Oh, softbalsters mogen natuurlijk ook reageren
Oja ik ben het best als 1e honkman maar omdat we iedereen een eerlijke kans geven en er meer mensen op 1 willen spelen wil ik ook nog wel eens in het outfield terecht komen. Maar 1e honk is mijn stekkie zegmaar. Ik ben door de tegenstander ook wel een aangeduid als "de keeper" omdat de mensen in mijn team nogal eens moeite hadden met het vinden van het bovengenoemd honk zodat ik met nog al vreemde acties de bal in eigen bezit probeerde te houden wat overigens de des betrefende wedstrijd toch elke keer gelukt is, dit ondanks de verwoede pogingen van mijn teamgenoten om de bal over, lang of met een aantal stuiters onder me door te gooien.
[Dit bericht is gewijzigd door scollon op 02-11-2002 16:37]
Vandaar dat ik ook altijd in het buitenveld geplaatst werd bij de junioren...
quote:Leftie?
Op zondag 3 november 2002 00:00 schreef Dab-erwt het volgende:
Ik speel momenteel nog bij ODIZ Frogs, maar volgend jaar misschien voor Cromtigers (hangt van het team voor volgend jaar af). Ik speelde afgelopen 3 seizoenen junioren (laagste klasse). Ik ben meestal pitcher maar af en toe ook 1e honkman.
quote:Douwe ????
Op zondag 3 november 2002 00:00 schreef Dab-erwt het volgende:
Ik speel momenteel nog bij ODIZ Frogs, maar volgend jaar misschien voor Cromtigers (hangt van het team voor volgend jaar af). Ik speelde afgelopen 3 seizoenen junioren (laagste klasse). Ik ben meestal pitcher maar af en toe ook 1e honkman.
Ik speel zelf ook bij Odiz ... honkbal in heren 1 en softbal in heruh 3 ...
En als dat idd Douwe is dan speelt ie volgend jaar ook in het eerste
quote:Dan heb jij volgens mij bij phoenix in de competitie gezeten of niet?
Op zondag 3 november 2002 12:36 schreef Jan-Ton het volgende:
speel inmiddels 10 jaar honkbal bij de Green Hearts (ben dus al op mijn 6e begonnen ) en heb afgelopen seizoen in Junioren A gespeeld. ben korte stop en catcher
quote:Hé Sietze!!!
Op zondag 3 november 2002 13:47 schreef Holyjoe het volgende:[..]
Douwe ????
Ik speel zelf ook bij Odiz ... honkbal in heren 1 en softbal in heruh 3 ...
En als dat idd Douwe is dan speelt ie volgend jaar ook in het eerste
In het 1e lijkt me wel leuk. Ik voel er weinig voor om tussen allemaal adspiranten te zitten. Volgens mij was dat namelijk het plan van Erik. Maar goed ik zal hem nog wel eens mailen. Krommenie is ook wel wat ver trouwens
quote:klopt.
Op zondag 3 november 2002 14:29 schreef scollon het volgende:[..]
Dan heb jij volgens mij bij phoenix in de competitie gezeten of niet?
quote:Ik heb Eric laatst nog gesproken en die wil jou in ieder geval in het eerste, en het hangt er een beetje vanaf hoeveel er over blijven, en waar ze dan naar toe gaan ...
Op zondag 3 november 2002 15:17 schreef Dab-erwt het volgende:[..]
Hé Sietze!!!
In het 1e lijkt me wel leuk. Ik voel er weinig voor om tussen allemaal adspiranten te zitten. Volgens mij was dat namelijk het plan van Erik. Maar goed ik zal hem nog wel eens mailen. Krommenie is ook wel wat ver trouwens
En alsjeblieft niet naar Cromtigers he
The Flags..... Ik geloof met als hoogtepunt ooit 2e klasse....
Nu alleen nog passief genieter....(TV en op het veld af en toe)
Verder actief verzamelaar van Trading Cards...
quote:Ah dan zie ik je volgend jaar
Op maandag 4 november 2002 14:53 schreef Cheetaaaah het volgende:
Ik zit ook op honkbal, ben vorige week gebeld door de manager van ons eerste herenteam: Sparks heren 1. Mag volgend jaar meespelen, toch 1e klasse landelijk. Maar moet me eerst maar ns bewijzen, een paar slechte wedstrijden en ik speel gewoon weer in het gezellige Sparks heren 2
quote:www.knbsb.nl daar is wel info te vinden over clubs in de omgeving van Arnhem
Op maandag 4 november 2002 16:18 schreef Shibber het volgende:
ik wil op honkbal/softbal, maar ik heb geen fuck idee waar ik daar voer moet zijn, ik woon in arnhem, zijn daar wel clubs btw?
ga toch bij een echte club spelen
Ja en ik speel tegen jullie, volgend jaar ook weer
Ik speel bij Double Stars Heiloo als 3e honkman, 1e honkman, outfielder, reserve catcher (als er echt niemand anders kan), bankzitter.. Ja ik ben erg veelzijdig
Speel Bij DSH in het 3e honkbal en 2e softbal (ook vaak bij eerste softbal dus cromtigers en froggers kennen mij wel, dsh rugnr 29)
Tevens coach ik de pupillen 1
grtnx to ya boys
quote:Zolang ik met honk- en softbal nog van jullie blijf winnen blijf ik bij Odiz
Op maandag 4 november 2002 23:30 schreef Quosego het volgende:
Heren Cromtigers en Odiz Frogs,ga toch bij een echte club spelen
Ja en ik speel tegen jullie, volgend jaar ook weer
Ik speel bij Double Stars Heiloo als 3e honkman, 1e honkman, outfielder, reserve catcher (als er echt niemand anders kan), bankzitter.. Ja ik ben erg veelzijdig
Speel Bij DSH in het 3e honkbal en 2e softbal (ook vaak bij eerste softbal dus cromtigers en froggers kennen mij wel, dsh rugnr 29)
Tevens coach ik de pupillen 1grtnx to ya boys
Tot volgend jaar
Sietze aka Holyjoe ...
Sinds kort ook wel Neo genoemt omdat toen ik aan het gooien was en er een bal geslagen werd op Matrix-achtige wijze de bal ving
quote:Gewoon lekker naar Adegeest komen. Ik weet niet wat je leeftijd is, maar het junioren team speelt volgend jaar landelijk en kan wel wat versterking gebruiken. En volgend jaar zijn er ws. ook weer 2 herenteams, dus daar kan ook altijd nog wel een mannetje bij
Op vrijdag 15 november 2002 11:46 schreef basset het volgende:
Bij de braves, maar heb bijna overwogen om bij adegeest te gaan spelenSinds kort ook wel Neo genoemt omdat toen ik aan het gooien was en er een bal geslagen werd op Matrix-achtige wijze de bal ving
quote:Ik denk het ook.
Op dinsdag 3 december 2002 18:34 schreef Galagus het volgende:
yep ik speel ook, bij Anaheim Angels!
quote:MLB moet je op de echte sites bijhouden
Op dinsdag 4 februari 2003 02:30 schreef Almighty het volgende:
Hier ex-3B van de Wombats Utrecht, waarom zie ik jullie nooit in het MLB topic? Geen interesse in de MBL?
Is iedereen trouwens al weer druk aan het trainen enzo?
wij wel... gaan nog niet erg met mijn knieblessure, maar komt langsaamaan weer
Toppunten: geen in de laatste 10 jaar daarvoor een paar keer landelijk kampioen, maarjah, op die leeftijd is het meestal meer geluk dan kwaliteit.
Ik heb trouwens nog een hele hoop slaghouten (aluminium zuigt, vind ik) liggen, waarvan 2 zelfs echt uit de VS
thanxx..
p.s. er is geen centraal honkbal topic, en om nou een nieuw topic te openen ging me ook wat ver.
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 22:46 schreef daanharmsen het volgende:
Ik heb wel eens een honkbalwedstrijd in het echt gezien en het komt bij mijn een beetje over als een luie sport. De hele tijd wachten en af en toe eens een bal slaan, een paar meter rennen en soms een bal vangen. Echt moe wordt je er niet van. De meeste honkballers zien er dan ook niet echt athletisch uit.
ik heb zelf 4 jaar op honkbal gezeten bij VUC in Den Haag
quote:Ik ook! Ben al naar een Anaheim Angels game geweest, en als er Baseball op TV is kijk ik altijd wel eventjes, al is het meestal niet de hele wedstrijd.
Op zondag 3 november 2002 12:13 schreef mitt het volgende:
*passief honkbalsupporter*
Heb ook TV kaart in de PC dus ik zit ook wel es te kijken als ik Fok!.
(En hier is er altijd wel ergens baseball op natuurlijk)
quote:SB = Stolen Bases
Op donderdag 19 juni 2003 21:27 schreef FooFighters het volgende:
beetje offtopic ... maar mischien weet iemand het antwoord op mijn vraag. Ik heb pas een nieuw honkbal spel gekocht.. kan iemand mij uitleggen waar deze afkortingen voor staan .avg = average Hr. zal wel homerun zijn ... maar wat betekenen die andere afkortingen ??thanxx..
p.s. er is geen centraal honkbal topic, en om nou een nieuw topic te openen ging me ook wat ver.
RBI weet ik zo ff niet.
quote:Runs Batted In.
Op vrijdag 20 juni 2003 04:00 schreef maartena het volgende:RBI weet ik zo ff niet.
Binnengeslagen punten dus.
Gestopt wegens het vroege opstaan in het weekend en dat ging niet samen met het gaan naar feesten
Sofbal competitie:
Softball 5e klasse A
1. Double Stars 3
2. The Seagulls
3. Flying Petrels 2
4. Koedijk 2
5. Alcmaria Victrix 4
6. Double Stars 4
7. The Beagles
8. Urbanus 2
honkbal competitie:
Baseball 5e klasse B
1. Cromtigers 2
2. The Seagulls
3. Odiz Frogs
4. DVH 2
5. DVH 3
6. Double Stars 3
7. The Rangers
8. The Beagles 2
9. Alcmaria Victrix 3
En ja we bakken er in beide competities niks van . Met honkbal hebben we een heel nieuw team en dat moet nog even komen.
Ik speel btw. als 3e honkman, catcher, 2e honkman, 1e honkman en outfielder
quote:
Op vrijdag 15 november 2002 11:46 schreef basset het volgende:
Bij de braves, maar heb bijna overwogen om bij adegeest te gaan spelenSinds kort ook wel Neo genoemt omdat toen ik aan het gooien was en er een bal geslagen werd op Matrix-achtige wijze de bal ving
quote:Hey streng!
Moi speeld ook bij de Braves, en basset wie ben jij dan ??
Ik speel ook bij de braves, Junioren A
[Dit bericht is gewijzigd door lgish op 26-06-2003 14:42]
quote:Ja, wil ik ook wel s weten! Volgens mij is dat High Heat baseball...weet niet zeker..
Op vrijdag 27 juni 2003 16:53 schreef FastPitch het volgende:
Speel softball in het eerste van de Spikes in de hoofdklasse herensoftball.
Leuk om te zien dat een relatief kleine sportgemeenschap toch redelijk vertegenwoordigd is op het net.
BTW wat is het beste honkbalspel op de pc/xbox/ps2 op dit moment?
quote:Haha lachen, ik ga misschien bij de Dodgers trainen binnenkort...
Op maandag 30 juni 2003 20:09 schreef Bluezz het volgende:
Trots mijn zoon showt,die pitcher is bij de Domstad Dodgers, vegeta op Fok!
3e honk btw
* Jojogirl 's team staat inmiddels bovenaan in de 6e klasse D dames softball
quote:Welk team?
Op maandag 30 juni 2003 20:33 schreef Almighty het volgende:Haha lachen, ik ga misschien bij de Dodgers trainen binnenkort...
quote:Geen idee nog, heb nog niet gekeken welke teams er allemaal zijn. Een vriend van me was benaderd om bij de Dodgers te gaan trainen, vandaar dat ik erover denk om weer eens een balletje te slaan.
Op maandag 30 juni 2003 23:07 schreef Bluezz het volgende:[..]
Welk team?
quote:Kap eens met omhoogkicken van topics!
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:34 schreef mathijs1986 het volgende:
he jongens wat is er aan de hand met het junioren team van domstad in utrecht zit ook nog UVV die zijn wel ff wat beter ;D
hm.. jammer hoor damn vind honkbal gewoon leuk reageer steeds maar 1 keer op iets ben trouwens pas vanaf gisteren aangemeld wist niet eens dat je topics dan omhoog gingen als je reageerde ging er mij gewoon om dat ik wil reageren. begrijp dat je mee eerste topic heb weg gehaald had eerst moeten zoeken ( wist nog niet dat dat kon ) maar me tweede topic had ik graag wel nog wat andere reacties op gehad aangezien dat niet in een andere topic komt ofzo. ik wilde dit gewoon ff zegge ga vanaf nu wel gewoon naar genenral chat
sorry dat deze topic nu waarscheinlijk ook een beetje omhoog is gegaan maar goed heb geen idee hoek het anders moet doen
quote:Voor feedback hebben we een apart topic bovenin de sport-lijst staan Mathijs, maar het gaat ons erom dat je niet voor elk apart honkbal-postje een nieuw topic opent.
Op woensdag 27 augustus 2003 11:13 schreef mathijs1986 het volgende:
bericht aan golverhm.. jammer hoor damn vind honkbal gewoon leuk reageer steeds maar 1 keer op iets ben trouwens pas vanaf gisteren aangemeld wist niet eens dat je topics dan omhoog gingen als je reageerde ging er mij gewoon om dat ik wil reageren. begrijp dat je mee eerste topic heb weg gehaald had eerst moeten zoeken ( wist nog niet dat dat kon ) maar me tweede topic had ik graag wel nog wat andere reacties op gehad aangezien dat niet in een andere topic komt ofzo. ik wilde dit gewoon ff zegge ga vanaf nu wel gewoon naar genenral chat
sorry dat deze topic nu waarscheinlijk ook een beetje omhoog is gegaan maar goed heb geen idee hoek het anders moet doen
Ik zal jouw post uit het gesloten topic van gisteravond even hierin kopiëren, dan kan je er verder hier over discussiëren:
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:49 schreef mathijs1986 het volgende:
He mensen plz. als je junioren topklasse speelt zegt het ff ben erg benieuwd naar uitslagen graag sneller dan www.knbsb.nl want we moeten nog wel ff niet degraderen ( speel bij UVV ).ben erg benieuwd!!!!
Speel voornamelijk buitenveld en dan overal inzetbaar. Bij het tweede team (4e klasse G) inzetbaar als joker.
groeten uit Breda
quote:Pitcher en 1e honk.
Op woensdag 15 oktober 2003 22:50 schreef qu63 het volgende:als jij het zegt... positie?? ik 3e honk rugnummer 5
quote:HCAW is mijn oude cluppie waar ik, ver voor jij geboren was, in Bussum, achter mijn huis, tegenover waar Het Spant stond, in de jaren 60 batboy was en elke thuis-wedstrijd van volgde.
Op woensdag 15 oktober 2003 22:58 schreef qu63 het volgende:
volgens vorige quote speel ik dus 3e honk. ik speel al 12 jaar bij HCAW(op m'n 6de begonnen)
Mijn liefde voor het spelletje is nooit meer weggegaan.
quote:Ik ben nu een Wombat sinds 2 jaar
Op dinsdag 4 februari 2003 02:30 schreef Almighty het volgende:
Hier ex-3B van de Wombats Utrecht, waarom zie ik jullie nooit in het MLB topic? Geen interesse in de MBL?
dat ik nieuw ben en nog geen wedstrijd heb meegespeeld neemt niet weg dat ik trots ben
quote:op de eerste foto is hij lefty, op de 2e niet
Op maandag 30 juni 2003 20:09 schreef Bluezz het volgende:
Trots mijn zoon showt,die pitcher is bij de Domstad Dodgers, vegeta op Fok!
quote:Hij is echt lefty hoor.
Op donderdag 16 oktober 2003 17:24 schreef _ManoWar_ het volgende:op de eerste foto is hij lefty, op de 2e niet
quote:nu ik beter naar de 2e foto kijk, idd
Geplaatst door golfer (Moderator) op donderdag 16 oktober 2003 18:58quote:[...]
Hij is echt lefty hoor.
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 19:03 schreef gamecube_master het volgende:
*honkballer meld*zit bij een aspiranten team van kampen, we zijn laatst nog kampioen geworden
quote:Update: Ondertussen verhuisd. Hier (Hellevoetsluis) geholpen met het opzetten van een gloednieuwe vereniging. De Hellevoet Athletics. In april begonnen als coach van de jeugd (toen 3 leden). En komend seizoen hebben we voornamelijk door mijn toedoen 4 jeugdteams!!!, peanuts, opgooi, pupillen en aspiranten. Waarvan ik de jongste 3 teams ga trainen en de pupillen ook ga coachen.
Op donderdag 21 november 2002 21:15 schreef p_iglet het volgende:
2 jaar gehonkbalt (pupillen, aspiranten) en daarna 4 jaar gesoftbalt in dames 1 bij Kickers, waalwijk. Afgelopen jaar internationaal tournooi gespeeld in tsjechie tegen oa nationale team Duitsland, jong Rusland, Chemia Praha, Texas Elite. Speel eerste honk en buitenveld.
Daar ook 4 jaar lang een coach-toss team getraind/coacht. Das pas helemaal geweldig die kleintjes
quote:Als je 21 bent, mag je maar nog net in de junioren spelen, laat staan in de aspiranten.
Op donderdag 16 oktober 2003 20:00 schreef p_iglet het volgende:
Je bent van 1982 en zit bij een aspiranten team? Ben je coach of klopt je geboortedatum niet?
[..]
* Jojogirl speelt komend seizoen 5e klasse softball. Kampioen geworden en dus gepromoveerd uit de 6e klasse. Alleen wordt m'n team komend jaar Dames 4 ipv Dames 3 zoals dit jaar omdat er een jeugdteam tussen is geschoven.
Knap gedaan hoor p_iglet, zo snel zoveel leden vinden.
quote:Eerst senioren en junioren.. ik volg je ff niet
Op maandag 27 oktober 2003 19:45 schreef Bramble het volgende:
Heb 13 jaar gehonkbald, 12,5 jaar bij The Eagles in Deventer (gestopt bij de senioren1) daarna het een half jaartje geprobeerd bij Robur in Apeldoorn (junioren1), maar door de reistijden was het niet echt haalbaar.. in combinatie met school.
anyways, ik heb bij http://www.meppers.nl gespeeld
Ben op een gegeven moment erg fanatiek gaan honkballen, na training te hebben gehad van US profs die me veel "inspiratie" gaven. Maar dat liep uit op een schouder -en duimblessure.
Me duim van me vang-arm heeft geen kracht meer, mocht de bal het duimstuk raken met, laten we zeggen 90km/u, dan knalt mijn duim zonder pardon weer uit zijn kommetje. (of hoe dat ding ook heet )
Bovendien doet me schouder al pijn bij het gooien van een paar balletjes...
quote:The Eagles had minder leden (en regelmatig dus ook niet genoeg man voor een wedstrijd) en speelde lager niveau, waardoor ik sneller bij de senioren speelde.
Op maandag 27 oktober 2003 20:15 schreef Loona35 het volgende:[..]
Eerst senioren en junioren.. ik volg je ff niet
Op het moment dat ik bij Robur kwam (wat een grote club is en ook veel hoger speelt), kwam ik in junioren1 omdat ik op dat moment nog 18 was en tevens nog niet goed genoeg was voor senioren.
quote:ah zo ja.. wij hebben ook stiekem 2 spelers van 15 bij de senioren LOL
Op maandag 27 oktober 2003 22:51 schreef Bramble het volgende:[..]
The Eagles had minder leden (en regelmatig dus ook niet genoeg man voor een wedstrijd) en speelde lager niveau, waardoor ik sneller bij de senioren speelde.
Op het moment dat ik bij Robur kwam (wat een grote club is en ook veel hoger speelt), kwam ik in junioren1 omdat ik op dat moment nog 18 was en tevens nog niet goed genoeg was voor senioren.
Een daarvan is heel erg goed, speelt bij PSV 1 en ook voor NL
Ben pitcher/korte stop en heb in mei een motor ongeluk gehad Schouder uit de kom gefloept en nu problemen met het kapsel in mn rechter schouder. Loop nu bij de fisio, maar nog steeds niet over.....Begin zo langzamerhand een beetje bang te worden dat ik maar wat anders moet gaan zoeken
Morgen maar eens vragen wat de fisio denkt van de herstelkansen
quote:Mij noemen ze geen beul, maar elke keer als er iemand tegen mij aanloop dan moet ik die persoon van de grond overeind helpen
Op maandag 8 december 2003 13:20 schreef nelusdeman het volgende:
Ben 1ste honkman bij Doublestars Heiloo. de beul noemen ze me...snap et ook niet.
Ziet er overigens niet naar uit dat ik kan ballen volgend jaar. Woensdag naar de Orthopeet Fysio zag het niet zitten om met oefeningen door te gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door basset op 08-12-2003 15:00]
quote:Troost je, ik hoorde gisteren dat we geen zaal hebben dit jaar. Wij pas weer als het een beetje weer wordt
Op maandag 8 december 2003 18:11 schreef _ManoWar_ het volgende:
bah, rotte winterstop... we mogen 3 januari pas weer
quote:wij ook zoiets. heb er nu al zin in!!!![
Op maandag 8 december 2003 18:11 schreef _ManoWar_ het volgende:
bah, rotte winterstop... we mogen 3 januari pas weer
straks bij Studio Sport om 23.15 op Nederland 2 een half uur durende special van het Nederlands Honkbalteam op bezoek in de Antillen.
Ze geven dan o.a. kleine Antilliaantjes wat honkballessen.
quote:Leuke reportage, zondag deel 2 van de honkballers op de Antillen.
Op donderdag 12 februari 2004 22:47 schreef golfer het volgende:
Voor de honkballers onder ons:straks bij Studio Sport om 23.15 op Nederland 2 een half uur durende special van het Nederlands Honkbalteam op bezoek in de Antillen.
Ze geven dan o.a. kleine Antilliaantjes wat honkballessen.
quote:Ik kijk momenteel liever geen honkbal
Op donderdag 12 februari 2004 23:49 schreef golfer het volgende:[..]
Leuke reportage, zondag deel 2 van de honkballers op de Antillen.
Ik ben pitcher en korte stop, maar door een scheur in het kraakbeen van mn schouder kan ik wellicht nooit meer honkballen. We zien wel na de operatie(s)
Ow iemand nog een instant bouwpakket over voor een honkbalaccomodatie? , de gemeente hier weigerd elke medewerking dus we zitten hier met 7 teams waarvan er 5 competitie gaan spelen komend jaar en die nergens heenkunnen
[Dit bericht is gewijzigd door p_iglet op 13-02-2004 16:09]
quote:welke regio?
Op vrijdag 13 februari 2004 16:08 schreef p_iglet het volgende:
Die reportage van gisteravond mocht er zeker wezen. Weer eens wat anders als 5 minuten honkbal wat ze normaal maximaal uitzenden.
Zondag maar weer eens kijken.Ow iemand nog een instant bouwpakket over voor een honkbalaccomodatie? , de gemeente hier weigerd elke medewerking dus we zitten hier met 7 teams waarvan er 5 competitie gaan spelen komend jaar en die nergens heenkunnen
al iets geregeld?quote:Op zondag 15 februari 2004 10:18 schreef p_iglet het volgende:
we zitten in hellevoetsluis. veld hier is voorlopig een illusie. in de regio rotterdam een vriendelijke vereniging die wat teams van ons competitie (wel onder onze eigen naam) wil laten spelen op hun terrein zou erg prettig zijn. Heren 1 is geloof ik wel al bijna ergens onder de pannen, nu de rest nog.
Geregeld is een groot woord. We gaan iig met 4 teams competitie spelen. Jeugd gaat trainen op openbaar terrein. Opgooi gaat daar zelfs wedstrijden spelen. Aspiranten en mijn pupillen team gaan daar dus trainen en verder alleen uitwedstrijden spelenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
al iets geregeld?
mijn eerste wedstrijden komen er al aan(6 maart de 1e) en we hebben niet eens een compleet team.. er spelen nu 2 jongens mee uit de adspiranten en we hebben 2 nieuwe gozwers die dr geen zak van kunnen.. heerlijk jaartje weer! word dus gewoon ieder weekend uitgaan, ook/juist als je de volgende dag moet spelen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |