Deze is nice! Stormtrooper eropquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:19 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry voor of topic TVP
[ afbeelding ]
Kies de groene, dat is 1000 eurie wel gespendeerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:19 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry voor of topic TVP
[ afbeelding ]
Oja en jouw paint ook!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:24 schreef SoldMayor het volgende:
Ik vind dat die bazen kill van Blazarr tegen misterr in de OP moet
Ik betaal er geen 1000 voor dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:22 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Kies de groene, dat is 1000 eurie wel gespendeerd
Welkomquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:02 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben weer in het landMisschien vanavond nog even een potje meepikken
Speel jij daar mw2 mee??quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:19 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry voor of topic TVP
[ afbeelding ]
Illegaal, de grenzen waren toch weer dichtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:02 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben weer in het landMisschien vanavond nog even een potje meepikken
Haha ik had vandaag op ffa een potje 30-6 met alleen de usp en niet eens akimboquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:48 schreef FUUUU het volgende:
Free-for-All blijft toch de meest relaxe game mode. 30-4 en heb alleen de M9 gebruikt
Gvd waarom hebben ze zoiets niet hier in de buurt :/. Hier hebben ze ook een boeren landschapquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik betaal er geen 1000 voor dus dat komt wel goed.
Sponsordeals FTW!
Hopelijk kan ik vanavond joinen, heb weer is wat issue's met verbinding :S
Waar kom je vandaan? ze hebben het bijna in elke stad in NLquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gvd waarom hebben ze zoiets niet hier in de buurt :/. Hier hebben ze ook een boeren landschap
Als je 4 xboxen heb die aangesloten zijn op je modem/router, dan zal je iedere xb een eigen vaste ip moeten geven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:43 schreef Jaytonism het volgende:
Hey beste slimme Fokkers,
Ik heb eindelijk Xbox live, maar mijn NAT is strict. Ik ben al een heel eind om deze open te krijgen. Heb in mijn router uPnP al aangezet en mijn Xbox live toegevoegd. Ik weet dus alleen niet welke apparaat ik hem toe moet wijzen. Ik heb er een stuk of vier staan. Ik denk dat het unknown:gg.04 bla bla is, maar weet het niet zeker. Het werkt dus nog niet. Naderhand heb ik op toepassen etc. gedrukt, maar 't werkt nog steeds niet. Moet ik nog andere handelingen verrichten zoals het rebooten van de router, of is dit niet nodig? En, is de unknown apparaat mijn Xbox live account?
Thanks.
In het midden van de driehoek : DenBosch, Eindhoven en Tilburgquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? ze hebben het bijna in elke stad in NL
Waar ze brommers doen kiekenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In het midden van de driehoek : DenBosch, Eindhoven en Tilburg
Dude dan zit je er beter voor dan mij!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In het midden van de driehoek : DenBosch, Eindhoven en Tilburg
Heel simpel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:43 schreef Jaytonism het volgende:
Hey beste slimme Fokkers,
Ik heb eindelijk Xbox live, maar mijn NAT is strict. Ik ben al een heel eind om deze open te krijgen. Heb in mijn router uPnP al aangezet en mijn Xbox live toegevoegd. Ik weet dus alleen niet welke apparaat ik hem toe moet wijzen. Ik heb er een stuk of vier staan. Ik denk dat het unknown:gg.04 bla bla is, maar weet het niet zeker. Het werkt dus nog niet. Naderhand heb ik op toepassen etc. gedrukt, maar 't werkt nog steeds niet. Moet ik nog andere handelingen verrichten zoals het rebooten van de router, of is dit niet nodig? En, is de unknown apparaat mijn Xbox live account?
Thanks.
Dat is bij Teun hoor! Teun waar kan het kratje bier heenquote:
Ali B... Tering, goed gelachen vandaagquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:16 schreef KoningStoma het volgende:
En dan kom ík online en dan gaat iedereen weg..
Of Sabotagequote:Op woensdag 25 augustus 2010 06:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanaaf boosten? Dan doe ik wel meeMaar misschien beter om te doen wat kneusteun zei, HQ pro doen, dan kun je 20 minuten per game boosten
Voordeel is wel, bij S&D kun je tussen rondes met elkaar praten, bij HQ zul je af en toe dan met het andere team in 1 op 1 Private chats moetenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 06:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanaaf boosten? Dan doe ik wel meeMaar misschien beter om te doen wat kneusteun zei, HQ pro doen, dan kun je 20 minuten per game boosten
We kunnen toch ook Barebones FFA doen? Dat deden we laatst toch ook ofniet? Toen zaten we ook in een party maar konden we gewoon een game zoeken...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:35 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Voordeel is wel, bij S&D kun je tussen rondes met elkaar praten, bij HQ zul je af en toe dan met het andere team in 1 op 1 Private chats moeten
Dan moet ik toch eens gaan rondkijkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dude dan zit je er beter voor dan mij!
Daar hebben ze alles wat je nodig hebtveel velden en winkels!
OFFFFFFFFFFFFF, je verkoopt je xboxquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Of of of of we maken teams van 2 en gaan Spec Opsen
Stinkui, PS3 of Xdoos?
Waarom Nick, waarom? Waarom zou ik zoiets doen? Vertel mij dat eens Nick, waarom?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
OFFFFFFFFFFFFF, je verkoopt je xbox
Kan je wel vast vertellen dat het een dure hobby is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet ik toch eens gaan rondkijken
Juiste route moet je makenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zonet een potje S&D 11 - 3![]()
Soms heb je echt geluk dat je een juiste route kiest
ik had ook een idioot met een shield maar die was binnen 2 sec doodquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Juiste route moet je maken
Gister had ik ook nog met de fokkers een 11-1 maar die n00bs allemaal met hun riot shields
Hoe durf je!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Juiste route moet je maken
Gister had ik ook nog met de fokkers een 11-1 maar die n00bs allemaal met hun riot shields
Gelukkig heb ik een fijn salarisquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kan je wel vast vertellen dat het een dure hobby is.
Dus verkoop je xbox maar vast
Wat versta je onder boosten? Als het betekent dat ik vrijwillig dood ga dan is het antwoord neequote:Op woensdag 25 augustus 2010 06:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat versta je onder boosten? Als het betekent dat ik vrijwillig dood ga dan is het antwoord nee
En ik danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:22 schreef PierreTT het volgende:
Wat Tauch zegt, boostenNeem een voorbeeld aan ekte bazen als Fsmxi, Soldmayor, Tauch en ik die alles zelf verdiend hebben
En Dr. Pringles trouwens!
What the.. waar slaat dat nou weer opquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Iedereen onder prestige 5 telt niet mee.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Iedereen met Dr. voor zijn naam telt niet mee.
Zullen we de scores vs time played eerst eens vergelijken?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bang voor mij?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Heb je die van gamehubs ofzo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:31 schreef SoldMayor het volgende:
Nou mij zie voorlopig niet meer MW2 doen..
MAFIA 2 is here
Echte bazen zijn 10.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dark Vaderquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alleen al bij je stem lopen de rillingen over mijn rug!
Ja klopt, en dat je steeds moet gaan switchen omdat je zelf tussendoor niet kan praten maakt het ook minder leuk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:06 schreef Rossdale het volgende:
Jep, maar 35 euro is wel veel geld voor iets wat maar even grappig is...
xboxlive account : Kneusteun doet ook wonderen jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:38 schreef KneusTeun het volgende:
Trashtalk... daar heb je toch heul zo'n kastje nie voor nodig?
xdoosquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Of of of of we maken teams van 2 en gaan Spec Opsen
Stinkui, PS3 of Xdoos?
voor de geinteresseerden:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:20 schreef Parvus het volgende:
Dit trash talk shit was echt zo geniaal
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:33 schreef remmertjuh het volgende:
Ik speel ook een paar dagen weer, best leuk, alleen ik word de heletijd kapot geschoten door die killstreaks, kunnen ze die dingen er niet uitslopen ofzo..
Leuk als je PC naast je Xbox staat, maar dan zou ik al een 25 m lange kabel nodig hebbenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
voor de geinteresseerden:
Ik heb een tijdje geleden deze headset gekocht:
http://www.steelseries.co(...)neckband/information
Daar zat dit dingetje gratis bij:
http://www.steelseries.co(...)onnector/information
Daarmee kan je met zon soort kabeltje je pc geluid aansluiten op de mic ingang van de controller:
http://kabeltje.com/35mm-jack-kabel-025-meter-p-2157.html
Alleen zo jammer dat er geen barebones hardcore isquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je een Barebones gametype zoekt zijn er automatisch geen killstreaksGewoon bij find game, en dan staat er bij een paar gametypes barebones bij, die moet je hebben
![]()
Bijna altijd als ik Tauch hier zie posten is het 13:39quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Bijna altijd als ik Rossdale hier zie posten is het 13:37
Iedereen heeft wel een laptop tegenwoordig, toch? ;Dquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leuk als je PC naast je Xbox staat, maar dan zou ik al een 25 m lange kabel nodig hebben
Ikke nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:30 schreef Parvus het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een laptop tegenwoordig, toch? ;D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |