SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
jullie hebben een kwartiertje, wij een kwartierekequote:
Ik wist geen leuke monkool TTquote:Op maandag 12 september 2011 19:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mensen die geen nieuw topic openen na een lapo
Heerlen en Kerkrade: VERMIJDEN!quote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Zuid Limburg is tof als je weet waar je NIET moet komen
Klopt, ik kom er dan ook nooitquote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Zuid Limburg is tof als je weet waar je NIET moet komen
quote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind dat Mark voortaan in superscript geschreven moet worden.
Of als Gayrkquote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind dat Mark voortaan in superscript geschreven moet worden.
Daar is ie blijkbaar doorheen gekomenquote:
Viel mij ook net op jaquote:Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef Cee het volgende:
Dat meisje heeft exact de zelfde stem als Mark.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 12 september 2011 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daar is ie blijkbaar doorheen gekomen
Als dat alles is, kan ik het ook nogquote:Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef franklop het volgende:
logistieke handelingen, dan is het wel wat voor mij
snap ik ook niet, beter iets als niets tochquote:Op maandag 12 september 2011 19:49 schreef Frag_adder het volgende:
ik snap niet dat als ze roepen "laatste minuut" dat je dan niet alles laat vallen en als een gek dingen op dat bord gaat pleuren
Inderdaad, desnoods snel een boterham met vlokken ofzoquote:Op maandag 12 september 2011 19:49 schreef Frag_adder het volgende:
ik snap niet dat als ze roepen "laatste minuut" dat je dan niet alles laat vallen en als een gek dingen op dat bord gaat pleuren
quote:Op maandag 12 september 2011 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad, desnoods snel een boterham met vlokken ofzo
Dat zorgt altijd voor een voldoendequote:Op maandag 12 september 2011 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
precies. al krijg je een 2 omdat het slecht isquote:Op maandag 12 september 2011 19:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
snap ik ook niet, beter iets als niets toch
Dat zou een goeie zijnquote:Op maandag 12 september 2011 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze dit gewoon zelf verzonnen juul en kraan, ik heb er echt nog nooit van gehoordquote:Op maandag 12 september 2011 19:52 schreef Cee het volgende:
Is dit niet gewoon een veredelde hamburger?
quote:Op maandag 12 september 2011 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Die gaat dat gehakt alsnog rauw opvreten.
na de opnames moeten ze alles alsnog afmaken, zodat juul nog wat te eten heeftquote:Op maandag 12 september 2011 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Die gaat dat gehakt alsnog rauw opvreten.
Hij doet Mark door de molen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:54 schreef Burner82 het volgende:
Hij gaat dadelijk de ovens langs voor de hamburgers
En een kroket of zo..quote:
quote:
Ook Brabant begint niet heel sterk iddquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ook Brabant begint niet heel sterk idd
En het was nog niet eens mark die het zeiquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ook Brabant begint niet heel sterk idd
die zal wel bloed elders hebben zittenquote:Op maandag 12 september 2011 19:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Bloed in het eten... gelukkig was het niet van Mark
Dat zou niet zo positief zijn, of toch wel?quote:Op maandag 12 september 2011 19:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Bloed in het eten... gelukkig was het niet van Mark
quote:
Balkenbrei dessert dusquote:
Wat is WIDC?quote:
wie is de chefquote:
ook gestopt mee te kijken sinds rickie brandsteder het presenteertquote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef Burner82 het volgende:
Dat lijkt me net een saaaaaaaaaaaaie show eigenlijk...
Wie was het daarvoor ook al weer? Martijn Krabbe toch?quote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef franklop het volgende:
[..]
ook gestopt mee te kijken sinds rickie brandsteder het presenteert
Vaak wel, maar soms is het wel grappig. Hiervoor al een vegetariër gehad die absoluut niet kon koken en 1 vd kandidaten spuugde het uitquote:Op maandag 12 september 2011 20:02 schreef Burner82 het volgende:
Dat lijkt me net een saaaaaaaaaaaaie show eigenlijk...
Volgens mij wel ja. Rick doet ook alleen maar tv omdat zijn pa in de business zitquote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Wie was het daarvoor ook al weer? Martijn Krabbe toch?
Als die vegetarier dan de chef was, lijikt het me wel humorquote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Vaak wel, maar soms is het wel grappig. Hiervoor al een vegetarier gehad die absoluut niet kon koken en 1 vd kandidaten spuugde het uitEn we hebben Pam gehad
[..]
Volgens mij wel ja. Rick doet ook alleen maar tv omdat zijn pa in de business zit
En Martijn niet?quote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Vaak wel, maar soms is het wel grappig. Hiervoor al een vegetariër gehad die absoluut niet kon koken en 1 vd kandidaten spuugde het uitEn we hebben Pam gehad
[..]
Volgens mij wel ja. Rick doet ook alleen maar tv omdat zijn pa in de business zit
En zo wordt brabant herinnerd... door Markquote:Op maandag 12 september 2011 20:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
My God, ik heb gewoon hardop moeten lachen, huillachen en meerdere facepalms gemaakt vanwege Mark
Jawel, al was zíjn vader geen presentatorquote:Op maandag 12 september 2011 20:05 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
En Martijn niet?
Vind het allebei eikels.
Mark doet dus binnenkort meequote:Op maandag 12 september 2011 20:07 schreef zoem het volgende:
[..]
Jawel, al was zíjn vader geen presentatorMartijn heeft zijn sporen inmiddels wel "verdiend", Rick is een slap aftreksel
quote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat zou niet zo positief zijn, of toch wel?
quote:Op maandag 12 september 2011 20:56 schreef wonderer het volgende:
Bijzondere gerechten in de eerste uitdaging... Maar ik snap niet zo heel goed hoe Mark door de voorrondes is gekomen.
quote:
Beide.quote:Op maandag 12 september 2011 22:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan is vervolgens de vraag, bij wie van de twee, Kraan of Juul![]()
Brrrquote:
Zo had je hopelijk ook gereageerd wanneer ik alleen Juul of Kraan had gezegd?quote:
quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo had je hopelijk ook gereageerd wanneer ik alleen Juul of Kraan had gezegd?
quote:Op maandag 12 september 2011 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
cookies=piemels
Mijn nederige excuses voor de serieuze Topchef-kijker overigens, het niveau wordt er niet hoger op (L)
Haha je was me voorquote:Op dinsdag 13 september 2011 02:13 schreef Tim86 het volgende:
Ik zag net bij de TVDD een coureur met een nog ergere stem dan die van Mark
http://dewerelddraaitdoor(...)71fd992fb471943973fe
Nogalquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:41 schreef Drassss het volgende:
Potver tomme ik heb me dus een uitzending gemist...
Ja mee eens.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:39 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind dat er enorm slecht "gecast" is. Het is duidelijk dat bij de audities niet alleen op kookkunsten geselecteerd is maar ook op leuke tv (typetjes).
Zonde van zo'n leuk programma.
Subtiel sponsormomentjequote:Op dinsdag 13 september 2011 11:16 schreef sverbern het volgende:
[..]
Ja mee eens.
Hetzelfde geldt trouwens voor die overdreven product placement: "ik ga wat kruiden mengen. maar je kunt ze ook uitstekend uit dit potje van de sponsor halen". Jaja.
quote:
Ik denk ook dat ie serieus is genomenquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:29 schreef Drassss het volgende:
Die Mark denkt serieus genomen te worden in dit programma he...
Knorrquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Valt me nog mee dat ze niet met Verstegen kruiden moeten koken van de sponsors.
Je kunt verse ingredienten nemen, maar we doen het makkelijk en het smaakt hetzelfdedus we nemen een potje kipkruiden.
Ik hoop niet dat volgend jaar Honig de sponsor is. Simultaan koken uit een pakje.
Really? Ik vind die pakketten echt megazoutquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:30 schreef arise het volgende:
Julius; croutons zijn te hard ...Mark : nou, dan eet je het toch niet op !!!
Die met dat donkere haar was dat.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:14 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik dacht dat blonde meisje die de opdracht uiteindelijk won.
Ik word enorme agressief van dat piepstemmetje.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Echt, ik lig weer dubbel van die stem van Mark
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik word enorme agressief van dat piepstemmetje.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik word enorme agressief van dat piepstemmetje.
of unne boerepannekoek. Gewoon vanalles er doorheen kletsenquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:05 schreef Ceetje.. het volgende:
echte brabantse american pancakes![]()
gewoon vette spekpannekoeke
Hij kan goed kloppen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:09 schreef Drassss het volgende:
Die Mark zal een bruine saus goed kunnen roeren ja.
ik zit nog te etenquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:09 schreef Drassss het volgende:
Die Mark zal een bruine saus goed kunnen roeren ja.
nomnomnomquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:10 schreef Drassss het volgende:
Mondgevoel, vraag dat maar aan Mark!
grinquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:11 schreef Cee het volgende:
Als Mark nu eens ineens heel laag gaat praten en zegt "Zo, deze grap heeft lang genoeg geduurd."
"Wij zijn twee meisjes!"quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:11 schreef Cee het volgende:
Als Mark nu eens ineens heel laag gaat praten en zegt "Zo, deze grap heeft lang genoeg geduurd."
Pak je afstandsbediening zou ik zeggenquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:11 schreef Cee het volgende:
Ze moeten Amerikaanse pancakes maken, en Mark is de chef bij die duo opdrachtquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:15 schreef Yonjuuni het volgende:
Eerste 10 min gemist, nog wat leuks gebeurt daarin?
En ben ik de enige die steeds wil zeggen "Kwooker" ipv "Koeker" wanneer dat ding voorbij komt?
Vertelquote:
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
verrassing
maar wel iets over de pancakes
Komt wel goedquote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:23 schreef Cinderella_Man het volgende:
ach, die Mark..dat is toch gewoon een grapje van de producers hoor.....ja toch...niet dan ???
Dat moet haast welquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:23 schreef Cinderella_Man het volgende:
ach, die Mark..dat is toch gewoon een grapje van de producers hoor.....ja toch...niet dan ???
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:25 schreef Bosbeetle het volgende:
zei hij nou en ik vind dr gewoon leuk?
wie weet wat ie in zn bloed heeft!quote:
denk het niet, da's alleen als je niks op je bord hebt liggen (zoals gisteren)quote:
Denk ik ook, een 3 of 4quote:
Pure adrenaline!quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:27 schreef franklop het volgende:
[..]
wie weet wat ie in zn bloed heeft!
Lekkere HIVcake.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:28 schreef Cee het volgende:
Die mensen vreten de ballen van een koe gefrituurd in hertenpis maar een penkeek met een bloedje erin kan niet.
Shit, een koe heeft geen ballen, ik quote m'n eigen faal maar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:28 schreef Cee het volgende:
Die mensen vreten de ballen van een koe gefrituurd in hertenpis maar een penkeek met een bloedje erin kan niet.
Sorry, dit is gevaarlijk, omdat homo, jwz!quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:28 schreef Drassss het volgende:
Als het een gerecht van Mark was zou ik het zeker niet proeven, maar dit is lafjes
Ga jij andermans bloed drinken dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:29 schreef Cee het volgende:
Ik denk, weet je wat ik denk? Juul en Kraan zijn gewoon te kieskeurig.
True Blooooodddddquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ga jij andermans bloed drinken dan?
De apostelen deden het ook!quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ga jij andermans bloed drinken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |