Ze zeggen altijd dat er geen domme vragen bestaan, maar je komt aardig in de buurt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:43 schreef Pallas-Athene het volgende:
Ja 1 vraagje...
Waarom reis je dan nog met het OV?
Wees jij nu dan eens de Einstein, en beantwoord deze vraag even voor me.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat er geen domme vragen bestaan, maar je komt aardig in de buurt.
Demente bejaarden die een OV-chipkaart gebruiken, ziet er altijd zo tragisch uit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:45 schreef Morpheus_ het volgende:
Doen ze waarschijnlijk voor demente bejaarden.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ergeten-checken.htmlquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Na één keer heeft iedereen het wel begrepen hoor.
Het is te ver om te fietsen, het is te ver om te lopen, ik heb geen rijbewijs. Dan wordt het lastig, hè?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:45 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Wees jij nu dan eens de Einstein, en beantwoord deze vraag even voor me.
Als er geen strippenkaart meer is?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Demente bejaarden die een OV-chipkaart gebruiken, ziet er altijd zo tragisch uit.
Oftwel te lui om te fietsen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is te ver om te fietsen, het is te ver om te lopen, ik heb geen rijbewijs. Dan wordt het lastig, hè?
Ik zeg alleen dat het er tragisch uit ziet, labiele kut.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Als er geen strippenkaart meer is?
Wat moeten ze dan?
Geef eens een oplossing voor die oudjes.
Wees jij nu geen mongool en leer eens begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:45 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Wees jij nu dan eens de Einstein, en beantwoord deze vraag even voor me.
Meisje toch..quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het er tragisch uit ziet, labiele kut.
Wat is begrijpend lezen in deze spreekbeurt?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wees jij nu geen mongool en leer eens begrijpend lezen.
Beter ga je zelf een stuk fietsen, het liefst naar Terschelling, dwars door de Waddenzee, word je sterk van en misschien ga je er ook nog eens minder van zeiken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:47 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Oftwel te lui om te fietsen.
Waar een wil is een weg.
Dus?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:48 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Meisje toch..
[..]
Wat is begrijpend lezen in deze spreekbeurt?
Nog meer vragen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vergeet dan niet uit te checken.
Krijg godverdomme de kale grieptyfus met je kutmededeling, twintig keer per busreis. Na één keer heeft iedereen het wel begrepen hoor. Na enkele weken iedere dag reizen met de bus heb ik ondertussen dankzij die kutmededeling een rughernia, nekhernia, een slappe zak en geheugenverlies, waardoor ik juist wel vergeet uit te checken.
Best vervelend. Sowieso is het OV kut. De OV-chipkaart is ook kut. Enige voordeel is dat ik er gratis mee mag reizen. Was dat niet het geval geweest had ik dat ding gebruikt om ogen van buschauffeurs uit te prikken. De meeste buschauffeurs kunnen helemaal niet rijden, maar dat is dan weer een andere klacht. Wel een terechte overigens.
Goed, dit was mijn spreekbeurt klacht, zijn er nog vragen?
Ja, en als je je er zo aan ergert, dan reis je ook niet GRATIS.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:43 schreef Pallas-Athene het volgende:
Ja 1 vraagje...
Waarom reis je dan nog met het OV?
Jij ergert je aan TS' topic maar bent hier ook nog.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:50 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ja, en als je je er zo aan ergert, dan reis je ook niet GRATIS.
Oftewel, TS verzint, of heeft geen ruggegraat,
Ik zou nu natuurlijk een serieuze reactie kunnen typen, maar voor dit soort posts hebben ze een briljante smiley uitgevonden:quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:50 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Ja, net als jij ouwe topic kaper.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij ergert je aan TS' topic maar bent hier ook nog.
Wat doe je nou dom? Gratis = gratis, niet met slappe kutsmoezen aankomen om je eigen falen te verbergen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:50 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |