Grenzeloos Verliefd, maar dan anders.quote:Yvon Jaspers presenteert vanaf deze week Liefs uit... Het nieuwe KRO-programma draait om Nederlanders die verliefd zijn geworden op iemand uit het buitenland. De stellen willen zich vestigen in ons land. Yvon volgt ze in hun eerste periode in ons land. “Hoe is het om hier met een vliegtuig te landen, je koffer uit te pakken en in Zaanstad, Haarlem of in Zeeland een nieuw leven op te pakken? Hoe doe je dat? Hoe leer je de taal? En krijg je een kans?”
Vooroordelen
Een van de dingen die Yvon opviel was dat zowel de buitenlandse als de Nederlandse helft van het koppel met vooroordelen te maken krijgt. “Zodra je zegt: ik heb een buitenlandse partner, dan denken mensen dat je die persoon van internet hebt gehaald omdat je geen relatie kon krijgen, of dat hij of zij voor het geld komt. Marlies is bijvoorbeeld verliefd op een man uit Gambia en moet iedere keer opnieuw uitleggen dat het tussen hen echte liefde is. Voor hen is dit een reden om mee te doen aan het programma. Ze willen die vooroordelen wegnemen.”
Zonnig
De vier andere buitenlandse partners uit het programma komen uit India, Italië, Kazachstan en Nicaragua. Ook voor hen is het even wennen aan een leven in nat en koud Nederland. Toch ziet Yvon de toekomst voor alle vijf stellen zonnig in. “Je weet het vooraf natuurlijk nooit, maar ik denk dat de meeste stellen over vijf jaar nog bij elkaar zijn. Het is in ieder geval zeker dat hun liefde sterk is, want de offers die ze brengen zijn gigantisch.”
quote:
True..in zijn positie zou ik het zelfde doen, hoe kut het voor miss piggy is. Moet je maar niet zo naïef zijn en naar je zus/omgeving luisteren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:15 schreef Disana het volgende:
Ik vind hem ook niet echt oprecht overkomen. Maar ja, geef hem eens ongelijk.
Ik vind dit echt zo'n clichéverhaal van het dikke meisje en de Afrikaan. Toch wel sneu, maar je ziet nu al de kloof.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
True..in zijn positie zou ik het zelfde doen, hoe kut het voor miss piggy is. Moet je maar niet zo naïef zijn en naar je zus/omgeving luisteren.
Neuh. Maar ja, hij zal zich alles moeten laten welgevallenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:21 schreef Staal het volgende:
Ben het net gaan kijken, zag er al gezellig uit daar in dat keukentje..
Haha, inderdaad. Dacht precies hetzelfde....quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:12 schreef Montelly het volgende:
Dia Gambiaan straalt echt:
[ afbeelding ]
uit waar je U tegen zegt..
Dit is echt puur voor verblijfsvergunning..zodra deze binnen is kan onze roze biggetje op zoek naar andere jah-mann...
Het kwam wat ingehouden gefrustreerd over inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh. Maar ja, hij zal zich alles moeten laten welgevallen
Oh, er komt een vervolg. Dus niet elke week andere verhalen.
om er vervolgens een kilo zout over te strooienquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:23 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Dacht precies hetzelfde....
Alles is ''nice'' en ''lekkah''
Haha, inderdaadquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
om er vervolgens een kilo zout over te strooien
Echte liefde straalden ze niet uit, nee.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:27 schreef Montelly het volgende:
Ik heb medelijden met haar ouders en haar zus, die kijken net als wij van afstandje mee en zien dit gewoon gebeuren.
Zucht*
ik vrees dat die het goed zien in dit gevalquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:27 schreef Montelly het volgende:
Ik heb medelijden met haar ouders en haar zus, die kijken net als wij van afstandje mee en zien dit gewoon gebeuren.
Zucht*
Als je naar die filmpjes op de site kijkt komt dat ook wel een beetje naar voren. Hoe ze door dat museum loopt: "Niet mooi, niet mooi, niet mooi"quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:23 schreef Montelly het volgende:
Omg...nu wachten tot volgende aflevering.
Die Italiaanse lijkt volgens mij echt een "high"maintenance bitch
Ja ik ook..leuke vrouwquote:Op woensdag 14 september 2011 16:58 schreef Hippos het volgende:
Leuk programma, dit stel vond ik wel leuk [ afbeelding ] in tegenstelling tot die Gambiaan...
Leuk en gevat ookquote:
Ja idd, echt een hele leuke vrouw. Daarom ga ik wel weer kijken, die Gambiaan, nee, ik heb het vermoeden dat dat niet echt gaat lopen uiteindelijkquote:
ja even laten uitdruipen van het vet inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:09 schreef Mylene het volgende:
Ik leg de bitterballen altijd even op keukenpapier neer in een schaaltje.
ik had bij hun t gevoel dat ze een beetje zielig zaten te doen om niksquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:23 schreef Blossom86 het volgende:
ik heb niet echt gevolgd waarom hij nou zo down is? omdat het niet opschiet met haar werkpaperassen?
precies en vrijwilligerswerk doen of voor een ervaringsplek gaan bij die bedrijven die dr zo graag willenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:29 schreef Blossom86 het volgende:
Hm nouja. Het is even niet zo leuk voor haar, maar zal wel loslopen toch. Kan ze ondertussen gewoon Nederlands leren met een LOI cursusje ofzo.
Zij is echt knap en komt heel spontaan overquote:Op woensdag 14 september 2011 16:58 schreef Hippos het volgende:
Leuk programma, dit stel vond ik wel leuk [ afbeelding ] in tegenstelling tot die Gambiaan...
Ik heb ook op uitzendinggemist gekeken. Staat nu al online.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:33 schreef roos85 het volgende:
Oh gemistmorgen maar even terugkijken
Ja en hij belt haar op om te vragen wat ze wil eten. Doe mij ook zo 1.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Gambiaan is oke met het feit dat zijn koetje twee banen heeft terwijl hij een beetje kookt, wat een goedzak is het ook.
Ja mannen vallen blijkbaar op grote poken idd, bizar he.quote:
Chinchu is getrouwd en wachtte op een werk vergunning.quote:Op woensdag 28 september 2011 09:26 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Chinchu, Anastassiya en Orsola gewoon naar Nederland konden komen met een verblijfsvergunning en waarom Musa na 3 maanden terug moet?
In die aflevering was er onzekerheid over het feit dat ze geen baan mocht aannemen omdat haar werkvergunning nog niet klaar was, betekende dat ze dagenlang thuis zat en ze langzaam in een depressie terecht kwam wat Sam weer zich aantrok. Maar na 8 maanden heeft ze een baan, dat zagen we deze weekquote:Op woensdag 28 september 2011 15:36 schreef emss het volgende:
[..]
wat is er gebeurd? Ik heb die aflevering gemist.
Ik twijfel wel bij Musa of het echt is, en niet dat hem om een verblijfsvergunning te doen is..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 02:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Ze was die Musa al flink aan het vetmestenwel een leuke kerel verder
dat leuke kan ik van Orsola niet zeggen... dat is echt een vrouw met issues lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |