Ik was laatst met een makelaar een huis gaan bekijken, en die zei juist met opzet géén groothoeklens te gebruiken. Inderdaad was elke kamer een enorme verrassing van ruimheid, alles leek juist gróter dan op de foto's.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Denken makelaars nou echt dat foto's waarop het groter lijkt dan het is beter verkoopt?
Ah, dus de foto's lijken kleiner dan in werkelijkheid, nee dat is slimquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik was laatst met een makelaar een huis gaan bekijken, en die zei juist met opzet géén groothoeklens te gebruiken. Inderdaad was elke kamer een enorme verrassing van ruimheid, alles leek juist gróter dan op de foto's.![]()
Dus, makelaars: stop maar met die groothoeklenzen. Averechts effect.
Yep. 300 potentiële kijkers kwijt. Maar die ene die dan toch komt kijken... Die is in ieder geval tevreden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:14 schreef Bart het volgende:
Ah, dus de foto's lijken kleiner dan in werkelijkheid, nee dat is slim.
Nee joh gekkie, de foto's lijken precies zo groot als de werkelijkheid, maar doordat je vanwege al die groothoekfoto's gewend bent dat alles in het echt kleiner is, lijkt het ineens supergroot. Een meesterzet dus.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, dus de foto's lijken kleiner dan in werkelijkheid, nee dat is slim.
Vind het totaal geen meesterzet want iedereen verwacht dat het kleiner is dan op de foto, en als het op de foto dus al niet ruim lijkt doordat er geen groothoeklens is gebruikt, denk je dat het in het echt allejezus klein is. En dan klik je heel snel op het kruisje rechtsbovenin, in plaats van dat je denkt: ik ga eens in het echie kijken. Je jaagt gewoon potentiële kopers weg, want niemand weet dat de foto's zonder groothoeklens zijn genomen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:09 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, de foto's lijken precies zo groot als de werkelijkheid, maar doordat je vanwege al die groothoekfoto's gewend bent dat alles in het echt kleiner is, lijkt het ineens supergroot. Een meesterzet dus.
Vreemde constructie ook, met je benen onder de wastafel in het bad. Lekker gemakkelijk schoon te maken, dat badquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:09 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, de foto's lijken precies zo groot als de werkelijkheid, maar doordat je vanwege al die groothoekfoto's gewend bent dat alles in het echt kleiner is, lijkt het ineens supergroot. Een meesterzet dus.![]()
Hier nog een badkamer die ik nogal niet mooi vind.
Wat zijn dit in vredesnaam voor tegels?
Ik bedoel, het lijken van die getrommelde marmertegeltjes, maar waarom lijken ze dan zo... lélijk?
[ link | afbeelding ]
Holy crap, daar ga je toch spontaan van hyperventilerenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:09 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Nee joh gekkie, de foto's lijken precies zo groot als de werkelijkheid, maar doordat je vanwege al die groothoekfoto's gewend bent dat alles in het echt kleiner is, lijkt het ineens supergroot. Een meesterzet dus.![]()
Ik bedoel, het lijken van die getrommelde marmertegeltjes, maar waarom lijken ze dan zo... lélijk?
[ link | afbeelding ]
Zo gek is dat niet, als je lekker hebt gezwomen en/of in de sauna geweest, kan je heerlijk lezen of ff een dutje doen, voordat je verder gaat.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:03 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet zo'n rare gedachte gezien dat hemelbed daar naast de sauna.. gezien de tegels en het plafond is dat in dezelfde ruimte als het zwembad en de jacuzzi. Daar ga je toch niet slapen..?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:11 schreef fh101 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-26/fotos/#foto-5
Linkje?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:11 schreef Ivo1985 het volgende:
Op het eerste gezicht is deze foto niet zo opmerkelijk.
[ afbeelding ]
Alleen dit is de enige slaapkamer in het appartement.
Het zal wel zo horen, maar het ziet eruit alsof het zwaar beschimmeld isquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:09 schreef Gwywen het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Logisch dat de prille ouders het huis uit willen... de baby heeft hun kamer ingenomen, en zij slapen denk ik in de huiskamer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:11 schreef Ivo1985 het volgende:
Op het eerste gezicht is deze foto niet zo opmerkelijk.
[ afbeelding ]
Alleen dit is de enige slaapkamer in het appartement.
http://www.funda.nl/koop/(...)2-sportparklaan-239/
Sorry, link toegevoegd
Je moet ook gewoon geen kinderen nemenquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:38 schreef elkravo het volgende:
[..]
Logisch dat de prille ouders het huis uit willen... de baby heeft hun kamer ingenomen, en zij slapen denk ik in de huiskamer.
Wat is hier zo opmerkelijk aan? Wel apart is de vriezer/koelkast.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:33 schreef psv01 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-sint-wirostraat-18/
Ik zie wel vaker tegeltjes die echt heel mooi zijn als je ze zo in je handen hebt in de speciaalzaak, maar als dan een hele badkamer ermee betegeld is zijn ze vreselijkquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:27 schreef StateOfMind het volgende:
Het zal wel zo horen, maar het ziet eruit alsof het zwaar beschimmeld is
Koud biertje in bad!quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:33 schreef psv01 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, maar dat staat best geinig! Wel apart, maar niet lelijk of zo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:51 schreef Miendientje het volgende:
Een zwart wit geblokt patroon vind ik meer iets voor op de vloer:
[ link | afbeelding ]
Zit blijkbaar een caravan verkoop oid naast. Het is wel een heel kleintje die op de foto. Hier beter te zien.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:54 schreef psv01 het volgende:
[ afbeelding ]
Caravan
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-47636923-boschdijk-995/
Het maakt de kamer wel erg laag.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, maar dat staat best geinig! Wel apart, maar niet lelijk of zo.
Eindhovenaar die in die hoek opgegroeid is.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:54 schreef psv01 het volgende:
[ afbeelding ]
Caravan
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-47636923-boschdijk-995/
Wel handig zo, niet zoveel ruimte in een appartement en zo benut je alles. Idd wel vreemd die vriezer of koelkast. Deze foto vind ik erger:quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:33 schreef psv01 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een huisquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:51 schreef Miendientje het volgende:
Een zwart wit geblokt patroon vind ik meer iets voor op de vloer:
[ link | afbeelding ]
Als je tegels in de tuin hebt hoe je iig niet meer het gras te maaien toch?
[ link | afbeelding ]
Hoe krijg je toch een radiator in een kleine badkamer?
[ afbeelding ]
linkje
Typisch zo'n vastgegroeide kamperwoning, kon niet missen!quote:Op zondag 25 september 2011 20:42 schreef Ireth het volgende:
Ik ben gewoon helemaal sprakeloos....
[ afbeelding ]
En volgens mij had ik alle foto's wel hier kunnen plaatsen...
Kinderkamerfoto- en inspiratie-topic deel 34quote:Op zondag 25 september 2011 11:07 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Wel handig zo, niet zoveel ruimte in een appartement en zo benut je alles. Idd wel vreemd die vriezer of koelkast. Deze foto vind ik erger:
[ afbeelding ]
Hoe kweek ik een ADHD-kind? Zo dus..(Zelfde appartement)
Ik vind het nog het ergste dat ze het hele huis witgekalkt hebbenquote:Op zondag 25 september 2011 20:58 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Typisch zo'n vastgegroeide kamperwoning, kon niet missen!
Je zou dit huis best als tweede huis kunnen kopen en verhuren (gezien de prijs en de grootte), dan vind ik die foto's zo gek nog niet.quote:Op maandag 26 september 2011 08:28 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik kom bij advertenties steeds vaker allemaal foto's van de wijde omgeving tegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opmerkelijk genoeg heeft dat niets met het huis te maken, het geeft wat mij betreft wel aan dat ze zelf vinden dat het huis aanzienlijk slechter is dan de omgeving... Je boekt toch geen vakantie?!
[ afbeelding ]
Hehe, het is nog waar ookquote:Op zondag 25 september 2011 21:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Kinderkamerfoto- en inspiratie-topic deel 34
Gemiddeld OUD kamertje
Het is hier best lelijk, maar het idee van een telefoonhoorn vind ik best grappig eigenlijkquote:Op maandag 26 september 2011 13:10 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel middelen heb je nodig om je wc schoon te krijgen?
Doortrekken met een telefoonhoorn?
Het is eeeeeeeeeeeeeh Nogal apart jaquote:Op zondag 25 september 2011 20:42 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Jemigquote:Op zondag 25 september 2011 20:42 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
En die tuin! Het zullen je buren maar zijn...quote:Op maandag 26 september 2011 23:14 schreef Elohel het volgende:
[..]
Jemig
Heb moeite om door dat interieur heen te kijken zeg
is het niet zo'n rook-cabine?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Euh, krijg met de beste wil ter wereld de foto niet geplant hiet dus dan maar de link:
Loft is altijd op zichmaar of ik nou zó zou willen douchen of zo
![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)t-124/fotos/#foto-11
Apart is prima maar toch iets te apart
(en ik in eerste instantie maar denken dat het een lift was zo midden in de loft)
ik las het ook ja, heel vreemd huisquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:09 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nee, het is dus ëcht de douche...
Omschrijving:
Er is geen indeling. Dit is een Loft zoals een Loft ooit is bedoeld. Eén grote open stoere ruimte. Krachtig, betonlook, veel glas en een zee aan ruimte. Slapen, eten, koken, borrelen en werken… alles valt hier samen in 105 M2 zelf invulbare ruimte. Uiteraard is er wel een afgesloten toilet met hoogwaardig afwerkingniveau en een praktische berging met wasmachine- en drogeraansluiting. Het sanitair bestaat uit een prachtige losstaande transparante douchecabine en aan de wand een klein wastafelmeubel. Het kookeiland herbergt 4 pits inductiekoken, een spoelbak, vaatwasmachine, koelkast en oven (allen Smeg). De Loft heeft een betonlookvloer met vloerverwarming, een hoog betonplafond (3,05) en een stucwerk wandafwerking. De lange zijde grenst aan het atrium middels een enorme glazen pui. Deze geeft heel veel lichtinval en heeft een aantal elektrisch bedienbare kantelramen in zich. Bij de zithoek aan de straatzijde bevindt zich de schuifpui op het westen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |