poep is viesquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik praat over poep op mn facebook.Eehehehe.
Ik moest lachen door de eerste alinea. Maar was dus een prima dag vandaag met het OV. Fijn te horen knul! Eetsmakelijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oké, wordt wel een iets minder lang verhaal dan gisteren, maar wel met enters deze keer.
Ik moest al vrij vroeg vertrekken, rond 10:40 ongeveer, ik liep weer naar de mooie brouwerij en nam plaats in de bushalte. De bus kwam een paar minuten later aan, prima op tijd. Een genot. Nou, verder gebeurde er niet spannends in de bus, want er gebeurt nooit iets spannends in de bus. Het is een bus, geen achtbaan, wat dacht jij dan? Gekkie.
De trein kwam ook op tijd aan. Dubbel genot. Het was wel redelijk druk in de trein, maar toch had ik een mooie zitplaats bemachtigd. Nog meer genot. Ik luisterde naar mijn muziek en genoot van het mooie Brabantse landschap.
Ik kwam een tijdje later aan in Tilburg. Het was er druk, duurt altijd toch wel een aantal minuten voor je van het station af bent. Mensen zijn langzaam. Nou, na een tijdje kwam ik aan bij de plek waar ik moest zijn. Zoals altijd was ik een van de eersten, altijd netjes op tijd deze jongen. Deze keer was ik netjes op tijd voor een werkcollege perspectieven op recht. Voor perspectieven op recht hebben we een vrouwtje. Ze kan er geen kut van. Het is niet erg spannend en mijn concentratie is na een minuut of tien altijd verdwenen. Best vervelend, als je daar één uur en drie kwartier zit. Enfin, het wercollege bracht niet veel spannends en ik was content dat ik weer naar huis mocht.
In de trein had ik eindelijk een keer een goede plaats te pakken, met prima uitzicht, als je begrijpt wat ik bedoel. Maakt de hele reis toch een stuk aangenamer. In de bus kwam ik een gozer tegen van m'n middelbare school die ik al lang niet meer had gesproken, dus de busreis was ook weinig mis mee.
Toen liep ik naar huis en nu zit ik wederom een lulverhaal te typen, speciaal voor jou.
Groeten,
R_R.
P.S. Ik ga nu eten en daar ben ik ook content mee. Gisteren heb ik geen fatsoenlijke avondmaaltijd gehad, is toch wel een gemis. Tot later.
Fijn dat je moest lachen. Ben ik m'n humor toch niet verloren. Tevens heeft het gesmaakt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moest lachen door de eerste alinea. Maar was dus een prima dag vandaag met het OV. Fijn te horen knul! Eetsmakelijk
Ruilen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb mn rooster van aankomende weekkkk
Maandag vrij
Dinsdag twee uur les
Woensdag twee uur les
Donderdag twee uur les
Vrijdag 4 uur les![]()
Dit kan nog minder worden ookEven kortsluiten met de leraren volgende week. w00t.
heb je hem al gesmst??quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:31 schreef Etsu het volgende:
ik heb dastannetje veelste lang niet gesproken en alles
hoi ik verdwijn alllquote:
ik sms hem wel eventjensssquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:41 schreef Etsu het volgende:
bwuhhh nee ik weet niet wat ik moet sms'en en alles
gwn gwnquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:47 schreef JanPiraat het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 13 september 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb je hem al gesmst??
[..]
Nou nouu where is the love ?!! meteen huilen allesklinkieee rawrrr
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:41 schreef Joosterd het volgende:
Btw mijn leraar is vet hip hij stuurt een mailtjuh staat erin: Verstuurd vanaf mijn iPhone
Dan zou ik ermee stoppen. Zonde van je stufi en alles.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:38 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
alle vakken die ik heb zijn gewoon echt te saai, weet niet hoelang ik dit ga volhouden.
ik wil misschien switchen naar bedrijfseconomie, maar dat is ook kut want dan lig je direct al weer achter enzoquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan zou ik ermee stoppen. Zonde van je stufi en alles.
best wel handig, als je college uitvalt omdat ziekte ofzo dan weet je dat meteen!quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:48 schreef Joosterd het volgende:
En hij vraag elke les of we hem toevoegen op twitter
Wacht er niet te lang meequote:Op dinsdag 13 september 2011 21:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
ik wil misschien switchen naar bedrijfseconomie, maar dat is ook kut want dan lig je direct al weer achter enzo
Als je nu switch, kun je dat makkelijk inhalen. DOE DAT als je het echt graag wil. Anders moet je volgend jaar weer in het eerste jaar beginnen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
ik wil misschien switchen naar bedrijfseconomie, maar dat is ook kut want dan lig je direct al weer achter enzo
Holland in the hood al gecheckt? Epische shit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoooo genot, De Villa en Oh Oh Cherso terugkijken
succes!quote:Op woensdag 14 september 2011 09:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Succes ermee.
Ik ga aan mn verslagen werken. Kusjes.
Ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Holland in the hood al gecheckt? Epische shit.
Geen idee. Ik heb dat soms en dan word ik als een zombie wakker. Ik wilde dat ik het wist, dan kon ik er iets aan doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom heb je totaal niet geslapen?
Scholierenquote:
Zit wat in. Donderdag tot half 7.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kutroosters heb ik nu nog steeds.
Nee man, vrijdag vrij. Omdat donderdag studentenavondquote:Op woensdag 14 september 2011 14:06 schreef Kaasrol het volgende:
Juist lekker, zo midden in de week uitrusten.
Dit, sowieso dit.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:04 schreef xCore het volgende:
[..]
Nee man, vrijdag vrij. Omdat donderdag studentenavond
Mij hatenquote:Op woensdag 14 september 2011 13:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Scholieren
Middelbare school
Lekker tussen de bruggers
Straflokaal
Kutroosters
Studiehuis
Kutvakken
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:05 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vandaag met Java gewerktwat een teringhoerenprogramma
Ik wil het niet kunnenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Inderdaad.
Tot je bij UI komt, dan is het zowaar leuk als het lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |