Als je het maar zet.quote:
Ja daarom, ik heb ook onwijs veel geluk gehad met deze baan, en dan ook meteen 40 uurquote:Op maandag 12 september 2011 23:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
HoeOzo arrogant? Als ze dat vinden en dat blijkt, dan is het gewoon de waarheid.Niets arrogants aan. Maar goed iig dat je weer aan de bak bent gegaan na dat hele gebeuren.!
Je had dus beter moeten onderhandelen, had je misschien 36 uur kunnen werken voor hetzelfde salarisquote:Op maandag 12 september 2011 23:16 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja daarom, ik heb ook onwijs veel geluk gehad met deze baan, en dan ook meteen 40 uur
En is dit iets waar je carriere in wilt gaan maken?quote:Op maandag 12 september 2011 23:16 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja daarom, ik heb ook onwijs veel geluk gehad met deze baan, en dan ook meteen 40 uur
Nou dat lijkt me nietquote:Op maandag 12 september 2011 23:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je had dus beter moeten onderhandelen, had je misschien 36 uur kunnen werken voor hetzelfde salaris
Nee eigenlijk niet, accountancy trekt me totaal niet en ook de rest in het bedrijf niet. Maar ik heb het nu naar m'n zin, waar ik over een paar jaar ben zie ik dan wel weer!quote:Op maandag 12 september 2011 23:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En is dit iets waar je carriere in wilt gaan maken?
Dat is mooi. Na die 250 ml boenwas tijgerbalsem die ik voor die schepen nodig heb, kan ik wel een koffie gebruiken...quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is mooi. Na die 250 mlHahahahaha, dat kan ik me voorstellen ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tijgerbalsem die ik voor die schepen nodig heb, kan ik wel een koffie gebruiken...![]()
Ja, maar jij betaald naar verhouding i.i.g. 6000e minder dan een student met dezelfde studieduur. Lul.quote:Op maandag 12 september 2011 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, ik moet nog wat geld terugbetalen. Maar daarom goed verdienen nu.
Ahaaa..jij carpet de diem gewoon. Avontuurlijke instelling!quote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, accountancy trekt me totaal niet en ook de rest in het bedrijf niet. Maar ik heb het nu naar m'n zin, waar ik over een paar jaar ben zie ik dan wel weer!
quote:Op maandag 12 september 2011 23:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, maar jij betaald naar verhouding i.i.g. 6000e minder dan een student met dezelfde studieduur. Lul.
Tegenwoordig wel ja, vroeger dacht ik mijn hele toekomst uit, maar sinds dat allemaal in duigen is gevallen leef ik met de dag!quote:Op maandag 12 september 2011 23:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaaa..jij carpet de diem gewoon. Avontuurlijke instelling!
Dat kan ik nietquote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je goed had onderhandelt wel
Ach, dat komt vanzelf met de jarenquote:
California Dreamingquote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja, vroeger dacht ik mijn hele toekomst uit, maar sinds dat allemaal in duigen is gevallen leef ik met de dag!
Sta ook in optie voor een groepsreis naar Californië, vandaag besloten en geboekt, nu hopen dat er nog plek is en ik mee kan over een maand!
Haha ja, al ben ik geen hippie, ik ga me vast vermaken als het doorgaat. Ik hoop het echt, lijkt me zo prachtig... en dan vooral de Grand Canyon met zonsondergang.quote:Op maandag 12 september 2011 23:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
California Dreaming
Hippie-destination #1
Foto's makenquote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha ja, al ben ik geen hippie, ik ga me vast vermaken als het doorgaat. Ik hoop het echt, lijkt me zo prachtig... en dan vooral de Grand Canyon met zonsondergang.
Grand Canyon ligt toch in Arizona?quote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha ja, al ben ik geen hippie, ik ga me vast vermaken als het doorgaat. Ik hoop het echt, lijkt me zo prachtig... en dan vooral de Grand Canyon met zonsondergang.
Prima. Ik ben alleen wel van 1 uur smiddags tot 5 uur smiddags een beetje normaal...de rest van de dag moet er gechilld worden.quote:Op maandag 12 september 2011 23:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik bied je een baantje aan in Colombia, vinjedaarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |