Heb je wel die nieuwe?quote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal ik dan om half 8? Ik heb alleen geen Sam nogDat moet je echt een keer even fixen bij mij
Ga ik even mijn laptop opstarten
Zie dm voor SAMquote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal ik dan om half 8? Ik heb alleen geen Sam nogDat moet je echt een keer even fixen bij mij
Ga ik even mijn laptop opstarten
Heeft ze een partner?quote:Op maandag 12 september 2011 19:15 schreef heloef het volgende:
Hmmm kak ik vind Susanne nog steeds leuk.
Weet ik niet eigenlijk.quote:
Hahaquote:Op maandag 12 september 2011 19:15 schreef Viro het volgende:
[..]
ik blijf maar bezig bij jou ofnie?
Komt in orde kerel, zeg maar wanneer en hoe laat.
Wut?quote:
geen probleem, ik doe het met alle plezierquote:Op maandag 12 september 2011 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha
Nee, dit is de laatste keer
Mooi zo, na VI dus ik ben erbij.quote:Op maandag 12 september 2011 19:18 schreef ValHallen het volgende:
Knetter, mag ik vanavond van 22:00 - 00:00 op het rooster? Ik ga alle hits van Bob Marley draaien plus nog wat andere reggae en ska.
24. Man. Kijk eens hoe prachtig gebalanceerd die twee cijfers bij elkaar staan. De schuine zijde van de vier schuift soepeltjes bij de rondingen van de twee naar binnen. Prachtige leeftijd.quote:Op maandag 12 september 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk.
Maar 24 enzo, gaat niet werken enzo.
Yup, heb hem al gedownload, straks even installen. Eerst even een potje cssquote:Op maandag 12 september 2011 19:19 schreef Viro het volgende:
[..]
geen probleem, ik doe het met alle plezier
dm gelezen?
Niet als je 17 bent.quote:Op maandag 12 september 2011 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
24. Man. Kijk eens hoe prachtig gebalanceerd die twee cijfers bij elkaar staan. De schuine zijde van de vier schuift soepeltjes bij de rondingen van de twee naar binnen. Prachtige leeftijd.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
rooster bijgewerkt, symph, vh jullie staan erop.
vond het al raarquote:
De leuke meisjes van mijn leeftijd zijn ook nog eens op.quote:Op maandag 12 september 2011 19:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Heeft ze geen leuk zusje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |