Deze is nice! Stormtrooper eropquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:19 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry voor of topic TVP
[ afbeelding ]
Kies de groene, dat is 1000 eurie wel gespendeerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:19 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry voor of topic TVP
[ afbeelding ]
Oja en jouw paint ook!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:24 schreef SoldMayor het volgende:
Ik vind dat die bazen kill van Blazarr tegen misterr in de OP moet
Ik betaal er geen 1000 voor dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:22 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Kies de groene, dat is 1000 eurie wel gespendeerd
Welkomquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:02 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben weer in het landMisschien vanavond nog even een potje meepikken
Speel jij daar mw2 mee??quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:19 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry voor of topic TVP
[ afbeelding ]
Illegaal, de grenzen waren toch weer dichtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:02 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben weer in het landMisschien vanavond nog even een potje meepikken
Haha ik had vandaag op ffa een potje 30-6 met alleen de usp en niet eens akimboquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:48 schreef FUUUU het volgende:
Free-for-All blijft toch de meest relaxe game mode. 30-4 en heb alleen de M9 gebruikt
Gvd waarom hebben ze zoiets niet hier in de buurt :/. Hier hebben ze ook een boeren landschapquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik betaal er geen 1000 voor dus dat komt wel goed.
Sponsordeals FTW!
Hopelijk kan ik vanavond joinen, heb weer is wat issue's met verbinding :S
Waar kom je vandaan? ze hebben het bijna in elke stad in NLquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gvd waarom hebben ze zoiets niet hier in de buurt :/. Hier hebben ze ook een boeren landschap
Als je 4 xboxen heb die aangesloten zijn op je modem/router, dan zal je iedere xb een eigen vaste ip moeten geven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:43 schreef Jaytonism het volgende:
Hey beste slimme Fokkers,
Ik heb eindelijk Xbox live, maar mijn NAT is strict. Ik ben al een heel eind om deze open te krijgen. Heb in mijn router uPnP al aangezet en mijn Xbox live toegevoegd. Ik weet dus alleen niet welke apparaat ik hem toe moet wijzen. Ik heb er een stuk of vier staan. Ik denk dat het unknown:gg.04 bla bla is, maar weet het niet zeker. Het werkt dus nog niet. Naderhand heb ik op toepassen etc. gedrukt, maar 't werkt nog steeds niet. Moet ik nog andere handelingen verrichten zoals het rebooten van de router, of is dit niet nodig? En, is de unknown apparaat mijn Xbox live account?
Thanks.
In het midden van de driehoek : DenBosch, Eindhoven en Tilburgquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? ze hebben het bijna in elke stad in NL
Waar ze brommers doen kiekenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In het midden van de driehoek : DenBosch, Eindhoven en Tilburg
Dude dan zit je er beter voor dan mij!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In het midden van de driehoek : DenBosch, Eindhoven en Tilburg
Heel simpel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:43 schreef Jaytonism het volgende:
Hey beste slimme Fokkers,
Ik heb eindelijk Xbox live, maar mijn NAT is strict. Ik ben al een heel eind om deze open te krijgen. Heb in mijn router uPnP al aangezet en mijn Xbox live toegevoegd. Ik weet dus alleen niet welke apparaat ik hem toe moet wijzen. Ik heb er een stuk of vier staan. Ik denk dat het unknown:gg.04 bla bla is, maar weet het niet zeker. Het werkt dus nog niet. Naderhand heb ik op toepassen etc. gedrukt, maar 't werkt nog steeds niet. Moet ik nog andere handelingen verrichten zoals het rebooten van de router, of is dit niet nodig? En, is de unknown apparaat mijn Xbox live account?
Thanks.
Dat is bij Teun hoor! Teun waar kan het kratje bier heenquote:
Ali B... Tering, goed gelachen vandaagquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:16 schreef KoningStoma het volgende:
En dan kom ík online en dan gaat iedereen weg..
Of Sabotagequote:Op woensdag 25 augustus 2010 06:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanaaf boosten? Dan doe ik wel meeMaar misschien beter om te doen wat kneusteun zei, HQ pro doen, dan kun je 20 minuten per game boosten
Voordeel is wel, bij S&D kun je tussen rondes met elkaar praten, bij HQ zul je af en toe dan met het andere team in 1 op 1 Private chats moetenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 06:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vanaaf boosten? Dan doe ik wel meeMaar misschien beter om te doen wat kneusteun zei, HQ pro doen, dan kun je 20 minuten per game boosten
We kunnen toch ook Barebones FFA doen? Dat deden we laatst toch ook ofniet? Toen zaten we ook in een party maar konden we gewoon een game zoeken...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:35 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Voordeel is wel, bij S&D kun je tussen rondes met elkaar praten, bij HQ zul je af en toe dan met het andere team in 1 op 1 Private chats moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |