Ik zie nu ook een bak voor me met een hoop water erin dat PLONK voor je voeten uit de lucht komt vallen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
zo, t wordt hir in lwd ineens donker en er valt een bak regen!
als je hier was geweest had je het kunnen zienquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie nu ook een bak voor me met een hoop water erin dat PLONK voor je voeten uit de lucht komt vallen.
schrikquote:
AAAaaaawwwquote:Op woensdag 14 september 2011 00:07 schreef Sersjee het volgende:
Als we dan toch de "Aaawwwwww"-hoek in duiken...
[ afbeelding ]
Da's m'n nichtje Yente, 3,5 week geleden.quote:
Wat een snoepie!!quote:Op woensdag 14 september 2011 00:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's m'n nichtje Yente, 3,5 week geleden.
Ha, die reactie krijg ik vaker te horen als ik met die foto kom...quote:Op woensdag 14 september 2011 00:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een snoepie!!![]()
En nee, dat is niet het geklapper van m'n eierstokken dat jullie horen
Wat zul je gek worden van al die klapperende vrouwenquote:Op woensdag 14 september 2011 00:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ha, die reactie krijg ik vaker te horen als ik met die foto kom...
Slaap lekker!!quote:Op woensdag 14 september 2011 00:24 schreef Pino112 het volgende:
Slaaptijd, over 8 uur en 6 minuten rijles.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |