quote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb het koud
Ik ga zo filmpje kijken in bed
Gooische vrouwen
omdat mensen het irritant begonnen te vinden en erover klaagden.. ik pas mij dan graag aanquote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom beginnen wij er niet meer over?
Wowwww die is gaafquote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hou echt van die vergulde en in een hoes gestopte boeken, heb ook een exemplaar van Lord of the Rings (ja ik weet het![]()
) die er zo uit ziet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben niet meer gefrustreerd.quote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat mensen het irritant begonnen te vinden en erover klaagden.. ik pas mij dan graag aan
Het is op zich best logisch dat op bepaalde plaatsen geen zonlicht komt. En eigenlijk moet je daar dan ook geen dingen in willen stoppen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sex is bha entegelijkertijd.. maar dat zijn wel meer dingen
jij niet meer gefrustreerd, ik aangepast.. ja dan gaat het niet meer over sexquote:Op maandag 12 september 2011 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet meer gefrustreerd.
Dat is het hem denk ik.
Waar gaat het heen met deze wereld.quote:Op maandag 12 september 2011 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet meer gefrustreerd.
Dat is het hem denk ik.
De tijden waren beter toen ik gefrustreerd was.quote:Op maandag 12 september 2011 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij niet meer gefrustreerd, ik aangepast.. ja dan gaat het niet meer over sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
De tijden waren beter toen ik gefrustreerd was.
toen lag het onzin gehalte wel hoger.. al vind ik af en toe serieuze discussies ook zeker geen verkeerde ontwikkelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
en je bent vanmiddag nog wel gaan slapenquote:Op maandag 12 september 2011 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben een beetje moe
vnaaf maar geen latertje denk ik
joa, maar was wakker tegen.. uhm... half 3 ofzoquote:Op maandag 12 september 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en je bent vanmiddag nog wel gaan slapen
Nee er is meer balans. Of nou ja balans, over seks gaat het in ieder geval niet meer.quote:Op maandag 12 september 2011 21:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toen lag het onzin gehalte wel hoger.. al vind ik af en toe serieuze discussies ook zeker geen verkeerde ontwikkeling
Hoi.quote:Op maandag 12 september 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en je bent vanmiddag nog wel gaan slapen
het gaat nog wel over sex.. maar dan midden in de nacht en op tcquote:Op maandag 12 september 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee er is meer balans. Of nou ja balans, over seks gaat het in ieder geval niet meer.
ik zie hetquote:Op maandag 12 september 2011 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa, maar was wakker tegen.. uhm... half 3 ofzodacht ik.. en ging slapen om? uh.. half 10 ofzo? en sliep pas poosje later.. en tja.. gwoon moe
Hee snoetjequote:
Reggae und ska!quote:Op maandag 12 september 2011 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij ging ook vrolijke dingen doen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |