quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Min of meer. Heb me dat aangeleerd in de jaren dat ik erg veel ziek was en er ook veel last van had. Eten betekende dan vies veel pijn en dan kon ik niks meer. Dus overdag (op het werk) at ik gewoon niks. Pas als ik 's avonds thuis was, at ik. Dan kon ik daarna ziek op de wc zitten of in bed liggen of wat dan ookEn heb je tegenwoordig minder last als je overdag eet? En heb je meer last van bepaalde etenswaren dan andere? Want behalve weinig is het soms ook vrij ongezond, dat wat je eet. En eet je vanavond bij je D dan wel veel groenten? /thirddegreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: nu het wel weer goed gaat, vind ik het heel moeilijk om dat patroon te doorbreken. Ik mis eten overdag ook gewoon niet, omdat ik het gewend ben van jarenlang op die manier eten.
Dat van die pijn vergeten: ik denk dat dat evolutionair bepaald is, zodat je niet na 1 kind denkt: zo, dat was eens maar noooooit weer. Tenminste, dat denk je wel, maar even later schijn je dat dan weer te vergeten. Dom, als je het mij vraagt, maar ja.![]()
Wel echt fijn dat je die pijnen nu niet meer hebt!!![]()
Gelukshormoon. De high na een bevalling is gigantisch.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:12 schreef conleche het volgende:
Dat van die pijn vergeten: ik denk dat dat evolutionair bepaald is, zodat je niet na 1 kind denkt: zo, dat was eens maar noooooit weer. Tenminste, dat denk je wel, maar even later schijn je dat dan weer te vergeten. Dom, als je het mij vraagt, maar ja.![]()
Hmmmmm. Nou mijn zusje heeft een maand lang gehuild. Dat was een ander hormoon dat even kwam opborrelen geloof ik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Gelukshormoon. De high na een bevalling is gigantisch.
Daarom kun je dus het beste direct na je training snelle KH's innemen zodat je glycoceen weer op peil is en je niet de stoffen die van belang zijn voor je spieren gaat aanspreken. De stoffen die voor vetverbranding zorgen blijven even lang in je bloedstroom, maakt niet uit hoe lang je wacht met eten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook van het type training...
XM, als jij een dag aan spinning doet, wat feitelijk een interval training is, dan is je EPOC* dusdanig dat je naverbranding nog wel minimaal een 18uur blijft. Of je dan direct na je training of een uur erna eet, maakt niets uit qua verbranding. Wel qua spierbehoud omdat na je training je glycoceen voorraad weg is...
De stoffen die zorgen voor vetverbranding komen trouwens vrij bij beweging en of je nou gegeten hebt of niet, zolang die stoffen in je bloedstroom zitten blijf je vet verbranden.
Vandaar ook dat gericht trainen wel enige voordeel heeft omdat de bloedstroom naar dat gebied groter wordt en dus meer stofjes in die regio zitten.
* EPOC = Excess Post-Exercise Oxygen Consumption
^^quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:30 schreef V1z0R het volgende:
Vind m'n laatste post eigenlijk wel voor herhaling vatbaar aangezien er dus misverstanden over zijn:
[..]
Daarom kun je dus het beste direct na je training snelle KH's innemen zodat je glycoceen weer op peil is en je niet de stoffen die van belang zijn voor je spieren gaat aanspreken. De stoffen die voor vetverbranding zorgen blijven even lang in je bloedstroom, maakt niet uit hoe lang je wacht met eten.
Edit: Elke vorm van beweging veroorzaakt een naverbranding trouwens, alleen heeft onderzoek uitgewezen dat de naverbranding van intervaltraining of HIIT hoger is dan duursport op constant tempo.
Veel minder last. Zelden buikpijn. Wel 'ongemak', maar dat is verwaasloosbaar. Voedingsmiddelen vermijden hoeft niet per se. Dus dat scheeltquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:12 schreef conleche het volgende:
[..]
En heb je tegenwoordig minder last als je overdag eet? En heb je meer last van bepaalde etenswaren dan andere? Want behalve weinig is het soms ook vrij ongezond, dat wat je eet. En eet je vanavond bij je D dan wel veel groenten? /thirddegree
Wel echt fijn dat je die pijnen nu niet meer hebt!!
de enige manier waarop je het imo kan veranderen is door te gaan plannen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Veel minder last. Zelden buikpijn. Wel 'ongemak', maar dat is verwaasloosbaar. Voedingsmiddelen vermijden hoeft niet per se. Dus dat scheeltOf ik veel groenten eet? Ik denk in ieder geval genoeg, maar ik werk geen heel blik bonen weg zoals Sigme dat bijvoorbeeld doet...
Het is dus puur een ander eetpatroon aanleren. Maar ik heb dit echt jaren volgehouden, dus het is voor mij heel lastig om het anders te doen...
Yup!! paprika, ui, sla, rauwkost, zoveel groenten zijn lekker op brood. Zelfs zonder kipfilet, maar met mayo en sambal eronder is dat al echt heul lekker!quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:50 schreef V1z0R het volgende:
^
Coco, probeer anders ook eens groente op je brood te doen!
Paprika met kipfilet equals
Dat klinkt niet verkeerd. Vind het wel heel lastig/moeilijk klinken, omdat ik normaal echt nooit plan. Maar ik zal vanavond eens een voorstel uitwerken anders, en dan zal ik het hier wel neerzettenquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
de enige manier waarop je het imo kan veranderen is door te gaan plannen.
Wat je wil gaan ontbijten, wat je wil lunchen, wat je tussendoortjes worden etc.
Als je dat een maand volhoudt dan gaat op een gegeven moment het kacheltje wel weer brandenEn als je dan weer in je oude schema vervalt dan donder je om van de honger
ik word nu zó sjagerijnig als ik niet op tijd eet. Hooooooooonger![]()
Heb je geen last van koude handen/ koude voeten?
Misschien een idee om de OP een keer aan te vullen met dit soort dingen?quote:Hot peppers contain the active ingredient capsaicin, a chemical that has been shown to promote calorie-burning at rest as well as reduce hunger and food intake. Its effects are particularly enhanced when used with caffeine, and research also shows that it boosts fat-burning during exercise. Try adding crushed red pepper, hot peppers or hot pepper sauce to your meals to burn extra calories and fat. If you can’t stand the heat, try supplements that contain capsaicin.
Ik ben benieuwd wat dromenverklaarster Tink hier dan van kan brouwen!quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:56 schreef Isabeau het volgende:
whaaa, ik heb vannacht gedroomd over capsaicinev1zor's post triggerde die herinnering
Groentenomeletjes, gaan die wel? Ook lekker koud als lunch!quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, nu ik V1z0R en Co suggesties zie doen, veel van die dingen (rauwe groentes) werken niet goed op mijn darmen. Dus ik eet relatief 'saai'.
Sausjes eet ik niet (dus mayo, sambal, ketchup, etc).
@ loveli: het zou al een verbetering zijn als ik met lijstjes ga werken. Doe ik totaal niet momenteel. Wij kopen meestal per dag het avondeten enzo.
Ah ja, heb ik minder last van en die maak ik welquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Groentenomeletjes, gaan die wel? Ook lekker koud als lunch!
Hoe ben je gewend rauwe groente te eten? Als salade? Zo ja, dan zou je kunnen kijken of het gemengd met iets anders juist meevalt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah ja, heb ik minder last van en die maak ik welEn zijn lekker ook. Goed plan. Vanavond zo'n ding in elkaar knutselen, morgen mee naar het werk
@ Viz0R: dit klinkt misschien stom, maar ik heb geen idee of ik dat lustZal het binnenkort eens testen. Heb ook weinig fantasie met een menu in elkaar knutselen enzo, deels omdat ik gewend ben om 'saai' te eten...
Je zou het soms bijna vergeten door alle andere zaken die worden besproken, maar zo gezond mogelijk eten, dat is waar dit topic oorspronkelijk voor is bedoeld.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah ja, heb ik minder last van en die maak ik welEn zijn lekker ook. Goed plan. Vanavond zo'n ding in elkaar knutselen, morgen mee naar het werk
@ Viz0R: dit klinkt misschien stom, maar ik heb geen idee of ik dat lustZal het binnenkort eens testen. Heb ook weinig fantasie met een menu in elkaar knutselen enzo, deels omdat ik gewend ben om 'saai' te eten...
Lief!quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kiek nou!Het verbaast vast niemand dat ik dit zou dragen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Birdies
*op handen zit*![]()
Jij fancypants!quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
Hip, ik kan mijn mobiele telefoon als modem gebruiken!
wat leukquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kiek nou!Het verbaast vast niemand dat ik dit zou dragen
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Birdies
*op handen zit*![]()
Dat is net als gisteren te weinig. Whazzzzup?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:20 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
O: 2 boterhammen geroosterd
T: koffie
L: bouillon, 3 boterhammen, appel, halve liter melk
T: koffie
D: pasta/spinazie/zalm
Ik dacht dat mensen sowieso geen bladgroen konden verteren (biologielessen van >10 jaar geleden terughalen is best lastig), dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:17 schreef V1z0R het volgende:
Vraagje, zou groente dat bestaat uit steel of blad nou moeilijker te verteren zijn dan bijvoorbeeld het vrucht zoals tomaat en paprika? Dit leek mij logisch omdat een plant 'wil' dat z'n vrucht wordt gegeten zodat het voortplant, en z'n steel en bladeren juist niet...
Weer iets wat ik niet hoef te onthouden maar vast wel doequote:Op dinsdag 13 september 2011 14:44 schreef Phaidra het volgende:
Ha, gevonden! Het was cellulose. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Cellulose
En snel een beetje!!quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn lijst tot nu toe:
2 plakjes roggebrood met pindakaas
.
Zo maar eens wat te eten zoeken hier op de campus!![]()
quote:
Neen, da's al een paar dagen geleden, donderdag geloof ikquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Is het trouwens niet vandaag dat ons Jagar de Duutser wederziet?! Mocht m'n geheugen mij niet voor de gek houden, veel plezier met z'n beidjes![]()
Volgens mij heeft Jatje de Duutser al een dagje of twee bij zich!quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Is het trouwens niet vandaag dat ons Jagar de Duutser wederziet?! Mocht m'n geheugen mij niet voor de gek houden, veel plezier met z'n beidjes![]()
In een ander land toch zelfs? Vlieg je vanav weer terug?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:11 schreef Perruche het volgende:
Hai! Daarom greens ook koken, wokken of blenderen. Verder eens met suggesties voor co en Xm.
Hier is hwt net als bij Vik een leuke dag, we'll vermoeiend en raar om in een andere stad te zijn!
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:37 schreef Nallie het volgende:
Rijstewafels met pindakaas, I love it.
Meergranen, dat ook nog!
quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is net als gisteren te weinig. Whazzzzup?
Geen zin in vrouwen? Of commentaar? Waarom post je het dan hier?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:45 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]vrouwen
Daar heb ik toch geen zin in maarja
Oh. Dat heb ik nu omgekeerd!!quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:45 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]vrouwen
Daar heb ik toch geen zin in maarja
uks is een beetje als een orakel: praat in raadselen, maar heeft altijd een punt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:51 schreef Nallie het volgende:
[..]
Geen zin in vrouwen? Of commentaar? Waarom post je het dan hier?
Eensquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh. Dat heb ik nu omgekeerd!!mannen
![]()
Harrie, in de warrie dus...quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neen, da's al een paar dagen geleden, donderdag geloof ik
Maar ik ga maar eens eten zoeken. Morgen maar weer hierheen mét lunchpakketje!
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:53 schreef Phaidra het volgende:
uks is een beetje als een orakel: praat in raadselen, maar heeft altijd een punt.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Harrie, in de warrie dus...Nou toch veel plezier gewenst!
Anna, jij bikkel!
[..]maar dan wel figuurlijk!
Mocht het letterlijk voorkomen, moet je na 4uur je melden in het ziekenhuis...
Voor wat?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef conleche het volgende:
Is een punt hebben een benaming daarvoor, ja? Weer wat geleerd. Of is dat Drents?
Als je dat nu nog niet hebt begrepen ben je wel een heule bèta en zou je een cursusje begrijpend lezen kunnen volgen voor erbij.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:13 schreef Chicolate het volgende:
Mijn les vandaag ging goed. Ik zag best op tegen vandaag
. Vorige week liep het totaal niet, ze liepen continue te klooien en luisterden slecht, deze week ging het super
.
Toffe trui Maria!! Hij is leuk
[..]
Voor wat?Ik ken alleen de figuurlijke uitleg.
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef conleche het volgende:
Is een punt hebben een benaming daarvoor, ja? Weer wat geleerd. Of is dat Drents?
Oh ja, van die hersenen had je gisteren al een foto gepost.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geen flauw ideeMijn hersenen spreken alleen Freudiaans lijkt het soms
Mooi voor op je CV! "Spreekt vloeiend Freudiaans".quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geen flauw ideeMijn hersenen spreken alleen Freudiaans lijkt het soms
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh ja, van die hersenen had je gisteren al een foto gepost.
Juist niet! Een punt hebben als in, 'hij heeft altijd een punt', is het letterlijk genomen omdat het ook de definitie er van is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je dat nu nog niet hebt begrepen ben je wel een heule bèta en zou je een cursusje begrijpend lezen kunnen volgen voor erbij.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooi voor op je CV! "Spreekt vloeiend Freudiaans".
Ik zie dat anders. Als je een punt hebt als in dat je op een gebied wel gelijk hebt, dan heb je niet letterlijk een punt. (Ik typte eerst leKKerlijk. Dat is toch wel Freud tot de max.)quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
[..]
Juist niet! Een punt hebben als in, 'hij heeft altijd een punt', is het letterlijk genomen omdat het ook de definitie er van is.
Als heule bèta, zou Chico dus hebben gezegd dat ze alleen mijn benadering kent.![]()
Haha, de letterlijke betekenis lijkt mij vooral pijnlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
ow gawd, de letterlijke betekenis was mij totaal onbekend, voor de duidelijkheid.
En als dit "." een punt is, dan is "een punt hebben" in de letterlijke betekenis, best treurigquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zie dat anders. Als je een punt hebt als in dat je op een gebied wel gelijk hebt, dan heb je niet letterlijk een punt. (Ik typte eerst leKKerlijk. Dat is toch wel Freud tot de max.)
Maar een punt als in een tent in je broek hebben, dat is dan wel vrij letterlijk te nemen. Hoewel het bij nader inzien ook iets figuurlijks heeft, (niet letterlijk inzien trouwens, ik keek niet letterlijk in die broek dan wel tent), want wat is de definitie van een punt? En is er dan nog een verschil tussen een punt zijn of een punt hebben? Zo bezien zou het allemaal figuurlijk kunnen zijn.
Het heelal hè? Hoe groot is dat nu feitelijk?
Puntenslijperquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Deze discussie geeft een heel nieuwe betekenis aan woorden als 'puntgaaf' of 'puntentelling'
Foutquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zie dat anders. Als je een punt hebt als in dat je op een gebied wel gelijk hebt, dan heb je niet letterlijk een punt. (Ik typte eerst leKKerlijk. Dat is toch wel Freud tot de max.)
Maar een punt als in een tent in je broek hebben, dat is dan wel vrij letterlijk te nemen. Hoewel het bij nader inzien ook iets figuurlijks heeft, (niet letterlijk inzien trouwens, ik keek niet letterlijk in die broek dan wel tent), want wat is de definitie van een punt? En is er dan nog een verschil tussen een punt zijn of een punt hebben? Zo bezien zou het allemaal figuurlijk kunnen zijn.
Het heelal hè? Hoe groot is dat nu feitelijk?
Je wilt niet vertellen hoe groot 'ie is?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:59 schreef V1z0R het volgende:
Bij grootte ga ik er van uit dat je het volume bedoelt, dus kan ik de vraag niet beantwoorden
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh. Dat heb ik nu omgekeerd!!mannen
![]()
Is het er bij jou 1 in het bijzonder en wat heeft ze misdaan?
Je lunch kan beter idd! en verder.. jeweetzelfquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:22 schreef Lago het volgende:
Krijg je daar elk halfjaar een nieuwe keuring voor Marmar? Dat is ook wel vervelend, dat ze het elk half jaar weer zouden kunnen veranderen.Denk je zelf dat je de hulp wel zal mogen houden?
Mijn lijstje van vandaag is weer prachtig.
O) havermout + koffie
T) Koffie + appel
L) Beetje salade, 2 cracottes zonder iets
T) Jodenkoek
T) Stukje citroenschuimtaart
T) 1 boterham met huttekase en komkommer
D) Kaasfondue.![]()
![]()
Vanaf morgen moet ik echt fatsoenlijk gaan lunchen en dan daarna niet zo veel meer vreten.
Nee, de SCIO arts werkt voor de gemeente (andere gemeentes werken samen met het CIZ maar daar is Smallingerland een tijdje geleden van afgestapt) en gaan over de hulp danwel hulpmiddelen vanuit het WMO.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat een mooie discussie im te lezen.
Wat is een SCIO arts? Is dat degene die beslist over je uitkering?
Ben je een date aan het fixen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Whehehe.
Ik verveel me. Waarom hebben jullie niet wat meer gepost, dan had ik meer te lezen nu. Heb iig goed gezelschap naast me en ik geef mn verzet tegen breiende vrouwen maar op
Pff, kan me voorstellen dat dat inderdaad wel stressvol is.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:28 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je lunch kan beter idd! en verder.. jeweetzelf
De toekenning is steeds maar voor een half jaar idd en dat inmiddels al drie jaar. Het is nog nooit makkelijk geweest en we hebben er ook een keer een advocaat op moeten zetten om het te kunnen houden, dus het is echt afwachten wat er dit keer uitkomt.
Het is niet eens alleen voor ons vervelend, maar ook voor de hulp die elke keer moet afwachten of ze haar uren hier nog kan maken.
Er van uitgaande dat jij bekend bent met de relativiteitstheorie, weet jij dat de grootte afhankelijk is van de plek en tijd in ruimte.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Je wilt niet vertellen hoe groot 'ie is?
padam psh.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat jij bekend bent met de relativiteitstheorie, weet jij dat de grootte afhankelijk is van de plek en tijd in ruimte.
Als je zou uitgaan van het hier en nu?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat jij bekend bent met de relativiteitstheorie, weet jij dat de grootte afhankelijk is van de plek en tijd in ruimte.
Het universum of wat loveli mogelijk bedoelde?quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je zou uitgaan van het hier en nu?
I luv onzindiepte
Weken.. meestal is het zo dat ik na 2 weken begin te bellen omdat ik wil weten waar ik aan toe ben en dat het dan nog zeker een maand duurt. Ik hoop dat ze nu wat meer haast maken, want door laksheid van de gemeente heeft het al met al al vier maanden vertraging. De huidige indicatie liep in Juni af en het verzoek voor verlenging heb ik al in April opgestuurd. (dat formulier invullen en insturen moet dus ook elke keer helemaal opnieuw)quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:42 schreef Lago het volgende:
[..]
Pff, kan me voorstellen dat dat inderdaad wel stressvol is.
Sowieso doen ze erg moeilijk met schoonmakers vergoeden, of niet? Weet dat bij mijn moeder het een paar jaar geleden ook is stop gezet. (mijn vader moest het er maar gewoon bij doen)
Hoop in ieder geval dat het voor jou allemaal word goedgekeurd! Hoe lang duurt zoiets meestal, voordat je de uitslag krijgt?
Is Mark je vriendje? Dan zijn er vast wel manieren om m op te vrolijkenquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:33 schreef Viking84 het volgende:
Mark is een beetje down vandaag.
Ik: "Gedeelde meh is halve meh"
.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Is Mark je vriendje? Dan zijn er vast wel manieren om m op te vrolijken
hehehe!quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik denk dat Mark de schok niet te boven gaat komen als Vik ineens in een shmecksay setje voor zn neus staatquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik loop gerust in sexy setjes in huis rond, dus dat valt wel een beetje meequote:Op dinsdag 13 september 2011 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat Mark de schok niet te boven gaat komen als Vik ineens in een shmecksay setje voor zn neus staat![]()
"Mixed signals... confused... current event does not compute... system overload..!"
Vorige week zag ik een vrouw 10 pakjes meenemenquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hebben jullie trouwens al gespot dat de rozemarijn zeezout crackers ook in de AHamster zijn?
Thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hebben jullie trouwens al gespot dat de rozemarijn zeezout crackers ook in de AHamster zijn?
Hehe, ik heb gewoon 2 pakjes meegenomen. Haal er morgen denk nog wat om op mn werk neer te leggen. Altijd handig in geval van trek.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vorige week zag ik een vrouw 10 pakjes meenemen
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Fout
Je hebt letterlijk een (geschil)punt, je hebt letterlijk een punt aan je potlood.
Heb je letterlijk een punt aan je potlood(figuurlijk) dan heb je een probleem.![]()
Anders is het woord, woord ook altijd figuurlijk.
Bij grootte ga ik er van uit dat je het volume bedoelt, dus kan ik de vraag niet beantwoorden gezien het feit ons heelal aan het uitzetten is tot het onvermijdelijke punt van implosie.
Bij het betrekken van de hypothese tot meerdere dimensies is het volume afhankelijk van de dimensie zelf.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:17 schreef MarMar het volgende:
Nou en dus.. ik kijk naar een opgenomen "So you think you can dance" jong meisje doet auditie, jury zegt "Daar kan menigeen nog een puntje aan zuigen" krijg ik de slappe lag
Omg ja! Hij zei zelfs 'een enorme punt aan zuigen'quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:17 schreef MarMar het volgende:
Nou en dus.. ik kijk naar een opgenomen "So you think you can dance" jong meisje doet auditie, jury zegt "Daar kan menigeen nog een puntje aan zuigen" krijg ik de slappe lag
lol sjah nu heb je me al gequote, ga ik het ook niet meer verbeteren, shit happens.quote:
Ik kan beter zoekenquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sigme, heb jij het recept van die spinaziequiche die je had gemaakt in je low carb periode?
De zoekfunctie werkt niet echt als ik zoek op quiche sigme spinazie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:theelepel olijfolie
60ml slagroom
125 gram geraspte kaas liefst met een pittige smaak
80 gram champignons in plakjes
50 gram bloemkool
een snufje basilicum
paprikapoeder naar smaak.
gemalen zwarte peper
2 eieren licht geklopt
200 gram restjes gaar kippevlees naar keuze
1/2 pakje diepvriesspinazie of klein potje potje HAK van rond de 220 gram.
1 Verwarm de oven voor op 160 graden
2. Olie de bodem en zijkanten in een van een quichvorm met een doorsnede van 24 cm.
3. Verwarm in een pannetje de slagroom op een middelhoogvuur. laat de slagroom niet koken. Haal de pan van het vuur en roer er snel de geraspte kaas door. Voeg als de kaas is gesmolten de champignons,bloemkool,basilicum,paprikapoeder en peper toe.
4. Laat het mengsel 5 minuten afkoelen en voeg de eieren,kip en spinazie toe. Roer na elke toevoeging het geheel goed door.
5. Schenk het mengsel in de quichevorm en bak deze 45 tot 50 minuten in de oven tot de quiche stevig is.
(bron) Het heller kookboek pagina 54
Gezonde onbijtquiche
Het is heel handig om dit in te vriezen en dit te eten bijvoorbeeld als lunch op je werk. Je kunt het namelijk zowel koud als warm eten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:33 schreef sigme het volgende:
Zo, dat was zoeken.
[..]
Ik vond het nog iets beter met de quichevorm belegd met plakjes rauwe kam vóór het mengsel erin te doen, en met een deel van de kaas in (dunne) plakjes bovenop. Daardoor heeft het geheel wat meer "korst" en is het iets beter transporteerbaar.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol sjah nu heb je me al gequote, ga ik het ook niet meer verbeteren, shit happens.
Ik geef de pijnstillers vermoeidheid en stress de schuld.
Niets.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat dromenverklaarster Tink hier dan van kan brouwen!
"Daar komt niets van in" ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
Oh. Mijn kind wil op voetbal. Fijn ieder weekend volgepland.
*huil
Sajoer boontjes met gehakt? (geruld of in kleine balletjes)?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:04 schreef Muks het volgende:
Iemand een suggestie voor een maaltijd van 350 kcal zonder pasta, aardappelen, rijst etc ?
Ben beetje uit verzonnen.
Dat zegt mijn gezond verstand. Mijn hart heeft 1 wedstrijd in de 2 weken aangebodenquote:
Vast. Maar individuele sporten passen beter bij ons gezinsritmequote:
Heeft ie club in de buurt? Heeft ie een fiets?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vast. Maar individuele sporten passen beter bij ons gezinsritme
*tink haat sociale verplichtingen die invloed hebben op het gevoel van vrijheid
Ik ook, maar het is ontzettend leuk en gezellig.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vast. Maar individuele sporten passen beter bij ons gezinsritme
*tink haat sociale verplichtingen die invloed hebben op het gevoel van vrijheid
Voetbal betekent dat we niet meer naar nederland kunnen, niet meer naar ons vakantiehuisje en niet meer op familiebezoek in D en NL.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heeft ie club in de buurt? Heeft ie een fiets?
Ik zoek in de pittige hoek, vooral uitgekeken op kip dat eet ik nu al 3 weken afgewisseld met vis en mag vanaf morgen alle soorten vlees en groente. Dit klinkt erg lekker trouwens !quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Sajoer boontjes met gehakt? (geruld of in kleine balletjes)?
Waar ben je op uitgekeken en in welke hoek zoek je?
Ik weet niet hoe oud die is? Maar bij mij reden de ouders om de beurt naar wedstrijden en ook kwamen ze niet altijd kijken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
*huil
haha, hij is al sinds donderdag hier! Maar, bedankt!quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:32 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
*huil
ja, en dat is dus de reden dat we op zoek gaan naar een compromisquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:02 schreef Jagärtrut het volgende:
maar vinden jullie teamsport dan niet belangrijk voor de ontwikkeling van een kind?
Ik ben heel blij dat m'n ouders me altijd verplicht hebben een teamsport te doen. In een team zo intensief samen zijn leer je veel van, geloof ik!
Hij wilde voetballen omdat zijn klasgenootjes dat deden, zijn vriendjes zitten op judo, tafeltennis en andere solistische sporten. Ondertussen heeft ie het wel een paar keer geprobeerd met proeflessen en zo maar hij haakt elke keer af na een paar keer, te saai.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:02 schreef Jagärtrut het volgende:
maar vinden jullie teamsport dan niet belangrijk voor de ontwikkeling van een kind?
Ik ben heel blij dat m'n ouders me altijd verplicht hebben een teamsport te doen. In een team zo intensief samen zijn leer je veel van, geloof ik!
Google op pedis. Misschien vind je dan wat dingen die je lekker lijken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:21 schreef Muks het volgende:
[..]
Ik zoek in de pittige hoek, vooral uitgekeken op kip dat eet ik nu al 3 weken afgewisseld met vis en mag vanaf morgen alle soorten vlees en groente. Dit klinkt erg lekker trouwens !
^^. Alleen vind ik het nu nog stom.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vond teamsporten altijd stom. Want dat betekent verplichtingen en daar hou ik niet zo van.
Thx, recept gevonden !!quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:15 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik pakte ooit eens de bal af van een medespeler en maakte uiteraard die goal. Toen kreeg ik me toch een uitbrander van de trainer, ik kan me dat nog steeds herinnerenwel wat van geleerd dus.
[..]
Google op pedis. Misschien vind je dan wat dingen die je lekker lijken.
Tafeltennis/judo, kan natuurlijk ook 1vs1 maar ook dan heb je in team/clubverband competities en toernooien lijkt me?
Dan ben je aanvoerder van een cheerleader team ofzoquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^. Alleen vind ik het nu nog stom.
We zullen zien wat er volgend jaar gebeurt![]()
.
mental image van mezelf met twee staartjes in m'n haar, in een roze pakje met roze pompoms, no thanksquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan ben je aanvoerder van een cheerleader team ofzo
Doe modern, en laat dat lekker over aan de vader!quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
*huil
Ik zie verbetering!!quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:
O: broodje met ardennerboterhamworst
L: kippensoep, hardgekookt eitje
T: paar dropjes
D: nasi met kip & satésaus
T: donut (fruit vergeten te kopen en de aardbeien waren ineens beschimmeld)
Ik heb nog geen menu samengesteld, hadden bezoek en gaan nu film kijken. Ik heb wél brood gekocht en gebraden gehakt & aardbeienjam voor op de boterhammen. Die gaan morgen mee naar het werk.
Morgenavond zijn we allebei pas laat thuis, dus dat wordt 's avonds iets van macaroni met vlees (heb sowieso nog een filetlapje dat op moet).
Haha die vaders met hun zonenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
Doe modern, en laat dat lekker over aan de vader!![]()
Hier ook de methode![]()
Die moet ook mee naar nl.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
Doe modern, en laat dat lekker over aan de vader!![]()
Hier ook de methode![]()
Ik heb er 3 en ik vind teamsporten ook stomquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Teamsporten. Tennis vond ik vroeger leuk, behalve dubbelen. Echt.. ik ben geen teamspeler, nooit geweest ook. Misschien ook wel beetje inherent aan geen broertjes of zusjes hebben.
Geen idee hoeveel kcals het is. Broccoli bolognese (is mijn fix als ik nix anders in huis heb): gehakt rullen + tomatensaus, broccoli in lange stronkjes snijden en koken, broccoli op bord en prut erover.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:04 schreef Muks het volgende:
Iemand een suggestie voor een maaltijd van 350 kcal zonder pasta, aardappelen, rijst etc ?
Ben beetje uit verzonnen.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:35 schreef Nallie het volgende:
Oke ga ik doen, word ik rijk jongenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:14 schreef V1z0R het volgende:
11 jaar gevoetbald en toen kreeg ik een knieblessure
Chico, voor mij hielp het een boel door in het begin per gemist sportschoolbezoek, 5 euro van m'n games-budget af te halen
Mooi lijstje, ja!quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:45 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik zie verbetering!!![]()
Lijstje definitief:
O: banaan met muesli en yoghurt
T: koffie verkeerd en minneola
L: veelgranenbroodje (marqt) met geitenkaas en tomaat/komkommer/tonijn/ei salade
T: 2 rijstewafels meergranen met pindakaas
D: kikkererwten/courgette/paprika/tomaat prutje met tofureepjes
S: 1 uur en een kwartier boksen
T: yoghurt met nootjes/pitjes en honing.
Ik ben tevreden!
quote:
Volgens mij is dat nog best inspannend, dus ook nog goed voor je conditiequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef loveli het volgende:
En Mo, gewoon op cheerleaden gaan. Doen!
Mobiel gelezen, lag ook dubbel!quote:
Die olifantquote:
Ik doe niet aan budgetten. Ik koop dingen als ik er geld voor heb of als ze nodig zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:14 schreef V1z0R het volgende:
11 jaar gevoetbald en toen kreeg ik een knieblessure
Chico, voor mij hielp het een boel door in het begin per gemist sportschoolbezoek, 5 euro van m'n games-budget af te halen
Mwah. Mijn eerstejaars vorig jaar waren niet blij met de mailtjes om 3/5 uur 's nachts, vooral niet als ze een smartphone hadden en dus wakker werden ervanquote:Op woensdag 14 september 2011 00:23 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
"jeetje, zelfs op dit tijdstip is ze nog bezig met haar opleiding... Wat een toewijding!"
Lau!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:10 schreef Laureline het volgende:
En ik zag dat Anosmie terug was!Loop je nog wel eens tegen een glazen pui?
![]()
Mijn lijstje vandaag:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: boterham kaas, boterham paté, karnemelk
T: chocoladepepernoten (alle pure uit de zak), 1 zak Japanse zoutjes, 2 boterhammen salami
D: Spaanse maaltijdsoep met bonen, prei, aardappels, chorizo
T: witte wijn, kwark met vanilleyoghurt
Je bedoelt dat deadlines gehaald worden dankzij nachtwerk.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mwah. Mijn eerstejaars vorig jaar waren niet blij met de mailtjes om 3/5 uur 's nachts, vooral niet als ze een smartphone hadden en dus wakker werden ervan. En elke docent die mij kent weet dat nachtwerk betekent dat er een deadline weer bijna niet gehaald wordt
.
Maria! Ik was aan het bijlezen maar nu kan ik dus niks meer zien door de lachtranen de over mn bollewangenhapsnoet lopen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat Mark de schok niet te boven gaat komen als Vik ineens in een shmecksay setje voor zn neus staat![]()
"Mixed signals... confused... current event does not compute... system overload..!"
Geen van beiden. Geloof ik.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:44 schreef loveli het volgende:
Ik onthou niet alles, zit me al 2 dagen af te vragen of jij nou die met die Zwitser/collega/finance bent. En/of die van een bovenwoning naar benedenwoning ging.
Advies: niet bijlezen op je werk.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:53 schreef Anosmie het volgende:
Maar vaker nog zeg ik dingen die ik lees. Dat is soms best lastig.
Loveli dit klinkt allemaal erg lekker en ik heb je tips opgeslagen !! Die laatste gaat het worden vandaag !quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel kcals het is. Broccoli bolognese (is mijn fix als ik nix anders in huis heb): gehakt rullen + tomatensaus, broccoli in lange stronkjes snijden en koken, broccoli op bord en prut erover.
Twee soorten groente + vlees, bv boontjes + broccoli (ik probeer niet te pushen, maar noem alleen op wat ik laatst aan aardappelloos spul gegeten heb), gerookte kalkoenreepjes + uitjes bakken en dat over de oontjes, kaassausje over de brocc. Kipfiletje erbij.
Witlof + ham + kaas. Lof snijden, koken met flintertjes ham tot het nog niet snotgaar is, heel goed laten uitlekken, plakken kaas erover (pan schuin zetten omdat er nog steeds veel vocht uitloopt). Als de kaas gesmolten is, is het klaar. Vlees naar keuze.
Groente naar keus blancheren, daarna wokken (chinese kool, snijbiet, sugarsnaps, tauge, whatever). Biefstuk in blokjes knippen en snel bakken met laos + ketjap op smaak brengen, groente erbij. Voila.
meh, I wishquote:Op woensdag 14 september 2011 07:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!
Je gaat op vakantie aurum? Veel plezier alvast!
Als je die van :23 neemt, ben je op station Gouda als ik daar in de trein van :34 stap en nu rij jij net DH uit als ik er binnenkom rond :52quote:Op woensdag 14 september 2011 07:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit nu nog in dh en de trein gaat om 7:53. Neem normaal die van 7:23, dus kan best zijn dat we elkaar kruisen dan. Maar we zullen elkaar nooit op het station treffen, vrees ik
.
ik denk dat je beter kan spinnen, de belasting op je enkel is anders. Met een crosstrainer lijkt het alsof je met je voeten stilstaat, dus je enkel gewricht/knieeen/heupen doen het werk, maar meestal schuifel je onbewust toch met je voet naar voren/naar achter en ik denk dat je daar ook last van kan krijgen.quote:Op woensdag 14 september 2011 07:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had me voorgenomen om tot aan de halve iedere nacht 8 uur te slapen. Alleen moet ik dan wel om 10 uur baar bed en dat.red ik niet.
7 uur slaap is iig niet het juiste ritme voor me.
Lijstje:
O: havermout met appel
T: stuk spinazieomelet
L: 125 gr boulogne stolbrood met gerookte zalm
T: 35 gr nootjes
D: stuk.lasagna (veel groente, weinig pasta), soep met meer groente dan soep
En ik denk dat ik een uur ga spinnen of een uur op de crosstrainer ga.
Het klinkt altijd zo leuk, maar in de praktijk zit je de hele dag in vergadering en regelen ze s avonds een sociaal programma voor je, zodat je volkomen uitgeput op je bed neerstort aan het einde van de dag.quote:Op woensdag 14 september 2011 07:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hehehe, kan toch ook leuk zijn? Ik vind het altijd wel prima om ergens heen te gaan voor 't werk. Even niet achter 't bureau.
oh uiteindelijk is het altijd wel leuk, maar ik blijf liever bij mijn manquote:Op woensdag 14 september 2011 07:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hehehe, kan toch ook leuk zijn? Ik vind het altijd wel prima om ergens heen te gaan voor 't werk. Even niet achter 't bureau.
dat programma heb ik idd vaak als ik naar het buitenland moet voor werk. Vergaderingen/cursussen beginnen dan om 0830/045 dat gaat door tot 1700. Dan naar hotel, wat drinken met de groep/ bijkletsen. Omkleden om uit eten te gaan met de groep, terugkomen en meestal rond middernacht je bed invallen om er om 0630 weer uit te moeten en dan weer hetzelfde rondje te doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 07:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het klinkt altijd zo leuk, maar in de praktijk zit je de hele dag in vergadering en regelen ze s avonds een sociaal programma voor je, zodat je volkomen uitgeput op je bed neerstort aan het einde van de dag.
Tenminste, zo ging dat bij.mij altijd.
Nu mag ik soms naar de andere kant van R'dam.
Daar heeft hij het niet over gehad. Heb nu wel spierpijn in mijn kuiten (niet de overbelaste spier), dus ik denk dat spinnen verstandiger is idd.quote:Op woensdag 14 september 2011 07:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik denk dat je beter kan spinnen, de belasting op je enkel is anders. Met een crosstrainer lijkt het alsof je met je voeten stilstaat, dus je enkel gewricht/knieeen/heupen doen het werk, maar meestal schuifel je onbewust toch met je voet naar voren/naar achter en ik denk dat je daar ook last van kan krijgen.
Mocht je van de sportarts niet bijv. wandelen op de loopband, maar dat je er een hellingparcour ingooit. Dus de incline/decline verandert om de zoveel tijd?
Waarom neemt jouw tas een zitplaats in beslag?quote:Op woensdag 14 september 2011 08:13 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die nog net niet op je tas gaan zitten.
laat ik het er op houden dat ik de ene keer prima op de crosstrainer kan en maandag dus gewoon geparkeerd stond : mijn heup gaf het op. Dus idd maar op de fiets was het advies van de trainersquote:Op woensdag 14 september 2011 07:52 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik denk dat je beter kan spinnen, de belasting op je enkel is anders. Met een crosstrainer lijkt het alsof je met je voeten stilstaat, dus je enkel gewricht/knieeen/heupen doen het werk, maar meestal schuifel je onbewust toch met je voet naar voren/naar achter en ik denk dat je daar ook last van kan krijgen.
Mocht je van de sportarts niet bijv. wandelen op de loopband, maar dat je er een hellingparcour ingooit. Dus de incline/decline verandert om de zoveel tijd?
die heeft een eigen kaartjequote:Op woensdag 14 september 2011 08:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom neemt jouw tas een zitplaats in beslag?
Tja, ik vind zelf het laten liggen van je tas op de stoel naast je niet zo netjes. De treinen in de spits zijn vrij druk, je kunt dus zelf verzinnen dat er op een gegeven moment iemand naast je wil zitten. Ik vind het vrij ergerlijk dat je aan mensen moet vragen of je "daar mag zitten" terwijl het gewoon een zitplaats is. Ik heb zelf ook weleens overwogen om gewoon te gaan zitten, ook al ligt er een tas, maar ik heb me tot nu toe weten te bedwingen.quote:Op woensdag 14 september 2011 08:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die heeft een eigen kaartje.
Nah, normaal haal ik mn tas weg als t druk wordt en ik kijk ook niet moeilijk als iemand naast me wil zitten - itt veel andere mensen- maar iemand zo non-verbaal dwingen zn tas weg te halen vind ik redelijk onbeschoft.
dat, exactquote:Op woensdag 14 september 2011 08:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tja, ik vind zelf het laten liggen van je tas op de stoel naast je niet zo netjes. De treinen in de spits zijn vrij druk, je kunt dus zelf verzinnen dat er op een gegeven moment iemand naast je wil zitten. Ik vind het vrij ergerlijk dat je aan mensen moet vragen of je "daar mag zitten" terwijl het gewoon een zitplaats is. Ik heb zelf ook weleens overwogen om gewoon te gaan zitten, ook al ligt er een tas, maar ik heb me tot nu toe weten te bedwingen.
Heb jij ff mazzel dat je een trein later hebt dan ik 's morgens!
Voegt toe aan lijstje:quote:Op woensdag 14 september 2011 07:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had me voorgenomen om tot aan de halve iedere nacht 8 uur te slapen. Alleen moet ik dan wel om 10 uur baar bed en dat.red ik niet.
7 uur slaap is iig niet het juiste ritme voor me.
Lijstje:
O: havermout met appel
T: stuk spinazieomelet
L: 125 gr boulogne stolbrood met gerookte zalm
T: 35 gr nootjes
D: stuk.lasagna (veel groente, weinig pasta), soep met meer groente dan soep
En ik denk dat ik een uur ga spinnen of een uur op de crosstrainer ga.
Bij mij wel. Meerdere keren.quote:Op woensdag 14 september 2011 08:40 schreef Viking84 het volgende:
Tja, ik vind het ook storend als mensen hun tas laten liggen maar het is niet een keer in me opgekomen om er dan maar gewoon bovenop te gaan zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh, trouwens!
Vanavond krachttraining ronde to failure!![]()
Soms kijken ze je recht aan en doen niks UKS.Gezellig-geit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bij mij wel. Meerdere keren.
Zit je meestal voor- of achterin?
Zwaardvisquote:Op woensdag 14 september 2011 09:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Goede tt
Niks terug gelezen. Net ontbijt op.. Twee toast met boter en suiker, wit bolltje kaas, bol met ham en scrabbled eggs, gebakken tomaat met parmezaan, griekse yoghurt met honing.
S: zwemmen in zee, gisteren al 20 km gewandeld.
D: Grieks buffet met vandazg extra: gzrnalen, zwaardvis, souvlaki en konijn. Lekker.
Of nie?quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 09:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Goede tt
Niks terug gelezen. Net ontbijt op.. Twee toast met boter en suiker, wit bolltje kaas, bol met ham en scrabbled eggs, gebakken tomaat met parmezaan, griekse yoghurt met honing.
S: zwemmen in zee, gisteren al 20 km gewandeld.
D: Grieks buffet met vandazg extra: gzrnalen, zwaardvis, souvlaki en konijn. Lekker.
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Baard en ik zijn vandaag een jaar samen..
In de treinen waar ik altijd inzit zitten geen bagagerekken...quote:Op woensdag 14 september 2011 08:53 schreef V1z0R het volgende:
Tas oppakken en op 't bagagerek flikkeren! Niemand durft er ook maar wat van te zeggen
Toen ik m'n rijbewijs had was het heel simpel, geen OV meer!
Dat doen de meeste mensen wel, maar je hebt/had altijd een bepaald type waarvan afstraalde dat al hoe druk het is, dat hij/zij niemand ernaast wil hebben. Dan ga ik dus naast je zittenquote:Op woensdag 14 september 2011 09:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
In de treinen waar ik altijd inzit zitten geen bagagerekken...![]()
ik heb een laptop bij me, dat betekent op schoot = zwaar, en ik plant 'm liever niet tussen twee van die stoelen (dient als bagageruimte, maar dan heb ik er geen zicht op). Dus leg ik 'm ook altijd naast me neer en als het echt druk begint te worden haal ik 'm meestal weg. Soms ook niet en dan haal ik 'm alsnog weg wanneer iemand duidelijk naast me wil komen zitten of het al vraagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door V1z0R op 14-09-2011 09:37:22 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Netjes!quote:Op woensdag 14 september 2011 09:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vanochtend had ik braaf mijn beleg ingepakt. Vergeet ik het brood
Maarrrr.... toen ben ik heel braaf langs de Jumbo gereden.
Dus, lijstje voor op 't werk:
O: croissantje, boterham met gebraden gehakt
T: boterham met aardbeienjam
L: 1 of 2 boterhammen met aardbeienjam (evt. nog hardgekookt eitje)
T: iets van fruit (ga ik straks vers kopen hier)
Dan 1 boterham en een eitje als L? Of een soepje ipv die 2e boterham als L.quote:Op woensdag 14 september 2011 09:27 schreef V1z0R het volgende:
Coco, ik zeg sowieso dat eitje, anders wel erg veel KH's in verhouding.
Okies. Soep onder voorbehoud though, soms hebben ze hier geen lekkere soepquote:Op woensdag 14 september 2011 09:32 schreef V1z0R het volgende:
1 bth, 1 eitje, 1 soep als lunch lijkt me prima.
Anders neem je 2 both!quote:Op woensdag 14 september 2011 09:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Okies. Soep onder voorbehoud though, soms hebben ze hier geen lekkere soepMaar anders neem ik een stuk fruit extra
Boterham, eitje, soep EN fruit? Woman, don't push itquote:
Jij zou me nog altijd iets sturen, geloof ikquote:Op woensdag 14 september 2011 09:40 schreef Probability het volgende:
Mijn tas kan gewoon naast mij staan op mijn stoel!
Zoveel is dat nietquote:Op woensdag 14 september 2011 09:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Boterham, eitje, soep EN fruit? Woman, don't push it![]()
Van niks eten naar dat allemaal klinkt vreselijk voor mijHet idee alleen al; zie er als een berg tegenop...
neeeehhh als ze geen soep hebben, kun je best 2 boterhammen en een eitje eten!quote:Op woensdag 14 september 2011 09:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Boterham, eitje, soep EN fruit? Woman, don't push it![]()
Van niks eten naar dat allemaal klinkt vreselijk voor mijHet idee alleen al; zie er als een berg tegenop...
Wat is er mis mee dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 09:50 schreef Nallie het volgende:
Mensen die effectieviteit in officiële stukken schrijven
E teveel? Effectiviteit is het toch?quote:
E teveelquote:
Een van mijn docenten had het daar eens overquote:Op woensdag 14 september 2011 09:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik kan soms ook oprecht boos van binnen zijn als er dan iemand naast me gaat zitten terwijl er nog allemaal lege 2 of 4 zitters zijn. Dan denk ik echt 'je HOORT niet zo dicht bij mij te komen zitten nu, wat doe je!?" en dan moet ik altijd een beetje gniffelen om mezelf omdat het niet echt een illegale actie is om naast iemand te komen zitten
Ja!!quote:Op woensdag 14 september 2011 09:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik kan soms ook oprecht boos van binnen zijn als er dan iemand naast me gaat zitten terwijl er nog allemaal lege 2 of 4 zitters zijn. Dan denk ik echt 'je HOORT niet zo dicht bij mij te komen zitten nu, wat doe je!?" en dan moet ik altijd een beetje gniffelen om mezelf omdat het niet echt een illegale actie is om naast iemand te komen zitten
Hahaha zo herkenbaar!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja!!
Of als je in een 4zitter zit en ze gaan tegenover je zitten ipv schuin tegenover je, waardoor je je benen weer in moet trekken. Zó irritant.
Dat is ook nog eens cultureel bepaald. Hoeveel personal space je hebt, zeg maar. Heb daar een filmpje van (commercial) die ik ook wel eens in een college heb laten zien. Wel grappig. Even opzoeken.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen! Sinds mijn vriendje dezelfde wekker heeft als ik word ik half wakker van de zijne en slaap ik schijnbaar zo ongeveer door de mijne heen?Ik heb de afgelopen tijd wel vaker gehad dat ik ineens om 9.30 wakker word en me niet kan herinneren het kreng uitgezet te hebben
Daar gaat mijn voornemen om om 9.00 in de sportschool te staan
[..]
Een van mijn docenten had het daar eens overDat we schijnbaar tegenwoordig een mentale personal space hebben van ongeveer een metertje in de rondte, en dat we het dus als bijzonder raar ervaren als vreemde mensen vrijwillig die grens overschrijden
Haha lastig altijd met typen en smsen... geen toonquote:Op woensdag 14 september 2011 10:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn sarcasme werd niet opgepikt en nu denkt iedereen dat mijn Nederlands faalt![]()
En ik geef nog wel les in Nederlands. Meh.![]()
Zomg! EFFECTIVITEIT! Daar! Zonder op te zoeken. HOPPA! Schud 'm zo uit mijn mouw. Nu jij weerquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 10:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zomg! EFFECTIVITEIT! Daar! Zonder op te zoeken. HOPPA! Schud 'm zo uit mijn mouw. Nu jij weer![]()
En nog een keer, zonder te kijken: E F F E C T I E V I T E I T
Hehe geinig! Hoe die man ook zo heel subtiel een tikje weg-buttwalkedquote:Op woensdag 14 september 2011 10:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Meerdere commercials op een rij die allemaal culturele verschillen laten zien. Derde filmpje gaat over personal space. Vooral het einde daarvan vind ik erg grappig. En herkenbaar
Mijn vriendinnetje is nogal een diepvriespizza/kippatatmetappelmoes/shoarmapasta liefhebber dus ik hou me een beetje in uit vrees voor wat vanavond gaat komenquote:Op woensdag 14 september 2011 10:39 schreef V1z0R het volgende:
Vind je lijstje wat magertjes Anosmie, of je D moet echt huge en goed in verhouding zijn.
900kcals en dan e/k/v van 15/70/15 of zo...
Van jou netjes als altijd Mar! props!
350 gram yoghurtquote:Op woensdag 14 september 2011 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wel hoeveel kcal er in 350 (driehonderdvijftig!!) gram walnoten zit?![]()
2360!!!
quote:
In een ver verleden had ik ooit walnoten voor het snoepen gewogen en daarna de lege doppen na het oppeuzelen. Ik had zo'n 200 gram noten opquote:
joah, 350 gram noten. ik zou met een optimalisatieprobleem erachter kunnen komen wat de verhouding vet/water/eiwit is die tot die kcal leidt, maar daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 14 september 2011 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wel hoeveel kcal er in 350 (driehonderdvijftig!!) gram walnoten zit?![]()
2360!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |