quote:: I'd offer you a beer, but it seems you blew up my bar.
quote:Arnold Schwarzenegger: Have fun.
quote:: I hate this place. I hate penis-eating minnows and I hate freaky fruit. I want to go home. I want concrete. I want homemade tortellini. I want my Los Angeles Lakers. I want to go home, I want to go home, I WANT TO GO HOME!
[He gets pissed off enough to overcome the paralysis and lift his head and arm, waving a tree branch]: Get out of here, monkeys! Get out of here, monkeys!
[the monkeys run off. Beck tries to stand, and promptly collapses to the ground again]
Die jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:48 schreef RanTheMan het volgende:
komt dit uit de film waarbij sws als gids optreed en TR niet durft te zwemmen omdat ie anders tijdens t plassen beestjes in zn swans krijgt?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
welcome to the jungle/the rundown?
Ugh nee, niet elke twee dagen zo'n vraag. Ik kan al niet painten, en op m'n werk heb ik er ook lang niet altijd tijd voor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:22 schreef RanTheMan het volgende:
wanneer krijgen we weer een paint vraag
quote:
Lijkt ook op die Tekken gast (zoon Heihachi) maar dan zonder baardjequote:
Kijk, een kennerquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:45 schreef Muis006 het volgende:
Way of the Dragon?
Chuck Norris, bam jonguh.
Arme rest... Chucks baard alleen al..quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:51 schreef RanTheMan het volgende:
ik zag dat chuck norris ook in de casting lijst van the expandables 2 voorkomt, dat wordt een een potje lachen, chuck vs de rest lijkt me wel wat
Oh dat kan wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:57 schreef picodealion het volgende:
. Daar slaat hij inderdaad iemand mee dood.
Vissoep komt me ook bekend voor. maar Kill Bill was gewoon rijst toch?
Serial Momquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef DragonFodder het volgende:
Die schaar, ik kan het zo voor me zien... Blijft maar steken in de borstkas. Maar welke film?
daar zijn er wel meer van, of hellen helmink die bij die rooie in gtst een schaar in de rug priktquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef DragonFodder het volgende:
Die schaar, ik kan het zo voor me zien... Blijft maar steken in de borstkas. Maar welke film?
Nee want de vraag was welke films zoek ik en deze films zoek ik nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:09 schreef RanTheMan het volgende:
1 t/m 4 faces of death kom maar op met die punten
Maar in principe klopt het welquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die bedoel ik in ieder geval niet.
Kunnen jullie het plaatje hierboven zien?
Maar als een schaar als moordwapen erin voorkomt, is het wel goed voor de vraagquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die bedoel ik in ieder geval niet.
Kunnen jullie het plaatje hierboven zien?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:11 schreef RanTheMan het volgende:
grace kelly is dat toch? daar weet ik verder niets van..
Het was in ieder geval Kill Bill, ik dacht dat het vissoep was maar rijst (wat gezegd werd) kan ook, ik weet het niet meer zeker.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:12 schreef DragonFodder het volgende:
als het nou konijnesoep was, zou ik zeggen: fatal attraction
Nee hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maar als een schaar als moordwapen erin voorkomt, is het wel goed voor de vraag
Of moeten alle moordwapens door het hoofd zijn gegaan?
Bonuspuntje voor mijquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het was in ieder geval Kill Bill, ik dacht dat het vissoep was maar rijst (wat gezegd werd) kan ook, ik weet het niet meer zeker.
quote:Pai Mei plucks out Elle's right eye. In retribution, Elle puts a deadly poison in fish heads that he subsequently eats, killing him.
Jaaaaquote:
Welke film wordt nu weer geremade?quote:Though the 1991 action film ":)" was only a modest hit theatrically, its pop-culture cache has grown over the years, thanks lately to both the hugely-popular touring reality-play ":) Live!" and its status as a running joke in Edgar Wright's 2007 cult favorite "Hot Fuzz". Now the Kathryn Bigelow-helmed original is being remade by Warner Bros. and Alcon Entertainment, with producers looking to begin the search for a director in the very near future based on a script by "Salt" screenwriter Kurt Wimmer.
uit 1991?quote:
The 1991 action film.. Nope dusquote:
Ah, zag Bigelow, gokte een titelquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
The 1991 action film.. Nope dus
Zag het vanochtend staan. Maar ik ben zo vrij van werk, dus ik zeg nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
The 1991 action film.. Nope dus
Stel je voor dat je in je vrije tijd zou Fokken!quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zag het vanochtend staan. Maar ik ben zo vrij van werk, dus ik zeg niet
Mee eens!quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Al die stomme remakesPoint Break is al goed genoeg
qua images lijkt t me meer een 2000+ filmquote:
Inderdaad, maar het lijkt me met racisme/rassenscheiding te maken te hebben en ik heb het idee dat ik 'm gezien heb. Dit was de eerste die in me opkwam.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:00 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
qua images lijkt t me meer een 2000+ film
Patserquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:47 schreef DragonFodder het volgende:
Op grond van sean connery en JC
Even terugkijken wat de vraag was
Ja, eigenlijk wel hequote:
titel en twee namenquote:[filmtitel] is een Duitse/Engelse/Amerikaanse film uit 2006 over de gelijknamige Keltische legende uit de vroege middeleeuwen. De film werd geproduceerd door de regisserende broers Ridley Scott en Tony Scott.
Geen idee waar die is idd, vakantie misschien? Dat DF kwam ik tegen op een vliegtuig in de film Memphis Belle, die kon ik niet laten gaanquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:06 schreef picodealion het volgende:
Godver DF, met je donkere usericon en je naam die met een D begint denk ik steeds dat je Dopekoe bent.
Die heb ik trouwens al even niet meer gezien..?
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat maakt 5quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Invention of Lying
The Kingdom
2 weken druk op het werk ivm verhuizingquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:06 schreef picodealion het volgende:
Godver DF, met je donkere usericon en je naam die met een D begint denk ik steeds dat je Dopekoe bent.
Die heb ik trouwens al even niet meer gezien..?
Dat wordt nooit zo gewaardeerd, een antwoord geven zonder een vraag te stellen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:49 schreef RanTheMan het volgende:
Zit nu achter t stuur en hoef niet te eindigen als rowan, dus wil iemand ff vraag stellen??
Euh in het kader vam de hint dat me t vorige antwoord gaf, ik schiet niet op met al die stoplichten in den haagquote:
quote::The FBI says they can prove it through physics in a nuclear laboratory. Of course they can prove it. Theoretical physics can also prove that an elephant can hang off a cliff with its tail tied to a daisy! But use your eyes, your common sense.
Jupquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:45 schreef RanTheMan het volgende:
Ah, iets over de moord op kennedy?
RanTheMan +1quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:51 schreef RanTheMan het volgende:
Jfk dan maar?
Kan alleen die quotes totaal niet plaatsen...
[ b] en [/ b] om je tekst heenzetten. Zonder de spaties voor de b dan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:57 schreef RanTheMan het volgende:
Doe maar 7 films waarin paarden centraal staan!
Ps dr zit geen bold optie in de mobiele versie, sorry
.....quote:
Mooi, ik kwam niet verder dan 6quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
.....
Vijf mag ook als 7 te veel is
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:21 schreef RanTheMan het volgende:
Saving pri vate ryan
The longest day
Das boot
Pearl harbor
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:21 schreef Robby87 het volgende:
Apocalypse Now
Platoon
Paths of Glory
Saving Private Ryan
The Thin Red Line
Letters from Iwo Jima
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:21 schreef De-Sombrero het volgende:
Platoon
Saving private Ryan
Longest day
Band of Brothersserie
Full metal jacket
Star wars
quote:
quote:
quote:
Indd de Ningen no Joken trilogy maar je bent net te laatquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:26 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ningen no Joken I
Ningen no Joken II
Ningen no Joken III
Idi i smotri
Voskhozhdeniye
Plaats 17quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:29 schreef dekatophetspek het volgende:
Dat Apocalypse Now en Full Metal Jacket er niet in stonden... Raar
Check, game on!quote:
Sands + 1quote:
Waarom nietquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Portia De Rossi is vast niet blij als ze zichzelf zo terugziet
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Heeft ze nooit in gespeeld. Volgens mij is het Moonstruckquote:
in Mask zat ze wel degelijk, daarvoor is ze genomineerd voor een golden globe. maar moonstruck is goed!quote:Op woensdag 14 september 2011 01:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft ze nooit in gespeeld. Volgens mij is het Moonstruck
Je bent in de war met The Mask...quote:Op woensdag 14 september 2011 01:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft ze nooit in gespeeld. Volgens mij is het Moonstruck
Dat ze heel veel geld hebben verdiend met de verkoop van de filmquote:Op woensdag 14 september 2011 09:16 schreef picodealion het volgende:
Wat verstaan we onder succesvol?
of de meeste prijzen hebben gewonnen, of het liefst beidequote:Op woensdag 14 september 2011 09:19 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat ze heel veel geld hebben verdiend met de verkoop van de film
quote:Op woensdag 14 september 2011 09:25 schreef RanTheMan het volgende:
Maar van rond die tijd zijn denk ik:
American Beauty
Green mile?
Saving private ryan
shakespear in love
Titanic
quote:
2 te gaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:59 schreef RanTheMan het volgende:
the english patient <-- 1996
there is something about mary
Ik wil ook weer punten scoren zometeen, dus geen probleemquote:
Beide waren al genoemdquote:Op woensdag 14 september 2011 10:04 schreef RanTheMan het volgende:
ow wacht ik zie armageddon, dat was toch ongeveer tegelijk met deep impact, of is dat ook 99? maar nu ben ik echt uitgekakt
dr doolittle?quote:
echt? stond die in de top 10?quote:
DragonFodder saves, dunks and scores!quote:
Tja, dat heb ik wel vaker met highest grossing movies..quote:Op woensdag 14 september 2011 10:09 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
echt? stond die in de top 10?![]()
![]()
wansmaak
dat is alvast goed!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:29 schreef RanTheMan het volgende:
de naam van de film is Memphis Belle denk ik maar geen idee meer wie daar in speelden
maar goed dat mn examen geschiedenis ging over amerika in de 20ste eeuw oid, leverde me gisteren al een punt op en deze wist ik daardoor ookquote:
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:19 schreef hornage het volgende:
Band Of Brothersja maar ik vraag naar films, zie de underline, daarom vraag ik er ook 8, dus sorry telt niet
Saving Private Ryan![]()
Schindler's List![]()
A Bridge Too Far![]()
Zwartboek![]()
Inglourious Basterds![]()
The Pianist![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:20 schreef hornage het volgende:
Och, en La vita e bella natuurlijk!![]()
Het komt sowieso neer op hoeveel WOII films je kent, dus het is mij om het even. Die user-made list klinkt prima.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:29 schreef RanTheMan het volgende:
debiele is dat de pagina IMDB: best world war 2 movies heet...
kan geen andere "officiele lijst" vinden, neemt niet weg dat alle titels op de door mijg evonden lijst hele bekenden zijn hoor
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het komt sowieso neer op hoeveel WOII films je kent, dus het is mij om het even. Die user-made list klinkt prima.
Mijn gokken:
Idi I Smotri![]()
Der Untergang![]()
Escape from Sobibor![]()
quote:
quote:
Tot zo ver ingevuld uit de top 10 incl juiste posities:quote:Op woensdag 14 september 2011 12:49 schreef Asap het volgende:
Das Boot?![]()
Indiana Jones![]()
U571?
Pearl Harbor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |