abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 september 2011 @ 13:10:07 #51
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_102051935
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 00:25 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Omdat er niet iets zoals geesten die je achtervolgen bestaan.

Get real. Je wilt enkelen geloven wat je wilt geloven.
I wish.
pi_102052452
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:59 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wat ik hierboven schreef.

TRU is niet de plek om ongegeneerd "onzin" te roepen.
Ik zal het wat nuanceren. Ik geloof niet dat geesten aardse mensen achtervolgen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 17 september 2011 @ 14:47:51 #53
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_102055103
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 13:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik zal het wat nuanceren. Ik geloof niet dat geesten aardse mensen achtervolgen.
Geloofde ik ook niet in, totdat ik ging zoeken zonder anderen te trollen en vond wat ik zocht.
pi_102057839
@ Firefox1
Er zijn over de hele wereld zoveel mensen die een vorm van haunting hebben meegemaakt, die mensen zijn heus allemaal niet gek of psychotisch.
Ga maar eens zoeken echt in iedere cultuur of wat dan ook zijn er dezelfde verhalen.
Na het glaasje draaien of na een spook locatie te zijn geweest.
Mooie serie over hauntings.
pi_102060391
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:16 schreef mousy31 het volgende:
@ Firefox1
Er zijn over de hele wereld zoveel mensen die een vorm van haunting hebben meegemaakt, die mensen zijn heus allemaal niet gek of psychotisch.
De halve wereldbevolking gelooft dat er een wezen rondzweeft dat hen heeft gemaakt, maar ook die mensen zijn niet allemaal gek of psychotisch.

Hoe je het ook wendt of keert, Ouija is gewoon een spelletje van de Parker-broertjes. Net als Monopoly.
pi_102062463
Die drogreden heet overigens een Ad populum (met het oog op het volk).

"Het is waar, want zoveel mensen hebben dit ervaren (en die zullen vast niet allemaal gek zijn)"`

Onjuiste premisse: de meerderheid heeft altijd gelijk.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_102066312
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:38 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

De halve wereldbevolking gelooft dat er een wezen rondzweeft dat hen heeft gemaakt, maar ook die mensen zijn niet allemaal gek of psychotisch.

Hoe je het ook wendt of keert, Ouija is gewoon een spelletje van de Parker-broertjes. Net als Monopoly.
Nope. Dat is een user en ex-mod :')

Geintje, maar er zijn zoveel verhalen dat het mij meer lijkt dan alleen maar een spelletje. Hoewel ik er zelf helemaal niets mee heb.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_102066647
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Geintje, maar er zijn zoveel verhalen dat het mij meer lijkt dan alleen maar een spelletje. Hoewel ik er zelf helemaal niets mee heb.
Ik denk eigenlijk dat mensen die wat labiel zijn er last van zouden kunnen krijgen. Jezelf bang maken enzo, omdat je het idee hebt dat er werkelijk een geest is of zou kunnen zijn. Dan wordt alles wat ook maar even niet normaal lijkt uigelegd als een manifestatie, een bewegend gordijn, een geluidje in huis, enz. Zo kun je knap paranoïde worden.
Er zijn volgens mij nog meer gevallen waarbij mensen er geen gevolgen van ondervonden. Anders zaten de inrichtingen vol met doorgedraaide tieners en was het allang bekend als een groot gevaar voor de volksgezondheid.
Maar ja, misschien ben ik een beetje te nuchter.
pi_102069627
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het is maar net hoeveel waarde je hecht aan die verhalen. Ik geloof er zelf gewoon niet in dat wij met aardse materialen contact kunnen maken met wezens/geesten uit een andere wereld. Of dan wel, een poort openen naar die wereld. We weten niet eens zeker of het bestaat, laat staan dat we weten hoe we vanaf hier contact met daar kunnen maken.

Als iemand dan de ervaring heeft dat er toch een geest op af is gekomen, dan zou die geest al op aarde moeten zijn.
ROBODEMONS..................|:(
pi_102071066
Mijn ouders hebben wel eens glaasje gedraaid met familie. Ze raden het mij af om het te proberen. Het is uiterst "gevaarlijk" zeggen ze. Alleen kunnen ze niet vertellen wat er gebeurde :')
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/14s.gif[/img] Op woensdag 21 september 2011 18:29 schreef honkeytonk het volgende:
Wat een kutusername trouwens :r
[/quote]
pi_102073452
Ik snap dat mensen het leuk en spannend vinden.
Maar zolang je niet weet wat het is, doe het niet!!
ik heb het ook gedaan met een groep vrienden, nou ik wou dat we dat niet hadden gedaan.
Soms heb ik er nog nachtmerries van na 7 jaar
pi_102073538
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 22:54 schreef luusje86 het volgende:
Ik snap dat mensen het leuk en spannend vinden.
Maar zolang je niet weet wat het is, doe het niet!!
ik heb het ook gedaan met een groep vrienden, nou ik wou dat we dat niet hadden gedaan.
Soms heb ik er nog nachtmerries van na 7 jaar
Vertel eens over je ervaring, dan, als je zou willen?
  zondag 18 september 2011 @ 01:06:45 #63
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 18 september 2011 @ 12:34:28 #64
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_102090882
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat mensen die wat labiel zijn er last van zouden kunnen krijgen. Jezelf bang maken enzo, omdat je het idee hebt dat er werkelijk een geest is of zou kunnen zijn. Dan wordt alles wat ook maar even niet normaal lijkt uigelegd als een manifestatie, een bewegend gordijn, een geluidje in huis, enz. Zo kun je knap paranoïde worden.
Er zijn volgens mij nog meer gevallen waarbij mensen er geen gevolgen van ondervonden. Anders zaten de inrichtingen vol met doorgedraaide tieners en was het allang bekend als een groot gevaar voor de volksgezondheid.
Maar ja, misschien ben ik een beetje te nuchter.
Er is niet zoiets als te nuchter!

"The mind is a powerfull thing" Alles wat je ziet of hoort word geïnterpreteerd door je herenen die het dan omzetten in beelden of geluid. En dat proces kun je zelf min of meer invloed op uitoefenen. Vandaar de uitdrukkingen 'je hoort alleen wat je wil horen' of 'je ziet alleen wat je wil zien'. Tot op zekere hoogte is dat waar en er zijn dus hoopjes mensen die daar op inspelen en daar, zoals een goed kapitalist betaamt, veel geld mee verdienen.
En als je in een donker bos spoken wil zien dan kan dat ook, een voorbij rennend hert of het geluid van een uil kunnen dan geïnterpreteerd worden als geesten/spoken....

Ik zeg doen dat glaasje draaien en zorg dat je alle geluiden en beelden die je hoort en ziet blijft zien voor wat ze zijn en dan komt het goed en kom je er achter dat geesten niet bestaan....
pi_102095421
Dr zijn zoveel waarschuwingen die zijn er niets voor niets , als mensn na die waarschuwingen het nog willen uitproberen ga je gang, maar kom dan later niet klagen als het wel mis gaat.
pi_102096142
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:12 schreef mousy31 het volgende:
Dr zijn zoveel waarschuwingen die zijn er niets voor niets , als mensn na die waarschuwingen het nog willen uitproberen ga je gang, maar kom dan later niet klagen als het wel mis gaat.
Jawel, maar daar is klaagbaak dan voor :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_102101266
Toen ik 13 was tot in den treuren glaasje gedraaid met wat vriendinnetjes die het hartstikke spannend vonden. Helaas zoals verwacht helemaal geen reet aan de hand, dus als ik jou was zou ik me niet te druk maken en gewoon doen. Of gewoon niet doen natuurlijk, veel verschil zal het niet maken.
Conscience do cost.
pi_102113014
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:12 schreef mousy31 het volgende:
:Y.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 18 september 2011 @ 23:23:20 #69
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_102124231
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 16:16 schreef mousy31 het volgende:
@ Firefox1
Ga maar eens zoeken echt in iedere cultuur of wat dan ook zijn er dezelfde verhalen.
Na het glaasje draaien of na een spook locatie te zijn geweest.
Mooie serie over hauntings.
Bedankt, één groot feest dit! _O_
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  zondag 18 september 2011 @ 23:23:52 #70
341900 Atmosphere82
pi_102124260
Ik weeg nu alles tegen elkaar af, en zal de bereidwilligen onder jullie mogelijk
contacteren! *)
pi_102124719
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 14:47 schreef Manke het volgende:

[..]

Geloofde ik ook niet in, totdat ik ging zoeken zonder anderen te trollen en vond wat ik zocht.
Jij hebt daar ook al lang last van... sterkte man.
Rustig aan.
  maandag 19 september 2011 @ 12:38:05 #72
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_102135331
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 23:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik weeg nu alles tegen elkaar af, en zal de bereidwilligen onder jullie mogelijk
contacteren! *)
Ik wacht in spanning af ;)
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_102155289
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 23:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
contacteren! *)
We zouden er nog een ander experiment aan kunnen verbinden: iedereen wordt geblinddoekt, behalve één, die de boodschappen opschrijft. Maar die mag niks zeggen.
Hiermee sluit je uit dat een of meerdere deelnemers bewuist of onbewust het glaasje sturen.
  maandag 19 september 2011 @ 21:03:31 #74
341900 Atmosphere82
pi_102155461
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

We zouden er nog een ander experiment aan kunnen verbinden: iedereen wordt geblinddoekt, behalve één, die de boodschappen opschrijft. Maar die mag niks zeggen.
Hiermee sluit je uit dat een of meerdere deelnemers bewuist of onbewust het glaasje sturen.
Ja, da's een goed idee! ^O^

Hoe oud zijn jullie beiden als ik vragen mag?
  † In Memoriam † maandag 19 september 2011 @ 21:04:25 #75
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_102155517
En wáárom zouden geesten pas reageren nadat je iets met het bord doet, en vervolgens je de hele tijd pesten?

Dat is wat ik me afvraag.
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')