Ooh jammerquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee denk het niet.. hij kan ook niet met zijn werk he
whehequote:Op dinsdag 13 september 2011 18:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ooh jammerHeb je trouwens zijn wordfeudnaam (we hebben maar 1 hans bij de radio toch?), want ik had em wel,maar nu niet meer en ik wil weer wordfeuden
Lynda en Bartjebartquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:54 schreef blessed19 het volgende:
Wie is eigenlijk de spelleider/storyteller?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:02 schreef timmmmm het volgende:
En lynda, als je me met een dorpsrol afscheept, praat ik nooit meer met je
Kijk eens in de OPquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zag een in een heeeel oud topic een leuke rol:
De bom – De bom neemt degene die hem vermoord mee de dood in. Als de bom gedood wordt bij een lynch, zal de laatste stemmer dood gaan.
gaaaaaafquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP
Hadden wij gister al toegevoegd
randompicker.com hebben wij gebruikt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:14 schreef MaJo het volgende:
Ik wil een keer een leuke rol hebben
Hoe verdelen jullie de rollen eigenlijk, lootjes ofzo?
Don't we allquote:
Tuurlijkquote:
je hebt dus een speciale rolquote:
Of dorp. Of maffia. Of hij liegtquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt dus een speciale rol
Nee het had niets met dit spel te makenquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee het had niets met dit spel te maken
nee, joh die heeft een lover!quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |