Ja. Ik vond niet dat het geweldig getypt was, en ik vond wel dat er een compliment moest komen.quote:
Het gaat dan ook om de inhoud niet de opmaak.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja. Ik vond niet dat het geweldig getypt was, en ik vond wel dat er een compliment moest komen.
Oké, ik zal de OP even lezen, en dan zal ik spoedig met een antwoord komen.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de inhoud niet de opmaak.
Nee ze hebben mij niet gezien denk ikquote:Op maandag 10 januari 2011 19:15 schreef Franneh het volgende:
Kreeg je ook een anal probe net als Cartman?
En het komt niet in je op om 112 te bellen omdat er een brandende helikopter door de lucht vliegt?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:11 schreef aight1 het volgende:
Het was wel ver weg, dus ik dacht eerst dat het een helikopter was, maar toen deed het ineens dit:
[ afbeelding ]
En dat doen helikopters niet. Vervolgens reed ik langs een aantal bomen, en was het ding uit zicht, en daarna ineens verdwenen.
Het was geen brand, gewoon een vlam zo van yo ik ga wegvliegen. Maar hij vloog niet weg.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:17 schreef Isambard het volgende:
[..]
En het komt niet in je op om 112 te bellen omdat er een brandende helikopter door de lucht vliegt?
Omdat z'n motor in de fik stond natuurlijk, duh!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Het was geen brand, gewoon een vlam zo van yo ik ga wegvliegen. Maar hij vloog niet weg.
Niet want het duurde maar 1 seconde ofzoiets.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:19 schreef Isambard het volgende:
[..]
Omdat z'n motor in de fik stond natuurlijk, duh!
Ik wil nog één goede beurt krijgen voor ik doodgaquote:Op maandag 10 januari 2011 19:20 schreef Ascarona het volgende:
[..]
Het is maar een jaartje eerder, wat maakt het uit?
Snel uitgefikt dan. Was er toch geen redden meer aan geweestquote:Op maandag 10 januari 2011 19:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Niet want het duurde maar 1 seconde ofzoiets.
Goed punt...quote:Op maandag 10 januari 2011 19:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wil nog één goede beurt krijgen voor ik doodga
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |