Ik twijfel soms nog, vind het ouji board nog 100x geloofwaardiger dan die reguliere sprookjes.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:38 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
De halve wereldbevolking gelooft dat er een wezen rondzweeft dat hen heeft gemaakt, maar ook die mensen zijn niet allemaal gek of psychotisch.
Antwoorden zat te vinden in de historie van TRU hoor, beetje je best doen hequote:Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik twijfel soms nog, vind het ouji board nog 100x geloofwaardiger dan die reguliere sprookjes.
Maar goed, niemand kan me vertellen wát die geesten zijn, waarom ze kleven, hoe de poort wordt geopend, waar de andere poort heen gaat, waarom er nooit goede geesten komen.
Het is gewoon een houten bord of een stuk uitgeprint papier.
Maar ik gok dat niemand hier een antwoord op heeft.
ik heb zat van dit soort topics gevolgd maar het komt meestal neer op mensen die zeggen "echt niet doen geesten!1!11!" en mensen die zeggen dat het onzin is en tussen de oren zit. Ik heb tot op heden nog nooit een verklaring gekregen waarom een glas en een spelletje een interdementionale poort zou openen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Antwoorden zat te vinden in de historie van TRU hoor, beetje je best doen he
quote:Op maandag 19 september 2011 21:37 schreef Bastard het volgende:
Tja, als de wetenschap het zegt dan zal het wel zo moeten wezen he.
Er zijn 0.0% andere verklaringen naast claims van mensen. Dan houdt het snel op.quote:Op maandag 19 september 2011 21:37 schreef Bastard het volgende:
Tja, als de wetenschap het zegt dan zal het wel zo moeten wezen he.
De goede geesten zijn al richting Het Licht gegaan, daarom dus.quote:Op maandag 19 september 2011 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik twijfel soms nog, vind het ouji board nog 100x geloofwaardiger dan die reguliere sprookjes.
Maar goed, niemand kan me vertellen wát die geesten zijn, waarom ze kleven, hoe de poort wordt geopend, waar de andere poort heen gaat, waarom er nooit goede geesten komen.
Het is gewoon een houten bord of een stuk uitgeprint papier.
Maar ik gok dat niemand hier een antwoord op heeft.
De wetenschap kan m'n glibberige bijballen likken!quote:Op maandag 19 september 2011 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn 0.0% andere verklaringen naast claims van mensen. Dan houdt het snel op.
Tja ik ben bereid verder te kijken maar er is verder niks...quote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
De wetenschap kan m'n glibberige bijballen likken!
Edit : Normaal reageren aubquote:Op maandag 19 september 2011 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tja ik ben bereid verder te kijken maar er is verder niks...
Niet in deze wereld met je wereldse ogen te zien nee.quote:Op maandag 19 september 2011 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tja ik ben bereid verder te kijken maar er is verder niks...
Hoe weet je dat er een poort wordt geopend door het spelen van het spel? Heb je het met je niet-wereldse ogen gezien? Of krijgt niemand het te zien?quote:Op maandag 19 september 2011 21:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet in deze wereld met je wereldse ogen te zien nee.
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
De wetenschap kan m'n glibberige bijballen likken!
Michielos moet ook komen op de geesten en mensen meet:)quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:48 schreef MissVanity het volgende:
[..]Heftig hoor
Ik geloof zeer zeker dat er meer is dan de meeste mensen denken
Maar geesten oproepen via een spel...
En als we al een beetje gek gaan doen hebben we Michielos erbij om ons weer met onze voetjes op de vloer te zettenToch Michielos?
Het is natuurlijk ook niet leuk om die miljoenen keren dat er niks gebeurt uit te lichten. Voor een goed verhaal kun je beter focussen op die ene keer dat het wel 'misgaat'.quote:Op zondag 18 september 2011 16:36 schreef ems. het volgende:
Toen ik 13 was tot in den treuren glaasje gedraaid met wat vriendinnetjes die het hartstikke spannend vonden. Helaas zoals verwacht helemaal geen reet aan de hand, dus als ik jou was zou ik me niet te druk maken en gewoon doen. Of gewoon niet doen natuurlijk, veel verschil zal het niet maken.
Daar was ik dus naarstig naar op zoek, maar helaas waren er die avond geen geesten boos op mij.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet leuk om die miljoenen keren dat er niks gebeurt uit te lichten. Voor een goed verhaal kun je beter focussen op die ene keer dat het wel 'misgaat'.
Ik merk ook dat mensen die het zelf hebben meegemaakt er liever niet uitgebreid op ingaan, dan blijven verhalen over van andere mensen, die ondertussen ook weer aangedikt kunnen zijn geworden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet leuk om die miljoenen keren dat er niks gebeurt uit te lichten. Voor een goed verhaal kun je beter focussen op die ene keer dat het wel 'misgaat'.
Haha ja! Eigenlijk welquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
We moeten het eigenlijk wel met Halloween doen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |