doei doeiquote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef coban het volgende:
Hey.
Ik ga slapen.
Kusjens en knuffolns voor iedereen en natuurlijk een klap voor dimens, anders gaat hij janken.
Doei.
quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja tog altijd fikkie steken
Trustenquote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef coban het volgende:
Hey.
Ik ga slapen.
Kusjens en knuffolns voor iedereen en natuurlijk een klap voor dimens, anders gaat hij janken.
Doei.
ja maar dan loopt die pop en niet het vuur dommiequote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nja wel als je een houten pop maakt die kan lopen en aansteekt.
nja vuursturen dan?quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ja maar dan loopt die pop en niet het vuur dommie
Bedankt.quote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef coban het volgende:
Hey.
Ik ga slapen.
Doei.
Als je TS nooit had gebracht dan was het topic nooit gemaakt en had je dat antwoord nooit kunnen geven en was je dus nooit een ooievaar geweest.quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef JApieman het volgende:
Ik had net zo'n mooie FIPO in een topic en dan wordt ie gesloten.
Precies, er zat zoveel diepgang in een zo'n simpel zinnetje.quote:Op maandag 12 september 2011 23:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als je TS nooit had gebracht dan was het topic nooit gemaakt en had je dat antwoord nooit kunnen geven en was je dus nooit een ooievaar geweest.
Paradoxaal.
baggeraarquote:Op maandag 12 september 2011 23:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Eindelijk over m'n faaltopicangst heen.
trustequote:Op maandag 12 september 2011 23:48 schreef LompeHork het volgende:
Ome Hork gaat ook slapen. Gedraag jullie kinders!![]()
gr en trustenquote:Op maandag 12 september 2011 23:48 schreef LompeHork het volgende:
Ome Hork gaat ook slapen. Gedraag jullie kinders!![]()
Omdat ik er overheen lees.quote:Op maandag 12 september 2011 23:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom huilen jullie nooit om ConscienceNL die alleen maarpost
?
doe ik.quote:Op maandag 12 september 2011 23:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom huilen jullie nooit om ConscienceNL die alleen maarpost
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |