematched zijn, maar hebben geen idee met wie. Dat zullen ze pas op de laatste dag te horen krijgen.
Maar die lul heeft daar wel een paar dagen gratis kunnen feesten.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef MargrietV het volgende:
Kandidaat 'De Villa' blijkt stoeptegelmoordenaar HILVERSUM - RTL heeft een aflevering van de nieuwe realityshow 'De Villa' geschrapt. Een van de deelnemers blijkt in 2005 te zijn veroordeeld voor de zogenaamde Rijswijkse stoeptegelmoord.
De Villa
De redactie van RTL Boulevard werd getipt over de deelname van deze Davey V. Na onderzoek bleek het inderdaad om dezelfde man te gaan die in 2005 op 19-jarige leeftijd met drie vrienden een stoeptegel vanaf een viaduct bij Rijswijk op de A4 gooide. Daarbij werd de 30-jarige Angelique Donk uit Uden dodelijk getroffen.
Davey V. werd tot vijf jaar cel veroordeeld voor de moord. Hij heeft zijn straf uitgezeten en meldde zich onlangs als kandidaat van De Villa. De uitzending met V. zou op 11 oktober worden uitgezonden. RTL heeft besloten de aflevering niet uit te zenden. uit piëteit met de nabestaanden van Donk
dat was toch die met 2 kids. En zeggen dat ze niet snel meer met der benen wijd gaat want ze heeft daar in het verleden van geleerd. Vandaar die 2 kids, dohh, hoezo ik zet me voor lul op tvquote:Op donderdag 15 september 2011 21:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
En tering, wat was die Sabrina voor een manwijf zeg.
Echt he. Is het vnv herhaling of wat?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:09 schreef HerbertThePervert het volgende:
En tering, wat was die Sabrina voor een manwijf zeg.
Behehe door de computer gematched aan een stoeptegelmoordenaar.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef MargrietV het volgende:
Kandidaat 'De Villa' blijkt stoeptegelmoordenaar
Dat is Rianne en ja die zet zichzelf mooi voor schut.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:14 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
dat was toch die met 2 kids. En zeggen dat ze niet snel meer met der benen wijd gaat want ze heeft daar in het verleden van geleerd. Vandaar die 2 kids, dohh, hoezo ik zet me voor lul op tv
Wat de fuck.. Ik wou wegzappen maar nu ben ik nieuwsgierig gewordenquote:Op woensdag 14 september 2011 11:40 schreef Ripley het volgende:
Ik voelde me echt niet prettig bij de uitzending van gisteren. Wat er met Rianne gebeurde was gewoon borderline aanranding, afgezien van het feit dat hete en raar wijf is. En dat Charlotte even aan haar haar op de grond werg gesmeten werd me ook als iets te normaal afgedaan. Als programmamaker zou ik hier toch ergens ingegrepen hebben.
Zal wel een stoephoer zijn geweestquote:Op donderdag 15 september 2011 22:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Behehe door de computer gematched aan een stoeptegelmoordenaar.
Exusa. Begon uit enthousiasme te posten. Wat een programquote:
Hehe ik moest terugdenken aan dat stukje waarin 'ie de vooroordelen over negers opnoemde en toen zei dat die niet op hem van toepassing waren.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Dat die Gido respectloos is staat buiten kijf...
Ja, o.a. een kerel die nu alweer aan het derde programma meedoet in 2 weken TV..eerst dat programma dat je moeder een date voor je gaat zoeken (geen idee hoe het heet), toen X Cherso en nu ditquote:Op donderdag 15 september 2011 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Zitten er volgende week nou homo's in?
Gerrit?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, o.a. een kerel die nu alweer aan het derde programma meedoet in 2 weken TV..eerst dat programma dat je moeder een date voor je gaat zoeken (geen idee hoe het heet), toen X Cherso en nu dit
Was ook bij TVDD laatst..kansloze kerel.
Geen idee hoe hij heet..een dikke Hagenees in ieder gevalquote:
Herhaling gekeken, ik kijk dat sowieso nooit meer. Vooral toen hij dat drank zo in haar mond goot terwijl ze daar lam in haar bed lag en duidelijk niet wist wat er gebeurde en dan allebei nog effe over haar heen alsof het een pop is. Triestquote:Op woensdag 14 september 2011 11:40 schreef Ripley het volgende:
Ik voelde me echt niet prettig bij de uitzending van gisteren. Wat er met Rianne gebeurde was gewoon borderline aanranding, afgezien van het feit dat hete en raar wijf is. En dat Charlotte even aan haar ahar op de grond werg gesmeten werd me ook als iets te normaal afgedaan. Als programmamaker zou ik hier toch ergens ingegrepen hebben.
Ik denk chef kok thuis in der eigen keuken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:10 schreef penny-wise het volgende:
21 jaar en Chef-kok.......
Jaja, in de frietkraam zeker...
echt he, ik zit ook al steeds te kijken zo vanquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:13 schreef YazooW het volgende:
Die tieten van die blonde, iets klopt er niet...
Meisje die ik ken doet hier ook aan mee, 't is echt gewoon ergens gehoord, mailtje sturen en ze kregen een uitnodiging. Elk typje wat een beetje overdreven is komt er zo in.quote:
Maar hoe komen ze dan met haar in contact?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:15 schreef JDx het volgende:
[..]
Meisje die ik ken doet hier ook aan mee, 't is echt gewoon ergens gehoord, mailtje sturen en ze kregen een uitnodiging. Elk typje wat een beetje overdreven is komt er zo in.
Via een castingbureauquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze dan met haar in contact?
Zij hoorde over de show, heeft een formuliertje ingevuld met gegevens, die gaat via mail naar de makers en zij nodigen grote groepen uit en kiezen de gekste mensen uit, is niet zo moelijk om belachelijke tv te maken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Maar hoe komen ze dan met haar in contact?
Op die manier. Gewoon hetzelfde als bij X Cherso of zoquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Zij hoorde over de show, heeft een formuliertje ingevuld met gegevens, die gaat via mail naar de makers en zij nodigen grote groepen uit en kiezen de gekste mensen uit, is niet zo moelijk om belachelijke tv te maken.
en concerten alleen in het weekend zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:23 schreef YazooW het volgende:
Alsof conducteurs in het echt ook zo aardig zijn
kutreclame
Die van 'Bel je schor' is pas kudtquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:23 schreef YazooW het volgende:
Alsof conducteurs in het echt ook zo aardig zijn
kutreclame
Uit mijn hoofd gezegd is dat partyrockers van swedish house maffia..quote:Op donderdag 22 september 2011 23:56 schreef SandyRavage het volgende:
Hoe heet het nummer wat je steeds in de show op de achtergrond hoort?
(met name in begin en bij overzicht van matches door de computer zeg maar.
Beetje een house nummer. Ik heb het eerder gehoord maar kom dus niet op de naam.
Bij voorbaat dank
iedereen wil live seks zienquote:
Dat eerste staat als een huis, dat tweede niet helemaalquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef RaymanNL het volgende:
Mén wat is die meid lelijk zegMaar daar kan ze niks aan doen. Leuk karakter.
Jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat eerste staat als een huis, dat tweede niet helemaal
Voor mijn doen te simpel.
Dat ze dat ook met elkaar kruizen hehquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef marcodej het volgende:
Wat een stel imbecielen weer bij elkaar.
wie hebben er anders een week vrijquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef marcodej het volgende:
Wat een stel imbecielen weer bij elkaar.
Welke? Die met die neus?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef RaymanNL het volgende:
Mén wat is die meid lelijk zegMaar daar kan ze niks aan doen. Leuk karakter.
Die getinte ook nog wel gedeeltelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 28 september 2011 03:07 schreef Tim86 het volgende:
Die Chloe is wel mooi, eerste leuke die erbij zat in al die afleveringen eigenlijk.
Volgende week lekker vingervoer voor de vrouwelijke kijkers
edit: Maar hij valt ook op mannen..denk dat hij gewoon pakt wat hij pakken kan
[ afbeelding ]Huh, een programma over Auschwitz overlevenden in kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben echt hard op stuk gegaan, als ik eraan terug denk schiet ik gewoon weer in de lach.quote:
Denk het niet. Of ze laten echt maar een klein stukje zienquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:06 schreef zoem het volgende:
Deze week nogal wat oudere lelijkere types geloof ik
en dan is zijn match een vrouw met dikke tettenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:07 schreef Ties02 het volgende:
God wat dom die matches, een vrouw met ballen
lol inderdaad, ze halen letterlijk en figuurlijk een beetje door elkaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
en dan is zijn match een vrouw met dikke tetten
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:11 schreef Ties02 het volgende:
TwisterPas maar op dat die auschwitz overlevende niet alles breekt
Jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef Anno2012 het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst, maar het zijn dus iedere week nieuwe gasten?
Reken daar maar niet op bij dit programmaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:19 schreef Ties02 het volgende:
Verfrissend, maar soms heb je ook mensen die je meer dan 1 week wilt zien
Neequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:19 schreef Ties02 het volgende:
Verfrissend, maar soms heb je ook mensen die je meer dan 1 week wilt zien
Ze is een beetje witjes. Met wat zon+fitness zou ze er een stuk beter uitzien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:24 schreef Ties02 het volgende:
Vind die Gemma ook niet heel lekker opzich
dat is wel treurig voor hemquote:
Net zoals Move like Jagger bij iedere intro van tv-programma's afgelopen maandenquote:
Nu weer 'Cinema'quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net zoals Move like Jagger bij iedere intro van tv-programma's afgelopen maanden
ja, weet wie je bedoelt... eh dat is Fusionfreak!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Caland het volgende:
Hij lijkt een beetje op die ene user hier, die ook zelf kleren maakte enzo.
Met die epische topics, iemand?
Die jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja, weet wie je bedoelt... eh dat is Fusionfreak!
quote:
Aandacht trekken. Net als zo'n 95% procent die een overdosis neemt dat toch niet genoeg blijkt te zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef Szura het volgende:
Waarom ga je op tv zeggen dat je een overdosis nam?
Of juist niet. Gaat in dit topic toch ook telkens over die gast.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Beetje een casting faal als je het mij vraagt.
Nee, dat waren 2 homo's.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:49 schreef Ties02 het volgende:
Zat hij ook niet in die Fans aflevering van Lady Gaga
Lichte vorm van Marvinquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:50 schreef PattyBrard het volgende:
Wat heeft ie dan precies voor ziekte als ik vragen mag ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Marfanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:50 schreef PattyBrard het volgende:
Junky-boulimiaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:50 schreef PattyBrard het volgende:
Hij past niet echt in het stereotype Billy die chickies hosselt, waar dit programma toch op gebaseerd isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef mootie het volgende:
Maar als ik het goed begrijp vindt men hier dat Jeroen niet aan het programma mag meedoen omdat ziekte?
Juist welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef mootie het volgende:
Maar als ik het goed begrijp vindt men hier dat Jeroen niet aan het programma mag meedoen omdat ziekte?
Nee, dat absoluut niet. Maar een type als Jeroen past niet in het plaatje van De Villa. Qua karakter valt hij buiten de boot, los van zijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef mootie het volgende:
Inderdaad, je wil gewoon een uur lang kansloze feestende mensen zien. Bij de Britse versie lagen ze alleen maar met elkaar te vozen en waren ze iedere avond naar de tering..deze versie is echt kutquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij past niet echt in het stereotype Billy die chickies hosselt, waar dit programma toch op gebaseerd is
Het gros van de Bilies heeft ook alleen maar een grote muil. Veel geschreeuw, weinig wol.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij past niet echt in het stereotype Billy die chickies hosselt, waar dit programma toch op gebaseerd is
Ja, ook alleen maar door de vrouwenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:58 schreef zoem het volgende:
Wel tof dat hij opgenomen wordt in de groep
dude ik zat te drinkenquote:
elke donderdag HH pikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:44 schreef Ties02 het volgende:
Bitchesssss, waarom dezelfde aflevering als gister?
Man leer mij homo's kennen. Vies tuig is het. Heb laatst nog een homo-stel de straat uit gepest.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:55 schreef DjinN het volgende:
Wat een walgelijk oppervlakkige en kortzichtige mensen daar zegStom gaan lopen janken als ze als heteroman bij een homoseksuele man op de kamer moeten slapen. Net alsof alle homo's zich meteen aan iedere man vergrijpen. Dat doe je als hetero toch ook niet ?? Wat een hersenloze bende zeg... Ik kijk net een kwartiertje en heb het nu al gehad met dat hele programma
Als ik goed heb opgelet die hele dunne kerel. Jeroen is dat toch he ?quote:
Die gasten zijn gewoon bang dat ze zelf de 1e move makenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:55 schreef DjinN het volgende:
Wat een walgelijk oppervlakkige en kortzichtige mensen daar zegStom gaan lopen janken als ze als heteroman bij een homoseksuele man op de kamer moeten slapen. Net alsof alle homo's zich meteen aan iedere man vergrijpen. Dat doe je als hetero toch ook niet ?? Wat een hersenloze bende zeg... Ik kijk net een kwartiertje en heb het nu al gehad met dat hele programma
Echt hequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:00 schreef PirE het volgende:
[..]
Die gasten zijn gewoon bang dat ze zelf de 1e move maken.
Is dat die jongen met soort van Anorexia? Eigenlijk de enige normale.quote:
Hij heeft seks met mannen en vrouwen zei hij, dus dat maakt hem biquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat die jongen met soort van Anorexia? Eigenlijk de enige normale.
Geen homo, gewoon onzeker door zijn ziekte. Denk ik.
Oh ok, kende de historie niet. Zet um niet aan. Klonk niet echt als een warme. Beetje mijn eerste indruk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft seks met mannen en vrouwen zei hij, dus dat maakt hem bi
Hij heeft chemobestraling gehad?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
OK IK HEB ME VERGIST.!!!!!!!
WAT EEN HOMO.
EVEN OPMAKEN HIHIHI
Hij is wel het vrouwtje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |