Juist, ik ga hier gewoon niet eens op inquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:58 schreef SoldMayor het volgende:
Zeker te weten de slechtste TT ooit.
FIFA.![]()
-edit-
Dat zou ik ook maar zeker niet doen nee.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Juist, ik ga hier gewoon niet eens op in
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:58 schreef SoldMayor het volgende:
Zeker te weten de slechtste TT ooit.
FIFA.![]()
-edit-
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat zou ik ook maar zeker niet doen nee.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat zou ik ook maar zeker niet doen nee.
Copy/paste uit FIFA topicquote:
Xblister haat op alles zoals fifa omdat iedereen dat leuk vind.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Xblister is ook een PES fan. En faal TT.
Uh nee, copy/past van youtube "frontpage". Wijsneus.quote:
Xblister haat het ook al hij weer eens een xbl ban heeftquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Xblister haat op alles zoals fifa omdat iedereen dat leuk vind.
Dan denken ze speciaal te zijn.
Jij bent precies zoals ik alle FIFA spelers voor me zie. FIFA is het beste en als je het daar niet eens mee bent dan zit je fout. Je kan zo vaak als je wiltquote:
Omdat Pedro een baas is en Afellay te kort komt voor Barca vind ik dat niet heel gekquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:17 schreef SoldMayor het volgende:
Pedro in de basis en Afellay op de bank zometeen bij Barce-Milan.![]()
Wat is er mis met de trainer/coach van Barca.
Er zijn genoeg mensen die niks met CR hebben hoor, En CS is ook tof.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij bent precies zoals ik alle FIFA spelers voor me zie. FIFA is het beste en als je het daar niet eens mee bent dan zit je fout. Je kan zo vaak als je wiltdoen, maar je durft niet eens in de discussie aangezien CS al 12 jaar lang wordt gespeeld, vroeger meest gespeelde spel was en je gay ass voetbal spelletje alleen door mensen worden gespeeld die zich aftrekkken over Cristiano Ronaldo.
Toevalligquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Uh nee, copy/past van youtube "frontpage". Wijsneus.
Zo het zit wel erg diep he.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij bent precies zoals ik alle FIFA spelers voor me zie. FIFA is het beste en als je het daar niet eens mee bent dan zit je fout. Je kan zo vaak als je wiltdoen, maar je durft niet eens in de discussie aangezien CS al 12 jaar lang wordt gespeeld, vroeger meest gespeelde spel was en je gay ass voetbal spelletje alleen door mensen worden gespeeld die zich aftrekkken over Cristiano Ronaldo.
Alle games zijn cool behalve MMORPG's en racegamesquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Diep bij jou iig, je weigert jouw mening te geven behalve te zeggen dat iedereen die CS beter vind het fout heeft.quote:
Jonguh wat kom je nou hatuh op Forza 4 man met je UFC games die zijn voor mensen die zich aftrekken op gladde mannen die elkaar neerhoekuh!quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alle games zijn cool behalve MMORPG's en racegames
Wat de fak moet jouw avatar voorstellenquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:37 schreef KoningStoma het volgende:
Fifa, CoD, The sims, allemaal een pot nat. Het zijn allemaal uitgemolken, goedkope, slappe aftreksels van het orgineel.
Ik gok animatie van GoW.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat de fak moet jouw avatar voorstellen
En verder met je lul verhaal over hoe jij fifa spelers ziet slaat natuurlijk ook nergens op.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Juist, ik ga hier gewoon niet eens op in
Hahahaha.quote:
Dat zie je toch aan de quote?!quote:
Haha, die 1-0.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:46 schreef SoldMayor het volgende:
Nou barca-milan wat zal het worden?
1-0? 3-0? 5-0? 10-0?
Maar eerst stond er nog een quote van mij bijquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zie je toch aan de quote?!
Hmm AC Milaan - Barca, Dortmund - Arsenal of Chelsea - Leverkussen?!
Toch maar AC - Barca
Ah ?! Die zag ik niet staanquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar eerst stond er nog een quote van mij bij [ afbeelding ]
Een hond is het is en meer niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:57 schreef SoldMayor het volgende:
Dani Alves toch zeker de beste rechtsback van de wereld.![]()
Die man zou net zo goed rechter vleugel aanvaller kunnen zijn.
nee dat is Pepequote:Op dinsdag 13 september 2011 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Een hond is het is en meer niet.
Oei, jij durftquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:25 schreef badboynova het volgende:
Cristiano Ronaldo stap het veld op en spreekt het publiek toe "god heeft mij hier heen gestuurd om jullie de beste voetballer te laten zien".
Even valt iedereen stil tot dat Messi uit de lucht komt dalen en ook het publiek toespreekt "ik heb helemaal niemand naar jullie gestuurd"
`quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:25 schreef badboynova het volgende:
Cristiano Ronaldo stap het veld op en spreekt het publiek toe "god heeft mij hier heen gestuurd om jullie de beste voetballer te laten zien".
Even valt iedereen stil tot dat Messi uit de lucht komt dalen en ook het publiek toespreekt "ik heb helemaal niemand naar jullie gestuurd"
die ben je dus kwijtquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:35 schreef dreamzk het volgende:
Ajax 2.4 odds om morgen te winnen. Even 20e ingezet
quote:
Ik zat eigenlijk te denken of 3 minuten vol lullen over Feyenoord of 3 minuten ajax bashen. Beide kan ik welquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
Over de prijzenkast van Ajax, maar aan 3 minuten heb je dan niet genoeg
Als ajax thuis niet wint van lyon dan is doorgaan is de cl al bijna onmogelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je verwart het lyon van 4 jaar geleden met het lyon van nu. Alle goede spelers zijn weggekocht en we kunnen ze hebben. Zeker nu ze bij ons op bezoek komen.
Als je die witte punt muts afzet, dan lok je ze niet zo snel naar je toequote:Op dinsdag 13 september 2011 21:57 schreef vandermar het volgende:
LOL, ik zeg op twitter dat alle goede doelen richting Afrika dikke onzin zijn en dat Afrika nooit beter zal worden en dat we beter de geldkraan richting daar kunnen stoppen omdat het bodemloze put is. Krijg ik van die gereformeerde linkse bomenknuffelaars op mijn dak
Maar hoezo een willekeurig gekozen onderwerp? Als je dus 3 minuten maar enthousiast en kwalitatief hoogstaand genoeg presenteert over hoe je je vriendin hebt geneukt gisteravond, dan is het ook al goed?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken of 3 minuten vol lullen over Feyenoord of 3 minuten ajax bashen. Beide kan ik wel
Ik heb niets tegen negroïde mensen hoor alleen vind ik dat het wel eens over moet zijn met het geld pompen in Afrika terwijl er toch vrijwel niets te redden valt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als je die witte punt muts afzet, dan lok je ze niet zo snel naar je toe
fixedquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar hoezo een willekeurig gekozen onderwerp? Als je dus 3 minuten maar enthousiast en kwalitatief hoogstaand genoeg presenteert over hoe je je vriendin rechter hand hebt geneukt gisteravond, dan is het ook al goed?
Ja, het hoeft niet echt van hoog niveau te zijn, het gaat meer om de interactie met de klas en dat je niet loopt te uuh uuh uuhen als een randebiel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar hoezo een willekeurig gekozen onderwerp? Als je dus 3 minuten maar enthousiast en kwalitatief hoogstaand genoeg presenteert over hoe je je vriendin hebt geneukt gisteravond, dan is het ook al goed?
Ik had ook HBO moeten gaan doenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, het hoeft niet echt van hoog niveau te zijn, het gaat meer om de interactie met de klas en dat je niet loopt te uuh uuh uuhen als een randebiel.
Je doet nu uni toch?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik had ook HBO moeten gaan doen
Dit vak hebt je er alleen maar voor zodat je makkelijker kan presenterenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik had ook HBO moeten gaan doen
Precies. Eigenlijk verneuk je gewoon je tijdquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit vak hebt je er alleen maar voor zodat je makkelijker kan presenterenje hebt er een multiple choice tentamen voor maar het is meer een bijvak zeg maar. Ik vind bijvoorbeeld dat ik het helemaal niet nodig heb. Ik ga staan, heb goede interactie en loop niet te stotteren als de neten. Alleen zulke kut opdrachten zijn poep.
Klopt, jammergenoeg is er 80% opkomst plichtquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Eigenlijk verneuk je gewoon je tijd
Luister goed naar mij, morgen ga je gewoon als een baasquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, het hoeft niet echt van hoog niveau te zijn, het gaat meer om de interactie met de klas en dat je niet loopt te uuh uuh uuhen als een randebiel.
Rofl, jammer dat de lekkere wijven in het andere groepje zittenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
Luister goed naar mij, morgen ga je gewoon als een baas [ afbeelding ] voor de klas staan, en ga je de rest uitleggen waarom die lekkere chick in de klas nou lekker is.
Je trek die bh naar beneden om te verhaal wat kracht bij te zetten waarom ze lekkere tits heeft, daarna scheur je die broek van haar reet af en gooit haar op een tafel terwijl je jouw puddingbuks bij haar naar binnen stamp en uitleg geef wat de voordelen zijn van een goed sopje
En als je zeker een 10 wilt, dan zou ik je aan willen raden om te gaan zingen terwijl je je die chick de les leest "everyday i'm swaffeling" 100%scorequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rofl, jammer dat de lekkere wijven in het andere groepje zittenOf, er zit er nog een die wel decent is met lekkere tet'n. Ik zal het in overweging nemen
Haha, dat laatste hoort er std bijquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
En als je zeker een 10 wilt, dan zou ik je aan willen raden om te gaan zingen terwijl je je die chick de les leest "everyday i'm swaffeling" 100%score
Bij mijn studie is echt tien procent vrouwquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rofl, jammer dat de lekkere wijven in het andere groepje zittenOf, er zit er nog een die wel decent is met lekkere tet'n. Ik zal het in overweging nemen
Ziekjes volgens mij? Was schijnbaar aan het overgevenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:53 schreef dreamzk het volgende:
Lekkere goal hoor. Waarom was iniesta trouwens gewisseld?
80% chick bij ons lolquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij mijn studie is echt tien procent vrouwVerder heel wat balletjes die met hun achterover gekamde haartjes en door hun papie betaalde iPad in de collegezaal zitten en denken het al gemaakt te hebben.
http://www.olweb.fr/fr/Pros/300001/Effectifsquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je verwart het lyon van 4 jaar geleden met het lyon van nu. Alle goede spelers zijn weggekocht en we kunnen ze hebben. Zeker nu ze bij ons op bezoek komen.
Dat zij de mooistenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij mijn studie is echt tien procent vrouwVerder heel wat balletjes die met hun achterover gekamde haartjes en door hun papie betaalde iPad in de collegezaal zitten en denken het al gemaakt te hebben.
Dus je ben meer zo een lotr baasquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
80% chick bij ons lolwel veel monsters en draken ook wel bekend als grenades. Gelukkig kan ik wel ontwijken
Ugh, als ik ergens een hekel aan heb.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Que?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:41 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dus je ben meer zo een lotr baas
Ooh dat dacht ik vanwege de monsters en draken in je klasquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Que?
Lord of the RIngsNo papie, eerder het tegenovergesteld
Ik ben nog eerder een kakker dan een Lotr fanboy XD
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ooh dat dacht ik vanwege de monsters en draken in je klas
Jij komt uit Friesland en je bent Feyenoord fan hoe komt dat zo? Bovendien Feyenoord stelletje bedelende paupersquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo, genoeg steekwoorden voor een half uur heb ik lijkt me. Morgen Feyenoord shirt mee, uiteraard met Van Hooijdonk als bedrukkingen dan flammen.
Tsja, het zit er vanaf je geboorte in voor welke club je bent. Ik heb niets met Cambuur en Heerenveen terwijl dat dichtbij is. Tuurlijk ben ik bij beide clubs wel eens te vinden, vrienden zijn namelijk voor Cambuur en bij Heerenveen lekker in de Logè ^^ gratis bier en eten me dunkt XDquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij komt uit Friesland en je bent Feyenoord fan hoe komt dat zo? Bovendien Feyenoord stelletje bedelende paupers!!!!!!!!
Heeft dit iets te maken met de hoge inteelt cijfers in die regio, er hoeft gelukkig geen onderzoek te komen wat de gevolgen van inteelt is ivm dit al bekend is(zie fr12.nlquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, het zit er vanaf je geboorte in voor welke club je bent.
achja me pa komt ook uit amsterdam, en die is ook voor feyenoord...quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij komt uit Friesland en je bent Feyenoord fan hoe komt dat zo? Bovendien Feyenoord stelletje bedelende paupers!!!!!!!!
Fr12 heb ik niets mee te maken, irritante kinderen spoken daar rond. Maar inteelt hier? Nee verre van, zou ik eerder in de randstad zoeken. Of ja, Leeuwarden is ook wel inteelt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heeft dit iets te maken met de hoge inteelt cijfers in die regio, er hoeft gelukkig geen onderzoek te komen wat de gevolgen van inteelt is ivm dit al bekend is(zie fr12.nl).
Pa van een maat van mij komt ook uit Amsterdam, is een echte amsterdammer maar is ook voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
achja me pa komt ook uit amsterdam, en die is ook voor feyenoord...
Goku pwns iedereenquote:
Nou weet je hoe ik me voel, maar dan met een hele stad.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ze ontwijken jou anders wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
80% chick bij ons lolwel veel monsters en draken ook wel bekend als grenades. Gelukkig kan ik wel ontwijken
Is cool kerelquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:55 schreef SoldMayor het volgende:
Nicklas morgen Dead Island?
Ik denk dat ik hem morgen koop.
Win hem toch niet via fok.
quote:Op woensdag 14 september 2011 00:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze ontwijken jou anders wel.
Kunnen we ook Co-op doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is cool kerel. Ja ik weet ook niet wanneer ze de uitslag bekend maken
Ja true! Schijnbaar met 4 man zelfsquote:
4 man? No way!quote:Op woensdag 14 september 2011 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja true! Schijnbaar met 4 man zelfs. Morgen dan maar eens proberen
Sarcasme?!quote:
En meteen; NicKLaS NL is onlinequote:Op woensdag 14 september 2011 00:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
MS leert van fouten, demo van PES2012 staat er nu al op
Hèhè truequote:Op woensdag 14 september 2011 00:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En meteen; NicKLaS NL is online
Pics or it didn't happenquote:Op woensdag 14 september 2011 07:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
Iemand tips om een groep lawaaiige engelse bitches weg te krijgen?
Wil gewoon chillen, dagje op het strand. Nu hoor ik alleen maar knor knor knor met een engels accent.
Ok, ze zijn ordi lekker maar moet ze niet.
zak stenen aan de enkels binden, en de zee in flikkeren. Heb je er nooit meer last vanquote:Op woensdag 14 september 2011 07:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
Iemand tips om een groep lawaaiige engelse bitches weg te krijgen?
Wil gewoon chillen, dagje op het strand. Nu hoor ik alleen maar knor knor knor met een engels accent.
Ok, ze zijn ordi lekker maar moet ze niet.
Goedenmorgenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 06:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanaaf boosten? Dan doe ik wel meeMaar misschien beter om te doen wat kneusteun zei, HQ pro doen, dan kun je 20 minuten per game boosten
De archieven zijn eindeloosquote:Op woensdag 14 september 2011 08:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die is van meer dan een jaar geleden
Welke studie volg je ook al weer Freekie?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kutleven.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:14 schreef PierreTT het volgende:
Vroeg weerhele dag statistiek tot half 5
quote:Op woensdag 14 september 2011 10:04 schreef Rossdale het volgende:
Bwoah, werk ook maar eens een keer tot half 5 ja. Stelletje luie studenten!
quote:Op woensdag 14 september 2011 10:04 schreef Rossdale het volgende:
Bwoah, werk ook maar eens een keer tot half 5 ja. Stelletje luie studenten!
Ah, jij hebt vaste werktijden zeker?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]half 5, echte mannen werken tot kwart voor 5
tuurlijk. Ga toch niet onregelmatig werkenquote:Op woensdag 14 september 2011 10:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah, jij hebt vaste werktijden zeker?
met dat kwartiertje extra kan ie nog meer verdienenquote:Op woensdag 14 september 2011 10:11 schreef Kutstudent het volgende:
Niels, verdient toch 4 miljoen per jaar, dus dat extra kwartiertje per dag is niet echt nodig.
ja begin ook om 815, maar onregelmatig werken, kan ik ook niet meer doen. Als ik straks ook nog bij de natres zit.quote:
Wat vond ik dat altijd kut, statistiek...quote:Op woensdag 14 september 2011 09:14 schreef PierreTT het volgende:
Vroeg weerhele dag statistiek tot half 5
Ase, doe je nog aan Oriëntatielopen?quote:Op maandag 10 maart 2003 16:55 schreef Parvus het volgende:
Man
18 jr (al 6 dagen)
lengte: 1,70
gewicht: 63
Hehe nee en dat is ook geen quote van mij. Kom wel vaker dingen tegen in oude MyAT die niet kloppen. Ik ben geboren op 3 augustus, dus op 10 maart (van die post) was ik nooit al 6 dagen 18 jaarquote:Op woensdag 14 september 2011 10:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ase, doe je nog aan Oriëntatielopen?
Net als deze. Een vriend bij de jeugdbrandweer wtfquote:Op dinsdag 11 maart 2003 22:07 schreef Parvus het volgende:
Misschien eerst eens bij de jeugdbrandweer? Kun je kijken wat je er van vindt en of je hier later echt je beroep van wilt maken. Een vriend van mij zit er ook bij, hij wil later ook bij de brandweer.
Op brandweer.pagina.nl staat een overzicht van jeugdbrandweerkorpsen in Nederland.
Haha, die topics waar jij in gepost hebt.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:53 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe nee en dat is ook geen quote van mij. Kom wel vaker dingen tegen in oude MyAT die niet kloppen. Ik ben geboren op 3 augustus, dus op 10 maart (van die post) was ik nooit al 6 dagen 18 jaar
Hehe nee net een maandje 24..quote:Op woensdag 14 september 2011 10:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Haha, die topics waar jij in gepost hebt.
Maar je bent wel 26?
De odds dat lyon winnen met 2-1 zijn 9/1. Das toch positief voor mij?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.olweb.fr/fr/Pros/300001/Effectifs
Succes!
Aight, oude boy.quote:
Adres van kentekenhouder achterhalen Haaha, stalker.quote:Op woensdag 23 juli 2003 11:58 schreef Parvus het volgende:
Nou kwam ik op vakantie een leuke meid tegen, maar weet geen adres of telnr. van haar. Het enige wat ik heb is het kentekennr. van hun auto. Is het dan mogelijk het adres te laten achterhalen ?
Ja zoals ik al zei kloppen die dingen niet en ben ik dat dus nietquote:Op woensdag 14 september 2011 11:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Aight, oude boy.
[..]
Adres van kentekenhouder achterhalen Haaha, stalker.
Looool.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Aight, oude boy.
[..]
Adres van kentekenhouder achterhalen Haaha, stalker.
Jammerquote:Op woensdag 14 september 2011 11:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei kloppen die dingen niet en ben ik dat dus niet
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:12 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei kloppen die dingen niet en ben ik dat dus niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hehe ja was te verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee als ik het was zou ik het wel toegeven want daat boeit me niet zoveel, maar staat heel veel rare shit tussen.
Net als deze:Ik heb nooit op konkbal (honkbal lol) gezeten en ik weet niet eens waar Herderwijk ligtquote:Op vrijdag 27 juni 2003 13:42 schreef Parvus het volgende:
Enkele jaren terug op konkbal gezeten bij de Falcons (lelystad)
Ik woon zelf ik Herderwijk dus dat was minder het heen-weer rijden.![]()
Je hebt gewoon een dubbel leven.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:24 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja was te verwachten
Nee als ik het was zou ik het wel toegeven want daat boeit me niet zoveel, maar staat heel veel rare shit tussen.
Net als deze:
[..]
Ik heb nooit op konkbal (honkbal lol) gezeten en ik weet niet eens waar Herderwijk ligt
true, maar ik zie Ajax niet 123 winnenquote:Op woensdag 14 september 2011 10:57 schreef dreamzk het volgende:
[..]
De odds dat lyon winnen met 2-1 zijn 9/1. Das toch positief voor mij?
Die eerste post van jou dan.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:26 schreef dreamzk het volgende:
Damn guys, aSe word hier betrapt. I like it
Lol. He dreamzk, je mag het wel bij mij doen hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die eerste post van jou dan.
Zal je vriend leuk vinden.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol. He dreamzk, je mag het wel bij mij doen hoor.
De bookies wel en ik eigenlijk ook wel. Baal er hard van dat ik vanavond moet werken.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true, maar ik zie Ajax niet 123 winnen
Hm kon me dat helemaal niet meer herinneren dat ik alles in detail ging uitleggenquote:Op woensdag 14 september 2011 11:39 schreef tliciouz het volgende:
Die 2e post in dat topic, wanneer kan ik naar Utrecht komen.
Maar ik nu wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:41 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hm kon me dat helemaal niet meer herinneren dat ik alles in detail ging uitleggen
Je kan zo in een porno meespelen.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:41 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hm kon me dat helemaal niet meer herinneren dat ik alles in detail ging uitleggen
quote:Op woensdag 14 september 2011 00:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ze ontwijken jou anders wel.
Omdat patatje de basics van beffen kent?quote:Op woensdag 14 september 2011 11:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je kan zo in een porno meespelen.
Hoor hier, onze expert zal het wel even weten.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat patatje de basics van beffen kent?
Ben je nog maagd ofzo?
quote:Op woensdag 14 september 2011 11:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat patatje de basics van beffen kent?
Ben je nog maagd ofzo?
Epische shit. Een van mijn eerste beschamende posts.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:37 schreef kutkabouter het volgende:
weet iemand hoe dat nummer heet waarin het een of andere 14-jarige, maar compleet volgroeide meisje aan het strippen is? want ik heb een heel klein stukje gezien en wil hem errug graag afkijkenen nee geen pedofiel, ik ben 17.
Want? Dude, je was 17 en vmbo, dan weet je toch niet beter.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Epische shit. Een van mijn eerste beschamende posts.
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zometeen naar Amsterdam zuipen voetbal rellen Lyon supporters klappen alles
Nee mijn 5e wel. Haha.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik gok dat jouw eerste post in Lifestyle is. [ afbeelding ]
Waar blijft het filmpje?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nice.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:39 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]![]()
zonet even nieuw paar gekocht, die andere hebben het meer dan 3 jaar uitgehouden
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:39 schreef PierreTT het volgende:
Soldmayor: "Ik heb Danger Close, ik heb Danger Close, nu gaan ze allemaal zo ongezien de tyfus krijgen, ik maak ze helemaal kapot, ik noobtube alles en iedereen helemaal kapot, maakt me geen fuck uit dat ik het spel verneuk!"
Nice.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nice.
Heb net broodje gezond gekocht.
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nice.
Heb net een pak xxl condooms gekocht.
[ afbeelding ]
Lopen alleen van die domme no lifers rond die liever naar een stuk vliegend schroot kijken dan dat ze werken of naar school gaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
In bed liggen als je ook naar een prachtig stukje techniek kan kijken.
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nice.
En nu met je vriendjes die dingen vullen met water en gooien op straat.
Want dat is focking tof! [ afbeelding ]
Haten op dit?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lopen alleen van die domme no lifers rond die liever naar een stuk vliegend schroot kijken dan dat ze werken of naar school gaan.
Man, vliegtuigen, motoren en auto's is de mooiste techniek die er is. Kappen met haten.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lopen alleen van die domme no lifers rond die liever naar een stuk vliegend schroot kijken dan dat ze werken of naar school gaan.
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:47 schreef Kutstudent het volgende:
In bed liggen als je ook naar een prachtig stukje techniek kan kijken.
nice.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nice.
Heb net een pak xxl condooms gekocht.
[ afbeelding ]
Expert?quote:Op woensdag 14 september 2011 11:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoor hier, onze expert zal het wel even weten.
"tevreden klanten"quote:Op woensdag 14 september 2011 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Expert?
Ach, genoeg tevreden klanten hoor
Damn, jij zit op 68 pagina's.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:39 schreef Michhas het volgende:
Ik kan mijn eerste post niet eens terugvinden
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:39 schreef Michhas het volgende:
Ik kan mijn eerste post niet eens terugvinden
quote:Oke, laten we het even in perspectief bekijken.
Beschaving, een woord wat wij (mensen) bedacht hebben en er betekenis aan hebben gegeven is een relatief woord. Wij kennen beschaving alleen als in onze eigen beschaving, terwijl als je outside of the box denkt, dieren ook een beschaving hebben. Zij hebben ook een sociale ladder, ook iedereen die zijn eigen taak doet. En nee ze bouwen geen gebouwen, maar als je het relativeert is dat voor een vogel ook een gebouw
Dus nee, ik denk niet dat er een andere planeet is met een 'beschaving', omdat wij dat dan waarschijnlijk niet als beschaving zien
Hahahahaaaa wat een heerlijk bullshit verhaal van mezelf weer
Ik vraag me af wat jouw oude account wasquote:Op woensdag 14 september 2011 13:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Damn, jij zit op 68 pagina's.
hey tot wanneer is dat eigenlijk?quote:Op woensdag 14 september 2011 12:46 schreef vandermar het volgende:
Er is hier zo'n kut opendag deze week, of beter gezegd openweek voor de vliegbasis. Echt de hele dag non stop van die krengen lawaai te maken en langs de weg zie je allemaal van die seniele mensen met verrekijkers en camera's. Gister wilde ik lekker uitslapen, kwart voor 2 pas college, zijn ze om 9 uur al aan het vliegen
Er zijn hier vast mensen met een hoger postaantal hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 13:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hele weekend volgens mij, collega van me is er naartoequote:Op woensdag 14 september 2011 13:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hey tot wanneer is dat eigenlijk?
Oude account? Dit is m'n eerste.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jouw oude account was
nvm las hele weekquote:Op woensdag 14 september 2011 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hele weekend volgens mij, collega van me is er naartoe
t/m Zaterdag vliegbasis LWD, ik zal oordopjes kopen, kan ik zaterdag nog enig zins normaal uitslapen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hey tot wanneer is dat eigenlijk?
motorclub 1.8?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:52 schreef KneusTeun het volgende:
FUCK FIFA FUCK MW3 FUCK BF3 EN JA OOK CS! MC1.8 IS UIT!
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:52 schreef KneusTeun het volgende:
FUCK FIFA FUCK MW3 FUCK BF3 EN JA OOK CS! MC1.8 IS UIT!
Nobody remembers, nobody gives a shit.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:53 schreef vandermar het volgende:
Jullie weten dat verhaal van mij nog wel dat ik ¤500,- moest dokken voor dat PWS voor de zomer. Anders heb je pech.
Ik krijg lekker de helft terug hihi.
Edit: dat vrouwtje wat nu sport doet bij NOS verslag over zou ik best wel doen, lekkere tetten en reet heeft ze
Ik 89.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
89.com hop hop. The magical numberquote:
Ik houd meer van 69.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
89.com hop hop. The magical number
Hey kssst, doe eens liefquote:Op woensdag 14 september 2011 13:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nobody remembers, nobody gives a shit.
hoeveelheid pagina's in myatquote:Op woensdag 14 september 2011 13:58 schreef KneusTeun het volgende:
Waarom is iedereen nummers aan het posten? wat 89?
Hey kssst, niet voor jou. Talk to the handquote:
Jezus! ik heb er 2quote:
good 4 you!quote:Op woensdag 14 september 2011 14:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jezus! ik heb er 2IK HEB EEN LEVEN
Hij bedoelt; hoeveel pagina's in je postgeschiedenis.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zie er 16 bij jouquote:Op woensdag 14 september 2011 14:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
2003 belde, ze willen hun grap terug.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hey kssst, niet voor jou. Talk to the hand
Toen zat ik nog op de basisschool en kon ik nog geen Engelsquote:Op woensdag 14 september 2011 14:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
2003 belde, ze willen hun grap terug.
en toen ik in de jaren 90 nog op de basisschool zat kende ik em welquote:Op woensdag 14 september 2011 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen zat ik nog op de basisschool en kon ik nog geen Engels
Friesland héquote:Op woensdag 14 september 2011 14:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en toen ik in de jaren 90 nog op de basisschool zat kende ik em wel
The joke's on you motherfucker.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen zat ik nog op de basisschool en kon ik nog geen Engels
Art. 1 Grondwet, gelijke behandeling.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Friesland hé
Edit: Ik heb een vraagje, ik heb net een vraag beantwoord alleen heb ik geen idee welke organieke wet het antwoord op B moet zijn.
2. Een voorbeeld dat telkens weer opduikt als het gaat om botsing van grondrechten is de homoseksuele onderwijzer die op een orthodox christelijke school solliciteert en op grond van zijn seksuele geaardheid wordt afgewezen.
a. Welke grondrechten botsen hier?
De volgende twee artikelen botsen met elkaar:
Art. 1 Grondwet, gelijke behandeling en Art. 6 Grondwet waar vrijheid van godsdienst en geloofsovertuiging is. Volgens de orthodoxe christenen is het homo zijn verkeerd en wordt hij geweigerd als leraar. Echter is volgens Art. 1 Grondwet van regel dat iedereen recht heeft op gelijke behandeling.
b. Welke organieke wet is in deze case van belang?
Ik weet wel wat organieke wetten zijn alleen heb ik geen idee welke betrekking heeft op vraag B. Heeft iemand hier misschien een idee?
Thanks, heb ik er overheen gelezenquote:Op woensdag 14 september 2011 14:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Art. 1 Grondwet, gelijke behandeling.
Lego Harry Potter.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:47 schreef badboynova het volgende:
Wat zal ik eens in de pre orde gooien?
SR3, FIFA of PES, Skyrim, MW3 of BF3.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:47 schreef badboynova het volgende:
JA GEARS OF FUCKING WAR 3 NATUURLIJKquote:Op woensdag 14 september 2011 14:47 schreef badboynova het volgende:
Je ga weer fifa spelenquote:Op woensdag 14 september 2011 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pfff bek af , tijd om weer iets aan sport te gaan doen of iig conditie
Dan zouden we een nieuwe aanmaken en de jouwe laten sluiten.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:28 schreef vandermar het volgende:
Ik zou wel een sneaky bitch zijn wanneer ik de lapo heb en een trololo TT aanmaak
Dat ben je sowieso al.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:28 schreef vandermar het volgende:
Ik zou wel een sneaky bitch zijn wanneer ik de lapo heb en een trololo TT aanmaak
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan zouden we een nieuwe aanmaken en de jouwe laten sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |