Of datzelfde maar dan op het strand, tegen de wind in heen, met de wind mee terug en dan warme choco ergens waar ze een open haard hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 21:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en een grote bult maken van bladeren en daar dan doorheen stampen
[..]
ja !
ooh lekkerquote:Op maandag 12 september 2011 21:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ben niet zon fan van dat chocolademelk
yesquote:Op maandag 12 september 2011 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb zo'n mega veel zin in de herfst
bhooo dikke regen en wind en alles
dat mag ik nog nietquote:Op maandag 12 september 2011 21:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik heb ook liever een glas hertog jan grand prestige. Heerlijk als t buiten vriest en dan lekker binnen met de open haard aan
en dan 3 weken later nog zand uit je oren halenquote:Op maandag 12 september 2011 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Of datzelfde maar dan op het strand, tegen de wind in heen, met de wind mee terug en dan warme choco ergens waar ze een open haard hebben.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Of datzelfde maar dan op het strand, tegen de wind in heen, met de wind mee terug en dan warme choco ergens waar ze een open haard hebben.
En compleet gezandstraald thuiskomen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan 3 weken later nog zand uit je oren halen
Ik zag die foto vanmiddag al op nu.nl.quote:Op maandag 12 september 2011 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Holy fuck: http://www.abradio.nl/web(...)erbroek_[update_foto's]
Ahjah, was ik ff vergeten. Maar chocomel ben ik ook niet zo kapot van, dan liever goeie bak koffie ofzoquote:Op maandag 12 september 2011 21:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat mag ik nog niet
had het gezien.. damnquote:Op maandag 12 september 2011 21:57 schreef Symphonic het volgende:
zoiets jaquote:Op maandag 12 september 2011 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
En compleet gezandstraald thuiskomen.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Dankjewel sympquote:Op maandag 12 september 2011 21:57 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
naar boven verhuizen en in bed gaan liggen..tot zo
Mijn ideequote:Op maandag 12 september 2011 22:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
naar boven verhuizen en in bed gaan liggen..tot zo
* heloef tunet in.quote:Op maandag 12 september 2011 22:02 schreef ValHallen het volgende:
JAJA MENSEN, SKA EN REGGAE DOOR JE SPEAKERZ MET DAARBIJ DE COMPLETE GREATEST HITS VAN ONKEL BOB
Serieus?quote:Op maandag 12 september 2011 22:02 schreef ValHallen het volgende:
JAJA MENSEN, SKA EN REGGAE DOOR JE SPEAKERZ MET DAARBIJ DE COMPLETE GREATEST HITS VAN ONKEL BOB
Bob Marley natuurlijk.quote:
Noem er eens een paar?quote:Op maandag 12 september 2011 22:04 schreef Zokunen het volgende:
Waarom zitten in series altijd zulke lekkere actrices.
Owwwww die Bobquote:Op maandag 12 september 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Bob Marley natuurlijk.
Ga je schamen!
Trusten kerel.quote:Op maandag 12 september 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel hele fijne muziek, maar ik ga toch slapen anders komt het morgen niet goed
Trusten, en beterschap kerelquote:Op maandag 12 september 2011 22:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga slapen![]()
ben niet echt fit
Slaap lekker en wel je tandjes poetsen he!quote:Op maandag 12 september 2011 22:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga slapen![]()
ben niet echt fit
Goeie muziek idd! Maarruh slaap lekkerquote:Op maandag 12 september 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel hele fijne muziek, maar ik ga toch slapen anders komt het morgen niet goed
Mwah, kan er mee door.quote:
Omdat mijn Caol Ila plots op was heb ik mijn laatste flesje McIllroy maar opengebroken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |