Lol? Als ze dik willen verliezen moeten ze dat zeker gaan doen!!!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:34 schreef LuieSurinamer het volgende:
ik snap echt niet wat Milan aan het doen is...
in plaats van dat ze naar voren spelen
En om zichzelf te troosten checkt die ff mijn.ing.nlquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
IBI ZAL ALS EEN DROOGKLOOT SLAPEN VAN: HAD IK 'M NOU GEMAAKT
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze laten toppertjes als Plzen vs BATE wel lopen ja... gemiste kans!
Hahahahaha is nog zo ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niiiice!
In de eerste minuut en de laatste minuut.
De rest van de wedstrijd tegenhouden.
Ibi moest ook scorenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:38 schreef Ascendancy het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Messi heeft gewoon gefaald. In een wedstrijd had hij gewoon 2x moeten scoren. Dus verdiend gelijkspel. Balbezit zegt niets met dit Barca en verdedigende italianen.
Ja wou net zeggen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:39 schreef YazooW het volgende:
Kan me nog vorig seizoen herinneren toen echt heeeeeeeel veel CL topics verneukt werden door trolls.
Goed bezig modjes.
Dat.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:39 schreef YazooW het volgende:
Kan me nog vorig seizoen herinneren toen echt heeeeeeeel veel CL topics verneukt werden door trolls.
Goed bezig modjes.
heb me vriendin ook wakker gemaakt door mijn gejuich!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sprong toch wel even van mijn stoel
En... beetje een lekker ding?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:40 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
heb me vriendin ook wakker gemaakt door mijn gejuich!
hadden ze ook tegen inter en toch finale verloren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:40 schreef Geo3kant het volgende:
Tja, zelf laten liggen Barca, 70/75% balbezit maar echt heel gevaarlijk en veel kansen hadden ze niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef Breekfast het volgende:
Het anti voetbal heeft vandaag overwonnen![]()
inderdaad, alvesquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef mrstylo het volgende:
Ben echt blij man.
Gerechtigheid.
Barca hoorde met 10 man te spelen.
Ga weg man.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef Breekfast het volgende:
AC Milan stond 2-1 achter en heeft geen moment geprobeerd te gaan voetballen. En dan 1 zon lullige hoekschop.....
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef Breekfast het volgende:
En Barcelona hoorde een penalty te krijgen... beide gebeurde niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef mrstylo het volgende:
Ben echt blij man.
Gerechtigheid.
Barca hoorde met 10 man te spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |