SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
jullie hebben een kwartiertje, wij een kwartierekequote:
Ik wist geen leuke monkool TTquote:Op maandag 12 september 2011 19:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mensen die geen nieuw topic openen na een lapo
Heerlen en Kerkrade: VERMIJDEN!quote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Zuid Limburg is tof als je weet waar je NIET moet komen
Klopt, ik kom er dan ook nooitquote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Zuid Limburg is tof als je weet waar je NIET moet komen
quote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind dat Mark voortaan in superscript geschreven moet worden.
Of als Gayrkquote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind dat Mark voortaan in superscript geschreven moet worden.
Daar is ie blijkbaar doorheen gekomenquote:
Viel mij ook net op jaquote:Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef Cee het volgende:
Dat meisje heeft exact de zelfde stem als Mark.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 12 september 2011 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daar is ie blijkbaar doorheen gekomen
Als dat alles is, kan ik het ook nogquote:Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef franklop het volgende:
logistieke handelingen, dan is het wel wat voor mij
snap ik ook niet, beter iets als niets tochquote:Op maandag 12 september 2011 19:49 schreef Frag_adder het volgende:
ik snap niet dat als ze roepen "laatste minuut" dat je dan niet alles laat vallen en als een gek dingen op dat bord gaat pleuren
Inderdaad, desnoods snel een boterham met vlokken ofzoquote:Op maandag 12 september 2011 19:49 schreef Frag_adder het volgende:
ik snap niet dat als ze roepen "laatste minuut" dat je dan niet alles laat vallen en als een gek dingen op dat bord gaat pleuren
quote:Op maandag 12 september 2011 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inderdaad, desnoods snel een boterham met vlokken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |