abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101894225
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Be someone that makes you happy
pi_101894381
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:58 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Min of meer. Heb me dat aangeleerd in de jaren dat ik erg veel ziek was en er ook veel last van had. Eten betekende dan vies veel pijn en dan kon ik niks meer. Dus overdag (op het werk) at ik gewoon niks. Pas als ik 's avonds thuis was, at ik. Dan kon ik daarna ziek op de wc zitten of in bed liggen of wat dan ook :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: nu het wel weer goed gaat, vind ik het heel moeilijk om dat patroon te doorbreken. Ik mis eten overdag ook gewoon niet, omdat ik het gewend ben van jarenlang op die manier eten.
En heb je tegenwoordig minder last als je overdag eet? En heb je meer last van bepaalde etenswaren dan andere? Want behalve weinig is het soms ook vrij ongezond, dat wat je eet. En eet je vanavond bij je D dan wel veel groenten? /thirddegree

Dat van die pijn vergeten: ik denk dat dat evolutionair bepaald is, zodat je niet na 1 kind denkt: zo, dat was eens maar noooooit weer. Tenminste, dat denk je wel, maar even later schijn je dat dan weer te vergeten. Dom, als je het mij vraagt, maar ja. :P

Wel echt fijn dat je die pijnen nu niet meer hebt!! :*
  Vis een optie? dinsdag 13 september 2011 @ 12:17:47 #3
70532 loveli
N
pi_101894512
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:12 schreef conleche het volgende:
Dat van die pijn vergeten: ik denk dat dat evolutionair bepaald is, zodat je niet na 1 kind denkt: zo, dat was eens maar noooooit weer. Tenminste, dat denk je wel, maar even later schijn je dat dan weer te vergeten. Dom, als je het mij vraagt, maar ja. :P
Gelukshormoon. De high na een bevalling is gigantisch.
crap in = crap out
pi_101894564
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Gelukshormoon. De high na een bevalling is gigantisch.
Hmmmmm. Nou mijn zusje heeft een maand lang gehuild. Dat was een ander hormoon dat even kwam opborrelen geloof ik.
  Vis een optie? dinsdag 13 september 2011 @ 12:25:19 #5
70532 loveli
N
pi_101894714
lol
crap in = crap out
pi_101894881
Vind m'n laatste post eigenlijk wel voor herhaling vatbaar aangezien er dus misverstanden over zijn:
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:00 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ook van het type training...

XM, als jij een dag aan spinning doet, wat feitelijk een interval training is, dan is je EPOC* dusdanig dat je naverbranding nog wel minimaal een 18uur blijft. Of je dan direct na je training of een uur erna eet, maakt niets uit qua verbranding. Wel qua spierbehoud omdat na je training je glycoceen voorraad weg is...

De stoffen die zorgen voor vetverbranding komen trouwens vrij bij beweging en of je nou gegeten hebt of niet, zolang die stoffen in je bloedstroom zitten blijf je vet verbranden.
Vandaar ook dat gericht trainen wel enige voordeel heeft omdat de bloedstroom naar dat gebied groter wordt en dus meer stofjes in die regio zitten.

* EPOC = Excess Post-Exercise Oxygen Consumption
Daarom kun je dus het beste direct na je training snelle KH's innemen zodat je glycoceen weer op peil is en je niet de stoffen die van belang zijn voor je spieren gaat aanspreken. De stoffen die voor vetverbranding zorgen blijven even lang in je bloedstroom, maakt niet uit hoe lang je wacht met eten.

Edit: Elke vorm van beweging veroorzaakt een naverbranding trouwens, alleen heeft onderzoek uitgewezen dat de naverbranding van intervaltraining of HIIT hoger is dan duursport op constant tempo.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_101895209
Ik kreeg trouwens van het weekend complimentjes van mijn vrienden dat ik er zo goed uitzag. *D

Ben ook superblij dat ik een relatief platte buik heb en dat le spek op le heupen zit. Curves O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_101895255
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:30 schreef V1z0R het volgende:
Vind m'n laatste post eigenlijk wel voor herhaling vatbaar aangezien er dus misverstanden over zijn:

[..]

Daarom kun je dus het beste direct na je training snelle KH's innemen zodat je glycoceen weer op peil is en je niet de stoffen die van belang zijn voor je spieren gaat aanspreken. De stoffen die voor vetverbranding zorgen blijven even lang in je bloedstroom, maakt niet uit hoe lang je wacht met eten.

Edit: Elke vorm van beweging veroorzaakt een naverbranding trouwens, alleen heeft onderzoek uitgewezen dat de naverbranding van intervaltraining of HIIT hoger is dan duursport op constant tempo.
^^

Na het sporten gooi ik gelijk snelle carbs naar binnen en binnen een half uur na het sporten eet ik nog een keer avondeten :')

200 gr zoete aardappel, 100 gr biefstuk, broccoli en paprika = vol bord met eten :9

En langzaamaan wordt mijn fatty ass less fatty en meer curvy :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_101895289
Kan ik alleen maar props voor geven :D ^O^

Trouwens gister maar even met de gast van de sportschool overlegd, we gaan gewoon een poosje op deze voet verder. Zat gister namelijk nog maar op 112kg, dus weer 2kg er af en ondanks dat over 3weken pas m'n vetmeting weer is, leek het volgens hem wel alsof er minder rond m'n middel zit.

Nieuwe planning is dus zo door te gaan met training en VP omlaag halen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_101895369
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:12 schreef conleche het volgende:

[..]

En heb je tegenwoordig minder last als je overdag eet? En heb je meer last van bepaalde etenswaren dan andere? Want behalve weinig is het soms ook vrij ongezond, dat wat je eet. En eet je vanavond bij je D dan wel veel groenten? /thirddegree

Wel echt fijn dat je die pijnen nu niet meer hebt!! :*
Veel minder last. Zelden buikpijn. Wel 'ongemak', maar dat is verwaasloosbaar. Voedingsmiddelen vermijden hoeft niet per se. Dus dat scheelt :) Of ik veel groenten eet? Ik denk in ieder geval genoeg, maar ik werk geen heel blik bonen weg zoals Sigme dat bijvoorbeeld doet...

Het is dus puur een ander eetpatroon aanleren. Maar ik heb dit echt jaren volgehouden, dus het is voor mij heel lastig om het anders te doen...
pi_101895443
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Veel minder last. Zelden buikpijn. Wel 'ongemak', maar dat is verwaasloosbaar. Voedingsmiddelen vermijden hoeft niet per se. Dus dat scheelt :) Of ik veel groenten eet? Ik denk in ieder geval genoeg, maar ik werk geen heel blik bonen weg zoals Sigme dat bijvoorbeeld doet...

Het is dus puur een ander eetpatroon aanleren. Maar ik heb dit echt jaren volgehouden, dus het is voor mij heel lastig om het anders te doen...
de enige manier waarop je het imo kan veranderen is door te gaan plannen.

Wat je wil gaan ontbijten, wat je wil lunchen, wat je tussendoortjes worden etc.

Als je dat een maand volhoudt dan gaat op een gegeven moment het kacheltje wel weer branden :Y En als je dan weer in je oude schema vervalt dan donder je om van de honger :+

ik word nu zó sjagerijnig als ik niet op tijd eet. Hooooooooonger :X

Heb je geen last van koude handen/ koude voeten?
pi_101895488
Eens met Aurum! Plannen, misschien zelfs voor de hele week. En dan hier posten, zodat we kunnen aanvullen, of complimentjes geven. Zou dat wat zijn?
pi_101895506
^

Coco, probeer anders ook eens groente op je brood te doen! :Y
Paprika met kipfilet equals :9
  Vis een optie? dinsdag 13 september 2011 @ 12:51:28 #14
70532 loveli
N
pi_101895525
En boodschappenlijstjes veranderen. Troep die je niet in huis hebt kun je niet eten, gezond voer wat per ongeluk op de plank ligt wel.
crap in = crap out
pi_101895578
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:50 schreef V1z0R het volgende:
^

Coco, probeer anders ook eens groente op je brood te doen! :Y
Paprika met kipfilet equals :9
Yup!! paprika, ui, sla, rauwkost, zoveel groenten zijn lekker op brood. Zelfs zonder kipfilet, maar met mayo en sambal eronder is dat al echt heul lekker!
pi_101895674
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:48 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

de enige manier waarop je het imo kan veranderen is door te gaan plannen.

Wat je wil gaan ontbijten, wat je wil lunchen, wat je tussendoortjes worden etc.

Als je dat een maand volhoudt dan gaat op een gegeven moment het kacheltje wel weer branden :Y En als je dan weer in je oude schema vervalt dan donder je om van de honger :+

ik word nu zó sjagerijnig als ik niet op tijd eet. Hooooooooonger :X

Heb je geen last van koude handen/ koude voeten?
Dat klinkt niet verkeerd. Vind het wel heel lastig/moeilijk klinken, omdat ik normaal echt nooit plan. Maar ik zal vanavond eens een voorstel uitwerken anders, en dan zal ik het hier wel neerzetten :) Thx voor de tip :)

Koude voeten/handen, trouwens: soms wel, ja.
pi_101895693
Nog een reden voor sambal trouwens:
quote:
Hot peppers contain the active ingredient capsaicin, a chemical that has been shown to promote calorie-burning at rest as well as reduce hunger and food intake. Its effects are particularly enhanced when used with caffeine, and research also shows that it boosts fat-burning during exercise. Try adding crushed red pepper, hot peppers or hot pepper sauce to your meals to burn extra calories and fat. If you can’t stand the heat, try supplements that contain capsaicin.
Misschien een idee om de OP een keer aan te vullen met dit soort dingen?
Dus wanneer, wat te eten en welke voedingsstoffen goed zijn en waarom?
pi_101895724
whaaa, ik heb vannacht gedroomd over capsaicine _O- v1zor's post triggerde die herinnering :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101895738
Oh, nu ik V1z0R en Co suggesties zie doen, veel van die dingen (rauwe groentes) werken niet goed op mijn darmen. Dus ik eet relatief 'saai'.

Sausjes eet ik niet (dus mayo, sambal, ketchup, etc).

@ loveli: het zou al een verbetering zijn als ik met lijstjes ga werken. Doe ik totaal niet momenteel. Wij kopen meestal per dag het avondeten enzo.
pi_101895752
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:56 schreef Isabeau het volgende:
whaaa, ik heb vannacht gedroomd over capsaicine _O- v1zor's post triggerde die herinnering :')
Ik ben benieuwd wat dromenverklaarster Tink hier dan van kan brouwen! :+
pi_101895807
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, nu ik V1z0R en Co suggesties zie doen, veel van die dingen (rauwe groentes) werken niet goed op mijn darmen. Dus ik eet relatief 'saai'.

Sausjes eet ik niet (dus mayo, sambal, ketchup, etc).

@ loveli: het zou al een verbetering zijn als ik met lijstjes ga werken. Doe ik totaal niet momenteel. Wij kopen meestal per dag het avondeten enzo.
Groentenomeletjes, gaan die wel? Ook lekker koud als lunch!
pi_101895832
On-topic

To the point

Betrokken

Mooi

O+

Je kunt de groenten ook even kort koken Coco, voordat je het op brood doet.
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:14:10 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101896273
O haai, vandaag is best een leuke dag. Zie je wel: als je besluit dat het leuk wordt, wordt het ook leuk 8-) .
Niet meer actief op Fok!
pi_101896319
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Groentenomeletjes, gaan die wel? Ook lekker koud als lunch!
Ah ja, heb ik minder last van en die maak ik wel :) En zijn lekker ook. Goed plan. Vanavond zo'n ding in elkaar knutselen, morgen mee naar het werk :)

@ Viz0R: dit klinkt misschien stom, maar ik heb geen idee of ik dat lust :') Zal het binnenkort eens testen. Heb ook weinig fantasie met een menu in elkaar knutselen enzo, deels omdat ik gewend ben om 'saai' te eten...
  Vis een optie? dinsdag 13 september 2011 @ 13:26:21 #25
70532 loveli
N
pi_101896751
Oh, maar je mag best saai blijven eten!
crap in = crap out
pi_101896972
*O* prachtige bibliotheek met prachtig uitzicht en niet te vergeten een geweldige collectie boeken met een hele verdieping ingericht voor studeren in totale stilte O+

-O- krijg pas de 26e een studentnummer en login en kan dus de boeken die ik nu uit de schappen heb geplukt niet meenemen :'( Zou ze ook graag gewoon onder het genot van een kop koffie doorlezen namelijk.. Zo jammer! -O-

Maar, *O* , vanaf de 26e heb ik een awesome studeerplek O+
Ja doei.
pi_101897030
De 26e komt The roast of Charlie Sheen erop! En de nieuwe show van Jeff Dunham! *O*
pi_101897135
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ah ja, heb ik minder last van en die maak ik wel :) En zijn lekker ook. Goed plan. Vanavond zo'n ding in elkaar knutselen, morgen mee naar het werk :)

@ Viz0R: dit klinkt misschien stom, maar ik heb geen idee of ik dat lust :') Zal het binnenkort eens testen. Heb ook weinig fantasie met een menu in elkaar knutselen enzo, deels omdat ik gewend ben om 'saai' te eten...
Hoe ben je gewend rauwe groente te eten? Als salade? Zo ja, dan zou je kunnen kijken of het gemengd met iets anders juist meevalt.
Anders gewoon even kort koken, laten uitlekken en eventueel nog met een droogdoek afdrogen (zodat je brood niet soppig wordt).
pi_101897170
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Je zou het soms bijna vergeten door alle andere zaken die worden besproken, maar zo gezond mogelijk eten, dat is waar dit topic oorspronkelijk voor is bedoeld. :+

Dus advies vragen mag! Móet in jouw geval!
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:46:16 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101897505
Kiek nou! O+ Het verbaast vast niemand dat ik dit zou dragen :+ :')

Birdies O+

*op handen zit* _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_101897615
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Birdies O+

*op handen zit* _O-
Lief!
pi_101897879
Hip, ik kan mijn mobiele telefoon als modem gebruiken! _O-
Ja doei.
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:05:16 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101898136
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
Hip, ik kan mijn mobiele telefoon als modem gebruiken! _O-
Jij fancypants!

Ik ga even naar het uzb, mijn uitzendovereenkomst enzo inleveren *O* </lief dagboek> :+
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:08:01 #34
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_101898216
Wat een toffe trui Maria!

I'd wear it in a heartbeat :Y
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_101898335
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Birdies O+

*op handen zit* _O-
wat leuk O+ O+
Ja doei.
pi_101898489
Vraagje, zou groente dat bestaat uit steel of blad nou moeilijker te verteren zijn dan bijvoorbeeld het vrucht zoals tomaat en paprika? Dit leek mij logisch omdat een plant 'wil' dat z'n vrucht wordt gegeten zodat het voortplant, en z'n steel en bladeren juist niet...
pi_101898562
O: 2 boterhammen geroosterd
T: koffie
L: bouillon, 3 boterhammen, appel, halve liter melk
D: pasta/spinazie/zalm
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_101898693
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:20 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
O: 2 boterhammen geroosterd
L: bouillon, 3 boterhammen, appel, halve liter melk
D: pasta/spinazie/zalm
Dat is net als gisteren te weinig. Whazzzzup?
pi_101899040
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:17 schreef V1z0R het volgende:
Vraagje, zou groente dat bestaat uit steel of blad nou moeilijker te verteren zijn dan bijvoorbeeld het vrucht zoals tomaat en paprika? Dit leek mij logisch omdat een plant 'wil' dat z'n vrucht wordt gegeten zodat het voortplant, en z'n steel en bladeren juist niet...
Ik dacht dat mensen sowieso geen bladgroen konden verteren (biologielessen van >10 jaar geleden terughalen is best lastig), dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben.

edit: internet spreekt dit tegen, maar er staat me echt bij dat er *iets* in bladgroenten zat dat wij niet kunnen verteren... wog wog wog
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_101899111
Mij klinkt het ook heel logisch in de oren :Y
Mijn buik haat paprika trouwens oO< (ik vermoed alleen het velletje)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_101899230
Ha, gevonden! Het was cellulose. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Cellulose
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_101899456
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:44 schreef Phaidra het volgende:
Ha, gevonden! Het was cellulose. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Cellulose
Weer iets wat ik niet hoef te onthouden maar vast wel doe :D :') ^O^

Doelde zelf meer op bijvoorbeeld de kleine haartjes die planten hebben op hun blad en steel, maar of dit ook een irriterende functie heeft is dus nog niet duidelijk.
pi_101899784
pi_101899970
Hai! Daarom greens ook koken, wokken of blenderen. Verder eens met suggesties voor co en Xm.

Hier is hwt net als bij Vik een leuke dag, we'll vermoeiend en raar om in een andere stad te zijn!
pi_101900122
Lijstje tot nu toe;

O: 2 pita's met kaas, kiemen en sla
T: veganistische koek
L: kleine quiche broccoli/zalm, beetje verse tomatensoep, halve punt vlaai
D: ik denk iets lekkers met vis en aardappels
T: wijn
pi_101900146
Mijn lijst tot nu toe:

2 plakjes roggebrood met pindakaas

.

Zo maar eens wat te eten zoeken hier op de campus! :o :@
Ja doei.
pi_101900556
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn lijst tot nu toe:

2 plakjes roggebrood met pindakaas

.

Zo maar eens wat te eten zoeken hier op de campus! :o :@
En snel een beetje!! :)
pi_101900609
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:30 schreef Nallie het volgende:

[..]

En snel een beetje!! :)
:D ^O^

Is het trouwens niet vandaag dat ons Jagar de Duutser wederziet?! Mocht m'n geheugen mij niet voor de gek houden, veel plezier met z'n beidjes :) ^O^
pi_101900649
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:32 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Is het trouwens niet vandaag dat ons Jagar de Duutser wederziet?! Mocht m'n geheugen mij niet voor de gek houden, veel plezier met z'n beidjes :) ^O^
Neen, da's al een paar dagen geleden, donderdag geloof ik :)

Maar ik ga maar eens eten zoeken. Morgen maar weer hierheen mét lunchpakketje!
Ja doei.
pi_101900702
quote:

[..]

Volgens mij heeft Jatje de Duutser al een dagje of twee bij zich! O+

Ik vlieg zaterdag naar Madrid, waarom heb ik Air Crash Investigation aanstaan op de achtergrond?
pi_101900729
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:11 schreef Perruche het volgende:
Hai! Daarom greens ook koken, wokken of blenderen. Verder eens met suggesties voor co en Xm.

Hier is hwt net als bij Vik een leuke dag, we'll vermoeiend en raar om in een andere stad te zijn!
In een ander land toch zelfs? Vlieg je vanav weer terug?
pi_101900742
Rijstewafels met pindakaas, I love it.
Meergranen, dat ook nog!
pi_101900791
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:37 schreef Nallie het volgende:
Rijstewafels met pindakaas, I love it.
Meergranen, dat ook nog!
:9 !
pi_101900990
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is net als gisteren te weinig. Whazzzzup?
:') vrouwen :')

Daar heb ik toch geen zin in maarja
pi_101901199
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:45 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Geen zin in vrouwen? Of commentaar? Waarom post je het dan hier?
pi_101901218
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:45 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Oh. Dat heb ik nu omgekeerd!! :') mannen :')

Is het er bij jou 1 in het bijzonder en wat heeft ze misdaan?
pi_101901260
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:51 schreef Nallie het volgende:

[..]

Geen zin in vrouwen? Of commentaar? Waarom post je het dan hier?
uks is een beetje als een orakel: praat in raadselen, maar heeft altijd een punt.

En ik denk dat hij geen zin heeft in vrouwen, want dan is er kans op teleurstelling. Niet zo onzeker uks :* !
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_101901422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Eens }:|
pi_101901691
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Neen, da's al een paar dagen geleden, donderdag geloof ik :)

Maar ik ga maar eens eten zoeken. Morgen maar weer hierheen mét lunchpakketje!
Harrie, in de warrie dus... :') Nou toch veel plezier gewenst!

_O- Anna, jij bikkel!

quote:
12s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:53 schreef Phaidra het volgende:
uks is een beetje als een orakel: praat in raadselen, maar heeft altijd een punt.
^O^ maar dan wel figuurlijk!
Mocht het letterlijk voorkomen, moet je na 4uur je melden in het ziekenhuis...
pi_101901753
Is een punt hebben een benaming daarvoor, ja? Weer wat geleerd. Of is dat Drents?
pi_101901811
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Harrie, in de warrie dus... :') Nou toch veel plezier gewenst!

_O- Anna, jij bikkel!

[..]

^O^ maar dan wel figuurlijk!
Mocht het letterlijk voorkomen, moet je na 4uur je melden in het ziekenhuis...
_O- ow gawd, de letterlijke betekenis was mij totaal onbekend, voor de duidelijkheid.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_101902028
Mijn les vandaag ging goed *O*. Ik zag best op tegen vandaag :@. Vorige week liep het totaal niet, ze liepen continue te klooien en luisterden slecht, deze week ging het super O+.

Toffe trui Maria!! Hij is leuk O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef conleche het volgende:
Is een punt hebben een benaming daarvoor, ja? Weer wat geleerd. Of is dat Drents?
Voor wat? :+ Ik ken alleen de figuurlijke uitleg.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_101902200
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:13 schreef Chicolate het volgende:
Mijn les vandaag ging goed *O*. Ik zag best op tegen vandaag :@. Vorige week liep het totaal niet, ze liepen continue te klooien en luisterden slecht, deze week ging het super O+.

Toffe trui Maria!! Hij is leuk O+

[..]

Voor wat? :+ Ik ken alleen de figuurlijke uitleg.
Als je dat nu nog niet hebt begrepen ben je wel een heule bèta en zou je een cursusje begrijpend lezen kunnen volgen voor erbij. :P
pi_101902217
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:06 schreef conleche het volgende:
Geen flauw idee :') Mijn hersenen spreken alleen Freudiaans lijkt het soms :@
pi_101902254
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oh ja, van die hersenen had je gisteren al een foto gepost. (8>
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:24:09 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101902437
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Mooi voor op je CV! "Spreekt vloeiend Freudiaans".
pi_101902440
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh ja, van die hersenen had je gisteren al een foto gepost. (8>
_O_ :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je dat nu nog niet hebt begrepen ben je wel een heule bèta en zou je een cursusje begrijpend lezen kunnen volgen voor erbij. :P
Juist niet! Een punt hebben als in, 'hij heeft altijd een punt', is het letterlijk genomen omdat het ook de definitie er van is.
Als heule bèta, zou Chico dus hebben gezegd dat ze alleen mijn benadering kent. B-)
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mooi voor op je CV! "Spreekt vloeiend Freudiaans".
:D
Ik zet 'm er wel bij op FB! :')
Noes! Het kan niet ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door V1z0R op 13-09-2011 16:30:27 ]
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:44:30 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101903320
Vreselijk onflatteuse trui :+. Vind ik dan :P.

O: fr. kwark, paar el volle citroenkwark
L: bagel met avocado + tomaat, pistolet komijnekaas
T: witbiertje
D: nasi
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:47:33 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101903453
Het ging niet om flatteusheid, het ging om O+ kekke vogeltjes met wantjes enzo! O+

Woei commentaar op mijn eerste tekstjes gehad! Er is nog ruimte voor verbetering (of iig meer naar format werken, wat mijns inziens niet altijd een verbetering is, maar wat zij willen :+ ), maar gelukkig is bijna al het commentaar op dingen die niet in de handleiding stonden en die ik dus nog niet kon weten :+
pi_101903457
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:24 schreef V1z0R het volgende:

[..]

_O_ :D

[..]

Juist niet! Een punt hebben als in, 'hij heeft altijd een punt', is het letterlijk genomen omdat het ook de definitie er van is.
Als heule bèta, zou Chico dus hebben gezegd dat ze alleen mijn benadering kent. B-)
Ik zie dat anders. Als je een punt hebt als in dat je op een gebied wel gelijk hebt, dan heb je niet letterlijk een punt. (Ik typte eerst leKKerlijk. Dat is toch wel Freud tot de max.)

Maar een punt als in een tent in je broek hebben, dat is dan wel vrij letterlijk te nemen. Hoewel het bij nader inzien ook iets figuurlijks heeft, (niet letterlijk inzien trouwens, ik keek niet letterlijk in die broek dan wel tent), want wat is de definitie van een punt? En is er dan nog een verschil tussen een punt zijn of een punt hebben? Zo bezien zou het allemaal figuurlijk kunnen zijn.

Het heelal hè? Hoe groot is dat nu feitelijk?
pi_101903471
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:07 schreef Phaidra het volgende:

[..]

_O- ow gawd, de letterlijke betekenis was mij totaal onbekend, voor de duidelijkheid.
Haha, de letterlijke betekenis lijkt mij vooral pijnlijk.

Lijstje:
O: twee boterhammen appelstroop
L: broodje beenham met honing-mosterdsaus en salade
T: banaan
T: flesje fruitmelk
S: rondje joggen
D: stamppot andijvie met bio-worstjes (gister hadden we een groenteomelet)
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:48:45 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101903512
Ik krijg er een punthoofd van.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:49:30 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101903548
Deze discussie geeft een heel nieuwe betekenis aan woorden als 'puntgaaf' of 'puntentelling' oO<
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:49:49 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101903561
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg er een punthoofd van.
Soort-van-GMTA!
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:50:52 #75
148689 Muis006
pi_101903606
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Soort-van-GMTA!
Dan toch PMTA.
pi_101903632
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zie dat anders. Als je een punt hebt als in dat je op een gebied wel gelijk hebt, dan heb je niet letterlijk een punt. (Ik typte eerst leKKerlijk. Dat is toch wel Freud tot de max.)

Maar een punt als in een tent in je broek hebben, dat is dan wel vrij letterlijk te nemen. Hoewel het bij nader inzien ook iets figuurlijks heeft, (niet letterlijk inzien trouwens, ik keek niet letterlijk in die broek dan wel tent), want wat is de definitie van een punt? En is er dan nog een verschil tussen een punt zijn of een punt hebben? Zo bezien zou het allemaal figuurlijk kunnen zijn.

En als dit "." een punt is, dan is "een punt hebben" in de letterlijke betekenis, best treurig :')

en:
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:51:45 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101903652
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Deze discussie geeft een heel nieuwe betekenis aan woorden als 'puntgaaf' of 'puntentelling' oO<
Puntenslijper :').
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:52:23 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101903675
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:50 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dan toch PMTA.
Of GPTA :Y In kader van V1zjes penisbreinplaatje :7
pi_101903684
Een user op Fok! heet Puntenjager. Homo!
  Vis een optie? dinsdag 13 september 2011 @ 16:59:06 #80
70532 loveli
N
pi_101903961
Hoogstaande discussie.
crap in = crap out
pi_101903978
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Fout :P

Je hebt letterlijk een (geschil)punt, je hebt letterlijk een punt aan je potlood.
Heb je letterlijk een punt aan je potlood(figuurlijk) dan heb je een probleem. :P :')

Anders is het woord, woord ook altijd figuurlijk.

Bij grootte ga ik er van uit dat je het volume bedoelt, dus kan ik de vraag niet beantwoorden gezien het feit ons heelal aan het uitzetten is tot het onvermijdelijke punt van implosie.
Bij het betrekken van de hypothese tot meerdere dimensies is het volume afhankelijk van de dimensie zelf.
pi_101903995
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:59 schreef loveli het volgende:
Hoogstaande discussie.
Ja, wel het toppunt van klasse. O+

Gelukkig mag k nu naar huis :W
  Vis een optie? dinsdag 13 september 2011 @ 17:03:22 #83
70532 loveli
N
pi_101904149
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:59 schreef V1z0R het volgende:
Bij grootte ga ik er van uit dat je het volume bedoelt, dus kan ik de vraag niet beantwoorden
Je wilt niet vertellen hoe groot 'ie is?
crap in = crap out
pi_101904168
:W!
Worry is a misuse of imagination
pi_101904291
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Is het er bij jou 1 in het bijzonder en wat heeft ze misdaan?
:')!
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:13:15 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101904522
Dus. Wat een niveautje weer hier. Weer op weg naar huis en troep gehad vandaag, croissants en taart enzo, maar morgen weer een dag :P. Straks kip kerrie!
Niet meer actief op Fok!
pi_101904680
Net een gesprek gehad met een SCIO-arts, oftewel de halfjaarlijkse "keuring" die voor juni eigenlijk al had moeten plaatsvinden.. en nu afwachten of we de huishoudelijke hulp mogen houden van de beste man. Lekker die extra stress.. :{

Ik heb echt zin in vodka ofzo.. gelukkig lust ik dat niet.
pi_101904878
:% zo, het waait nog best wel hard hier!

De Chinese winkel waar ik heen wilde was gesloten, dus ik wilde alweer als een sad panda naar de Lidl doorfietsen tot ik een Indiaas winkeltje zag O+
Met een hele (b)aardige Indiase meneer die meteen vroeg of ik Nederlands was, want ik 'had zo'n Nederlandse fiets'! En hij ging regelmatig naar Nederland, want hij had daar veel familie en vrienden wonen!

En toen ik daarna, nadat ik naar de Lidl was geweest weer door de straat fietste stond hij voor z'n winkel en zwaaide hij nog naar me :D! Zo lief! 8-) Ik heb een nieuwe favoriete winkel :P

Oh, en ik ben al voor twee vakken geaccepteerd O+
"The Impact of the First World War" en "Geography and Empire" O+ O+ Vooral die laatste ben ik érg blij mee *)
Ja doei.
pi_101904883
Krijg je daar elk halfjaar een nieuwe keuring voor Marmar? Dat is ook wel vervelend, dat ze het elk half jaar weer zouden kunnen veranderen. :o Denk je zelf dat je de hulp wel zal mogen houden?

Mijn lijstje van vandaag is weer prachtig. :')
O) havermout + koffie
T) Koffie + appel
L) Beetje salade, 2 cracottes zonder iets
T) Jodenkoek
T) Stukje citroenschuimtaart
T) 1 boterham met huttekase en komkommer
D) Kaasfondue. :9 :9~

Vanaf morgen moet ik echt fatsoenlijk gaan lunchen en dan daarna niet zo veel meer vreten. :{w
pi_101904963
Wat een mooie discussie im te lezen. O+

Wat is een SCIO arts? Is dat degene die beslist over je uitkering?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_101905093
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:22 schreef Lago het volgende:
Krijg je daar elk halfjaar een nieuwe keuring voor Marmar? Dat is ook wel vervelend, dat ze het elk half jaar weer zouden kunnen veranderen. :o Denk je zelf dat je de hulp wel zal mogen houden?

Mijn lijstje van vandaag is weer prachtig. :')
O) havermout + koffie
T) Koffie + appel
L) Beetje salade, 2 cracottes zonder iets
T) Jodenkoek
T) Stukje citroenschuimtaart
T) 1 boterham met huttekase en komkommer
D) Kaasfondue. :9 :9~

Vanaf morgen moet ik echt fatsoenlijk gaan lunchen en dan daarna niet zo veel meer vreten. :{w
Je lunch kan beter idd! en verder.. jeweetzelf :P

De toekenning is steeds maar voor een half jaar idd en dat inmiddels al drie jaar. Het is nog nooit makkelijk geweest en we hebben er ook een keer een advocaat op moeten zetten om het te kunnen houden, dus het is echt afwachten wat er dit keer uitkomt.
Het is niet eens alleen voor ons vervelend, maar ook voor de hulp die elke keer moet afwachten of ze haar uren hier nog kan maken.
pi_101905187
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat een mooie discussie im te lezen. O+

Wat is een SCIO arts? Is dat degene die beslist over je uitkering?
Nee, de SCIO arts werkt voor de gemeente (andere gemeentes werken samen met het CIZ maar daar is Smallingerland een tijdje geleden van afgestapt) en gaan over de hulp danwel hulpmiddelen vanuit het WMO.
pi_101905204
Iemand zegt hier net: "Hij heeft moeite om z'n punt te maken".

Raap me op _O- .
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:34:40 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101905287
Whehehe :P.

Ik verveel me. Waarom hebben jullie niet wat meer gepost, dan had ik meer te lezen nu }:| . Heb iig goed gezelschap naast me en ik geef mn verzet tegen breiende vrouwen maar op :P
Niet meer actief op Fok!
pi_101905347
Zeg vik, heb jij ook Greys Anatomy gekeken? In dat geval weet je waarom vrouwen breien :P
pi_101905359
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Whehehe :P.

Ik verveel me. Waarom hebben jullie niet wat meer gepost, dan had ik meer te lezen nu }:| . Heb iig goed gezelschap naast me en ik geef mn verzet tegen breiende vrouwen maar op :P
Ben je een date aan het fixen? B-)

En heb je het dieet topic al bijgelezen? En de colums op nrcnext? En je boek/krant?
Doe wat je niet durft.
pi_101905497
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:28 schreef MarMar het volgende:

[..]

Je lunch kan beter idd! en verder.. jeweetzelf :P

De toekenning is steeds maar voor een half jaar idd en dat inmiddels al drie jaar. Het is nog nooit makkelijk geweest en we hebben er ook een keer een advocaat op moeten zetten om het te kunnen houden, dus het is echt afwachten wat er dit keer uitkomt.
Het is niet eens alleen voor ons vervelend, maar ook voor de hulp die elke keer moet afwachten of ze haar uren hier nog kan maken.
Pff, kan me voorstellen dat dat inderdaad wel stressvol is.
Sowieso doen ze erg moeilijk met schoonmakers vergoeden, of niet? Weet dat bij mijn moeder het een paar jaar geleden ook is stop gezet. (mijn vader moest het er maar gewoon bij doen)
Hoop in ieder geval dat het voor jou allemaal word goedgekeurd! Hoe lang duurt zoiets meestal, voordat je de uitslag krijgt?
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:51:41 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101905777
Dan maar even een poging tot rellen doen in dieet :').
Niet meer actief op Fok!
pi_101905800
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Je wilt niet vertellen hoe groot 'ie is?
Er van uitgaande dat jij bekend bent met de relativiteitstheorie, weet jij dat de grootte afhankelijk is van de plek en tijd in ruimte. :D
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:56:30 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101905929
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Er van uitgaande dat jij bekend bent met de relativiteitstheorie, weet jij dat de grootte afhankelijk is van de plek en tijd in ruimte. :D
padam psh.
Niet meer actief op Fok!
pi_101905990
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als je zou uitgaan van het hier en nu?

I luv onzindiepte O+
pi_101906220
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je zou uitgaan van het hier en nu?

I luv onzindiepte O+
Het universum of wat loveli mogelijk bedoelde? :')

Het universum: Gezien de laatste ontwikkeling is de laatste benadering fout. Dus moet ik eerst wachten op een nieuwe benadering :{
Het blijkt dus dat het universum niet 'rond' is, waar bij het kosmologisch principe van wordt uitgegaan.

Het andere, anatomisch in proportie :P :7 :')
pi_101906268
te weinig gegeten en gedronken --> niet spinnen

Morgen weer een dag :)
Ja doei.
pi_101906300
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:42 schreef Lago het volgende:

[..]

Pff, kan me voorstellen dat dat inderdaad wel stressvol is.
Sowieso doen ze erg moeilijk met schoonmakers vergoeden, of niet? Weet dat bij mijn moeder het een paar jaar geleden ook is stop gezet. (mijn vader moest het er maar gewoon bij doen)
Hoop in ieder geval dat het voor jou allemaal word goedgekeurd! Hoe lang duurt zoiets meestal, voordat je de uitslag krijgt?
Weken.. meestal is het zo dat ik na 2 weken begin te bellen omdat ik wil weten waar ik aan toe ben en dat het dan nog zeker een maand duurt. Ik hoop dat ze nu wat meer haast maken, want door laksheid van de gemeente heeft het al met al al vier maanden vertraging. De huidige indicatie liep in Juni af en het verzoek voor verlenging heb ik al in April opgestuurd. (dat formulier invullen en insturen moet dus ook elke keer helemaal opnieuw)
pi_101906784
En weer thuis!
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:33:25 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101907005
Mark is een beetje down vandaag.
Ik: "Gedeelde meh is halve meh O+" :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_101907064
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:33 schreef Viking84 het volgende:
Mark is een beetje down vandaag.
Ik: "Gedeelde meh is halve meh O+" :P.
Is Mark je vriendje? Dan zijn er vast wel manieren om m op te vrolijken ;)
pi_101907081
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:35 schreef Nallie het volgende:

[..]

_O_
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:37:22 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101907102
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:36 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

_O_
:').

Ja, dat is m'n vriendje :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_101907112
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:').

Ja, dat is m'n vriendje :9.
Wat doe je hier dan nog?
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:38:32 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101907131
quote:

[..]

hehehe! :D
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:40:10 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101907183
quote:

[..]

Ik denk dat Mark de schok niet te boven gaat komen als Vik ineens in een shmecksay setje voor zn neus staat :D

"Mixed signals... confused... current event does not compute... system overload..! 8)7 "
pi_101907194
:D :'( :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:44:28 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101907327
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik denk dat Mark de schok niet te boven gaat komen als Vik ineens in een shmecksay setje voor zn neus staat :D

"Mixed signals... confused... current event does not compute... system overload..! 8)7 "
Ik loop gerust in sexy setjes in huis rond, dus dat valt wel een beetje mee :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_101907646
Hebben jullie trouwens al gespot dat de rozemarijn zeezout crackers ook in de AHamster zijn? B-)
Doe wat je niet durft.
pi_101907663
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hebben jullie trouwens al gespot dat de rozemarijn zeezout crackers ook in de AHamster zijn? B-)
Vorige week zag ik een vrouw 10 pakjes meenemen :P
pi_101907665
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Thanks voor de tip! :9
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101907733
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:52 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Vorige week zag ik een vrouw 10 pakjes meenemen :P
Hehe, ik heb gewoon 2 pakjes meegenomen. Haal er morgen denk nog wat om op mn werk neer te leggen. Altijd handig in geval van trek.
Doe wat je niet durft.
pi_101908575
Nou en dus.. ik kijk naar een opgenomen "So you think you can dance" jong meisje doet auditie, jury zegt "Daar kan menigeen nog een puntje aan zuigen" krijg ik de slappe lag :P
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:17:29 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101908576
O: twee sneetjes met ham
T: koekje
T: beker aardbeienmelk
L: twee grote bollen met 2 haringen en uitjes :9
D: kippenvleugeltjes met sperziebonen (laat! samen met vriendje)

Hm volgens mij ben ik iets vergeten maar ik weet niet wat!
pi_101908668
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Fout :P

Je hebt letterlijk een (geschil)punt, je hebt letterlijk een punt aan je potlood.
Heb je letterlijk een punt aan je potlood(figuurlijk) dan heb je een probleem. :P :')

Anders is het woord, woord ook altijd figuurlijk.

Bij grootte ga ik er van uit dat je het volume bedoelt, dus kan ik de vraag niet beantwoorden gezien het feit ons heelal aan het uitzetten is tot het onvermijdelijke punt van implosie.
Bij het betrekken van de hypothese tot meerdere dimensies is het volume afhankelijk van de dimensie zelf.
O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:20:53 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101908702
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:17 schreef MarMar het volgende:
Nou en dus.. ik kijk naar een opgenomen "So you think you can dance" jong meisje doet auditie, jury zegt "Daar kan menigeen nog een puntje aan zuigen" krijg ik de slappe lag :P
;(
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:22:22 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101908758
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:17 schreef MarMar het volgende:
Omg ja! Hij zei zelfs 'een enorme punt aan zuigen' :')
pi_101908801
Typische kantoordaglijst
• 5 km hardlopen
• yoghurt & muesli
• 5 roggebrood & pindakaas
• 5 boterhammen vleesbeleg
• anderhalf pond rauw groente/fruit (komkommer, tomaat, wortel, paprika, appel, 2 appels)
• 2½ bastognekoek
avondeten:
• 1 opscheplepel rode rijst; koolvisfilet, ui, champignons, kruidenkaas
• toe: griesmeelkaneelpudding met rozijnen
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_101908830
Sigme, heb jij het recept van die spinaziequiche die je had gemaakt in je low carb periode?
De zoekfunctie werkt niet echt als ik zoek op quiche sigme spinazie. :D
Doe wat je niet durft.
pi_101908874
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

;(
lol sjah nu heb je me al gequote, ga ik het ook niet meer verbeteren, shit happens.
Ik geef de pijnstillers vermoeidheid en stress de schuld.
pi_101908985
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sigme, heb jij het recept van die spinaziequiche die je had gemaakt in je low carb periode?
De zoekfunctie werkt niet echt als ik zoek op quiche sigme spinazie. :D
Ik kan beter zoeken ;).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
theelepel olijfolie
60ml slagroom
125 gram geraspte kaas liefst met een pittige smaak
80 gram champignons in plakjes
50 gram bloemkool
een snufje basilicum
paprikapoeder naar smaak.
gemalen zwarte peper
2 eieren licht geklopt
200 gram restjes gaar kippevlees naar keuze
1/2 pakje diepvriesspinazie of klein potje potje HAK van rond de 220 gram.

1 Verwarm de oven voor op 160 graden

2. Olie de bodem en zijkanten in een van een quichvorm met een doorsnede van 24 cm.

3. Verwarm in een pannetje de slagroom op een middelhoogvuur. laat de slagroom niet koken. Haal de pan van het vuur en roer er snel de geraspte kaas door. Voeg als de kaas is gesmolten de champignons,bloemkool,basilicum,paprikapoeder en peper toe.

4. Laat het mengsel 5 minuten afkoelen en voeg de eieren,kip en spinazie toe. Roer na elke toevoeging het geheel goed door.

5. Schenk het mengsel in de quichevorm en bak deze 45 tot 50 minuten in de oven tot de quiche stevig is.

(bron) Het heller kookboek pagina 54

Gezonde onbijtquiche

Het is heel handig om dit in te vriezen en dit te eten bijvoorbeeld als lunch op je werk. Je kunt het namelijk zowel koud als warm eten.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:33 schreef sigme het volgende:
Zo, dat was zoeken.

[..]

Ik vond het nog iets beter met de quichevorm belegd met plakjes rauwe kam vóór het mengsel erin te doen, en met een deel van de kaas in (dunne) plakjes bovenop. Daardoor heeft het geheel wat meer "korst" en is het iets beter transporteerbaar.
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:28:47 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101909009
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:29:20 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101909024
quote:
16s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

lol sjah nu heb je me al gequote, ga ik het ook niet meer verbeteren, shit happens.
Ik geef de pijnstillers vermoeidheid en stress de schuld.
:*
pi_101909592
Lijstje:

O - straciatellayoghurt
L - kippencrèmesoep, wat aardappelsalade, wat pastasalade, boterham met boter en coburger ham, boterham eiersalade, beker melk
T - mineola, appel, banaan, beker vivit
D - geroerbakte spruitjes met twee lamsworstjes

Best aardig toch?

Nu bijlezen :)
pi_101909628
Hehehe, tnx dames! :D
Mijn ogen waren weer eens groter dan mijn maag in de supermarkt, met als gevolg dat ik de volgende dingen heb meegenomen:
- 450 gram spinazie
- zak mosselgroenten (maar 39 cent!)
- broccoli
- komkommer
- lente ui
- tomaten

En ik had nog liggen:
- sperziebonen
- sugarsnaps
- een bak lasagna (met heeeeeeeeel veel groente erin verwerkt).

Dus ik ben een beetje aan het verzinnen wat ik allemaal kan doen met mijn berg groenten. :D
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:46:02 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101909678
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat dromenverklaarster Tink hier dan van kan brouwen! :+
Niets. :') Geen idee wat dat capdinges is.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:54:36 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101910087
Henk: spinaziecurry met tomaat, ui en kaas :9
  dinsdag 13 september 2011 @ 19:59:45 #134
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101910325
Oh. Mijn kind wil op voetbal. Fijn ieder weekend volgepland.
*huil
pi_101910566
Iemand een suggestie voor een maaltijd van 350 kcal zonder pasta, aardappelen, rijst etc ?
Ben beetje uit verzonnen.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_101910639
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
*huil
"Daar komt niets van in" ?
pi_101910710
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:04 schreef Muks het volgende:
Iemand een suggestie voor een maaltijd van 350 kcal zonder pasta, aardappelen, rijst etc ?
Sajoer boontjes met gehakt? (geruld of in kleine balletjes)?

Waar ben je op uitgekeken en in welke hoek zoek je?
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:11:15 #138
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101910905
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:06 schreef sigme het volgende:

[..]

"Daar komt niets van in" ?
Dat zegt mijn gezond verstand. Mijn hart heeft 1 wedstrijd in de 2 weken aangeboden
pi_101910946
Voetbal is tof O+
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:15:45 #140
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101911114
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:12 schreef Amsel het volgende:
Voetbal is tof O+
Vast. Maar individuele sporten passen beter bij ons gezinsritme
*tink haat sociale verplichtingen die invloed hebben op het gevoel van vrijheid
pi_101911164
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heeft ie club in de buurt? Heeft ie een fiets?
pi_101911193
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ook, maar het is ontzettend leuk en gezellig. O+
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:21:17 #143
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101911433
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:16 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Heeft ie club in de buurt? Heeft ie een fiets?
Voetbal betekent dat we niet meer naar nederland kunnen, niet meer naar ons vakantiehuisje en niet meer op familiebezoek in D en NL.
En ja, hij heeft een fiets.Maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat het gewoon irritant is.
pi_101911455
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Sajoer boontjes met gehakt? (geruld of in kleine balletjes)?

Waar ben je op uitgekeken en in welke hoek zoek je?
Ik zoek in de pittige hoek, vooral uitgekeken op kip dat eet ik nu al 3 weken afgewisseld met vis en mag vanaf morgen alle soorten vlees en groente. Dit klinkt erg lekker trouwens !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_101911482
quote:
*huil
Ik weet niet hoe oud die is? Maar bij mij reden de ouders om de beurt naar wedstrijden en ook kwamen ze niet altijd kijken.
pi_101911931
Oh Tink, dat lijkt me idd verschrikkelijk. :@ Precies om de redenen die jij noemt (ok, ik heb geen vakantiehuisje en geen familie in D). Maar hij/zij vindt het vast geweldig!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_101912024
Lijstje:

O: yoghurt met banaan en muesli
T: zuurtje x2
L: 2 gekookte aardappelen, vis, wat saus (geen idee wat het was) en flink wat sla
T: zuurtje, x2
B: 45 minuten fietsen
D: quiche met spinazie, champignons en kaas
T: klein stukje chocola.
pi_101912440
quote:

[..]

haha, hij is al sinds donderdag hier! Maar, bedankt! O+ O+
pi_101913104
quote:
*huil
RIP aan de nabestaanden :'(
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_101913184
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

RIP aan de nabestaanden :'(
^^
pi_101913254
Tink, om dezelfde redenen is het hier ook niet gebeurd, hij zou zeker 2x per week moeten trainen en dan nog elk weekend een wedstrijd, dat zou betekenen dat wij nooit meer naar mijn ouders zouden kunnen die aan de andere kant van NL wonen. Zonder auto was/is dat nl niet te doen op een dag. Dus nu doet hij fitness (nadat judo gestaakt werd ivm nekletsel) En achteraf vind hij het niet erg
pi_101913480
maar vinden jullie teamsport dan niet belangrijk voor de ontwikkeling van een kind?

Ik ben heel blij dat m'n ouders me altijd verplicht hebben een teamsport te doen. In een team zo intensief samen zijn leer je veel van, geloof ik!
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:04:06 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101913545
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:02 schreef Jagärtrut het volgende:
maar vinden jullie teamsport dan niet belangrijk voor de ontwikkeling van een kind?

Ik ben heel blij dat m'n ouders me altijd verplicht hebben een teamsport te doen. In een team zo intensief samen zijn leer je veel van, geloof ik!
ja, en dat is dus de reden dat we op zoek gaan naar een compromis
pi_101913566
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:02 schreef Jagärtrut het volgende:

Hij wilde voetballen omdat zijn klasgenootjes dat deden, zijn vriendjes zitten op judo, tafeltennis en andere solistische sporten. Ondertussen heeft ie het wel een paar keer geprobeerd met proeflessen en zo maar hij haakt elke keer af na een paar keer, te saai.

En niet elk kind wil in een team spelen of is daar geschikt voor ;)
pi_101913972
Ik vond teamsporten altijd stom. Want dat betekent verplichtingen en daar hou ik niet zo van. B-)
Dat was totdat ik mee ging trainen een paar weken geleden (en al voor mn eerste wedstijd geblesseerd raakte). O+
Nu vind ik het tof. O+
Doe wat je niet durft.
pi_101914116
Zelf heb ik altijd gevolleyballed, heerlijk vond ik het maar moet zeggen dat het indivuduele van fitness mij ook erg goed bevalt !
pi_101914168
Ik pakte ooit eens de bal af van een medespeler en maakte uiteraard die goal. Toen kreeg ik me toch een uitbrander van de trainer, ik kan me dat nog steeds herinneren :') wel wat van geleerd dus.

quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:21 schreef Muks het volgende:

[..]

Ik zoek in de pittige hoek, vooral uitgekeken op kip dat eet ik nu al 3 weken afgewisseld met vis en mag vanaf morgen alle soorten vlees en groente. Dit klinkt erg lekker trouwens !
Google op pedis. Misschien vind je dan wat dingen die je lekker lijken.

Tafeltennis/judo, kan natuurlijk ook 1vs1 maar ook dan heb je in team/clubverband competities en toernooien lijkt me?
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:19:01 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101914373
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vond teamsporten altijd stom. Want dat betekent verplichtingen en daar hou ik niet zo van. B-)
^^. Alleen vind ik het nu nog stom.

We zullen zien wat er volgend jaar gebeurt :') :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_101914456
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:15 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik pakte ooit eens de bal af van een medespeler en maakte uiteraard die goal. Toen kreeg ik me toch een uitbrander van de trainer, ik kan me dat nog steeds herinneren :') wel wat van geleerd dus.

[..]

Google op pedis. Misschien vind je dan wat dingen die je lekker lijken.

Tafeltennis/judo, kan natuurlijk ook 1vs1 maar ook dan heb je in team/clubverband competities en toernooien lijkt me?
Thx, recept gevonden !!

Enne wedstrijden max 2-2 bij tafeltennis maar verder judo alleen hoor, ja 100 kids in een zaal maar echt 1-1 gevechten
pi_101914476
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

^^. Alleen vind ik het nu nog stom.

We zullen zien wat er volgend jaar gebeurt :') :P.
Dan ben je aanvoerder van een cheerleader team ofzo :')
Ja doei.
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:21:23 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101914524
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dan ben je aanvoerder van een cheerleader team ofzo :')
mental image van mezelf met twee staartjes in m'n haar, in een roze pakje met roze pompoms, no thanks :').
Niet meer actief op Fok!
pi_101914580
Hier in Hull hebben ze dus een squad _O- en ze zijn leden aan het werven :P

Maar nee, ik houd het wel bij zwemmen :P
Ja doei.
pi_101915577
Lijstje:

O: broodje met ardennerboterhamworst
L: kippensoep, hardgekookt eitje
T: paar dropjes
D: nasi met kip & satésaus
T: donut (fruit vergeten te kopen en de aardbeien waren ineens beschimmeld :'))

Ik heb nog geen menu samengesteld, hadden bezoek en gaan nu film kijken. Ik heb wél brood gekocht en gebraden gehakt & aardbeienjam voor op de boterhammen. Die gaan morgen mee naar het werk.

Morgenavond zijn we allebei pas laat thuis, dus dat wordt 's avonds iets van macaroni met vlees (heb sowieso nog een filetlapje dat op moet).
pi_101915707
quote:
*huil
Doe modern, en laat dat lekker over aan de vader! :7
Hier ook de methode oO<
pi_101915874
@Muks hou je van garnaaltjes? Olijfolie warm laten worden, pepertje in kleine stukjes en knoflook in kleine stukjes erin gooien, ook warm laten worden maar niet bruin bakken; de smaak moet langzaam in de olie trekken. Vervolgens de garnalen langzaam in de olie garen. Lekker met roerbakgroente en garnaaltjes bevatten tamelijk weinig kcal. De olijfolie dan weer wat meer, maar die moet je gewoon niet opslurpen, dan komt het wel goed ;)

Wat betreft teamsport, nooit leuk gevonden.. ten eerste kan het me al nooit schelen of ik win of verlies, da's lastig in een team ;)
Of het belangrijk voor kinderen is, ik weet het niet, er zijn meer manieren om te leren omgaan met groepen mensen en daar een fijne dynamiek in te vinden. Beweging om gezondheidsredenen vind ik wel belangrijk. Mijn dames zitten beide op ballet, ook wel iets van een teamsport wellicht want bij een optreden wordt er wel ook op hun gerekend. De oudste traint twee keer in de week, de jongste 1 keer en dan is het vooral rennen en prinsesje spelen O+

En nu ga ik naar bed. Mijn held heeft gegeten en gedouched na zijn 2e shift vandaag.. zolang het UWV aan het rotzooien is met mijn uitkering werkt hij 's ochtends van 5 tot 11 en dan nog een keer 's avonds van 17.00 tot 20.00 of later.
Regelt iemand even een standbeeld voor hem? Okthxbye :*
pi_101915998
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje:

O: broodje met ardennerboterhamworst
L: kippensoep, hardgekookt eitje
T: paar dropjes
D: nasi met kip & satésaus
T: donut (fruit vergeten te kopen en de aardbeien waren ineens beschimmeld :'))

Ik heb nog geen menu samengesteld, hadden bezoek en gaan nu film kijken. Ik heb wél brood gekocht en gebraden gehakt & aardbeienjam voor op de boterhammen. Die gaan morgen mee naar het werk.

Morgenavond zijn we allebei pas laat thuis, dus dat wordt 's avonds iets van macaroni met vlees (heb sowieso nog een filetlapje dat op moet).
Ik zie verbetering!! *O*

Lijstje definitief:

O: banaan met muesli en yoghurt
T: koffie verkeerd en minneola
L: veelgranenbroodje (marqt) met geitenkaas en tomaat/komkommer/tonijn/ei salade
T: 2 rijstewafels meergranen met pindakaas
D: kikkererwten/courgette/paprika/tomaat prutje met tofureepjes
S: 1 uur en een kwartier boksen
T: yoghurt met nootjes/pitjes en honing.

Ik ben tevreden!
pi_101916100
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:41 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hier ook de methode oO<
Haha die vaders met hun zonen :D
"weet je wel waarom mama bij papa is weggegaan?" fantastisch neergezet bij jiskefet
pi_101916216
De nieuwe CD van dEUS is trouwens fijn! O+

Voor de liefhebbers is hij hier te beluisteren:

http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.45119338
Ja doei.
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:53:45 #169
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101916550
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:41 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hier ook de methode oO<
Die moet ook mee naar nl.
Ach we zien wel
  dinsdag 13 september 2011 @ 22:01:01 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101917013
Anyway. Ik ga lekker slapen! Morgen om 6:15 de wekker voor m'n hardlooprondje :'(. Naja, hebben we dat iig weer gehad voor deze week :P. Dit weekend 12 km :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_101917242
Hier net een nieuw hardlooprondje uitgezet. 6km, eens kijken hoe dat gaat morgenochtend. Niet om half 7, eerder rond 9 uur, en daarna weer naar de UB O+
Ja doei.
pi_101917386

O+
pi_101917646
En ik zag dat Anosmie terug was! *O* Loop je nog wel eens tegen een glazen pui? :P

Mijn lijstje vandaag:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: boterham kaas, boterham paté, karnemelk
T: chocoladepepernoten (alle pure uit de zak), 1 zak Japanse zoutjes, 2 boterhammen salami
D: Spaanse maaltijdsoep met bonen, prei, aardappels, chorizo
T: witte wijn, kwark met vanilleyoghurt
  dinsdag 13 september 2011 @ 22:48:14 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101920388
Teamsporten :N. Tennis vond ik vroeger leuk, behalve dubbelen. Echt.. ik ben geen teamspeler, nooit geweest ook. Misschien ook wel beetje inherent aan geen broertjes of zusjes hebben.
pi_101920858
De meeste teamsporten zijn met een bal of een schijf (frisbee :') ) en mensen moeten geen dingen naar mij gooien/schoppen _O-

Tennis is de enige balsport die ik nog wel een beetje kan :P
Ja doei.
pi_101920910
Teamsport vind ik vervelend. Als ik win/verlies wil ik dat het aan mijzelf te danken is. En teams verliezen vooral als ik met ze meedoe :'). Sporten waarbij je als team traint (vechtsporten, zwemmen etc) en waar wel sociale controle is vind ik wel tof.

En nu twijfel ik of ik een sportschool abo zal nemen. Pro: kan dan ook meteen gratis binnenlopen bij de vechtsport afdeling (min of meer illegaal, dat wel), wil al langer wat meer aan krachttraining gaan doen. Con: ik heb geen ruggengraat/discipline, weinig tijd en het kost 140 ipv 60 per jaar. Hmm.
pi_101921582
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Teamsporten :N. Tennis vond ik vroeger leuk, behalve dubbelen. Echt.. ik ben geen teamspeler, nooit geweest ook. Misschien ook wel beetje inherent aan geen broertjes of zusjes hebben.
Ik heb er 3 en ik vind teamsporten ook stom :P . Ik had ook altijd een hekel aan groepsopdrachten tijdens mijn studie.

Mijn lijstje van vandaag:
O: koffie verkeerd met beetje suiker + smoothie (magere yoghurt, banaan, blauwe bessen)
L: 4x roggebrood met vache qui rit
T: 2x roggebrood met appelstroop
T: thee + gekookt ei
T: koffie verkeerd met beetje suiker
D: bloemkool masala met aardappels
pi_101921875
11 jaar gevoetbald en toen kreeg ik een knieblessure :{

Chico, voor mij hielp het een boel door in het begin per gemist sportschoolbezoek, 5 euro van m'n games-budget af te halen :D
  Vis een optie? dinsdag 13 september 2011 @ 23:16:30 #179
70532 loveli
N
pi_101921952
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:04 schreef Muks het volgende:
Geen idee hoeveel kcals het is. Broccoli bolognese (is mijn fix als ik nix anders in huis heb): gehakt rullen + tomatensaus, broccoli in lange stronkjes snijden en koken, broccoli op bord en prut erover.

Twee soorten groente + vlees, bv boontjes + broccoli (ik probeer niet te pushen, maar noem alleen op wat ik laatst aan aardappelloos spul gegeten heb), gerookte kalkoenreepjes + uitjes bakken en dat over de oontjes, kaassausje over de brocc. Kipfiletje erbij.

Witlof + ham + kaas. Lof snijden, koken met flintertjes ham tot het nog niet snotgaar is, heel goed laten uitlekken, plakken kaas erover (pan schuin zetten omdat er nog steeds veel vocht uitloopt). Als de kaas gesmolten is, is het klaar. Vlees naar keuze.

Groente naar keus blancheren, daarna wokken (chinese kool, snijbiet, sugarsnaps, tauge, whatever). Biefstuk in blokjes knippen en snel bakken met laos + ketjap op smaak brengen, groente erbij. Voila.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 13 september 2011 @ 23:18:49 #180
70532 loveli
N
pi_101922050
quote:
_O_ _O-
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 13 september 2011 @ 23:19:38 #181
70532 loveli
N
pi_101922082
En Mo, gewoon op cheerleaden gaan. Doen!
crap in = crap out
pi_101922106
:') heb nu een kookplaat maar de gaskabel is niet lang genoeg. Nog langer anderen laten koken dus :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:14 schreef V1z0R het volgende:

Chico, voor mij hielp het een boel door in het begin per gemist sportschoolbezoek, 5 euro van m'n games-budget af te halen :D
Oke ga ik doen, word ik rijk jongen _O_ morgen 1e dag dat ik niet ga!
  dinsdag 13 september 2011 @ 23:22:03 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101922202
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 21:45 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik zie verbetering!! *O*

Lijstje definitief:

O: banaan met muesli en yoghurt
T: koffie verkeerd en minneola
L: veelgranenbroodje (marqt) met geitenkaas en tomaat/komkommer/tonijn/ei salade
T: 2 rijstewafels meergranen met pindakaas
D: kikkererwten/courgette/paprika/tomaat prutje met tofureepjes
S: 1 uur en een kwartier boksen
T: yoghurt met nootjes/pitjes en honing.

Ik ben tevreden!
Mooi lijstje, ja! O+
*O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:06 schreef Amsel het volgende:
[ afbeelding ]

O+

Und jetzt slapies! Morgen weer 8-) werken 8-) :+
pi_101922255
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef loveli het volgende:
En Mo, gewoon op cheerleaden gaan. Doen!
Volgens mij is dat nog best inspannend, dus ook nog goed voor je conditie :D .
pi_101922321
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:18 schreef loveli het volgende:

[..]

_O_ _O-
Mobiel gelezen, lag ook dubbel! :D Had nog wel een plaatje van XM verwacht trouwens... :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:06 schreef Amsel het volgende:
[ afbeelding ]

O+
Die olifant O+

Zo uit m'n hoofd kom ik op best een aardig lijstje Lau!

Mo als *O* cheerleader *O* w/ Awesome!

UKS, kan ook uit de bierpot he :P
pi_101922640
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:14 schreef V1z0R het volgende:

Ik doe niet aan budgetten. Ik koop dingen als ik er geld voor heb of als ze nodig zijn :+.

Zo weer wat brandjes geblust (leuk zo'n commissie), ik ga maar eens slapen en dan morgenochtend verder met mailen. Ik denk niet dat mijn docenten het op prijs stellen als ik ze nu nog mail :+.
pi_101924814
"jeetje, zelfs op dit tijdstip is ze nog bezig met haar opleiding... Wat een toewijding!"
pi_101925193
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:23 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
"jeetje, zelfs op dit tijdstip is ze nog bezig met haar opleiding... Wat een toewijding!"
Mwah. Mijn eerstejaars vorig jaar waren niet blij met de mailtjes om 3/5 uur 's nachts, vooral niet als ze een smartphone hadden en dus wakker werden ervan :'). En elke docent die mij kent weet dat nachtwerk betekent dat er een deadline weer bijna niet gehaald wordt :+.
pi_101925394
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 22:10 schreef Laureline het volgende:
En ik zag dat Anosmie terug was! *O* Loop je nog wel eens tegen een glazen pui? :P

Mijn lijstje vandaag:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: boterham kaas, boterham paté, karnemelk
T: chocoladepepernoten (alle pure uit de zak), 1 zak Japanse zoutjes, 2 boterhammen salami
D: Spaanse maaltijdsoep met bonen, prei, aardappels, chorizo
T: witte wijn, kwark met vanilleyoghurt
Lau! O+.
En gij onthoudt dat?! Haha, ik heb de laatste tijd mezelf erg goed gehouden en niks gebroken (hetzij deuren, hetzij botten)

Witte wijn met kwark, is dat nu lekker?
Ik zat aan de ros'e met een speculaas-gevulde-koek. Gatver, zo lekker. Heb ze spontaan aan mn bezoek meegegeven. Ik had zo zo allemaal opgegeten anders. :@.
Fok!bejaarde
  Vis een optie? woensdag 14 september 2011 @ 00:42:36 #190
70532 loveli
N
pi_101925480
Lau onthoudt alles :{
crap in = crap out
pi_101925499
MoBlo, kom op meis. Teamspirit baby!

Give me an *O* H *O*
Give me an *O* U *O*
Give me an *O* L *O*
And another *O* L *O*
Fok!bejaarde
  Vis een optie? woensdag 14 september 2011 @ 00:44:58 #192
70532 loveli
N
pi_101925554
Ik onthou niet alles, zit me al 2 dagen af te vragen of jij nou die met die Zwitser/collega/finance bent. En/of die van een bovenwoning naar benedenwoning ging.
crap in = crap out
pi_101925579
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mwah. Mijn eerstejaars vorig jaar waren niet blij met de mailtjes om 3/5 uur 's nachts, vooral niet als ze een smartphone hadden en dus wakker werden ervan :'). En elke docent die mij kent weet dat nachtwerk betekent dat er een deadline weer bijna niet gehaald wordt :+.
Je bedoelt dat deadlines gehaald worden dankzij nachtwerk.

Dat anderen wakker worden van een late mail, dronken sms of een scrabble woordje vanuit bed kunnen het probleem ook zelf oplossen door de telefoon op stil te zetten
pi_101925601
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Maria! Ik was aan het bijlezen maar nu kan ik dus niks meer zien door de lachtranen de over mn bollewangenhapsnoet lopen.
.. I luvs Maria. O+.
Fok!bejaarde
pi_101925774
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:44 schreef loveli het volgende:
Ik onthou niet alles, zit me al 2 dagen af te vragen of jij nou die met die Zwitser/collega/finance bent. En/of die van een bovenwoning naar benedenwoning ging.
Geen van beiden. Geloof ik. :?
Ik had wel een Helga de Heks als manager. Nu heb ik een man als manager. Wel een verademing in zo'n kippenhok, dat ge-panty-pis de hele tijd.
Ik was degene met een junkenbuurman maar nu ben ik verhuisd. Wat had ik nog meer.. *denk-denk*. Ohja, ik heb PDS wat vet irritant is en ik zeg soms per ongeluk wat ik denk. Maar vaker nog zeg ik dingen die ik lees. Dat is soms best lastig. :')
Fok!bejaarde
  Vis een optie? woensdag 14 september 2011 @ 01:18:52 #196
70532 loveli
N
pi_101926350
quote:
6s.gif Op woensdag 14 september 2011 00:53 schreef Anosmie het volgende:
Maar vaker nog zeg ik dingen die ik lees. Dat is soms best lastig. :')
Advies: niet bijlezen op je werk.
crap in = crap out
pi_101927766
Loveli, volgens mij bedoel jij DML!

Pfff, al sinds ca 4.30 uur wakker. Zo maar eens douchen. Gelukkig hoef ik maar een half dagje te werken, vanmiddag moet ik thuis zijn voor de schoorsteenveger.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_101927779
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen idee hoeveel kcals het is. Broccoli bolognese (is mijn fix als ik nix anders in huis heb): gehakt rullen + tomatensaus, broccoli in lange stronkjes snijden en koken, broccoli op bord en prut erover.

Twee soorten groente + vlees, bv boontjes + broccoli (ik probeer niet te pushen, maar noem alleen op wat ik laatst aan aardappelloos spul gegeten heb), gerookte kalkoenreepjes + uitjes bakken en dat over de oontjes, kaassausje over de brocc. Kipfiletje erbij.

Witlof + ham + kaas. Lof snijden, koken met flintertjes ham tot het nog niet snotgaar is, heel goed laten uitlekken, plakken kaas erover (pan schuin zetten omdat er nog steeds veel vocht uitloopt). Als de kaas gesmolten is, is het klaar. Vlees naar keuze.

Groente naar keus blancheren, daarna wokken (chinese kool, snijbiet, sugarsnaps, tauge, whatever). Biefstuk in blokjes knippen en snel bakken met laos + ketjap op smaak brengen, groente erbij. Voila.
Loveli dit klinkt allemaal erg lekker en ik heb je tips opgeslagen !! Die laatste gaat het worden vandaag !
pi_101927871
ik was ook al voor de wekker wakker :o Maar ik heb wel lekker geslapen en mijn hoofdpijn is weg.

Straks spullen pakken en proberen niet teveel troep te eten de komende dagen :Y
  woensdag 14 september 2011 @ 07:37:59 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101927984
Mogge!

Je gaat op vakantie aurum? Veel plezier alvast! :Y
pi_101928018
Ik had me voorgenomen om tot aan de halve iedere nacht 8 uur te slapen. Alleen moet ik dan wel om 10 uur baar bed en dat.red ik niet. :P
7 uur slaap is iig niet het juiste ritme voor me.

Lijstje:
O: havermout met appel
T: stuk spinazieomelet
L: 125 gr boulogne stolbrood met gerookte zalm
T: 35 gr nootjes
D: stuk.lasagna (veel groente, weinig pasta), soep met meer groente dan soep

En ik denk dat ik een uur ga spinnen of een uur op de crosstrainer ga.
Doe wat je niet durft.
  woensdag 14 september 2011 @ 07:44:11 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101928035
Goeiemorgen.

Niet hardgelopen en gewoon wat langer geslapen want was echt moe. Vanavond maar vroeg naar bed en hopen dat ik morgenochtend wel fris ben. Wel fijn als je doordeweeks maar één keer hoeft te lopen, kun je lekker flexibel zijn :P.

Fijne vakantie, aurum.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 september 2011 @ 07:47:11 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101928045
Waar zit jij nu met de trein Vik? Want volgens mij kruisen wij elkaar 's ochtends :D.
pi_101928052
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 07:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge!

Je gaat op vakantie aurum? Veel plezier alvast! :Y
meh, I wish :P

Ben 2 dagen op pad voor werk :Y

Over 4,5 weken ga ik naar Roooooome w/
  woensdag 14 september 2011 @ 07:49:29 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101928061
Ik zit nu nog in dh en de trein gaat om 7:53. Neem normaal die van 7:23, dus kan best zijn dat we elkaar kruisen dan :P. Maar we zullen elkaar nooit op het station treffen, vrees ik :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 september 2011 @ 07:50:14 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101928067
Hehehe, kan toch ook leuk zijn? Ik vind het altijd wel prima om ergens heen te gaan voor 't werk. Even niet achter 't bureau.
  woensdag 14 september 2011 @ 07:51:02 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101928072
Oh dan heb ik je alvast veel plezier gewenst voor over 4,5 wk :P.

Ik ben benieuwd hoeveel er in mijn bestand geprutst is gisteren en of ik de draad helemaal kwijt ben als ik het weer wil oppakken straks :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 september 2011 @ 07:52:10 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101928079
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 07:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit nu nog in dh en de trein gaat om 7:53. Neem normaal die van 7:23, dus kan best zijn dat we elkaar kruisen dan :P. Maar we zullen elkaar nooit op het station treffen, vrees ik :P.
Als je die van :23 neemt, ben je op station Gouda als ik daar in de trein van :34 stap en nu rij jij net DH uit als ik er binnenkom rond :52 :P.

Edit: nu dus, maar hij had paar minuutjes vertraging vandaag.
pi_101928080
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 07:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik had me voorgenomen om tot aan de halve iedere nacht 8 uur te slapen. Alleen moet ik dan wel om 10 uur baar bed en dat.red ik niet. :P

Lijstje:

ik denk dat je beter kan spinnen, de belasting op je enkel is anders. Met een crosstrainer lijkt het alsof je met je voeten stilstaat, dus je enkel gewricht/knieeen/heupen doen het werk, maar meestal schuifel je onbewust toch met je voet naar voren/naar achter en ik denk dat je daar ook last van kan krijgen.

Mocht je van de sportarts niet bijv. wandelen op de loopband, maar dat je er een hellingparcour ingooit. Dus de incline/decline verandert om de zoveel tijd?
pi_101928093
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 07:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hehehe, kan toch ook leuk zijn? Ik vind het altijd wel prima om ergens heen te gaan voor 't werk. Even niet achter 't bureau.
Het klinkt altijd zo leuk, maar in de praktijk zit je de hele dag in vergadering en regelen ze s avonds een sociaal programma voor je, zodat je volkomen uitgeput op je bed neerstort aan het einde van de dag.
Tenminste, zo ging dat bij.mij altijd.

Nu mag ik soms naar de andere kant van R'dam. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_101928103
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 07:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
oh uiteindelijk is het altijd wel leuk, maar ik blijf liever bij mijn man :+

Mijn manager is jarig, dus ik ben benieuwd wat we vanavond gaan doen :') Zal wel met de groep uit eten gaan en kijken hoe de mannen teveel bier gaan drinken :+ En morgen heel de dag op een beurs staan means ouchy feet :')
  woensdag 14 september 2011 @ 07:56:41 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101928117
Ik ben echt niet na 11 min al in Gouda hoor, I wish.

Had net zo goed met Mark naar station kunnen fietsen want die was er net ook al. Er is iets bij Dordrecht en daarom rijden de treinen hier ook niet. Zal wel aan mij liggen dat ik dat niet logisch vind. En heb het gevoel dat deze trein ook vertraging gaat krijgen dus ik bereid me mentaal maar vast voor :').
Niet meer actief op Fok!
pi_101928124
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 07:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Het klinkt altijd zo leuk, maar in de praktijk zit je de hele dag in vergadering en regelen ze s avonds een sociaal programma voor je, zodat je volkomen uitgeput op je bed neerstort aan het einde van de dag.
Tenminste, zo ging dat bij.mij altijd.

Nu mag ik soms naar de andere kant van R'dam. B-)
dat programma heb ik idd vaak als ik naar het buitenland moet voor werk. Vergaderingen/cursussen beginnen dan om 0830/045 dat gaat door tot 1700. Dan naar hotel, wat drinken met de groep/ bijkletsen. Omkleden om uit eten te gaan met de groep, terugkomen en meestal rond middernacht je bed invallen om er om 0630 weer uit te moeten en dan weer hetzelfde rondje te doen.

Na een week ben ik afgedraaid, dan kom ik thuis, wil ik mijn vent en een dekentje :+
pi_101928131
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 07:52 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik denk dat je beter kan spinnen, de belasting op je enkel is anders. Met een crosstrainer lijkt het alsof je met je voeten stilstaat, dus je enkel gewricht/knieeen/heupen doen het werk, maar meestal schuifel je onbewust toch met je voet naar voren/naar achter en ik denk dat je daar ook last van kan krijgen.

Mocht je van de sportarts niet bijv. wandelen op de loopband, maar dat je er een hellingparcour ingooit. Dus de incline/decline verandert om de zoveel tijd?
Daar heeft hij het niet over gehad. Heb nu wel spierpijn in mijn kuiten (niet de overbelaste spier), dus ik denk dat spinnen verstandiger is idd.

Het probleem is overigens dat ik.last krijg bij het neerkomen, dus bij rennen of.springen. Zal zo eens kijken welke spier het nu is. :)

Kan die loopband er ook wel ingooien iig!
Doe wat je niet durft.
  woensdag 14 september 2011 @ 08:04:42 #215
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101928175
Oja, 11 minuten is wel beetje vlug idd :'). Dan kruisen we elkaar ergens bij of na Zoetermeer :Y.
pi_101928182
De Baard en ik zijn vandaag een jaar samen. O+ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 14 september 2011 @ 08:13:16 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101928241
Mensen die nog net niet op je tas gaan zitten :r.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 september 2011 @ 08:15:07 #218
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_101928257
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:13 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die nog net niet op je tas gaan zitten :r.
Waarom neemt jouw tas een zitplaats in beslag?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_101928279
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 07:52 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

laat ik het er op houden dat ik de ene keer prima op de crosstrainer kan en maandag dus gewoon geparkeerd stond : mijn heup gaf het op. Dus idd maar op de fiets was het advies van de trainers
  woensdag 14 september 2011 @ 08:20:03 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101928319
quote:
5s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:15 schreef Duvel het volgende:

[..]

Waarom neemt jouw tas een zitplaats in beslag?
die heeft een eigen kaartje :Y.

Nah, normaal haal ik mn tas weg als t druk wordt en ik kijk ook niet moeilijk als iemand naast me wil zitten - itt veel andere mensen- maar iemand zo non-verbaal dwingen zn tas weg te halen vind ik redelijk onbeschoft :).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 september 2011 @ 08:23:24 #221
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_101928365
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

die heeft een eigen kaartje :Y.

Nah, normaal haal ik mn tas weg als t druk wordt en ik kijk ook niet moeilijk als iemand naast me wil zitten - itt veel andere mensen- maar iemand zo non-verbaal dwingen zn tas weg te halen vind ik redelijk onbeschoft :).
Tja, ik vind zelf het laten liggen van je tas op de stoel naast je niet zo netjes. De treinen in de spits zijn vrij druk, je kunt dus zelf verzinnen dat er op een gegeven moment iemand naast je wil zitten. Ik vind het vrij ergerlijk dat je aan mensen moet vragen of je "daar mag zitten" terwijl het gewoon een zitplaats is. Ik heb zelf ook weleens overwogen om gewoon te gaan zitten, ook al ligt er een tas, maar ik heb me tot nu toe weten te bedwingen. :)

Heb jij ff mazzel dat je een trein later hebt dan ik 's morgens! :P
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_101928500
Buiten de spits heb ik vaak een tas naast me liggen. Ook omdat ik blijkbaar een lief hoofd heb en oude vrouwtjes altijd naast mij willen komen zitten, ook al is de rest van de coupe leeg en ben ik bepakt met 3 tassen :'). Dat leest niet lekker, met 3 volle tassen op schoot. In de spits je tas laten liggen vind ik gewoon aso, al is het gewoon op een tas van een ander gaan zitten ook niet het toppunt van beleefdheid :+.

En weer bagger geslapen. Gaat weer lekker.
pi_101928595
quote:
3s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:23 schreef Duvel het volgende:

[..]

Tja, ik vind zelf het laten liggen van je tas op de stoel naast je niet zo netjes. De treinen in de spits zijn vrij druk, je kunt dus zelf verzinnen dat er op een gegeven moment iemand naast je wil zitten. Ik vind het vrij ergerlijk dat je aan mensen moet vragen of je "daar mag zitten" terwijl het gewoon een zitplaats is. Ik heb zelf ook weleens overwogen om gewoon te gaan zitten, ook al ligt er een tas, maar ik heb me tot nu toe weten te bedwingen. :)

Heb jij ff mazzel dat je een trein later hebt dan ik 's morgens! :P
dat, exact :)

mogge! :W
Ja doei.
  woensdag 14 september 2011 @ 08:40:38 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101928610
Tja, ik vind het ook storend als mensen hun tas laten liggen maar het is niet een keer in me opgekomen om er dan maar gewoon bovenop te gaan zitten.
Niet meer actief op Fok!
pi_101928642
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 07:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Lijstje:

Voegt toe aan lijstje:
O: flesje actimel, glas smoothie
T: kwark en yoghurt met frambozen en bosbessen. En nog ergens een banaan. :D
Denk dat ik de nootjes maar oversla vandaag. :P
Doe wat je niet durft.
  woensdag 14 september 2011 @ 08:51:57 #226
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_101928767
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:40 schreef Viking84 het volgende:
Tja, ik vind het ook storend als mensen hun tas laten liggen maar het is niet een keer in me opgekomen om er dan maar gewoon bovenop te gaan zitten.
Bij mij wel. Meerdere keren.

Zit je meestal voor- of achterin? >:)
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_101928779
Tas oppakken en op 't bagagerek flikkeren! Niemand durft er ook maar wat van te zeggen :D
Toen ik m'n rijbewijs had was het heel simpel, geen OV meer! *O*
pi_101928817
Soms letten mensen niet op is mijn ervaring, dan vraag ik wel even anders is oogcontact wel genoeg.
pi_101928870
Mogguh, trouwens!

Vanavond krachttraining ronde to failure! :7

Soms kijken ze je recht aan en doen niks UKS.

SPOILER
  woensdag 14 september 2011 @ 09:08:31 #230
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_101929041
Goede tt :P
Niks terug gelezen. Net ontbijt op.. Twee toast met boter en suiker, wit bolltje kaas, bol met ham en scrabbled eggs, gebakken tomaat met parmezaan, griekse yoghurt met honing.
S: zwemmen in zee, gisteren al 20 km gewandeld.
D: Grieks buffet met vandazg extra: gzrnalen, zwaardvis, souvlaki en konijn. Lekker.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 14 september 2011 @ 09:08:55 #231
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_101929054
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:59 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh, trouwens!

Vanavond krachttraining ronde to failure! :7

Soms kijken ze je recht aan en doen niks UKS.

SPOILER
Gezellig-geit.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_101929095
quote:
6s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:51 schreef Duvel het volgende:

[..]

Bij mij wel. Meerdere keren.

Zit je meestal voor- of achterin? >:)
:D Vik durft gelijk niet meer via Gouda te reizen. :D

Hoi Uniek! :W Naar je zin daar? :)
Doe wat je niet durft.
pi_101929104
Vroeger, toen ik nog met de bus/trein reisde, trokik gewoon bij iedere halte even mijn tas op schoot. Als er dan niemand ging zitten, plantte ik 'm weer naast me neer.

Oogcontact maken/vragen of je mag zitten zou imo niet nodig moeten zijn.
pi_101929108
Goedemorgen!

wbt tassen-in-trein, eens met chico.

En teamsport, ik hou er zelf niet van, maar voor een kind lijkt het me vooral belangrijk dat hij/zij zijn/haar sport leuk vindt. Dus tsja, dan maar op zaterdag langs de zijlijn staan. Ik heb zelf altijd een 'gezamenlijke individuele sport' gedaan, dansen nl.

That being said, ik ben heel blij dat mr. PPP met voetbal is gestopt en dat we nu dus eindelijk de zaterdag voor onszelf hebben :P.

Lijstje voor vandaag:
O: twee sneetjes roggebrood met kaas
L: drie boterhammen met filet américain
T: schaaltje vanilleyoghurt met all-bran
D: lasagne
T: glas sangria

S: uurtje wii-fit, heb net wii-fit Plus gekocht, even uitproberen dus. :) Hoop dat er nog wat extra oefeningen opzitten in de categorie 'aerobics' (=cardio).
pi_101929111
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Niks terug gelezen. Net ontbijt op.. Twee toast met boter en suiker, wit bolltje kaas, bol met ham en scrabbled eggs, gebakken tomaat met parmezaan, griekse yoghurt met honing.
D: Grieks buffet met vandazg extra: gzrnalen, zwaardvis, souvlaki en konijn. Lekker.
Zwaardvis O+ Omnomnom, dat is me een potje lekker! :9
pi_101929115
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:08 schreef Duvel het volgende:

[..]

Gezellig-geit.
Of nie? :')

Nog een feli voor DaD en baard! *O* (8>

Klinkt heerlijk uniek! Geniet nog maar even :)
pi_101929142
Oh ja, DaD, is dat alweer een jaar geleden? Wat gaat de tijd toch snel. Maar anyhoo, hurrah voor een jaar liefde *O*
pi_101929180
Vanochtend had ik braaf mijn beleg ingepakt. Vergeet ik het brood :')
Maarrrr.... toen ben ik heel braaf langs de Jumbo gereden.

Dus, lijstje voor op 't werk:

O: croissantje, boterham met gebraden gehakt
T: boterham met aardbeienjam
L: 1 of 2 boterhammen met aardbeienjam (evt. nog hardgekookt eitje)
T: iets van fruit (ga ik straks vers kopen hier)
pi_101929186
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:08 schreef uniekhoorn het volgende:
^O^ Geniet ervan O+ !
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_101929189
En DaD! Gefeliciteerd met je jubileum O+ *O*
Ja doei.
pi_101929192
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Baard en ik zijn vandaag een jaar samen. O+ .
O+ O+ O+

Gefeliciteerd!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 14 september 2011 @ 09:17:26 #242
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_101929206
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:53 schreef V1z0R het volgende:
Tas oppakken en op 't bagagerek flikkeren! Niemand durft er ook maar wat van te zeggen :D
Toen ik m'n rijbewijs had was het heel simpel, geen OV meer! *O*
In de treinen waar ik altijd inzit zitten geen bagagerekken... :N
ik heb een laptop bij me, dat betekent op schoot = zwaar, en ik plant 'm liever niet tussen twee van die stoelen (dient als bagageruimte, maar dan heb ik er geen zicht op). Dus leg ik 'm ook altijd naast me neer en als het echt druk begint te worden haal ik 'm meestal weg. Soms ook niet en dan haal ik 'm alsnog weg wanneer iemand duidelijk naast me wil komen zitten of het al vraagt.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 14 september 2011 @ 09:17:59 #243
277802 _Calimero_
pi_101929219
Yaaayyy Happy one year love, DaD O+ *O* *O* *O* O+
pi_101929348
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:17 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

In de treinen waar ik altijd inzit zitten geen bagagerekken... :N
ik heb een laptop bij me, dat betekent op schoot = zwaar, en ik plant 'm liever niet tussen twee van die stoelen (dient als bagageruimte, maar dan heb ik er geen zicht op). Dus leg ik 'm ook altijd naast me neer en als het echt druk begint te worden haal ik 'm meestal weg. Soms ook niet en dan haal ik 'm alsnog weg wanneer iemand duidelijk naast me wil komen zitten of het al vraagt.
Dat doen de meeste mensen wel, maar je hebt/had altijd een bepaald type waarvan afstraalde dat al hoe druk het is, dat hij/zij niemand ernaast wil hebben. Dan ga ik dus naast je zitten :')
Het is trouwens al zo'n 8jr geleden dat ik geregeld met het OV reisde.

;( Geweldige zangers/zangeressen die op hun CD's kapot-geproduced worden :r
Als iemand een goede rauwe stem heeft wil ik die horen en niet de door een meter dikke popfilter gehaalde double-track versie. }:| /zeik

SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door V1z0R op 14-09-2011 09:37:22 ]
pi_101929355
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vanochtend had ik braaf mijn beleg ingepakt. Vergeet ik het brood :')
Maarrrr.... toen ben ik heel braaf langs de Jumbo gereden.

Dus, lijstje voor op 't werk:

O: croissantje, boterham met gebraden gehakt
T: boterham met aardbeienjam
L: 1 of 2 boterhammen met aardbeienjam (evt. nog hardgekookt eitje)
T: iets van fruit (ga ik straks vers kopen hier)
Netjes! *O*

DaD, gefeliciteerd! O+

En verder heb ik mijn tas naast mij staan in de trein/bus. Wordt het druk, dan zet ik 'm op schoot. En iemand heeft wel eens gevraagd of 'ie naast me kon zitten, omdat ik half lag te slapen en dus niet door had dat het drukker werd. Kan gebeuren toch, als de intentie maar goed is ;) Ik zag laatst iemand die zijn tas op de "binnenste" plaats had gezet en dan zelf aan de buitenkant ging zitten. Dat vond ik er wel vrij asociaal uitzien! :D
pi_101929406
Coco, ik zeg sowieso dat eitje, anders wel erg veel KH's in verhouding.
pi_101929451
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:27 schreef V1z0R het volgende:
Coco, ik zeg sowieso dat eitje, anders wel erg veel KH's in verhouding.
Dan 1 boterham en een eitje als L? Of een soepje ipv die 2e boterham als L.
pi_101929494
1 bth, 1 eitje, 1 soep als lunch lijkt me prima.
pi_101929540
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:32 schreef V1z0R het volgende:
1 bth, 1 eitje, 1 soep als lunch lijkt me prima.
Okies. Soep onder voorbehoud though, soms hebben ze hier geen lekkere soep :P Maar anders neem ik een stuk fruit extra :)
  woensdag 14 september 2011 @ 09:37:32 #250
277802 _Calimero_
pi_101929585
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Okies. Soep onder voorbehoud though, soms hebben ze hier geen lekkere soep :P Maar anders neem ik een stuk fruit extra :)
Anders neem je 2 both!
pi_101929648
Mijn tas kan gewoon naast mij staan op mijn stoel!
pi_101929699
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:37 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Anders neem je 2 both!
Boterham, eitje, soep EN fruit? Woman, don't push it }:|
Van niks eten naar dat allemaal klinkt vreselijk voor mij :D Het idee alleen al; zie er als een berg tegenop... :@
pi_101929719
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:40 schreef Probability het volgende:
Mijn tas kan gewoon naast mij staan op mijn stoel!
Jij zou me nog altijd iets sturen, geloof ik :P

Hoe gaat het verder? Wat beter al? Als je iets kwijt wil, PM staat altijd open :)
pi_101929764
Ik zet juist mn tas naast me omdat ik niet wil dat er iemand naast me komt zitten. Ik trek altijd van die rare types aan (als in: praatgrage oma's, naar alcohol riekende hooligans en junks).
In de spits doe ik m braaf op mn schoot!
pi_101929785
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Van niks eten naar dat allemaal klinkt vreselijk voor mij :D Het idee alleen al; zie er als een berg tegenop... :@
Zoveel is dat niet :{w
Komt ongeveer op zoveel neer, en dat kan jij ook makkelijk op :P

Boterham minder zelfs....
  woensdag 14 september 2011 @ 09:47:53 #256
277802 _Calimero_
pi_101929802
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

neeeehhh als ze geen soep hebben, kun je best 2 boterhammen en een eitje eten!
  woensdag 14 september 2011 @ 09:49:06 #257
148689 Muis006
pi_101929828
Boterhammen met gerookte zalm O+
  woensdag 14 september 2011 @ 09:50:01 #258
277802 _Calimero_
pi_101929850
Ik kan soms ook oprecht boos van binnen zijn als er dan iemand naast me gaat zitten terwijl er nog allemaal lege 2 of 4 zitters zijn. Dan denk ik echt 'je HOORT niet zo dicht bij mij te komen zitten nu, wat doe je!?" en dan moet ik altijd een beetje gniffelen om mezelf omdat het niet echt een illegale actie is om naast iemand te komen zitten oO<
pi_101929866
Mensen die effectieviteit in officiële stukken schrijven |:(
pi_101930022
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:50 schreef Nallie het volgende:
Mensen die effectieviteit in officiële stukken schrijven |:(
Wat is er mis mee dan?
pi_101930043
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wat is er mis mee dan?
E teveel? Effectiviteit is het toch?
pi_101930074
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wat is er mis mee dan?
E teveel :+

Mijn werk is op. Heb mijn mail al uitgemest etc. en ben nu zeer hard na aan het denken of ik geen klus over het hoofd zie hier.
  woensdag 14 september 2011 @ 10:04:27 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101930137
Goeiemorgen! Sinds mijn vriendje dezelfde wekker heeft als ik word ik half wakker van de zijne en slaap ik schijnbaar zo ongeveer door de mijne heen? :') Ik heb de afgelopen tijd wel vaker gehad dat ik ineens om 9.30 wakker word en me niet kan herinneren het kreng uitgezet te hebben }:| Daar gaat mijn voornemen om om 9.00 in de sportschool te staan :')

quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik kan soms ook oprecht boos van binnen zijn als er dan iemand naast me gaat zitten terwijl er nog allemaal lege 2 of 4 zitters zijn. Dan denk ik echt 'je HOORT niet zo dicht bij mij te komen zitten nu, wat doe je!?" en dan moet ik altijd een beetje gniffelen om mezelf omdat het niet echt een illegale actie is om naast iemand te komen zitten oO<
Een van mijn docenten had het daar eens over :D Dat we schijnbaar tegenwoordig een mentale personal space hebben van ongeveer een metertje in de rondte, en dat we het dus als bijzonder raar ervaren als vreemde mensen vrijwillig die grens overschrijden :P
  woensdag 14 september 2011 @ 10:04:33 #264
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101930142
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Ja!!

Of als je in een 4zitter zit en ze gaan tegenover je zitten ipv schuin tegenover je, waardoor je je benen weer in moet trekken. Zó irritant :').
pi_101930239
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja!!

Of als je in een 4zitter zit en ze gaan tegenover je zitten ipv schuin tegenover je, waardoor je je benen weer in moet trekken. Zó irritant :').
Hahaha zo herkenbaar!
pi_101930249
Mijn sarcasme werd niet opgepikt en nu denkt iedereen dat mijn Nederlands faalt ;(

En ik geef nog wel les in Nederlands. Meh. :')
pi_101930292
Jaja, smoesjes }:|
Ja doei.
pi_101930296
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen! Sinds mijn vriendje dezelfde wekker heeft als ik word ik half wakker van de zijne en slaap ik schijnbaar zo ongeveer door de mijne heen? :') Ik heb de afgelopen tijd wel vaker gehad dat ik ineens om 9.30 wakker word en me niet kan herinneren het kreng uitgezet te hebben }:| Daar gaat mijn voornemen om om 9.00 in de sportschool te staan :')

[..]

Een van mijn docenten had het daar eens over :D Dat we schijnbaar tegenwoordig een mentale personal space hebben van ongeveer een metertje in de rondte, en dat we het dus als bijzonder raar ervaren als vreemde mensen vrijwillig die grens overschrijden :P
Dat is ook nog eens cultureel bepaald. Hoeveel personal space je hebt, zeg maar. Heb daar een filmpje van (commercial) die ik ook wel eens in een college heb laten zien. Wel grappig. Even opzoeken.
pi_101930302
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn sarcasme werd niet opgepikt en nu denkt iedereen dat mijn Nederlands faalt ;(

En ik geef nog wel les in Nederlands. Meh. :')
Haha lastig altijd met typen en smsen... geen toon :)
pi_101930321
Raar doen aan je bureau, FTW! /schijt aan mening van collega's :')

NOW LET ME CLEAR MY THROAT!
pi_101930343
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
Jaja, smoesjes }:|
Zomg! EFFECTIVITEIT! Daar! Zonder op te zoeken. HOPPA! Schud 'm zo uit mijn mouw. Nu jij weer }:|

En nog een keer, zonder te kijken: E F F E C T I E V I T E I T :7
pi_101930352
:')! :D!
Ja doei.
pi_101930373
Effectivitiet?
pi_101930388
Oh en planning voor vandaag! Naast werken met zo min mogelijk WOG...

O: Havermout met banaan en lijnzaad
T: koffie verkeerd, paar rozijnen en een appel
L: twee roggebroodjes met geitenkaas, flinke bak salade tomaat/komkommer/tonijn/pitjes
T: Nakd bar en nog wat rozijntjes
S: Hardlopen... rond de 7 KM hoop ik
D: zelfgemaakte pizza met courgette/paprika/tomaat/geitenkaas op speltbodem :9
T: Koffie, misschien wat yoghurt/fruit
pi_101930420

O+ zó lekker O+
Ja doei.
pi_101930439

Meerdere commercials op een rij die allemaal culturele verschillen laten zien. Derde filmpje gaat over personal space. Vooral het einde daarvan vind ik erg grappig. En herkenbaar :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cocotrimonium op 14-09-2011 10:24:03 ]
  woensdag 14 september 2011 @ 10:17:01 #277
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101930446
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zomg! EFFECTIVITEIT! Daar! Zonder op te zoeken. HOPPA! Schud 'm zo uit mijn mouw. Nu jij weer }:|

En nog een keer, zonder te kijken: E F F E C T I E V I T E I T :7
pi_101930453
Juxtaposition in Nallies lijstje i.c.m. Freudiaans sprekend brein = Naaktlopen :')
Nakdbar en hardlopen
pi_101930464
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:13 schreef V1z0R het volgende:
Effectivitiet?
*insert struisvogel*
pi_101930471
Effuktiefietijd!
Ja doei.
pi_101930546
Russisch?
pi_101930636
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:20 schreef V1z0R het volgende:
Russisch?
Da
pi_101930645
Spasiba?
Ja doei.
pi_101930672
Mijn collega ( B-) ) zoekt een recept voor briljante muffins. Die gewoon lekker fluffy zijn, een beetje hoog zijn en vooral niet te droog zijn.
Iemand briljante tips?
Doe wat je niet durft.
  woensdag 14 september 2011 @ 10:26:59 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101930695
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

Meerdere commercials op een rij die allemaal culturele verschillen laten zien. Derde filmpje gaat over personal space. Vooral het einde daarvan vind ik erg grappig. En herkenbaar :)
Hehe geinig! Hoe die man ook zo heel subtiel een tikje weg-buttwalked :') :D
pi_101930725
Mogguh!

*O* voor DaD d'r jubulum.
-O- voor de zalm. vinniknetlekker

Ik reis ook elke dag met de trein, meest vervelend vind ik van die mensen die in je aura komen roeren. Mensen die de zitplek groter inschatten dan deze in werkelijkheid is en daarom half op schoot belanden of inderdaad de mensen die naast je of tegenover je komen zitten zoals X al zei.
Leave my aura alone! ;(

Lijstje voor vandaag:
O: eiwitshake
T: Sinasappel & appel
L: Sla met paprika, tomaat komkommer, pijnboompitjes, kip of rundvleeschjes
T: wortels
T: cup of soup
D: eten bij vriendinnetje.
Fok!bejaarde
  woensdag 14 september 2011 @ 10:29:11 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101930748
En idd woei voor de O+ van DaD en Baard! *O*
pi_101930836
gefeliciteerd DaD en Baard O+

Lijstje voor vandaag:

O: havermout
T: appel en veel koffie (zwart dus eigenlijk telt het niet)
L: 2 crackers met kaas, salade, karnemelk
T: peer, cappuccino
D: iets met wortels en sperzieboontjes ik denk dat ik gewoon een wok vol groente maak met wat rijst en iets als noten erdoor; ik eet alleen met de dochters vanavond dus het moet niet te moeilijk. Lief doet wel groente wassen en snijden voordat hij gaat.
T: warme appel met kaneel en yoghurt
pi_101930996
Vind je lijstje wat magertjes Anosmie, of je D moet echt huge en goed in verhouding zijn.
900kcals en dan e/k/v van 15/70/15 of zo...

Van jou netjes als altijd Mar! props! ^O^
pi_101931113
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:39 schreef V1z0R het volgende:
Vind je lijstje wat magertjes Anosmie, of je D moet echt huge en goed in verhouding zijn.
900kcals en dan e/k/v van 15/70/15 of zo...

Van jou netjes als altijd Mar! props! ^O^
Mijn vriendinnetje is nogal een diepvriespizza/kippatatmetappelmoes/shoarmapasta liefhebber dus ik hou me een beetje in uit vrees voor wat vanavond gaat komen :+

Maar is het echt zo weinig? Ik sport op het moment niet en ik heb een kantoorbaan?
Fok!bejaarde
pi_101931202
O: Griekse yoghurt met honing en walnoot (350 gram)
T: reep kaas
L: 2 plakjes roggebrood met pindakaas, mok melk
T: 2 gekookte eitjes
T: ?
S: spinnen
D: groentensoep met ballen en erbij vers volkorenbrood :9
Ja doei.
pi_101931240
Anosmie!! O+
Kwak
pi_101931247
Weet je wel hoeveel kcal er in 350 (driehonderdvijftig!!) gram walnoten zit? :o :o

2360!!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101931261
O: eiwitshake ~300 indien met melk
T: Sinasappel & appel ~100
L: Sla met paprika, tomaat komkommer, pijnboompitjes, kip of rundvleeschjes ~240
T: wortels ~50
T: cup of soup ~10
D: eten bij vriendinnetje. Tot hier heb je dus ongeveer 700kcal

Neem aan dat 1600 niet teveel is...
Weet je lengte en gewicht echter niet :@
In het geval van pizza, zit je waarschijnlijk wel goed, misschien de verdeling wat krom
pi_101931311
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wel hoeveel kcal er in 350 (driehonderdvijftig!!) gram walnoten zit? :o :o

2360!!!
350 gram yoghurt :+
Ja doei.
pi_101931320
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:52 schreef motorbloempje het volgende:

350 gram yoghurt :+
:+

Ik vond mijn conclusie leuker :P
pi_101931323
Maar, jézus, wat veel!
Ja doei.
pi_101931341
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, jézus, wat veel!
In een ver verleden had ik ooit walnoten voor het snoepen gewogen en daarna de lege doppen na het oppeuzelen. Ik had zo'n 200 gram noten op :@ Dat was even schrikken!
pi_101931373
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2011 10:50 schreef Isabeau het volgende:

2360!!!
joah, 350 gram noten. ik zou met een optimalisatieprobleem erachter kunnen komen wat de verhouding vet/water/eiwit is die tot die kcal leidt, maar daar heb ik geen zin in :P ze bestaan i.e.g voor meer dan de helft uit vet denk ik...
Kwak
  woensdag 14 september 2011 @ 10:55:05 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_101931374
Precies de reden dat ik noten vermijd. En het zal wel met die gezonde vetten, ik heb het er gewoon niet voor over :').
pi_101931381
ik heb geloof ik 3 hele walnoten vermalen :P
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')