quote:Op maandag 12 september 2011 23:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Coño bo mamaklappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen wanneer je ban hebt.quote:Op maandag 12 september 2011 23:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
Klonen is toch verboden op Fok!?
Volgens mij zijn ze nu verboden te verspreiden ofzo. Ze verspreidden zich namelijk als een lopend vuurtje.quote:Op maandag 12 september 2011 23:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
niks van gemerkt in mijn pmbox
Zegdan gelijk van stuur opquote:Op maandag 12 september 2011 23:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
niks van gemerkt in mijn pmbox
dm,sowiesoquote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ze pmde foto's maar die wil je niet zien.
Oogaits
haha vuur kan helemaal niet lopen.quote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nu verboden te verspreiden ofzo. Ze verspreidden zich namelijk als een lopend vuurtje.
Nja wel als je een houten pop maakt die kan lopen en aansteekt.quote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
haha vuur kan helemaal niet lopen.
welles.quote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
haha vuur kan helemaal niet lopen.
truste!quote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef coban het volgende:
Hey.
Ik ga slapen.
Kusjens en knuffolns voor iedereen en natuurlijk een klap voor dimens, anders gaat hij janken.
Doei.
trusten.quote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef coban het volgende:
Hey.
Ik ga slapen.
Kusjens en knuffolns voor iedereen en natuurlijk een klap voor dimens, anders gaat hij janken.
Doei.
doei doeiquote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef coban het volgende:
Hey.
Ik ga slapen.
Doei.
quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja tog altijd fikkie steken
Trustenquote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef coban het volgende:
Hey.
Ik ga slapen.
Doei.
ja maar dan loopt die pop en niet het vuur dommiequote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nja wel als je een houten pop maakt die kan lopen en aansteekt.
nja vuursturen dan?quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ja maar dan loopt die pop en niet het vuur dommie
Bedankt.quote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef coban het volgende:
Hey.
Ik ga slapen.
Doei.
Als je TS nooit had gebracht dan was het topic nooit gemaakt en had je dat antwoord nooit kunnen geven en was je dus nooit een ooievaar geweest.quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef JApieman het volgende:
Ik had net zo'n mooie FIPO in een topic en dan wordt ie gesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |