Lol? Als ze dik willen verliezen moeten ze dat zeker gaan doen!!!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:34 schreef LuieSurinamer het volgende:
ik snap echt niet wat Milan aan het doen is...
in plaats van dat ze naar voren spelen
En om zichzelf te troosten checkt die ff mijn.ing.nlquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
IBI ZAL ALS EEN DROOGKLOOT SLAPEN VAN: HAD IK 'M NOU GEMAAKT
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze laten toppertjes als Plzen vs BATE wel lopen ja... gemiste kans!
Hahahahaha is nog zo ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niiiice!
In de eerste minuut en de laatste minuut.
De rest van de wedstrijd tegenhouden.
Ibi moest ook scorenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:38 schreef Ascendancy het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Messi heeft gewoon gefaald. In een wedstrijd had hij gewoon 2x moeten scoren. Dus verdiend gelijkspel. Balbezit zegt niets met dit Barca en verdedigende italianen.
Ja wou net zeggen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:39 schreef YazooW het volgende:
Kan me nog vorig seizoen herinneren toen echt heeeeeeeel veel CL topics verneukt werden door trolls.
Goed bezig modjes.
Dat.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:39 schreef YazooW het volgende:
Kan me nog vorig seizoen herinneren toen echt heeeeeeeel veel CL topics verneukt werden door trolls.
Goed bezig modjes.
heb me vriendin ook wakker gemaakt door mijn gejuich!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sprong toch wel even van mijn stoel
En... beetje een lekker ding?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:40 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
heb me vriendin ook wakker gemaakt door mijn gejuich!
hadden ze ook tegen inter en toch finale verloren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:40 schreef Geo3kant het volgende:
Tja, zelf laten liggen Barca, 70/75% balbezit maar echt heel gevaarlijk en veel kansen hadden ze niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef Breekfast het volgende:
Het anti voetbal heeft vandaag overwonnen![]()
inderdaad, alvesquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef mrstylo het volgende:
Ben echt blij man.
Gerechtigheid.
Barca hoorde met 10 man te spelen.
Ga weg man.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef Breekfast het volgende:
AC Milan stond 2-1 achter en heeft geen moment geprobeerd te gaan voetballen. En dan 1 zon lullige hoekschop.....
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef Breekfast het volgende:
En Barcelona hoorde een penalty te krijgen... beide gebeurde niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef mrstylo het volgende:
Ben echt blij man.
Gerechtigheid.
Barca hoorde met 10 man te spelen.
Is over te discussiëren, maar persoonlijk vond ik van niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:42 schreef Nober het volgende:
[..]
En Barcelona hoorde een penalty te krijgen... beide gebeurde niet.
Maakt ook niet uit, tis een groepswedstrijd beide gaan wel door.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is over te discussiëren, maar persoonlijk vond ik van niet.
Alves had rood moeten hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:45 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ohja, en niet meer klagen dat de scheidsrechters op de hand van Barca zijn nu he, Jose?
Jup.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alves had rood moeten hebben.
Mourinho klaagt altijdquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:45 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ohja, en niet meer klagen dat de scheidsrechters op de hand van Barca zijn nu he, Jose?
Ja daarom.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:43 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Heel Italiaans, dacht al half dat het zo zou aflopen en idd.
Barca erg laks geweest.
Jan laat het je nog wel een keertje zien.quote:
Waarom niet? Dat zijn ze toch ook (vrijwel) altijd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:45 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Kijk kijk kijk kijk kijk (Van Halst bij NOS)quote:
Jan de man.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
Jan laat het je nog wel een keertje zien.
zal ik doenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Anti-voetbal is ook voetbal. Vraag dat Van Marwijk maar
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
Bij Jans denk ik altijd dat zijn vrouw zijn linker wenkbrauw afscheert in zijn slaap.. omdat het lijkt dat die rechter langer is. Maar dat is een optische illusie.
Zeer nuttig i know. Maar dit Messi geblaat heb ik ook al 1000 keer gehoord.
jezus nu je het zegt, die rechter ziet er niet uitquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
Bij Jans denk ik altijd dat zijn vrouw zijn linker wenkbrauw afscheert in zijn slaap.. omdat het lijkt dat die rechter langer is. Maar dat is een optische illusie.
Zeer nuttig i know. Maar dit Messi geblaat heb ik ook al 1000 keer gehoord.
Ze lieten net zien man.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:51 schreef Eenskijken het volgende:
laatste doelpunt gemist! KUT! wie heeft gescoord? Was het een mooie goal?
Thiago Silva, kopbal, corner.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:51 schreef Eenskijken het volgende:
<-------------- leuke avi heb jequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:51 schreef Eenskijken het volgende:
Dankjequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
<-------------- leuke avi heb je
Not this shit again.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Van Bommel, kom terug naar PSV
Volgend jaar met Von Bommel de CL inquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Van Bommel, kom terug naar PSV
Ook al ben je coach van de f-jes van Excelsior, als je er verstand van hebt mag je het van mij op tv vertellen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:57 schreef Doublepain het volgende:
coach van heerenveen, verteld even hoe urby is en hoe ze moeten spelen
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke Nederlander in het buitenland moet het gewoon goed doen.
Maar net was het te erg.quote:
Fout!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:21 schreef LuieSurinamer het volgende:
Johan mag wel een cursus nederlands gaan volgen,
Ze konden je al 3 jaar, het is KENDE!!!
Een penalty ??? Jij bent even gek als de commentator op België . Een meer loepzuivere tackle van nesta kun je echt niet hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:42 schreef Nober het volgende:
[..]
En Barcelona hoorde een penalty te krijgen... beide gebeurde niet.
Zit hij ook al aan de drugs ja?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
pep heeft hem mentaal gesloopt.
Je bedoelt het niveau van Messi als zijn rush reglementair gestopt wordt in de 16 meter?quote:Op woensdag 14 september 2011 08:47 schreef TheFatLady het volgende:
Ik heb me na de wedstrijd nog even heerlijk vermaakt met het nalezen van deze topicreeks.
Best wel grappig om te zien hoe de Barca-haters toch speciaal naar deze wedstrijd kijken om alles wat met Barca te maken heeft maar zoveel mogelijk af te kraken .
Heb dingen gelezen over hoe lelijk ze wel niet zijn, hoe arrogant, al die fopduiken (ow wat waren er weer veel), tot aan commentaar op de scheidsrechter, grensrechters, commentators, analisten en publiek aan toe. Ik las zelfs een enkele doodverwensing….
Er deugde weer helemaal niets van… maar toch bleven de hatertjes kijken. Best wel triest eigenlijk als je helemaal niet van voetbal houdt.
Hoeveel onzinnigs er wel niet geschreven kan worden, soms tegen het kinderlijke aan.
V.w.b. de wedstrijd; terecht puntverlies. Als je met een dergelijk laag tempo probeert deze verdediging uit te spelen dan vraag je erom. Het is ook weer gebleken waar de zwakte van Barca ligt, in de verdediging. Ik had ook liever daar een gerichte aankoop gezien. Als Piqué en Puyol niet fit zijn dan zijn ze daar heel kwetsbaar. Zeker tegen snelle spitsen.
Verder niets aan de hand, er komen nog voldoende wedstrijden om punten te verzamelen.
Toch hoop ik dat daarna Piqué en Puyol helemaal fit zijn.
Laat gaan joh. Zelf gewoon van genieten en wat de rest denkt of vindt is toch helemaal niet boeiend ?quote:Op woensdag 14 september 2011 08:47 schreef TheFatLady het volgende:
Ik heb me na de wedstrijd nog even heerlijk vermaakt met het nalezen van deze topicreeks.
Best wel grappig om te zien hoe de Barca-haters toch speciaal naar deze wedstrijd kijken om alles wat met Barca te maken heeft maar zoveel mogelijk af te kraken .
Heb dingen gelezen over hoe lelijk ze wel niet zijn, hoe arrogant, al die fopduiken (ow wat waren er weer veel), tot aan commentaar op de scheidsrechter, grensrechters, commentators, analisten en publiek aan toe. Ik las zelfs een enkele doodverwensing….
Er deugde weer helemaal niets van… maar toch bleven de hatertjes kijken. Best wel triest eigenlijk als je helemaal niet van voetbal houdt.
Hoeveel onzinnigs er wel niet geschreven kan worden, soms tegen het kinderlijke aan.
V.w.b. de wedstrijd; terecht puntverlies. Als je met een dergelijk laag tempo probeert deze verdediging uit te spelen dan vraag je erom. Het is ook weer gebleken waar de zwakte van Barca ligt, in de verdediging. Ik had ook liever daar een gerichte aankoop gezien. Als Piqué en Puyol niet fit zijn dan zijn ze daar heel kwetsbaar. Zeker tegen snelle spitsen.
Verder niets aan de hand, er komen nog voldoende wedstrijden om punten te verzamelen.
Toch hoop ik dat daarna Piqué en Puyol helemaal fit zijn.
Dit is oa. zo’n reactie waar ik op doel.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:51 schreef Kekster het volgende:
[..]
Je bedoelt het niveau van Messi als zijn rush reglementair gestopt wordt in de 16 meter?
Je hebt helemaal gelijk, maar ik had even de behoefte om wat mensen een spiegel voor te houden en te laten zien hoe belachelijk ze bezig zijn. Vermoedelijk verspilde moeite.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Laat gaan joh. Zelf gewoon van genieten en wat de rest denkt of vindt is toch helemaal niet boeiend ?
Precies, Milan kon niks anders.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:59 schreef sylvietjoo het volgende:
Lees veel kritiek op Milan over hun verdedigende speelwijze, maar wat moet je anders als je tegen Barca speelt? Vol op de aanval en dan tussendoor gaten laten vallen en goals om je oren krijgen?Aan Barcelona in dat geval de taak om die verdediging te doorbreken, lijkt me...
Waarom? Waarom mag men geen kritiek op Barcelona hebben?quote:Op woensdag 14 september 2011 08:47 schreef TheFatLady het volgende:
Volgens mij kijkt hij na die actie ook vragend naar de scheids/grensrechter dus het is eerder teleurstelling in de "beslissing" van de scheidsrechter. Dat gedrag heeft hij (en heel Barcelona) toch helemaal niet nodig? Dat is waar iedereen zich (hier) aan irriteert, niet het feit dat Barcelona gewoon een goed elftal is en bijna alle prijzen pakt. Wat dat betreft kunnen ze een voorbeeld nemen aan Ronaldo, die heeft dat afgeleerd en laat zich niet meeslepen in het gedrag van z'n medespelers.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:52 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dit is oa. zo’n reactie waar ik op doel.
Je kan uit elke wedstrijd/situatie het negatieve halen, het is maar net hoe je iets bekijkt.
Maar om ook even serieus op je vraag (?) in te gaan, ik neem gemakshalve even aan dat je de actie bedoelt waar hij, na een actie, een paar keer met zijn handen op de grond slaat. Dat is een reactie van iemand die teleurgesteld is da t hij na een actie slechts een corner er uit haalt i.p.v. een doelpunt.
En dat zegt niets over het niveau van Messi lijkt mij.
Jij zal het waarschijnlijk anders interpreteren ?
Wat vond je van zijn actie bij de 1e goal ?
Dit is dus wat ik bedoel met "anders interpreteren".quote:Op woensdag 14 september 2011 12:51 schreef Kekster het volgende:
[..]
Volgens mij kijkt hij na die actie ook vragend naar de scheids/grensrechter dus het is eerder teleurstelling in de "beslissing" van de scheidsrechter. Dat gedrag heeft hij (en heel Barcelona) toch helemaal niet nodig? Dat is waar iedereen zich (hier) aan irriteert, niet het feit dat Barcelona gewoon een goed elftal is en bijna alle prijzen pakt.
Welk gedrag van zijn medespelers ?quote:Wat dat betreft kunnen ze een voorbeeld nemen aan Ronaldo, die heeft dat afgeleerd en laat zich niet meeslepen in het gedrag van z'n medespelers.
Precies, dat bedoel ik. Zo bekijk jij het. Gevalletje glas half vol/half leeg.quote:Z'n actie bij de eerste goal is prima, het doelpunt zelf werd natuurlijk mede mogelijk gemaakt door het slechte verdedigen van Milan.
Heb je mijn reactie wel goed gelezen ?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom? Waarom mag men geen kritiek op Barcelona hebben?Zeker als deze kritiek vaak gewoon terecht is? Barcelona is ook gewoon enorm onsportief, arrogant en veel te veel opgehemeld. Ze kunnen inderdaad een aardig balletje trappen dat zal niemand ontkennen denk ik, ik zeker niet, maar ook dat word veel te veel overdreven en dat ergert veel mensen gewoon. Is het zo vreemd dat men het irritant vind dat het tegenwoordig alleen maar Barcelona is wat de klok slaat. Je hoeft tegenwoordig geen krant open te slaan of het gaat over Barcelona, geen voetbalpraatprogramma of het gaat over Barcelona, zelfs voetbalcommentatoren die een wedstrijd verslaan en waarvan je toch op z'n minst een beetje objectiviteit mag verwachten verliezen zich met enige regelmaat in het gegeil op Barcelona. Die club word gewoon veel en veel te veel opgehemeld, de beste ploeg ooit, buitenaards goed voetbal? Hou toch op man..
Tegenstanders worden met de grond gelijk gemaakt omdat ze zogenaamd anti-voetbal spelen, 'een schande!' Real word telkens maar weer verfoeid omdat ze zogenaamd véél te hard spelen wat de verwende jochies van 'Barca' niet aankunnen.. Maar men zal nooit eens toegegeven dat Real gewoon heel goed gespeeld heeft, nee dan worden er wel legio smoesjes gebruikt dat ze te hard spelen, dat ze geluk hebben gehad, dat Barcelona goede spelers mistten of het aloude verwijt word er weer bijgehaald dat Real alleen maar met geld kan smijten wat natuurlijk een flauwekulargument is aangezien Barcelona ook gewoon ieder jaar bakken met geld over de balk smijt. Nooit word er eens kritisch naar Barcelona gekeken, naar hun constante spelbederf met hun theater, gerol, gehuil en het vragen om kaarten. Nooit heeft het men het er eens over dat Barcelona met enige regelmaat de scheidsrechter in hun voordeel heeft. Dat in combinatie met het veelal onsportieve en irritante spel en het constante gejank van deze verwende jochie's irriteert veel échte voetballiefhebbers gewoon. Lees: échte voetballiefhebbers, geen gloryhunters.
Hahahahahahaahahaquote:Op woensdag 14 september 2011 13:44 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik bedoel met "anders interpreteren".
Hij kijkt dus niet naar de scheidsrechter, dat zijn de dingen die er bewust worden bijverzonnen om het verhaal kloppend te maken.
En daarop baseer jij (en anderen) de rest van je verhaal. Jammer.
Waar heb jij dit gelezen ?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:57 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind het kinderachtig dat Guardiola zich zo laat kennen. Barca domineert inderdaad op dit moment het veldspel. Maar het veldspel gelijk stellen aan voetbal is belachelijk. Daarnaast had Barca duidelijk te weinig aanvallend vermogen gisteren. Immers, als je echt de betere ploeg bent, dan laat je niet gaten vallen voor een ruime counter, terwijl je zelf nog geen goede stand hebt bereikt. Tevens is het helemaal makkelijk gezegd dat Milan te verdedigend speelde. Dat zit in het hele Italiaanse spel en zonder hun topspeler hadden ze weinig andere keus. Barca speelt ook een stuk matiger zonder Messi. Manu ook zonder Rooney.
Hebben we het over dezelfde situatie ?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
HahahahahahaahahaZet je Barcelona bril eens af en kijk het terug. Een puppy vragend om een koekje is er niks bij.
Exact dezelfde.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:32 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Hebben we het over dezelfde situatie ?
Klopt, hij baalde dat hij niet eerder schoot, vandaar ook zijn verbeten lach daarna. Was niets tegen de scheidsrechter, maar sommige willen dat heel graag geloven.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:24 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Heb je mijn reactie wel goed gelezen ?
Zeg ik ergens dat je geen kritiek mag hebben ?
Kritiek mag (en moet) juist, daar is een forum voor.
Het enige wat ik verwacht is dat kritiek een beetje normaal is en wordt ondersteund door argumenten en feiten. Daar kan ik helaas weinigen op betrappen.
Wat ik lees in een aantal posts in deze topicreeks is ver beneden alle nivo. Dus vraag ik me serieus af met welke ogen zo’n iemand naar deze wedstrijd kijkt. Kijk gewoon voetbal als liefhebber.
Ik kan hier wel een lang verhaal gaan houden om je reactie verder te ontkrachten, maar je rukt alles zo verschrikkelijk uit zijn verband dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen. Iemand met een dergelijk verdraaid beeld van Barca is naar mijn idee niet meer voor rede vatbaar.
Mwah dat slaan kan best zijn vanwege het balen. Maar hij keek wel degelijk kort naar de scheidsrechter met een blik als "Hallo, ik ben weer eens gevallen????"quote:Op woensdag 14 september 2011 14:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, hij baalde dat hij niet eerder schoot, vandaar ook zijn verbeten lach daarna. Was niets tegen de scheidsrechter, maar sommige willen dat heel graag geloven.
Nee, dat maak jij er van.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah dat slaan kan best zijn vanwege het balen. Maar hij keek wel degelijk kort naar de scheidsrechter met een blik als "Hallo, ik ben weer eens gevallen????"
Dat maak ik er niet van. Dat is gewoon een feitquote:Op woensdag 14 september 2011 14:39 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij er van.
Kan jij trouwens gedachten lezen ?
Ik kijk het zonder Barca bril en hij claimt echt geen penalty. Baalt gewoon omdat hij het gevoel had erdoor te zijn daarom even wacht maar daardoor niet kan schieten.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat maak ik er niet van. Dat is gewoon een feitKijk het nou gewoon eens terug zonder Barcelona bril.
Ik sta er redelijk om bekend gedachten via de televisie te kunnen ontvangen jaHeeft trouwens niks te maken met hoe iemand kijkt, maar dat ter zijde
Edit: En ik ben het trouwens roerend eens met inZanity z'n post enkele posts hierboven
Ik heb het idee dat hij wel een penalty claimt. En ik ben zo te zien daar ook niet de enige in.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik kijk het zonder Barca bril en hij claimt echt geen penalty. Baalt gewoon omdat hij het gevoel had erdoor te zijn daarom even wacht maar daardoor niet kan schieten.
Hij draait zich gewoon om om te kijken wat de scheids aangeeft, geen vragende blik of wegwerpgebaar. Tijdens het slaan op de grond zie je ook een bepaalde glimlach op zijn gezicht waaruit je gewoon kunt opmaken dat hij baalt dat hij niet eerder schoot.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij wel een penalty claimt. En ik ben zo te zien daar ook niet de enige in.
Misschien hebben ze de schijn ook wel tegen met dat gehuil constant, dat weet ik niet.
Maar ik zie hem in deze situatie echt naar de scheidsrechter kijken met een vragende blik, dus ik heb het idee dat de 2 "kampen" het hier niet over eens gaan worden
Dat verrast mij niet echt.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Edit: En ik ben het trouwens roerend eens met inZanity z'n post enkele posts hierboven
Hier kan ik je wel gelijk in geven, ze hebben de schijn tegen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de schijn ook wel tegen met dat gehuil constant, dat weet ik niet.
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja dat jij niet op niveau kunt discussiëren was al duidelijk.
Primaquote:Op woensdag 14 september 2011 17:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar duidelijker.
Ik kan zoiets gewoon objectief zien hoor, net zoals dat ik de actie van Alves rood vond en een wedstrijdje of 3 schorsing wel terecht zou vinden.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Prima
Maar ga vooral door met beweren dat je niet door een Barca bril kijkt..
Paul heeft een prima kijk op het spelletjequote:Op woensdag 14 september 2011 17:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Prima
Maar ga vooral door met beweren dat je niet door een Barca bril kijkt..
Oh maar dat ontken toch ook helemaal niet? Maar beweren dat je geen Barca bril heb is ietwat ongeloofwaardig, als je geen gelegenheid onbenut laat om in Barca's kont te kruipen.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Paul heeft een prima kijk op het spelletje
Ik vind het een mooie club en hun spel bij vlagen erg indrukwekkend maar ik walg net zo goed van al het theater en alle fopduiken als ieder ander.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh maar dat ontken toch ook helemaal niet? Maar beweren dat je geen Barca bril heb is ietwat ongeloofwaardig, als je geen gelegenheid onbenut laat om in Barca's kont te kruipen.
Is het blijkbaar tegenwoordig "not dun" om te genieten van Barcelona?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh maar dat ontken toch ook helemaal niet? Maar beweren dat je geen Barca bril heb is ietwat ongeloofwaardig, als je geen gelegenheid onbenut laat om in Barca's kont te kruipen.
Ok, duidelijkquote:Op woensdag 14 september 2011 17:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie club en hun spel bij vlagen erg indrukwekkend maar ik walg net zo goed van al het theater en alle fopduiken als ieder ander.
En ik kan prima zonder Barca bril kijken omdat ik verder geen emotionele binding o.i.d. heb met Barca.
Nee hoor moet iedereen lekker zelf weten, alleen sla ik zelf over als je het niet erg vindquote:Op woensdag 14 september 2011 17:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is het blijkbaar tegenwoordig "not dun" om te genieten van Barcelona?
Na Arsenal - Barcelona bedoel je? Toen heb ik echt met kotsneigingen op de bank gezeten ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:24 schreef Paul-89 het volgende:
Het ergste was wel Sjek van Gelder bij Studio Voetbal.
Gisteren was het niet best. Passing verliep wel vloeiend, maar dat kennen de tegenstanders nu wel. Milan heeft het slim gespeeld, Barcelona moet niet denken dat ze tegen ploegen als Milan op 70% kunnen spelen.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ok, duidelijk
[..]
Nee hoor moet iedereen lekker zelf weten, alleen sla ik zelf over als je het niet erg vindOverigens vind ik het nogal een verschil zitten tussen ergens van 'genieten' en er ronduit op geilen en/of onterecht de hemel in prijzen wat tegenwoordig veel te veel gebeurt en waar ik eerlijkgezegd een beetje kotsmisselijk van word. Altijd maar dat geBarca..
Mes que un club.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:22 schreef inZanity het volgende:
Nee hoor moet iedereen lekker zelf weten, alleen sla ik zelf over als je het niet erg vindOverigens vind ik het nogal een verschil zitten tussen ergens van 'genieten' en er ronduit op geilen en/of onterecht de hemel in prijzen wat tegenwoordig veel te veel gebeurt en waar ik eerlijkgezegd een beetje kotsmisselijk van word. Altijd maar dat geBarca..
Heb je hem weerquote:Op woensdag 14 september 2011 17:37 schreef Doublepain het volgende:
Dit is ook echt irritant:
''Barcelona en Messi tegen Milan.''![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
X 125535454542451275241784486432485472725785742587427527857254684894
NOS
Haha, prachtig toch ?quote:
Je raakt hier wel de kern denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gisteren was het niet best. Passing verliep wel vloeiend, maar dat kennen de tegenstanders nu wel. Milan heeft het slim gespeeld, Barcelona moet niet denken dat ze tegen ploegen als Milan op 70% kunnen spelen.
Ondanks dat ik Barcelona een warm hart toedraag, Speelt Madrid op dit moment beter en effectiever voetbal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |