quote:Op zondag 11 december 2011 15:16 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
HAHAHAHHA met kuyt vergelijken Kuyt is een zwaar overrated misbaksel dat is geen spits eerder een voorstopper alleen weet hij dat zelf niet die trage zak
Van genieten zolang het kan inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2011 15:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een fucking baas die Guidetti. Zal wel onmogelijk worden om hem te behouden voor Feyenoord.
quote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef Helpmefok het volgende:
Een ode aan deze man:
Tegen Ajax was hij helaas ziek,
De held die thuis speelt met het publiek.
Planking, hartjes maken of net als balotelli armen over elkaar,
veel supporters vonden je gedrag in het begin een beetje raar.
De opmerking: "deze arrogante trekjes horen niet thuis in onze stad",
komen uit de keel van Merkie, die nu jouw spel aanbad.
Je hebt ADHD net als ik,
misschien is er nog zo'n link tussen ons: heb jij ook zo'n grote pik?GUIDETTI
Wat een eindbaasquote:Na het maken van zijn doelpunten stortte Guidetti zich op het veld van De Kuip, waar hij stofstijf op bleef liggen. ‘Gisteren heb ik thuis met vrienden aan planking gedaan’, zei de Zweedse jeugdinternational. ‘Dat was leuk. Met mijn vrienden sprak ik af dat ik het ook zo doen als ik zou scoren.’ Dan lachend: ‘Misschien brengt het geluk en moet ik het maar blijven doen.’
nah, Cruz was véél luier.quote:Op zondag 18 december 2011 19:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Guiddetti, de nieuwe Julio Ricardo Cruz
Meer een type Tomasson of Kuyt als je kijkt naar zijn werklust en inzet.quote:Op zondag 18 december 2011 19:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Guiddetti, de nieuwe Julio Ricardo Cruz
Wat te denken van 3x ?quote:Op maandag 12 september 2011 18:20 schreef Doublepain het volgende:
Zou leuk zijn als hij tegen Twente scoort.
quote:Op zondag 18 december 2011 19:22 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Dus Sanne komt zo voor me zitten als een hond, jeweettog?
[ afbeelding ]
En ik zit er zo achter van: oh fuck yeah, gaat lekker zo
[ afbeelding ]
Dus je begrijpt, toen ik klaarkwam had ik een grote neger nodig die me weerhield om haar kut uit te scheuren. Remy does the job
[ afbeelding ]
En uiteindelijk uitgeteld op bed gaan liggen... Om nog even een hattrick te maken een uur na deze gigabeurt![]()
Want zo rollt Guidetti
Dat was het moment dat hij die Wisgerhof helemaal kapot dolde en Bakkal op de keeper schoot. Helemaal uitlachen.quote:
NOS of EL ?quote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Commentatoren die hem Kwidettie noemen
Jij kan aan alle misdragingen in commentatorenland een einde maken: hoe spreek je Guidetti op een juiste manier uit? Schrijf het fonetisch uit zodat iedereen het kan begrijpen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ghiedettiequote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Jij kan aan alle misdragingen in commentatorenland een einde maken: hoe spreek je Guidetti op een juiste manier uit? Schrijf het fonetisch uit zodat iedereen het kan begrijpen.
John Alberto Guidetti (Italian pronunciation: [ɡwiˈdet:i]; born 15 April 1992)quote:Op zondag 18 december 2011 23:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Precies, Gwiedettie.quote:Op maandag 19 december 2011 07:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
John Alberto Guidetti (Italian pronunciation: [ɡwiˈdet:i]; born 15 April 1992)
Oh ja, wat ga je er doen dan?quote:Op maandag 19 december 2011 14:05 schreef Rickazio het volgende:
Straks weer terug naar Manchester City
En dan? In de basis komt hij toch niet en verhuren aan een club uit de tweede divisie heeft ook geen zin voor hem. Ik denk dat Guidetti wel een redelijke kans heeft om bij Feyenoord te blijven maar dan moet Feyenoord er wel voor gaan betalen.quote:Op maandag 19 december 2011 14:05 schreef Rickazio het volgende:
Bidden dat het daar goed blijft lopen en dat die sjeik hem niet gaat terugroepen.quote:Op maandag 19 december 2011 14:05 schreef Rickazio het volgende:
Tevez gaat wel weg maar je hebt ook nog Aguero en Dzeko en wie weet halen ze binnenkort wel weer iets nieuws. Goals in de eredivisie zeggen toch niets voor een club die voor het kampioenschap gaat en in de toekomst CL winst.quote:Op maandag 19 december 2011 14:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bidden dat het daar goed blijft lopen en dat die sjeik hem niet gaat terugroepen.
Nou heeft City wel al eerder te kennen gegeven dat ze afwillen van jongens als Guidetti. Dus als er een club komt die 10 of 15 miljoen wil neerleggen (wat in deze vorm niet is uitgesloten) is F'noord hem kwijt. Ik zie hem bij City nog niet concurreren met Tevez en Balotelli.
City zelf maak ik me geen zorgen om. Die hebben nog 32 van zulk soort gasten uitgeleend door heel Europaquote:Op maandag 19 december 2011 14:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tevez gaat wel weg maar je hebt ook nog Aguero en Dzeko en wie weet halen ze binnenkort wel weer iets nieuws. Goals in de eredivisie zeggen toch niets voor een club die voor het kampioenschap gaat en in de toekomst CL winst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |