We hebben gemaild. Ik heb een complete opzet gestuurd met hoofd- en deelvragen en dat was goed. We hebben afgesproken dat ik over een maand het eerste hoofdstuk inlever en dat we elkaar dan spreken op zijn kantoor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar verder heb je hem/haar nog niet gesproken? Want hoe weet je dan dat je goed bezig bent?
Hoe bedoel je toestemming gekregen om te beginnen? als in dat het onderwerp goedgekeurd is?
Goed bezig!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
We hebben gemaild. Ik heb een complete opzet gestuurd met hoofd- en deelvragen en dat was goed. We hebben afgesproken dat ik over een maand het eerste hoofdstuk inlever en dat we elkaar dan spreken op zijn kantoor.
Dan ben je al beter bezig dan de gemiddelde student. Als je dit volhoudt dan heb je nergens om zorgen over te maken. Een scriptie kan je binnen een week wegtikken als je beschikt over een goed onderwerp en bijbehorende hoofd en deelvragen. Dan is het gewoon een kwestie van de lijntjes inkleuren met de kennis die je verzameld hebt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
We hebben gemaild. Ik heb een complete opzet gestuurd met hoofd- en deelvragen en dat was goed. We hebben afgesproken dat ik over een maand het eerste hoofdstuk inlever en dat we elkaar dan spreken op zijn kantoor.
Niet echt..... je kunt van een 1jaarsvak ergens een oud tentamen vandaan halen en dan met de literatuur erbij kijken hoe ver je komt. Beetje een simulatie...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:38 schreef DanielBackward het volgende:
Kun je ergens testen oid of je het niveau van WO-Rechten aankunt?
De HBO'ers die ik ken, en dat zijn er niet zo veel, hebben wel meer moeite met de stof, maar kunnen het wel aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:27 schreef DanielBackward het volgende:
Nou ik ben echt super geintereesseerd naar zit momenteel in havo 5ga volgend jaar hbo rechten doen en wil na me P naar uni. Maar ik lees erg veel dat hbo'ers de uni niet aan zouden kunnen. Ik denk zelf dat een goede motivatie en inzet veel meer waard is maar toch zou ik wil enige bevestiging willen hebben dat ik het niveau aankan.
Doe eerst maar ff het 1e jaar van het hbo. Als je dan met redelijk gemak mee kunt en een beetje zelfstandig bent, gaat dat best lukken bij Rechten. Zo moeilijk is het echt niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:27 schreef DanielBackward het volgende:
Nou ik ben echt super geintereesseerd naar zit momenteel in havo 5ga volgend jaar hbo rechten doen en wil na me P naar uni. Maar ik lees erg veel dat hbo'ers de uni niet aan zouden kunnen. Ik denk zelf dat een goede motivatie en inzet veel meer waard is maar toch zou ik wil enige bevestiging willen hebben dat ik het niveau aankan.
Lijkt me niet echt een aanbevelingquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:16 schreef Renesite het volgende:
Check..
Ex HBO'er aanwezig. Bc. gehaald
Ik kom zélfs vanaf het MBO. Dus dit moest wel via deze weg. Heb alleen wel met veel plezier éérst mijn HBO gehaaldquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een aanbeveling![]()
Ik bedoel meer jouw aanduiding van de titel... wordt sinds 1991 niet meer verstrektquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:16 schreef Renesite het volgende:
Check..
Ex HBO'er aanwezig. Bc. gehaald
Bsc dan. Er staat Bachelor of Law op mijn diploma.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik bedoel meer jouw aanduiding van de titel... wordt sinds 1991 niet meer verstrekt. Maar je bedoelt wss LLB
Nog niet goed, dan is de titel LL.Bquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bsc dan. Er staat Bachelor of Law op mijn diploma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |