We gaan niet los in mijn huisquote:Op woensdag 21 september 2011 16:27 schreef GeofNL het volgende:
We gaan dus los in MissVanity's huis daarna!
Weet ik dat ook weer
Wtf...quote:
Kom je nu niet meerquote:
Club Rexquote:Op woensdag 21 september 2011 16:31 schreef GeofNL het volgende:
Haha, oke dan gaan we ergens anders in Hilversum los. Ik ken Hilversum niet, dus als jij zegt dat het ergens leuk is zal het wel![]()
Eerlijk gezegd, en niet persoonlijk bedoeld ofzo.. jij hebt of last van "geesten" in je hoofd, of je hebt echt een serieus demonisch probleem.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:53 schreef Manke het volgende:
Interessant
[..]
Hoe is jouw ervaring hiermee? Ik heb nog nooit mensengeesten ervaren en denk dat dit niet bestaat.
[..]
Ze kennen alle talen, volgens henzelf. Bij mij spreken ze vloeiend nederlands en verstaan ze het ook (zowel de 'menselijk' klinkende als de dierlijk klinkende), sommige kennen bepaalde woorden niet, ze maken naar mijn ervaring dus gebruik van hun eigen woordenschat.
[..]
Ze kunnen je verleden ophalen en zien, dit gebeurde bij mij ook, dit deed een imp oid met een langdurige hoge chant, even later lachten ze en zeiden ze "Hahaha _WE_ hebben hem!" (ze spreken altijd over we), door blijkbaar iets uit m'n verleden, ze zeiden ook dat ik ga branden in de hel, ik: "geloof ik niet" hij: "kom je nog wel achter, rrrrotjong", een hele tijd later deed een menselijk klinkende het zelfde vreemde gechant. Hij heette trouwens Edwardeen maat zag en hoorde hem ook en hij deed zich voor als koning, toen kwam ie bij m'n zus en toen bij mij, nu is ie weg.
Haha, ja. Dat zou ik ook snel zeggenquote:Op woensdag 21 september 2011 16:37 schreef imanidiot het volgende:
Niet om de mustache ride hoor dat wil ik best missen heb helaas 24 uurs dienst
Het is echt demonisch, niet iets psychisch, 100% zeker.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, en niet persoonlijk bedoeld ofzo.. jij hebt of last van "geesten" in je hoofd, of je hebt echt een serieus demonisch probleem.
Als dat laatste het geval is geeft het inderdaad maar eens te meer aan wat spelen met geesten kan betekenen, jij hebt echt last van hellezielen om het zo maar te noemen. Inderdaad de zielen die er voor kiezen om niet verder te groeien aangetrokken door het kwaad wat ze willen voelen.
Heb je, deels om het te checken, naast je reguliere gezondheidszorg behandeling, eens contact gehad met een goed medium?
Overigens, mijn ervaringen met het spiritleven is altijd lieflijk geweest, op 1x na en dat was een avond dat er glaasje werd gedraaid in het huis waar ik verbleef. En nee, ik wist niet dat ze dat aan het doen waren.
Nogmaals, ik heb niet veel ervaring met de hele donkere types.. lijkt mij op zn zachtst gezegd heel erg vervelend.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef Manke het volgende:
[..]
Het is echt demonisch, niet iets psychisch, 100% zeker.
Ik had contact gehad met een medium, die deed handoplegging. Ze heeft ook een gids die Thomas heette en die doodgegaan was op een VOC schip, zo zei ze, hem hoorde ik ook en hij noemde die demoon bij mij Ibrahim, "zo heet ik niet meer" zei hij. Hij bracht al die geesten zogenaamd naar het licht, maar daar klopte niks van. Die Ibrahim werd opgewacht door zijn zoon zei ze, maar ik bleef hem horen.
Had ook contact met een mevrouw die op afstand kon werken, zij heeft een vrouw naar het licht gebracht, hoorde haar eerst wel, maar daarna niet meer, totdat ik half sliep en haar toch weer hoorde praten tegen de rest, ook nep geweest dus dat weghalen.
Totdat ze hun ware aard laten zienquote:Op woensdag 21 september 2011 16:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb niet veel ervaring met de hele donkere types.. lijkt mij op zn zachtst gezegd heel erg vervelend.
Hoe ga je er nu mee om? Wat wil je er mee doen?
/offtopic I know
Ik moet zelf ook even een slag om de arm houden..Ik werk een paar zaterdagen in de maand en het is nog niet bekend welke dat zijn voor october.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:31 schreef Atmosphere82 het volgende:
Misschien 1 of 8 oktober ja, graag! Ik moet zo weer verder adviesrapporten schrijven maar
ik kijk daarna in mijn agenda. Morgen het antwoord, ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |