Susanne Koek heet ze veel plezier met zoeken.quote:
Ik vergeet ook dagelijks in welke dag we leven hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Serieus, ben jij een persoon? Een mens? Iets levens? Wat ben jij?
het is fanta, dat is gewoon.. tja fantaquote:Op maandag 12 september 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij heeft alleen maar van dit soort vragen en is trots op zijn drankmisbruik en...quote:Op maandag 12 september 2011 19:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vergeet ook dagelijks in welke dag we leven hoor.
Leuk blond grietje helaas geen lichaam erbij.quote:Op maandag 12 september 2011 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Susanne Koek heet ze veel plezier met zoeken.
Het leuke totaal plaatje is niet aan jullie besteed nee.quote:Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Leuk blond grietje helaas geen lichaam erbij.
Ben ik zelf ook nog niet achterquote:Op maandag 12 september 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was gister teleurgesteld in mezelf. Ik dacht dat ik verslaafd was aan alcohol, had ik gister geeneens alcohol tot me genomen terwijl ik het wel van plan was. Was er gewoon niet meer aan toe gekomen terwijl dat makkelijk kon!quote:Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij heeft alleen maar van dit soort vragen en is trots op zijn drankmisbruik en...
WOEIII WIEEEEEquote:
Gewoon negerenquote:Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij heeft alleen maar van dit soort vragen en is trots op zijn drankmisbruik en...
Niets mis mee vrolijke muziekjensquote:Op maandag 12 september 2011 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
Het rooster is wel erg leeg
Ik wil wel draaien, maar wilde eerst eens even nieuwe muziekjes downloaden, anders krijgen jullie weer die standaard vrolijke muziek van mij
ik blijf maar bezig bij jou ofnie?quote:Op maandag 12 september 2011 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Viro, ik heb een compleet nieuwe pc, kan je bij mij weer eens VDJ eropzetten?
zal ik dan om half 8? Ik heb alleen geen Sam nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |