Jij snapt mijn punt.quote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet, je bedje ligt lekker en is warm en je bent te lam om de keuken te gaan.
Ja tieten en kut.quote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef FreezePop het volgende:
DL was toch die ene met die fotos met die tieten en de plaatjes? helaas gemist.
Coņo bo mamaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, /care.quote:Op maandag 12 september 2011 23:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Bedankt
Maar ik vind het een onterechte ban. Met uitschelden bedoelde hij vast de berichtjes bij RickoKun en dat was gewoon getroll
Ja, nu weet ik nog niks.quote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik spaar je door deze post door de vingers te zien
neequote:Op maandag 12 september 2011 23:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent zomaar wat aan het raden?
quote:Op maandag 12 september 2011 23:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Coņo bo mamaklappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen wanneer je ban hebt.quote:Op maandag 12 september 2011 23:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
Klonen is toch verboden op Fok!?
Volgens mij zijn ze nu verboden te verspreiden ofzo. Ze verspreidden zich namelijk als een lopend vuurtje.quote:Op maandag 12 september 2011 23:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
niks van gemerkt in mijn pmbox
Zegdan gelijk van stuur opquote:Op maandag 12 september 2011 23:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
niks van gemerkt in mijn pmbox
dm,sowiesoquote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ze pmde foto's maar die wil je niet zien.
Oogaits
haha vuur kan helemaal niet lopen.quote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nu verboden te verspreiden ofzo. Ze verspreidden zich namelijk als een lopend vuurtje.
Nja wel als je een houten pop maakt die kan lopen en aansteekt.quote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
haha vuur kan helemaal niet lopen.
welles.quote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
haha vuur kan helemaal niet lopen.
truste!quote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef coban het volgende:
Hey.
Ik ga slapen.
Kusjens en knuffolns voor iedereen en natuurlijk een klap voor dimens, anders gaat hij janken.
Doei.
trusten.quote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef coban het volgende:
Hey.
Ik ga slapen.
Kusjens en knuffolns voor iedereen en natuurlijk een klap voor dimens, anders gaat hij janken.
Doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |