Dat wordt nooit zo gewaardeerd, een antwoord geven zonder een vraag te stellen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:49 schreef RanTheMan het volgende:
Zit nu achter t stuur en hoef niet te eindigen als rowan, dus wil iemand ff vraag stellen??
Euh in het kader vam de hint dat me t vorige antwoord gaf, ik schiet niet op met al die stoplichten in den haagquote:
quote::The FBI says they can prove it through physics in a nuclear laboratory. Of course they can prove it. Theoretical physics can also prove that an elephant can hang off a cliff with its tail tied to a daisy! But use your eyes, your common sense.
Jupquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:45 schreef RanTheMan het volgende:
Ah, iets over de moord op kennedy?
RanTheMan +1quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:51 schreef RanTheMan het volgende:
Jfk dan maar?
Kan alleen die quotes totaal niet plaatsen...
[ b] en [/ b] om je tekst heenzetten. Zonder de spaties voor de b dan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:57 schreef RanTheMan het volgende:
Doe maar 7 films waarin paarden centraal staan!
Ps dr zit geen bold optie in de mobiele versie, sorry
.....quote:
Mooi, ik kwam niet verder dan 6quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
.....
Vijf mag ook als 7 te veel is
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:21 schreef RanTheMan het volgende:
Saving pri vate ryan
The longest day
Das boot
Pearl harbor
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:21 schreef Robby87 het volgende:
Apocalypse Now
Platoon
Paths of Glory
Saving Private Ryan
The Thin Red Line
Letters from Iwo Jima
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:21 schreef De-Sombrero het volgende:
Platoon
Saving private Ryan
Longest day
Band of Brothersserie
Full metal jacket
Star wars
quote:
quote:
quote:
Indd de Ningen no Joken trilogy maar je bent net te laatquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:26 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ningen no Joken I
Ningen no Joken II
Ningen no Joken III
Idi i smotri
Voskhozhdeniye
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |