nee man, mooi juistquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:39 schreef Rodawa het volgende:
Ja aight, Pato is goed, maar wel een beetje jammer dat hij gelijk moest scoren.
Jij bent baas, Aight is concurrentie voor mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:15 schreef Spekvlek het volgende:
De vraag:
Je hebt een blok ijzer van 3kg en een temperatuur van 600°C en dat dompel je onder in een bak gevuld met water. Dat water heeft een massa van 500kg en een temperatuur van 20°C. Hoe bereken je nu de eindtemperatuur?
Antwoord:
Met de formule die beschikbaar is hiervoor heb je een probleem:
het heeft namelijk 4 variabelen: Q(ijzer), Q(water), deltaT(ijzer) en deltaT(water)
Q(ijzer) = c(ijzer)*m(ijzer)*deltaT(ijzer)
Q(water) = c(water)*m(water)*deltaT(water)
Q(ijzer) = energie die nodig is voor een temperatuurs verschil in ijzer
Q(water) = energie die nodig is voor een temperatuurs verschil in water
c(water) = soortelijke warmte van water
c(ijzer) = soortelijke warmte van ijzer
deltaT(water) = verandering in temperatuur van het water
deltaT(ijzer) = verandering in temperatuur van het ijzer.
Een van die drie variabelen kunnen we wegwerken door deltaT te defineren als:
DeltaT = Tbegin - Teind
deltaT(ijzer) = 600-Teind
deltaT(water) = 20-Teind
Aangezien Teind(water) = Teind(ijzer) valt er 1 variabele af
Doordat er geen energie verloren gaat kan je zeggen:
Q(ijzer) + Q(water) = 0
Alle energie die uit het ijzer gaat, gaat in het water zitten, (gesloten systeem)
Vervolgens kunnen we alles invullen:
c(ijzer)*m(ijzer)*deltaT(ijzer) + c(water)*m(water)*deltaT(water) = 0
444*3*(600-Teind) + 4186*500*(20-Teind) = 0
799200 - 1332*Teind + 41860000 - 2093000*Teind = 0
42659200 - 2094332*Teind = 0
2094332*Teind = 42659200
Teind = 20.37 graden Celcius
Freiss had het antwoord al gegeven, hierboven staat een correctere notatie zodat je niet in de problemen komt met de plusjes en minnetjes bij de volgende som
[..]
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent baas, Aight is concurrentie voor mij.![]()
Moet je toch sowieso niet doen... Straks is deze reeks weer weg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:41 schreef Plastic_zak het volgende:
LH die lapo-huntMaar omdat hij baas is maak ik geen TR
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:41 schreef coban het volgende:
KLOTE TOPIC TITEL PFFFF WIE IS AIGHT NOU?
Ik huntte niet, ik postte vol na mijn normale post, dat is heul anders. Ik had zelfs al verwacht dat hij dicht was.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:41 schreef Plastic_zak het volgende:
![]()
Ik moet het wel weten, we zijn er nu mee bezig met natuurkunde. Je hebt het toch over dat intelligente topic?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:41 schreef coban het volgende:
@rez; omgg
Dat je dat
Nog allemaal weet jahahah
Herinner me het maar vaag
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ja nou, maar, en, zeg dat maar tegen de crew!
Die kale kerel nu weer met z'n analyse.quote:
JA GODSGLOEIENDE GLOEIENDE.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:41 schreef Plastic_zak het volgende:
![]()
ik was bier pakkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die kale kerel nu weer met z'n analyse.Geeft wel aan hoe slecht Busquets eigenlijk in de verdediging is.
quote:
Kudos voor degene die weet waar deze uitspraak van is.quote:Hé, ben je bitch niet!
PSVquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik was bier pakken
Bavaria PSV-glazen
reclame met oude mevrouwtjesquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Kudos voor degene die weet waar deze uitspraak van is.
Welterusten.
Ik wil Grolsch Celtic glazenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik was bier pakken
Bavaria PSV-glazen
Haha okequote:Op dinsdag 13 september 2011 21:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik was bier pakken
Bavaria PSV-glazen
Hahaquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha okeBusquets kwam een paar keer vanuit de verdediging het middenveld oprennen om de bal te pakken, waardoor Pato dus zoveel ruimte kreeg.
Beter komt Puyol snel terug.
Weet jij trouwens wat er met Pique is? Ook geblesseerd?
Was grapjequote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:47 schreef coban het volgende:
[..]
Was grapje
@rez: nee dat eerste coban ontmoeting topichoe weet je dat nog man
Ja Chef.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet niet meer stout doen SV..
Dat is slecht voor je reputatie bij de mods
Inderdaad, ik heb er 3 notes bij gekregen en zit nu op 26.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet niet meer stout doen SV..
Dat is slecht voor je reputatie bij de mods
Ik was even door mijn postgeschiedenis aan het gaan en kwam het topic tegen waar ik jou voor het eerst op FOK! tegenkwam.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:47 schreef coban het volgende:
[..]
Was grapje
@rez: nee dat eerste coban ontmoeting topichoe weet je dat nog man
cool storyquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:49 schreef Dientje12 het volgende:
Later als ik ooit nog eens groot wijs en sterk word..
Wil ik maanbeheerder worden..
oh yeah, fhuck yeah
Ik heb er 2 bijgekregen en zit nu op 3.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb er 3 notes bij gekregen en zit nu op 26.
Jij flikt echt nooit wat hè?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb er 2 bijgekregen en zit nu op 3.
Zoho, da's minder dan mijquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:50 schreef aight1 het volgende:
ik heb 5 notes man
op 33000 posts
fakka joe dolfins
Ik 9quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:50 schreef aight1 het volgende:
ik heb 5 notes man
op 33000 posts
fakka joe dolfins
En daarom zou ik mod moeten worden.quote:
In tegenstelling; ik open nooit bagger.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
En daarom zou ik mod moeten worden.
lang leve studentenov danquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Conducteurs die grappig doen door te zeggen dat een kaartje in de trein kopen 35 euro duurder is
Hey mijn tekst bish,quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:51 schreef coban het volgende:
Later als ik ooit nog eens groot wijs en sterk word..
Wil ik Sylvester Stallone worden..
oh yeah, fhuck yeah
Nee, het is een heel wijze man, zoals coban al aangeeft.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hey mijn tekst bish,
Ik ken die gast niet is hij stoer?
Het was niet tegen mij maar tegen een neger die slecht nederlands sprakquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
lang leve studentenov dan
Ik ook nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In tegenstelling; ik open nooit bagger.
inskriminatiequote:Op dinsdag 13 september 2011 21:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het was niet tegen mij maar tegen een neger die slecht nederlands sprak
Mwah, soms wel. Maar ik vind je verder wel lief (zie dit topic). Topics openenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ook nietsowieso topics openen
Ach, als niemand topics opende was er ook niks om een beetje fatsoenlijk om in te reageren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ook nietsowieso topics openen
Of we hadden alleen zinvolle topics.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:54 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ach, als niemand topics opende was er ook niks om een beetje fatsoenlijk om in te reageren.
Geef voorbeelden danquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, soms wel. Maar ik vind je verder wel lief (zie dit topic). Topics openeninderdaad.
Hij is rocky, hij is rambo, en nu is hij volgespoten met botox.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hey mijn tekst bish,
Ik ken die gast niet is hij stoer?
Mjah.... Toch blijf ik erbij dat zinvol voor iedereen anders wordt opgepakt....quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Of we hadden alleen zinvolle topics.
Ik zie nergens baggerquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Feit. Enkele bagger is ook parelwaardig (quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:57 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Mjah.... Toch blijf ik erbij dat zinvol voor iedereen anders wordt opgepakt....
Voor iemand die graag baggert, is een baggertopic zinvol. Hoe irritant(en onbegrijpelijk vooral) ook voor diegenen die graag wat meer kwaliteitsletters zien.
11 juli 2010quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
even pijnlijke dingen naar boven halen
Ik ben zenuwachtig
Klote swj.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben zenuwachtig
En dat moeten wij geloven?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb alleen maar positieve notes. Ze vragen me steeds om mod te worden maar ik heb ook een leven hey.
Ik wou (wou...) net zeggen; ik begon bij de laatste paginaquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik zie nergens bagger
en anders was dat heel lang geleden
QFT wel ja.quote:
HET WAS OOK SPANNENDquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben zenuwachtig
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb alleen maar positieve notes. Ze vragen me steeds om mod te worden maar ik heb ook een leven hey.
Heb je echt gepaint?quote:
En je notes zijn ook niet positief. Nu klopt de realiteit weer.quote:
Keihard verworpen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
En je notes zijn ook niet positief. Nu klopt de realiteit weer.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:00 schreef coban het volgende:
[..]
Heb je echt gepaint?
Omg 1!1! Ik weet hoe aight eruit ziet nu 1!1!
Ja rambo is wel stoerquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:55 schreef coban het volgende:
[..]
Hij is rocky, hij is rambo, en nu is hij volgespoten met botox.
was ie lelijk zekerquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:02 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb ooit een Paint gepost in een rellen-in-GB-topic, echter niemand reageerde
Link?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:02 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb ooit een Paint gepost in een rellen-in-GB-topic, echter niemand reageerde
Faal?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:02 schreef LompeHork het volgende:
De eerste post was gelijk de beste post.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:35 schreef Lutte het volgende:
Gave paints!!
En veel mensen durven gewoon niet meer naast vreemden te gaan zitten, 't is triest ja...
Zonder kutkick kon je hem ook nog gewoon bekijken hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
zonde om die paint te laten vergaan.
Ja maar anderen nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Zonder kutkick kon je hem ook nog gewoon bekijken hoor.
Omg, ik gniffelde.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Het topic zal ik niet posten omdat nutteloze kick.
je hebt alleen vis erop gepaint?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Het topic zal ik niet posten omdat nutteloze kick.
Weet je hoe lang het duurde om dat te perfectioneren?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je hebt alleen vis erop gepaint?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet je hoe lang het duurde om dat te perfectioneren?![]()
Idd snot ja, ben kapotverkoudenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah. Hoe sociaal. Oh nee. Toch niet. Snotje!
Geloof ik nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een uur, een modderFOK!king uur
Was het niet gewoon een straaljager die op de één of andere manier geen volledige verbranding had?quote:
weet ik nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was het niet gewoon een straaljager die op de één of andere manier geen volledige verbranding had?
Drukke dag, altijd kut.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Janken doe je maar in KLB![]()
'sup Worst?
Ik wil ook ergens een baas in zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef coban het volgende:
Vanaf nu is aight een baas in paintspaintbaas
Heyyy niet huilen de wederhelft van mattiesforlife is hierrquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef coban het volgende:
Vanaf nu is aight een baas in paintspaintbaas
coban!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:12 schreef coban het volgende:
[..]
Heyyy niet huilen de wederhelft van mattiesforlife is hierr
Jij bent baas in biddennaargodomzoknapalsdieenesuperknappejongen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wil ook ergens een baas in zijn
Dat kan ik nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Paint een foto van ons allemaal, met gezichten enzo en hoe baas we wel niet zijn
Jij bent echt baas in opvrolijkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:13 schreef coban het volgende:
[..]
Jij bent baas in biddennaargodomzoknapalsdieenesuperknappejongen.
Meh, uitslapen heet dat, beter dan niet moeten beginnenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan morgen pas om 14:00 moeten beginnen, nog erger.
Weet ikquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij bent echt baas in opvrolijken
JAWOHL!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:16 schreef Rezania het volgende:
Wtf is dit?Propaganda voor Zuid-Limburg.
Hoiquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dientje![]()
Lekker gewerkt vandaag?
Ja, en dan heel lui en ongemotiveerd achter de pc zitten en er totaal geen zin in hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, uitslapen heet dat, beter dan niet moeten beginnen
Inderdaad, het klinkt meer als een leuke omgeving om te gaan wonen als je met pensioen bent, dan om met kinderen te gaan wonen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JAWOHL!
Doe mij maar een 9 tot 5 mentaliteit danwat een bagger dat.
Ja gellukig heb jij die taakquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:17 schreef coban het volgende:
[..]
Weet ikmaar ik ben baas in het zijn van coban he, is moeilijke taak
het is toch çobanquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja gellukig heb jij die taak![]()
spreek je coban als tsjoban uit? ik dacht altijd koban
Dat dusquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, en dan heel lui en ongemotiveerd achter de pc zitten en er totaal geen zin in hebben.Mja, niet moeten beginnen is natuurlijk ook wel balen idd.
Liever naar het buitenland dan naar Limburg imhoquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, het klinkt meer als een leuke omgeving om te gaan wonen als je met pensioen bent, dan om met kinderen te gaan wonen.
Erg moeilijk inderdaad. :;)quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:17 schreef coban het volgende:
[..]
Weet ikmaar ik ben baas in het zijn van coban he, is moeilijke taak
Zuid-Limburg is toch België en dus buitenland?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Liever naar het buitenland dan naar Limburg imho![]()
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat was geen beltoon, maar een stemmetje in je hoofd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Vandaag bijna gek geworden door een irritante beltoon van iemandHet klonk alsof het me aan het uitlachen was
Half 8, :quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hoelaat moet je morgen weer beginnen?
Denken dat dat een beltoon isquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:20 schreef Plastic_zak het volgende:
Vandaag bijna gek geworden door een irritante beltoon van iemandHet klonk alsof het me aan het uitlachen was
Beter staan we dat af aan België ja, net als Brabant, past daar ook wel tussenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zuid-Limburg is toch België en dus buitenland?Nou ja, ik ga liever in Nieuw-Zeeland, Australië of Canada wonen.
Ik!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb udowu gepaint wie wilt zien
IKquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
we zijn benieuwdquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Frietquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter staan we dat af aan België ja, net als Brabant, past daar ook wel tussen"ons mam"
Donker haar en blauwe ogen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik weet maar hoe een paar mensen eruitzien sorry
Jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het duurde maar een paar seconde dus jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
Denken dat dat een beltoon is.
Welke ben ik dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter staan we dat af aan België ja, net als Brabant, past daar ook wel tussen"ons mam"
BEN IK DIE ROZE OMGOMGOMG.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben zo goed als kaal IRLquote:
Niet zonder boeren, maar die hebben we hier nog wel zitten, dus komt helemaal goed.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad.Wij kunnen prima overleven zonder die boeren.
Smoke op schoolquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ai![]()
Ik ga zo even smoken en dan ook weer om 815 opschool zijn
IEWL DIMENS IS LELIJK.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
FOK! eiland, mooie tijden.
Je weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben zo goed als kaal IRL
[..]
Niet zonder boeren, maar die hebben we hier nog wel zitten, dus komt helemaal goed.
Op zich... Verdrijft de saaiheid een beetje denk ik. Maar ben mijn imago aan het opkraken + moet nog tot 1615 mee dan. Dus niet echt zin in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:28 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb UDOWU ook gepaint.Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het licht in de kelder uit gegaan?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik heb UDOWU ook gepaint.Man, man, man, menig vrouw hier weet dat ik minder haar heb dan dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb UDOWU ook gepaint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Omggg dat painttopiccc ik ga zoeken daar zie je mijn paint van mijzelff
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Ik kan ook niet painten, mensen hier lachen mijn paint uit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:30 schreef Rezania het volgende:
Wie kan hier echt een goede paint van UDOWU maken? Ik sowieso niet, ik kan echt niet painten.
Ik ook niet, als je begint met painten denk je echt van ja dit gaat de shit worden maar ben je eenmaal bezig lukt het nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:30 schreef Rezania het volgende:
Wie kan hier echt een goede paint van UDOWU maken? Ik sowieso niet, ik kan echt niet painten.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kan sowieso niet tekenen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ook niet, als je begint met painten denk je echt van ja dit gaat de shit worden maar ben je eenmaal bezig lukt het niet
jij?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:34 schreef mc-Piel het volgende:
Wie is hier aan het FOK!ken vanaf zijn gloednieuwe laptop?
MK?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:34 schreef mc-Piel het volgende:
Wie is hier aan het FOK!ken vanaf zijn gloednieuwe laptop?
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
MK?
coban?
Aight1?
Rezania?
LompeHork?
ZEG HET MIJ, IK KAN NIET TEGEN DEZE SPANNING.
Dat wolvenshirt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:35 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is coban, ik ben er compleet van overtuigd.![]()
Eckte bazen hebben deze:quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:35 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is coban, ik ben er compleet van overtuigd.![]()
weenie coban is rechts want die heeft hoofdoekquote:
Teken van de FOK!kers, je weet zelf toch?quote:
Dan ben ik maar geen baas, ik wil nog dood worden gevonden met zo'n shirt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eckte bazen hebben deze:
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Omdatappel is te mooi om te painten
JONGUH. Dat shirt is het bazenshirt, ook al zou ik mijn hond er van af trappen, voor eckte, eckte bazen!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ben ik maar geen baas, ik wil nog dood worden gevonden met zo'n shirt.
dat is beetje donker en oogkleur was te gedetailleerdquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Liever donker haar en blauwe ogen.
Terechte trots.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:39 schreef aight1 het volgende:
ik heb een toshiba laptop en ik ben trots
Fijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
dat is beetje donker en oogkleur was te gedetailleerd
ik zal aan je denken de volgende keer
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:39 schreef aight1 het volgende:
ik heb een toshiba laptop en ik ben trots
quote:
Moeten dit soort reacties nou echt elke keer als iemand een ninja maakt?quote:
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
mijn poging
[ afbeelding ]
ik heb geprobeerd
Wut? Niet dat ik het beter kanquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
mijn poging
[ afbeelding ]
ik heb geprobeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |